1/14/2013

Nowe cudeńka :)

Cześć Wam! 
Już jestem :) wiem, wiem nie było mnie chwile, co niektórzy już pomyśleli, że olewam swoich czytelników... nie Kochani. Nie olewam nikogo. Czasem trzeba rozgraniczyć, rzeczy ważne i bardziej ważne. W ten weekend tak jak pisałam wcześniej, miałam kilka ważnych zaliczeń, kolejne za 2 tyg.... a potem egzaminy semestralne. Cały czas się uczę, mam bardzo dużo materiału i niestety nie da się ściągać :P:P więc wszystko muszę mieć w głowie :) dlatego mam nadzieję, że mnie rozumiecie i nikt mi więcej nie powie, że kogoś olewam.
Dziś udało mi się chwilę odpocząć ( czyt. posprzątać przy okazji ;)) , ale jutro już biorę się konkretniej za to co mam zrobić ;) mam nadzieję, że starczy mi tygodnia ;))) ( no bo nauka dalej czeka ;P) 
na poprawę humoru po ciężkim weekendzie dotarła do mnie przesyłka ;)) 
a w niej same śliczności :)) 
( jak wiecie uwielbiam je ;))  więc nie byłabym sobą jak bym Wam ich nie pokazała ;)) 
oto one :) 
a wszystkie znajdziecie w sklepie EdiBaZZar.pl 









Kochani mam wiadomość dla tych, co tak jak ja uwielbiają sklep ROMWE ,
 otóż od 16 stycznia do 18 stycznia będą rewelacyjne promocje! - macie zatem tylko 3 dni! Zniżki aż do 70%!
Więcej info tutaj:
http://www.romwe.com/manage_activity/winters_final_offer/



 

40 komentarzy:

  1. Niby nie wierze w milosc od pierwszego wejrzenia, ale ten pierwszy zegarek jest powalajacy (:

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ♥ zegarki ;))) Aj ochoty na nowe zegarki mi robisz :) :D

    OdpowiedzUsuń
  3. żałosne tłumaczenie się plastikowej lali

    OdpowiedzUsuń
  4. Zegarek na pierwszym zdjęciu jest śliczny <3 !!!!
    Powodzenia z naukom i egzaminami :)
    Pozdrawiam Zakręcona Gabi.
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili :)
    http://zakrecona-gabi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu-świetne!Widać,że lubisz zegarki:)
      Również życzę Ci powodzenia i wszystkiego dobrego:)Ukończ te studia mimo nie wiadomo jakiego braku czasu,natłoku innych zajęć itp.,bo wykształcenia nigdy dość!I zawsze może się przydać...
      A co niektórzy mogliby się wziąć za naukEM najprostszej ortografii;)Chociaż trochę zabawnie brzmi takie wymawianie końcówek(to nie jest wada wymowy),to jednak niech blogerzy piszą poprawnie...






      Usuń
  5. biały i złoty cudowne ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. aaale przepiękny zegaarek!:)
    zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten pierwszy zegarek... Zakochałam się! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dwa identyczne ( mają chyba z 8 kolorów do wyboru). Ale...zapiecie pozostawia wiele do życzenia. Niestety bardzo szybko sie wyrabia i niespodziewanie otwiera ;(

      Usuń
  8. Cudeńka:)
    ciekawa ta promocja,zobaczymy jak będzie w rzeczywistości;)
    Zapraszamy do nas hfs;)

    OdpowiedzUsuń
  9. widzę, że masz na prawdę sporą kolekcję zegarków, która ciągle rośnie ;)
    ten ostatni, złoty, najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow ale vintage!:) Świetne dodatki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. 1 jest świetny, bo w starym stylu, tarcza przypomina trochę kompas, ale nie podoba mi się pasek, który musiała bym dwa razy owinąć wokół nadgarstka :P

    OdpowiedzUsuń
  12. 1 bardzo ciekawy:)

    POZDRAWIAM :)

    vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne.. Szczególnie pierwszy! ; D

    OdpowiedzUsuń
  14. znowu te zegarki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam zegareczki ten zloty mam i jest super 2 pozostale tez bym chetnie przygarnela :)

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowne!!! ostatni najlepszy ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne te Twoje nowe cudeńka:) Nr 1 jest genialny :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    Malko

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne są wszystkie :) ale złoty najbardziej przyciąga uwagę :) pozdrawiam
    http://www.okomody.blogspot.com/
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwszy jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla mnie ten pierwszy najlepszy :) Powodzenia na egzaminach!

    http://czasy-angielskie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. mnie też urzekł 1 zegarek! super :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale ładne te zegarki ;) Powodzenia z ta nauką :D

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. powodzenia ,zapraszam do mnie

    http://anjagoshanailboutique.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  24. wszystkie świetne, ale pierwszy totalnie powala :) co studiujesz i na którym roku jeśli mogę spytać? pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne , szczególnie pierwszy. :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE