10/10/2017

MAMA NA SŁODKO


Macie swój ulubiony kolor jeśli chodzi o garderobę? A może całą gamę kolorystyczną? Ja mam! Śmiało i otwarcie stwierdzam, że moja miłość kolorystyczna chyli się ku tym bardzo kobiecym i delikatnym. Róże, szarości, beże, biele, błękity...  Rozjaśnione, rozbielone, pastelowe - wszystkie to moje ukochane barwy, które wychodzą również poza moją strefę ubrań.... jak już pewnie wiecie, jestem ich zwolennikiem również w domowym zaciszu... ;) Ostatnio jednak zrobiłam wyjątek... i do mojego modowego zestawienia dodałam małe urozmaicenie - dwa zupełnie wyróżniające się elementy. Co jest w nich takiego innego niż zawsze? Kolor oczywiście.
Obecna pora roku daje Nam możliwość rozwinięcia stylizacji jeśli chodzi o jej skład. Sukienki, które nosiłam do tej pory, zamieniłam na ciepłe swetry i wygodne jeansy, czy też na moje ulubione lekkie, ale ciepłe kurtki. Tym razem możecie zobaczyć mnie ( kolejny już raz ) w bardzo wygodnej stylizacji... ( tak, w ostatnim czasie mocno stawiam na wygodę... z naciskiem na MOCNO) powiedzmy, że jest to idealny wybór na co dzień, uczelnie, zakupy czy spacer z Dzieckiem :) Pierwszy raz od dawna odważyłam się i postawiłam też na inny kolor niż zwykle! Wybrałam ( uwaga!) czarny! Jest to kolor, którego u mnie nie ma... no może poza lodówką, telewizorem, piekarnikiem i płytą gazową :D jeśli natomiast chodzi o szafę... w czarnym kolorze mam tylko i wyłącznie to co widzicie w tym poście - pikowany Obag i ulubiony model sneakersów.  Jak podoba Wam się całość w takim zestawieniu? Ja jestem jak najbardziej ZA!

















Kurtka - House | Spodnie - Mohito | Sweter - H&M | Buty - CzasNaButy | Torba - Obag

2 komentarze:

  1. Ja kiedyś kochałam pastele, teraz wole neutralne kolorki... chociaż jaśniejsze nadal sa ok, to wlasnie lubie miksować je z ciemniejszymi zeby nie było zbyt słodko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super sweter, ja lubię pastele tylko na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE