1/18/2013

Zmrożone kolce.

Cześć ;)))
Dziś mam dla Was kilka zdjęć z wycieczki nad rzekę ;)
W tej stylizacji zobaczycie nową kolczastą czapkę ;))
kolejny raz wszystko w wersji ,,sport'' ;))) 
Oczywiście standardowo na ,,wielkie śniegi'' futrzaste buty ;)
Ps. ale w kolejne stylizacji pojawią się znów szpilki ;p
ps2. ( bardzo Was prosze nie piszcie mi: zmien makijaz, te kreski Ci nie pasuja itp, itd. te kreski mam zawsze i mieć będę, a tym bardziej nie zmienię ich ze wzgledu na to, że ktos mi tak mówi; w innych notkach Wam nie przeszkadzają, więc i tu bardzo proszę o darowanie sobie :))) bo cokolwiek napiszecie i tak je będę mieć :)


 Czapka, Bluza - Romwe.com | Spodnie - Bershka | Buty - Allegro | Zegarek - EdiBaZZar.pl 



80 komentarzy:

  1. o jacie Asia, zdecydowanie nie podoba mi się Twój makijaż oczu. Za mocno za ciemno, za czarne kreski

    Pozdrawiam
    Kasia B.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kreski takie same jak zawsze ( czasem mam wrażenie, że niektórzy są tu po raz pierwszy, choć wiem, ze tak nie jest...) zobaczcie notkę niżej, zobaczcie zdjęcie profilowe na blogu... na kazdym mam taki makijaż... więc nie rozumiem nagłego ,,nie podoba mi się''
      zdjecia są delikatnie rozjasnione ( nie ma słońca , więc w oryginale były lekko szare) może to ,,rozjaśnienie'' jest tego powodem, że zrobił się taki kontrast.

      Usuń
    2. Asia, zaglądam do Ciebie regularnie. Zawsze podpisuję się jako Kasia B. - więc możesz kojarzyć niektóre moje komentarze, bo na niektóre mi odpisałaś. Akurat w tej notce rzuciły mi się mocniej pomalowane Twoje oczy. Nie wiem czego to powód, ale napisałam to co zauważyłam, i z tego co widzę po komentarzach innych to nie tylko moja opinia.

      Pozdrawiam
      Kasia B.

      Usuń
    3. ale nie są mocniej pomalowane ;) ja już napisałam, co może być tego efektem... a jak się nie podoba to... trudno :) mi się podoba :)

      Usuń
  2. Asia doczepiałaś włosy? Są takie długaśne i ładne :)
    śliczne zdjęcia i śliczny outfit :)
    łabędzie cudowne :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak włosy są jak zawsze doczepiane ;) tym razem tylko inna długość ( dłuższe ;p)

      Usuń
  3. prześlicznie wyglądasz!
    włosy są fantastyczne!

    Pozdrawiam - Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. śliiiiiczna! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. jestes sliczna i uwielbiam twoje stylizacje ale zaciemne oko do karnacji i jasnej oprawy oka zrobilo w tej stylizaji minus a szkoda bo fajna czapka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. makijaż jest taki sam jak zawsze . kontrast może być spowodowany delikatnym rozjasnieniem zdjęć ( zdjecia robione bez odpowiedniego światła są szarawe) wiec zrobił sie taki efekt

      Usuń
  6. fajnie wygląda ta bluza z naćwiekowaną czapką, jedynie według mnie przydało by się lekko pociągnąć usta jakimś różowym błyszczykiem czy pomadką, bo oczy są mocno podkreślone, a usta wręcz blade
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. nie ufam ludziom bez brwi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobre :)
      jeśli miał być to jakiś wytyk w moją stronę to niestety jest nietrafiony.
      mam brwi.

      Usuń
  8. genialna stylizacja! bluza jest super! :)

    Pozdrawiam
    Monika K.

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuje Twojego bloga juz od jakiegos czasu. Choc jestes ladna dziewczyna to robisz sobie krzywde makijazem i fryzura. Zawsze wygladasz tak... nieschludnie i jakby..brudno? Takie odnosze wrazenie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to twoje zdanie, ja mam inne.

      Usuń
    2. oooojej, dla mnie bylaby to niezla obraza :) jak mozna kogos nazwac wprost 'brudnym'? brudny to jest bezdomny ktory nie myl sie przez miesiac.. no ludzie, troche szacunku...

      Usuń
    3. Pewnie nie chodziło o to, że Asia się nie myje, ale o to, że końcowy efekt jest właśnie niechlujny. I tyle. Nie ma sensu na siłę wmawiać, że dziewczyna napisała, że Diamentica jest brudna.

      Usuń
    4. To już jest chyba kwestia gustu. Bo dla mnie ten efekt jest właśnie idealnie dopracowany, taki przejrzysty, a przede wszystkim perfekcyjny.

      Usuń
  10. czapka ♥♥♥ oddaj mi ją:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Asiiaaaaaaa <3 Mega wyglądasz.
    Podoba mi się takie połączenie. Rewelacyjnie wszytsko ze sobą współgra <3

    BUZIAKI :*******
    I nie zapomnij o kawie w Częstochowie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawsze twoje najnowsze wpisy czytam w czytniku google ale teraz postanowiłam wejść i skomentować.
    Jak zauważyłam, że nie tylko moim zdaniem robisz za mocny, za ciemny makijaż oczu.
    Jesteś śliczna i czarne krechy nie pasują do ciebie. Ja bym chciała zobaczyć cię w makijażu delikatnym, stonowanym, z lekkimi kreseczkami na dolnej powiece tak aby lekko zaznaczyć ją. Kiedyś też bardzo mocno, na czarno malowałam oczy... Ale zauważyłam po wielu opiniach moich znajomych, że ładniej wyglądam w delikatnym makijażu. Od tamtej pory, czyli kilku lat maluję oczy tylko tuszem i zaznaczam minimalnie dolną część aby podkreślić oko, a nie je przerysować. :) Nie piszę tego tak jak hejterzy ale jako dobra rada :) Bo uwielbiam oglądać każdą twoją stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taki makijaż robię zawsze i w takim jest mi najlepiej.
      i to nie jest tylko moje zdanie...
      na blogu były stylizacje, gdzie miałam delikatniejsze kreski, a nawet było bez kresek, więc zapraszam do przeglądania archiwum.
      wybieram mocny makijaż oka i tak jak napisałam wyżej cokolwiek ktokolwiek mi nie napisze, nie zmienię makijazu, w kazdej notce jest taki sam, nigdy nikomu nie przeszkadzał i naaagle wszystkim nie pasuje.
      nie odbieram koma jako hejterskiego ;)
      lubię się tak malowac i będę się tak malować :)

      Usuń
    2. Ja wiem że w poprzednich niektórych wpisach miałaś skromniejszy makijaż i moim zdaniem był dla ciebie lepszym rozwiązaniem jak dla mnie :) pierwsze co rzuciło mi się w oczy po zobaczeniu zdjęć to bardzo ostry makijaż który do całej stylizacji nie wygląda znakomicie. Ważne że ty czujesz się dobrze w tak umalowanych oczach.

      Usuń
    3. Ja bym radziła Ci spojrzeć najpierw na siebie, i na czerwoną szminkę która Twojej osobie zupełnie nie pasuje, dziękuje dowidzenia.

      Usuń
  13. Super czapka !!! Ładnie wyglądasz jak zawsze :)
    Pozdarwiam Zakręcona Gabi.

    OdpowiedzUsuń
  14. zdjęcia w tle z łabędziami są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajowa czapka ! Pozdrawiam :)
    Zapraszam

    http://www.facebook.com/DominikaWoronowskaBlog

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna czapka, do twarzy Ci w niej :). Dla mnie Twój makijaż to znak firmowy ;). Nie wyobrażam sobie jakbyś miała mieć inny.

    OdpowiedzUsuń
  17. czapa jest meeega <3 oddawaj!!
    a strasznie Mi się podoba bluza, typowo w moim stylu:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta czapka to cudo! <3
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cały Twój strój jest świetny, chciałabym wszystko mieć! :) Wyglądasz bardzo luzacko i pięknie, a bluzy z Twoich ostatnich postów są bardzo oryginalne. Ale najwspanialsze są tutaj Twoje włosy! Makijaż oczu jest w porządku, sama jestem zwolenniczką kresek na górnej powiece. :) Nie mogę doczekać się kolejnego postu. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  20. właśnie że ładnie ci w tym makijażu : )
    wgl jesteś śliczna : * : ))
    ładne zdjęcia a czapka - meeega ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Co do makijażu, to może Ci w nim dobrze jest... Ale Ty jako całokształt to szczerze jak dla mnie totalny brak gustu... Piszesz, że taka jesteś, ale te twoje bezkształtne wpisy na poziomie licealistki tudzież gimnazjalistki są hmm... trochę od czapy. Mówisz, że jest to blog o Tobie o że jaka jesteś, ale chyba sama nie wiesz co Ty prowadzisz bo to co widzę jest to próba prowadzenia jakiegoś czerstwego "modowego" bloga, która nic a nic Ci nie wychodzi. Moim zdaniem się tylko ośmieszasz. Proponuję zająć się nauką i pracą, a nie ośmieszaniem się na internetowym forum.
    Dziękuję i pozdrawiam!

    F.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem co pisze i wiem o czym pisze. nie jest to blog modowy. nie zajmuje sie moda, tworzeniem itp. na zdjeciach sa stylizacje, w ktorych po prostu chodzę, czy to takie trudne do zrozumienia>?

      Proszę i Pozdrawiam!

      ps. a ja proponuję Ci zająć się sobą, bo chyba masz zbyt wiele wolnego czasu...

      Usuń
  22. Bardzo dobrze, że stawiasz na swoim, ważne, że Tobie się dany makijaz podoba, a nie innym :D
    Ładnie wyglądasz i czarujące miejsce ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. piona Aśka <3 jestes genialna, wiesz o tym :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam taką czapkę, ale złotą i strasznie żałuję, że nie upiłam srebrnej.

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam tą czapkę pomimo, że widziałam ją już mnóstwo razy i pomimo iż ćwieki powoli zaczynają mnie nudzić, ona nadal jest rewelacyjna ;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Asiu. na prawde te oczy nie wyglądają ładnie, seksownie, a bardziej wulgarnie, albo jakby makijaz był robiony w fotoshopie, ale jesli Ty sie tak dobrze czujesz, a to najważniejsze, to spróbuj może przyciemnic brwi, nawet ciemnym brązowym cieniem do powiek, tak chociaż na próbę, bo na prawde coś w wyglądzie Twojej twarzy drażni, wygląda bardzo sztucnie. a ciemniejsze brwi jakoś by to stonowały, nie wiem. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. makijaż nie jest robiony w photoshopie ;)))
      czasem mam ciemniejsze brwi czasem jasniejsze ;)
      już niedługo będę robić permanentne ;) więc myślę, że wszyscy niezadowoleni będą zadowoleni ;)

      Usuń
  27. Świetna ta czapa :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ostatnio wszytskie stylizacje są BARDZO podobne...... hmmm w takim razie czekam z niecierpliwoscia na tą ze szpilkami, może znowu czymś zaskoczysz:)
    http://independent-am-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, wiekszość stytlizacji jest bardzo podobna ( mamy zimę, śnieg i siłą rzeczy raczej nie będzie różnorodności) mój blog nie jest blogiem modowym, pokazuję to w czym aktualnie chodzę, co kupię itp. stąd , może Was nudzić , że ciągle bluzy i śniegowe buty, ale wybaczcie, nie bedę zakłądac adidasków, żeby urozmaicić stylizację ;) bo zakładam to w czym mi najwygodniej :)( i pokazują to czego jeszcze nie było - np. tej bluzy i czapki nie było)
      mam nadzieję,jednak że post ze szpilkami zaspokoi wymagania ,,tych znudzonych'' :)
      ps. ja nie chcę nikogo zaskakiwać, aby tak było musiałabym ciągle wymyślać coś ,,czego nie było'' ( a z czasem wiązałoby się to ze zmianą stylu), ja tak jak wyzej napisalam pokazuję to jak się ubieram i jaka jestem, więc nie wymagajcie odemnie zmiany ;P

      Usuń
    2. Nie traktuj mojego komentarza jako atak na Ciebie, poprostu jestem osobą która regularnie wchodzi na Twojego bloga i bardzo lubiałam to, że Twoje stylizacje zawsze wyrażały Ciebie i wręcz zaskakiwały, ponieważ odwaznie komponowałas swoje zestawienia. Sama nie toleruje "przebierania się na siłę" i pokazywania "jaka to ja jestem super, bo wyszłam w sukieneczce na -10 stopniu mrozu". Chodziło mi o to, że kilka postów pod rząd Twoje stylizacje były w stylu: bluza z tygrysem, spodnie i śniegowce. Super, bardzo fajnie, wiem, że jest to Twoj styl i tego nie neguje... poprostu czekam aż znowu wróci Diamentica która nie zadawala się codziennymi stylizacjami, ale zaskakuje swoich czytelników :)

      Pozdrawiam Cie serdecznie :)

      Usuń
  29. Bardzo podoba mi się ten zestaw, świetne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  30. super całość! podoba mi się!

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ślicznie Ci w tej czapeczce :* :)

    OdpowiedzUsuń
  32. 1. najpiękniejsza fryzurka ever! przepięknie podkręcony włosy, które wyglądają bardzo naturalnie! WYŚMIENICIE wręcz!!!
    2. makijaż to Twój trochę już znak rozpoznawczy, choć przyznam, że cierpliwie czekam aż w końcu zobaczę Cię bez dolnej kreski, tylko z górną!

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  33. wow czapa wymiata!!!! a makijaż świetny, moim zdaniem kreski Ci pasują:) Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  34. I like your style! :-) Sorry that I don't reply in Polish I'm working on it haha :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. bluza najlepsza ;D
    http://karenciastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. proponuje zrobić ankietę
    niech każdy się wypowie na temat "tych kresek"
    Gdyby 100 osób powiedziało ci żebyś
    zrezygnowała z kresek
    to zrezygnujesz ? (na jakiś czas)

    OdpowiedzUsuń
  37. genialna stylizacja, bluza zabójcza nie dawno znalazłam tą strone, z której masz bluze powiedz mi czy nie ma problemu tam zamawiać i wszystko wysyłają jak należy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystko jak nalezy ;) szybka wysyłka, wszystko zgodne z tym co widzimy na zdjęciach :) polecam!!!!

      Usuń
  38. świetna bluza!
    Wpadaj do mnie na konkurs :*

    OdpowiedzUsuń
  39. Asiu ja już od dłuższego czasu zaglądam na twojego bloga podoba mi sie twoje podejscie do zycia i twoj styl ubioru. Nieprzejmuj sie tym ze komus niepodoba sie twoj makijarz ja maluje sie bardzo podobnie a nawet troszke mocniej i tez czuje sie dobrze w takim makijarzu ale niektorym bardzo sie to niepodoba no tródno sie mowi zyje sie dalej. Krytyka tylko nas wzmacnia. Najwazniejsze jest to zebys ty czula sie dobrze w swoim makijarzu. :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Asiu od dluzszego czasu odwiedzam twojego bloga i podoba mi sie twoje podejscie do zycia i twoj styl ubioru. Nie zwracaj uwagi na to co mowia inni ja tez maluje sie bardzo podobnie do ciebie a moze nawet mocniej. Niektorym sie to niepodoba ale najwazniejsze jest to zebys ty czula sie jak najlepiej w makijarzu. Krytyka wzmacnia.

    OdpowiedzUsuń
  41. Masz piękne włosy:) Bardzo Ci ich zazdroszczę:):) A co do makijażu, to mi osobiście się to podoba i najważniejsze jest, abyś Ty czuła się w nim dobrze, a ludzie, wiadomo, zawsze będą gadać. Nie da się dogodzić wszystkim, dlatego trzeba być sobą, ubierać się i malować tak jak nam to odpowiada. I za to Cię podziwiam i szanuję, że jesteś sobą.

    OdpowiedzUsuń
  42. śliczne masz włosy, uwielbiam taki kolorek!

    OdpowiedzUsuń
  43. Podoba mi się trzecie zdjęcie od dołu! :) Fajna bluza.

    OdpowiedzUsuń
  44. Jeej, nie zimno ci na tym śniegu? :P Poza tym piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Moim zdaniem jesteś straszne pusta i sztuczna na twarzy... ale ciuchy fajne :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE