1/15/2013

Tygrysio.

Hejka :)
no i mamy kolejną notkę :)
zdjęcia zrobiłam już jakiś czas temu... dzień przed tym jak spadł śnieg ;)) ( niestety jak wiadomo... przez naukę nie mialam czasu ich dodać na bloga:P ) było dosyć wietrznie, więc włosy rozwiały mi się w każdą stronę ;))
( i tego odrostu też już nie mam ;p bo dziś farbowałam :P )

jeśli spodobała się Wam moja tygrysia bluzeczka znajdziecie ją w sklepie Wholesale-orders.com :)
 

w asortymencie sklepu, jest wiele ciekawych rzeczy, a co więcej ceny wcale nie są wysokie :)
bluzeczka jest identyczna jak w opisie, jestem bardzo zadowolona , bo wygląda fantastycznie :)

a w sklepie znajdziecie np to:


a tu już moja stylizacja ;))








 Bluzka - Wholesale-orders.com | Kurtka, Torebka - Bershka | Spodnie - Stradivarius | Zegarek - EdiBaZZar.pl | Buty - @

Kochani! Możecie wygrać unikatowe, oryginalne legginsy Romwe. Sklep ma do rozdania ponad 100 par legginsów i codziennie, aż do 6 lutego losowanych będzie 5 zwycięzców!
Każdego dnia macie więc ogromną szansę na wygraną! Zapraszam Was pod te...go linka: https://www.facebook.com/pages/Street-Belle-Fashion/430590370345649?sk=app_200328890006489 gdzie podane są dalsze szczegóły. Zasady są proste, to tylko kilka kliknięć oraz wpisanie zarejestrowanego na Romwe e-maila :)

 
 

66 komentarzy:

  1. buty i kurtka mi się baaardzo podobają <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Te buty są nieziemskie. Idealnie pasują do charakteru bluzy:) <3

    OdpowiedzUsuń
  3. bluzka urocza :) ale buty z przodu mi się nie podobają

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz, tygrysia bluzeczka z pazurem! :)
    P.S. nie bolą Cię nóżki od noszenia tak wysokich szpilek?

    OdpowiedzUsuń
  5. bluza jest genialna ale jak zobaczyłam buty.... to wszystko przestało dla mnie istniec :D

    OdpowiedzUsuń
  6. bluzka jest świetna! zwierzece motywy bardzo mi się podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Do nauki, a nie przy komputerze ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. w tych butach to ja kompletnie nie wiem jak Ty chodzisz ale aa przeboskie!

    OdpowiedzUsuń
  9. troche grubo tu wyszlas...:( buty mi sie nie podobaja... lepiej by wygladaly jakby spodnie byly na zewnatrz. tak jakos nie proporcjonalnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Za dużo wszystkiego.. bluza z tygrysem, spodnie imitujące wężową skórę.. musztardowa torebka, brązowe buty i kurtka..

    Pomieszanie z poplątaniem niestety wyszło..

    OdpowiedzUsuń
  11. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151363976451670&set=a.389154361669.167702.315454786669&type=1&theater
    znalazłam tu zdjęcie Twojej kolekcji butów, bez podanego źródła

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! Ale wysokie buty! Wygodne?

    OdpowiedzUsuń
  13. w całym stroju tylko buty mi się nie podobają! wyglądają trochę tandetnie! Świetna bluzka

    OdpowiedzUsuń
  14. genialna stylizacja, a buty mega !

    OdpowiedzUsuń
  15. bluzka rewelacyjna, ale spodnie też przyciągnęły moją uwagę, dopatruję się na nich delikatnego motywu wężowego :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Najbardziej z tej stylizacji podobają mi się buty:)
    Długo zajęło Tobie przyzwyczajanie się do wysokich obcasów?;P
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja uwielbiałam ,,wysokie buty '' od zawsze... ;) więc odtąd kiedy mogłam chodzić na szpilakch chodziłam w nich ;)
      polecam dużo chodzenia ,,w domu'' ;)

      Usuń
  17. Bardzo ładna stylizacja Asienko :-)
    buciki MEGA:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładnie wyglądasz, świetny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  19. buty ciekawie się prezentują ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi się bardzo podoba twoja kurtka i buty. Zresztą ty we wszystkim wyglądasz rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jest to mój pierwszy komentarz na Twoim blogu, choć przeglądam go już od dawna. Jakoś mnie do Ciebie ciągnie. :D Taki strój sama bym chętnie włożyła, chociaż może zmieniłabym buty, bo w takich nie potrafię się poruszać. :) A co do spodni - mam identyczne, ale kupiłam je w H&M, a nie w Stradivariusie, jak to możliwe? :) Ola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam pojecia jak to mozilwe :) ja mam na nich metkę stradivarius :) ( kupiłam je na przecenie w galerii jurajskiej ) :)

      Usuń
    2. O przepraszam, jednak się czymś różnią! Nie mam suwaków przy kostkach, ale poza tym identyczne. Nieźle od siebie ściągają! :D

      Usuń
    3. ja niedawno widziałam gdzieś beżowy sweterek z cekinami który kupiłam rok temu w H&M. (a to "gdzieś" to nie był H&M:P)

      Usuń
  22. Hej zostałaś nominowana do Liebster Award
    zajrzyj na bloga po więcej informacji:
    www.lenka347.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. buty w których da się jedynie stać ;/ i to ma być stylizacja dla normalnych dziewczyn?????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. śmieszą mnie te komentarze :)
      w tych butach da się chodzić, trzeba tylko umieć :)
      całą tą niedzielę ( którą byłam w szkole) byłam w tych właśnie butach. i mam wielu świadków , że się da :)

      Usuń
    2. Nie wmówisz mi, że po całym dniu nie bolą Cię nogi, bo to jest bardzo nienaturalne ułożenie dla stóp. Po drugie nawet jeśli jesteś jakimś dziwnym przypadkieem, że nie bola Cie nogi, to daje sobie reke uciac, ze Twoj kregoslup jest w oplakanzm stanie. Widac, ze pod kazdym wzgledem chcesz byc taka jak doda.

      Usuń
    3. to ty mi nie wmowisz, ze mnie bolaly nogi, jak mnie nie bolały.
      po drugie jesli nawet mnie nie bolały, to nie znaczy, ze mam kregoslup w oplakanym stanie,( lepiej uwazaj jakie bzdury wypisujesz, bo jak bys naprawde dala sobie komus reke uciac to juz bys tej reki nie miala. no chyba ze masz rentgen w oczach i mnie przeswietlilas) ja chyba wiem lepiej niz ty w jakim stanie mam kregoslup.
      kolejna sprawa... to ty sie chyba doszukujesz pod kazdym wzgledem, podobienstwa miedzy mna a Doda, ona jest soba, ja jestem soba. to ze mam kilka rzeczy takich jak Doda nie znaczy, ze chce byc Doda.

      Usuń
    4. sorry, ale nawet jeśli boli ją kręgosłup i nogi to co z tego? Ludzie czy wy nie macie się jużczego uczepić? Sama uprawiam sport , który obciąża bardzo mój kręgosłup, ale nie zrezygnuję z niego bo to kocham. Tak, poświęcam swoje zdrowie ale to MOJE zdrowie i wara wszystkim od tego.
      Pozdrawiam autorkę bloga.

      Usuń
  24. Ciekawe te spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ty tygrysico!!! :D przepiekna bluza ale bardziej jaram sie spodniami - są genialne!!!!!! <3 chce takie!
    a buty to nie musze mowic ze robia wrazenie. piekna ma <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja wtracę swoja opinie:) I bluza i spodnie robia wrazenie.Butki dokladnie jak piszesz to kwestia tego czy umiemy chodzic na tak wysokim obcasie? Poniewaz zakupilam ten model w Stylowych Butach to i mialam je na nogach.Chodze na obcasach ale ten obsas i ten model sa mega wysokie i tu juz niestety musi to byc osoba taka jak ty ktora sie swietnie w takich butach czuje.Ja dokonalam zwrotu:( bo wiem ze nie dam rady w takich chodzic.Cena byla fajna na wyprz 99 zl.Zakupilsm tez inne butki na lato w stylowych butach i szpileczka nizsza jest.W tych letnich czulenkach wiem ze bez problemu wyjdę i wygladaja bombowo:)
    Jak te bluzy mozna zakupic? gotowka w $ ? Jak je zamawiasz?

    OdpowiedzUsuń
  27. ja normalnie skladam zamowienie, dodaje do koszyka, potem akceptuje. ( oczywisice musze byc zalogowana)
    cene wybieram w dolarach, apotem placimy przez payU :) ( takie konto jak payU tez mozna miec na allegro =- albo odpowiednik payU jak sie nie myle ;)))

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny blog ; *
    obserwuje !!! ; )
    http://iitiismyliife.blogspot.com/2013/01/diamentica.html - notka o tobię , mam nadzieję że się nie gniewasz ; )

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny strój, wszystko bardzo fajnie dobrane, idealnie ze sobą zgrane, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  30. świetny strój, wszystko bardzo fajnie dobrane, idealnie ze sobą zgrane, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Naprawdę świetnie wyglądasz ;) Piszę to już pewnie po raz setny , ale podziwiam Cię że umiesz chodzić w takich butach ;)

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. tez podziwiam za te wysokie buty moze nagraj nam kiedys filmik jak w nich chodzisz popatrzyli bysmy sobie , buty sa swietne ale jak dla mnie za wysokie a szkoda bo prezentuja sie fajnie

    OdpowiedzUsuń
  33. Buty genialne! Świetnie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajne połączenie,a buty świetne ;>

    OdpowiedzUsuń
  35. Asia, fajne spodnie :)
    Pozdrawiam
    Kasia B.

    OdpowiedzUsuń
  36. Asiu, to jeszcze raz ja :) patrzę na makijaż w tej stylizacji i tak sobie myślę, że to może przez te jaśniejsze brwi w późniejszej notce, tak raziły mnie te czarne kreski na oczach. Nie wiem... tutaj, wszystko wygląda zdecydowanie lepiej, twarz jest taka promienna, cera swieża.

    Kasia B

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo podoba mi się ta bluzka !
    Zapraszam
    sonia-pak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo mi się ten tygrys spodobał... ^^

    OdpowiedzUsuń
  39. te buty są na prawdę cudowne<3 wygodne są? I łatwo jest się w nich zabić?;D

    ___________________________
    http://asanne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo fajny blog tylko czy te usta muszą być tak rozwarte na każdym zdjęciu? Wiem, że to modne ale wygląda jakby było Ci zimno i próbowałabyś na siebie chuchać.. Kotki przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne botki :) a tak poza tym to zazdroszczę włosów, na prawdę piękne :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE