3/09/2012

K O N K U R S ! a w nim do wygrania dowolny MUSIC ROLLER! :)

By wczorajsze przyjemności nie miały końca... ;) mam dziś dla Was SUPER KONKURS!!! 

Wiem, że kilka notek wstecz pisałyście, że chciałybyście wejść w jego posiadanie ;) więc teraz macie okazję, aby GO zdobyć!!! :)
bowiem do wygrania jest... dowolny ze wszystkich dostępnych wzorów - MUSIC ROLLER ze strony Rollershop.pl  !


Warunkiem wzięcia udziału jest:

1) Polubienie Rollershop.pl na Facebooku - [ K L I K ]
2) Polubienie bloga Diamentica na facebooku - [ K L I K ]
3) Jeśli posiadasz konto Google dodaj do obserwowanych blog Diamentica

Co trzeba zrobić???

W komentarzu zostawiamy swoje imię i e-mail oraz odpowiadamy na pytanie:

Dlaczego własnie TY powinieneś otrzymać ,,Music Roller'a'' ;)


Nagrodzona zostanie najbardziej kreatywna odpowiedź.

Wyniki dzień po zakończeniu konkursu.

Konkurs trwa od teraz 9.03.2012r do 11.03.2012r do godz. 23.59.

Nie czekajcie - bierzcie udział ;)
3mam kciuki za zwycięzcę ;))))


46 komentarzy:

  1. Konkurs trwa aż rok? :O

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Asia jenusia88@gmail.com
    Powinnam otrzymać roller, ponieważ za 2 tygodnie mam 24 urodziny i będzie on doskonałym prezentem na otarcie łez, z powodu, że to już 24..

    OdpowiedzUsuń
  4. Na FC lubie jako-Trzymaj Fason
    Dodałam do obserwowanych
    Imie Elwira poczta - ogarnijsie63@interia.pl
    Pytanie Dlaczego własnie TY powinieneś otrzymać ,,Music Roller'a''
    Odp Ponieważ uwielbiam takie gadzety:)
    Moim marzeniem jest wygrać taki słodki gadzet:)Nigdy w życiu nic nie wygrałam mam nadzieje że tym razem szczęście się do mnie uśmiechnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kamila kamilka-1989@wp.pl
    Mając Music Roller byłabym szczęśliwa że obok jest ktoś tak samo zakręcony jak ja ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Imie:Patrycja
    e- mail: patrycja9018@wp.pl
    Dlaczego ? gdyż niezbędnie mi się by przydał do mojego cuda które się nieziemsko splątuję :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Beata
    beatalezajsk@o2.pl
    Dlaczego ja?Bo uwielbiam muzykę i takie słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasia, flor.katarzyna@gmail.com
    Marzec w tym roku zaczął się średnio ciekawie jeśli o pogodę chodzi. Niby jest słoneczko, ale mimo wszystko jest zimno, zwłaszcza o 7 rano, kiedy to wychodzę do szkoły. Z reguły wychodzę w pośpiechu, biorę torbę do ręki i praktycznie wybiegam na pętlę. Po drodze muszę się ogarnąć; czasem domalować drugie oko, poprawić włosy, przejrzeć notatki do szkoły... I nagle w mojej głowie pojawia się myśl: przydałaby się jakaś muzyka. Pędzę jak głupia na pętlę oddaloną o 20 minut drogi od domu, przerzucam wszystkie rzeczy w torbie, aby znaleźć słuchawki, które wyciągam poplątane jak rybackie sieci. Biorę się za odplątywanie, co nie dość, że mnie spowalnia, to jeszcze zajmuje masę czasu. Zazwyczaj udaje mi się je rozplątać tuż przed tym, jak dojdę na pętlę, a czasem jeszcze w autobusie siedzę i kombinuję, jak by je tu rozplątać, nie zaplątując ich jeszcze bardziej. Do szkoły dojeżdżam z gniazdem na głowie, niedokończonym makijażem i kompletnie nieprzygotowana do zajęć (bo niby jak miałabym zrobić to wszystko w zatłoczonym autobusie? ☺). Tym sposobem, przez 40 minut drogi do szkoły, przez 15 minut udaje mi się posłuchać muzyki.
    Dzięki music rollerowi mogłabym zaoszczędzić 25 minut swojego życia każdego dnia ☺

    OdpowiedzUsuń
  9. Luiza, lusia28@poczta.onet.eu
    Dlaczego ja powinnam wygrać?
    Właśnie się zastanawiałam czy sobie nie zamówić tego cudeńka, ponieważ telefon i muzyka to rzeczy bez których nie potrafię żyć. Za każdym razem kiedy wyjmuję słuchawki są one splątane. Nawet jeżeli dokładnie je zwinę to są poplątane. Dlatego uważam,że ten pączek, fasolka czy ludzik byłyby idealne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham muzykę i donutsy, pyszne słodziutkie pączki, które najbardziej smakują podczas słuchania dobrej muzyki. Idealne polączenie?? Muyzka płynąca z różowych pączuszków :) Czy może być bardziej słodko? Dla mnie idealnie!!!

    Ela
    fikolajek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Link do Twojego konkursu jest już na naszej stronie, gdybyśmy w przyszłości przegapili jakiś Twój konkurs, daj nam znać mailowo. Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  12. Sylwia
    sylwia266@buziaczek.pl

    Ojj takie cacko by mi się przydało :) Ale dlaczego to ja akurat miałabym wejść w posiadanie ? hmm i tu teraz nie problemu z odpowiedzią ale przygotuj się że to będzie długa wypowiedz moich przygód słuchawkowych :) A mianowicie zepsułam około 4 pary słuchawek przez to , że wrzuciłam je do torby poplątały się i kilka razy pociągnęłam za kable i trach po słuchawkach a moja mina była bezcenna przy każdej parze ;D Poprzez rozplątywanie słuchawek raz wpadłam na chłopaka i tylko padło słowo Ałaa ! Zburaczenie i byle do przodu odejść i nie widzieć tego osobnika :)Podczas jazdy autobusem poprzez głupie rozplątywanie prawie że przywitałabym się z podłogą autobusu :D Ojj wtedy na maksa wkurzenie i raz słuchawki do torby i koniec z muzyką :D Innym razem przypomniała mi się jakaś piosenka która wpadła mi poprzedniego dnia w ucho i na ten tychmiast chciałam jej ponownie odsłuchać ale jak skoro z słuchawek jest takie gniazdo poplątane ! Raz rzuciłam słuchawkami o to poplątanie na podłogę i moja babcia nie zauważyła ich jak leża na podłodze i zdeptała mi jedną słuchawkę na miazgę :D Pewnego razu chciałam odplatać słuchawki w autobusie na siedząco ( bo mi na myśl muzyka przychodziła przeważnie w autobusie)i pod nosem przeklinałam na te słuchawki a taka biedna starsza pani myślała że to do niej :))
    Po drugie ten gadżet ma świetną postać przypominającą coś słodkiego :)
    A więc Music Roller zaoszczędził by mi czasu na rozplątywanie słuchawek a dzięki temu miałabym mniej mało przyjemnych sytuacji np w autobusie i pomógłby mi moja biedną ostatnią parę słuchawek jako tako ogarnąć i uratować przed uszkodzeniem :)
    Z góry przepraszam za tak rozległą wypowiedź ale jak tylko padło pytanie : Dlaczego własnie TY powinieneś otrzymać ,,Music Roller'a'' ;) to mi się przypomniały te wszystkie zdarzenia słuchawkowe i nawet teraz jak piszę to się śmieję do monitora a na mojej twarzy istny banan :D Tak szczerze ja nie liczę na wygraną bo jestem dzieckiem matki pecha ale chciałam się podzielić z kimś tymi historyjkami a może komu się polepszy humor ! :)
    Dobra kończę tą paplaninę bo mogłabym pisać i pisać ^^
    Powodzenia dla wszystkich :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Joasia
    joannaz90@op.pl
    Dlaczego ja? Ponieważ kiedy codziennie 'podróżuję' autobusami mpk i mam taka straszną ochotę posłuchać mojej ulubionej muzyczki, wyciągam z torebki słuchawki i.... się zaczyna... Rozplątywanie. raz z jednej strony pociągnę za kabelek, raz z drugiej, i męczę się, iiii.... JUŻ! W końcu się udaje! Ale co to? Muszę już wysiadać:/ I tak właśnie wygląda moja 'współpraca' ze słuchawkami. Niby je ładnie zwinę, a one chyba są żywe i na złość mi to robią. Dlatego właśnie przydałoby mi się takie słodkie cudeńko:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Thanks for your sweet comment on my blog doll!

    xo, H
    http://vous-etes-belle-xo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Paulina
    MechanicalGirl@interia.pl
    Muzyka to moje życie, nie wytrzymuje 3 h bez słuchania mojej muzyki, która ląduje moje baterie i sprawia ze odradzam się na nowo, nie chce tracić czasu na bawienie sie z nierozplataniem moich słuchawek, które bawią się ze mną w kotka i myszkę za każdym razem kiedy chce posłuchać moich rockowych kawałków:)

    OdpowiedzUsuń
  16. amm92@op.pl Anka
    Powinnam dostać, bo zamiast słuchawek mam spaghetti w kieszeni w roli głównej właśnie z dwoma parami słuchawek, jednogroszówkami i papierkami.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem Ania, miło mi :)
    oto mój e-mail: ania.witko20@gmail.com

    hmm.. więc dlaczego ja? a ponieważ dlatego, że ja.. Anna, sierota jakich mało NIGDY przenigdy niczego nie wygrałam :P
    noo staram się jak mogę, piszę, proszę, obiecuję a tu nic.
    myślę, że tym słodziutkim słuchaweczkom byłoby bardzo bardzo dobrze, ciepło i wygodnie w mojej torebce :) dbałabym o nie i bardzo bardzo je kochała, jest też oczywiste, że wszystkim bym je przedstawiała :) nawet imię bym nadała.
    a wiec morał jest prosty i wszystkim chyba znany.. chcesz mieć słuchawki? musisz być dla nich kochany! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Angela , angelikaszczech@wp.pl
    Pierwszego kwietnia czyli w prima aprilis kończę 15 lat zapewne dostanę prezenty które mi się nie przydadzą a naprawdę bardzo ucieszyłabym się z takiego pączusia szczególnie dlatego , że po tak srogiej zimie sama wyglądam jak pączuś , a mając taki gadżet miałabym też motywację do codziennych ćwiczeń chwaląc się moim cackiem wśród przyjaciółek :)

    OdpowiedzUsuń
  19. karolina
    gigutek12@gmail.com
    dlaczego? duzo podróżuję i denerwuje mnie rozplątywanie słuchawek wiec myśle że dla mnie będą idealne
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Iga :)
    zuziulek10122@wp.p
    Czemu ja?.. uważam że to wspaniały gadżet, który pomógł by mi w utrapieniu z poplątanymi słuchawkami. Jeżdżę codziennie do szkoły autobusem oraz długo sama na niego czekam wiec często słucham muzyki a to świetna sprawa :)
    miło było by się pochwalić czymś nowym na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oraz zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Monika

    monika.fraczyk@wp.pl

    Dlaczego to ja powinnam dostać Music Rollera?
    Po 1. Jak każdy mam problem z rozplątywaniem słuchawek
    Po 2. Moje słuchawki zawsze zostają na wierzchu (inaczej zapominałabym zabierać je ze sobą;P) i któryś zwierzak zawsze mi je poprzegryza :) (kot albo pies)
    Po 3. Są przecudowne, a zawsze znajdą się inne wydatki:( (Nowe butki np. :D)
    Po 4. To byłby chyba jedyny śliczny pączuś, którego żaden domownik mi nie zje;)
    Po 5. Ostatni raz wygrałam coś w wieku 6 lat (marne 20 zł w totolotka) i przydałaby się jakaś odmiana :)

    Mogłabym jeszcze podawać powody, ale nie chciałabym sprawiać aż takich męczarni osobie czytającej ten komentarz :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Magdalena
    magda13021986@wp.pl

    Roller powinien być mój,
    bo me słuchawki są jak prawdziwy rój !
    Plączą się i mieszają,
    nerwów mi wiele przysparzają.
    Rozwiązanie jest jedno, sprawa dość prosta,
    roller i nie muszę myśleć o nerwowych krostach !

    OdpowiedzUsuń
  24. Magdalena
    czmadzia7@gmail.com

    Wiecznie splątane słuchawki? Leki na uspokojenie? Zabijanie nerwów słodyczami? NIE! TO NIE DLA MNIE! Od teraz mam możliwość w końcu uciec od tego... 3w1 :) no stress-no problem- no hunger! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Alicja
    alicja6059.54@o2.pl

    Słuchawki wciąz się plączą i plączą, nigdy nic w życiu nie wygrałam. Taki roller myślę, ze by mi się przydał, żyję muzyką, słucham jej ciągle, a zamiast się nią cieszyć, to muszę tracić czas na rozplątywanie słuchawek. Po za tym, słuchawki od plątania się psują. Hmm, miewam tez tak, ze gdy słuchawki są poplątane, odrazu odkładam je, bo jestem straszliwym lenieuszkiem i nie chce mi się ich rozplątywać :) Pozdrawiam ;p

    OdpowiedzUsuń
  26. Kasia
    zkasiaa86@gmail.com

    Dlaczego ja, powinnam otrzymać Music Rollera...:

    zakręcone moje życie
    jak słuchawki powiem wam skrycie!
    lecz znalazłam proste rozwiązanie
    miałam zakup Music Rollera w planie!
    Jednak Piękna Diamentica konkurs ogłosiła
    szansa na wygraną się pojawiła:)
    dlatego Roller Music już musi być mój
    by rozplątać słuchawkowy ból
    Ty jeden na milion gadżetów pięknych
    bądź mą wygraną w tej bitwie i przemknij
    do mej torebki czarnej
    i umil mi czas rzeczywistości marnej.

    Buziaczki Kleo-Fashion

    OdpowiedzUsuń
  27. Marta
    marttoolla@gmail.com

    Bo jestem tak pokręcona, że coś bym jeszcze zakręciła!

    OdpowiedzUsuń
  28. Marta
    marttoolla@gmail.com

    Bo jestem tak pokręcona, że coś bym jeszcze zakręciła np słuchawki

    OdpowiedzUsuń
  29. Kamila, e - mail: akamilka16@o2.pl

    Ja powinnam wygrać music roller z tego względu, że moja torebka mnie chyba nie lubi, i specjalnie na złość splątuje moje słuchawki w tak perfidny sposób, że już ze 3 razy urwałam kabelek i musiałam kupować nowe :(

    OdpowiedzUsuń
  30. Dziś nie mam weny na takie publikacje,
    ale na pewno wiem że mam racje.
    Roller jest boski i każda o tym wie,
    więc bądź koleżanka-wylosuj właśnie mnie!;)

    Paulina Starzak
    starzakpaulina@wp.pl

    Pozdrawiamy i do nas zapraszamy;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Music Roller'a pragnę i kocham
    Bez niego po nocach cichutko szlocham
    Bo plątaniny okropnie nienawidzę
    I bez niego wyjść się po prostu wstydzę
    A dwa razy dziennie jogging trenuję
    Więc z kabelkami mam problem i sie denerwuję
    Jak takiego Roller'a w łapki dostanę
    To nigdy przenigdy sie z nim nie rozstanę.

    Joanna B.
    kabanos_25@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  32. Justyna
    j.bednarek92@gmail.com

    Jestem dziś bardzo głodna, a na sam widok jak patrze na Musik Roller'a ściska mnie. Chce je dostać po cichutku, bym słuchała już w ogródku. Bez rozplątań i bez wkurzeń, w drodze, w domu i na dłużej!

    OdpowiedzUsuń
  33. hej! mozna dostac za darmo kuferek kosmetyków za darmo, http://shinybox.pl/?ref=f0a33ac -> zaloguj się i zbieraj kosmetyki ;)) to nie jest ściema ani spam :) sprawdz sama!

    OdpowiedzUsuń
  34. Karolina
    diy-kapi.blogspot.com

    powiem tak..
    moje słuchawki są jeszcze bardziej poplątane niż kłamstwa Donalda Tuska !
    Bardziej zakręcone niż kręcone frytki z Maka !
    Afro Beyonce przy moich słuchawkach to pikuś !
    Serio Wam mówie :) Dlatego też przyda mi się taki uroczy i słodki Music Roller ! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. hej! mozna dostac za darmo kuferek kosmetyków za darmo, http://shinybox.pl/?ref=f0a33ac -> zaloguj się i zbieraj kosmetyki ;)) to nie jest ściema ani spam :) sprawdz sama!

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  37. Agnieszka, agnieszkazg@o2.pl

    Chciałabym otrzymać Music Roller'a
    ponieważ jasna trafia mnie cholera :)
    kiedy słuchawki wciąż się plączą,
    a przecież same się nie rozłączą.
    I czasem się zastanawiam,
    kto do mej kieszeni się skrada?
    Czyżby to były wredne krasnoludki,
    które nocą ze swej małej budki,
    specjalnie spacer sobie urządzają
    i moje słuchawki "plątają" :)?

    OdpowiedzUsuń
  38. Hey, masz świetnego bloga, z pewnością będę tu zaglądać częściej!
    Dodaję do obserwowanych, ale nie biorę udziału w konkursie, bo wiem że i tak nie wygram - taki już mój los. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  39. Karolina ka.rolina@yahoo.pl

    tworzę muzykę, ale zawsze kiedy mam ochotę posłuchac efektów swojej pracy denerwuje sie przez moje poplątane słuchawki : ) będę nieziemsko radosna jeśli pozwolisz mi pozbyć się takiego problemu : p

    OdpowiedzUsuń
  40. Paulina paulakróliczek69@tlen.pl
    Nie mam bloga, ale mimo to i tak jestem Twoją wielką fanką ( z resztą wiesz bo czesto to pokazuje na FB:P)
    A rollerka chce bo bedzie pasował do moich wybajerzonych nowych słuchafonów :D I wszystkie sa takie cudne! :D
    Pozdrawiam Asiu :D Dalej rób to co robisz , trzymam kciuki za Ciebie:D Paulina K

    OdpowiedzUsuń
  41. Choć nie umiem pisać wierszy,
    Postaram się stworzyć swój pierwszy,
    O tym przydatnym rollerze
    Bo gdy sięgam po słuchawki to po prostu nie wierzę,
    Jak mogą być tak splątane,
    powinny być roześmiane
    i nie sprawiać żadnych kłopotów!
    Jest na to jeden sposób:
    Magiczny music roller który wpadnie w moje ręce
    I nie będę miała zmartwień nigdy więcej :)
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  42. Klaudia aniolzycia@wp.pl

    Chciałabym dostać rollera.
    Bo trafia mnie cholera.
    Gdy widzę moje nowe słuchawki,
    poplątane, wtedy dostaję trzęsiawki.
    Zamiast słuchać ja wciąż się grzebię
    Gdy stoje w sklepie i zapominam o chlebie.
    Moje słuchawki pięknie skręcone
    Są dla music rollera stworzone.
    To by było skromnie opisane
    gdyż ja i tak nie wierzę że music rollera dostanę.




    Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  43. Kiedy wyniki?

    OdpowiedzUsuń
  44. Kinga headlesslady@gmail.com Więc tak; moje słiiiitaśne różoffe słuchawki mają bardzo brzydki nawyk plączą się ciągle, okrutnie, strasznie, a ja zamiast słuchać muzyki muszę je za każdym razem rozplątywać :(Zawsze równo je składam, jednak wydaje mi się że w mojej torbie mieszka mały, złośliwy krasnal który zawsze próbuje utrudnić i uprzykrzyć mi życie skacząc między kabelkami i przekładając je, robiąc supełki, salta i inne wygibasy. Mam więc nadzieję że dzięki takiemu małemu pączkowemu Roller'owi w krainie różoffffych kabelków znowu zapanuje ład i prządek, a ja zamiast marnować czas na rozplątywanie słuchawek, będę mogła słuchać mojej ulubionej muzyki :)

    OdpowiedzUsuń
  45. oooups, spóźniłam się :( tak to jest jak skrzynkę mailową sprawdza się raz na tydzień ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE