9/19/2018

ELEGANCKO NA SPACERZE - MODA DLA MAMY I CÓRKI


Zacznę od tego, że dość długo Nas tu nie było... jednak nie musicie się martwić, bo już wracamy! ;) 
Mamy dla Was duuużą ilość nowych zdjęć, które w niedługim czasie pojawią się na blogu. Dziś przed Wami - Mama i Córka "elegancko na spacerze".
Zapewne, każda z Nas lubi czuć się pięknie i kobieco. I tak właśnie czułam się podczas tego spaceru!... Piękna pogoda, cudowne chwile razem - uwierzcie mi, to niesamowicie napawa optymizmem. Dlaczego wybrałam takie zestawienie? Ponieważ lubię czuć się dobrze w tym co mam na sobie. Czasami przyłapuję się, że popadam ze skrajności w skrajność. Raz sportowo, raz elegancko... ale zawsze w zestawie znajdzie się wygoda i szczypta kobiecości, która przywołuje cząstkę mojego niezmiennego stylu. Mimo, że moje "modowe" wybory często są do siebie bardzo podobne, za każdym razem znajdzie się "coś" co je rozróżnia, ale też "coś" co jednocześnie spaja. Od dłuższego już czasu, zaczęłam stawiać na klasykę i minimalizm. I bardzo to lubię. Niekiedy jednak, odbijam od standardu i dodam jakiś awangardowy element. A Wy co wybieracie? Wolicie klasykę? Czy może coś nietuzinkowego?




































Córka: Wianek, body, spodenki, skarpetki - H&M | Buty - Melissa Mini
Mama:  Sukienka - Mohito | Buty - CzasNaButy | Torba - Obag | Kolczyki - Reserved | Kapelusz - Monnari
Wózek - Quinny Mood

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE