1/07/2013

Śnieżnie.

Cześć Wam!
Co tam u Was?
Udało mi się dzisiaj zrobić parę zdjęć ;) niestety wielkimi krokami (tj. od piątku)  zaczynają mi się zaliczenia, z całych sił próbuję się uczyć...
 jednak ciągle robię coś innego :p a to trzeba pozmywać, a to poukładać w szafce, a to zrobić herbatkę .... :p chyba nie mam weny jeśli o to chodzi..., a czas goni... ale będzie dobrze ;D
a tymczasem wróciła do mnie zima :) i od wczoraj mam śnieg ;)))











 Bluza - Romwe.com | Zegarek - EdiBaZZar.pl | Buty - Allegro | Szorty ( których nie widać na zdjęciach ;)) - Tally Weijl

ps. dziś przyszła do mnie paczuszka z www.romwe.com ;)
a w niej.... genialna kolczasta czapka ;D już niedługo zobaczycie na blogu ;))

 ;p

80 komentarzy:

  1. widzę, że ostatnio stawiasz na ciekawe bluzy :) a co kolejna to jeszcze lepsza!

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie cudowne kolory!
    i piękna bluza!

    Asiu wszystkiego dobrego w Nowym Roku - jakoś wczesniej nie miałam okazji złożyć życzeń!

    Powodzenia! pozdr. AL

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny zegarek :). U mnie też jest śnieg w końcu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. nosisz kurtkę do tych bluz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, miałam ją raz na zdjęciach ( biała w kratkę) ale mam ją rozpiętą i nie jest mi zimno.

      Usuń
  5. ale pieknie wyglądasz jak snieżynka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiekne sniezne zdjecia kochana! wygladasz cudownie w jasnych kolorach. bluza to istne cudo! umiesz wybierac z romwe te perelki no! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Hejka ;D O jejku śliczna jest ta bluza. *.* po prostu zakochałam się *.* świetna stylizacja ;P Zazdroszczę śniegu, u mnie nic nie pada ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko fajnie, ładnie ale za mocno poprawiłaś twarz fs :) (fajne połączenie bo całość taka niewinna pastelowa i zostaje urok oczu...)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie się wkomponowałaś w krajobraz :D Białe rajstopy, hmmm nie założyłabym, bo mam grube uda, ale na Tobie wyglądają idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna bluza, :D ale nie było ci zimno w samych rajstopach? Dobra wiem, że miałaś obok kurtkę, ale nawet tylko do zdjęć tak ubrana to ja bym zamarzła :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie było ;) na dworze nie bylo bardzo niskiej temp. bylo 0 ,-1 stopnia ;)

      Usuń
  11. Genialna ta bluza !!!! Pięknie Ci w niej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne fotki :)


    http://colorfullifeteen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej, jeśli możesz to napisz czym wykonałaś tą fryzurkę, bardzo mi się podoba. Świetne duże loki:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. włosy są kręcone na zwykłą metalową lokówkę ;P ;))) ( owijałam pojedyncze pasma włosów na lokówkę) nastepnie jak już wszystkie były skręcone rozczesalam je palcami i spryskałam lakierem ;))

      Usuń
    2. niby takie proste a mi jakoś nie wychodzi tak ładnie jak tobie, może masz lepszą lokówkę:)
      Pozdrawiam

      Keira Win

      Usuń
    3. mam taką starą (srebrno-czarną ) ;)

      Usuń
  14. bluza jest genialna *.* świetnie wyglądasz : )

    OdpowiedzUsuń
  15. Jadę do Ciebie! U mnie nie ma śniegu;(
    Bluza jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  16. Czapka genialna już nie mogę doczekać się stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  17. kolejna cudowna bluza !
    ;)
    chyba muszę sobie w końcu sprawić jakąś podobną

    OdpowiedzUsuń
  18. ale u Ciebie piekne krajobrazy !
    cudownie wyglasz;)

    OdpowiedzUsuń
  19. To powodzenia na zaliczeniach ;) Super wygladasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Włosy masz tu świetnie ułożone, lepiej Ci z takimi niż z całkiem prostymi :)

    SZkoda tylko, ze te rajstopy do bluzy to nie bardzo fajnie wyglądają.
    Naprawdę wygląda jakby w czasie opadów śniegu opadły Ci gatki/spódnica z tyłka.
    Szkoda, myślę, że z grubszymi legginsami - wyglądałoby to zdecydowanie lepiej.
    Nie jest to tylko moja opinia, zapytałam poraz pierwszy męża co myśli o takim zestawie.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Czapka cudowna :).
    Masz piękne włosy, a bluza jest genialna! <3

    OdpowiedzUsuń
  23. o Boziu, jak Ty wytrzymujesz w taką pogodę w legginsach?! Świetna bluza!

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękna bluza i bardzo ładnie w niej wyglądasz ! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna bluza trzymam kciuki za zaliczenia :)

    Pozdrawiam Zakręcona Gabi.
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili :)
    http://zakrecona-gabi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. fantastyczna bluza - zaniemówiłam! zazdrość to straszne uczucie ;) czapa też świetna, czekam na swoją z RI :) zapraszam na nowego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  27. jaka jest rożnica między prawdziwymi studiami a takimi bredniami dla średniointeligentów jak pedagogika?? ja pozadnych studiach zaliczenia są non stop, na pedagogice zaczynają sie w styczniu....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mysle, ze powinnas zajac sie soba i swoja inteligencja... bo z tego co widze to calkowicie Ci jej brak. ( ja tez mam zaliczenia caly czas, na kaze zajecia musze miec przygotowane ,,to'' bądź ,,tamto''... teraz są zaliczenia w formie egzaminów + niedlugo egzaminy calosciowe zaliczajace semestr. wiec bardzo prosze, nie wprowadzaj blednych informacji skoro nie masz o tym pojęcia.
      pozatym masz chyba jakies problemy osobiste jesli chodzi o to jakie są ,,prawdziwe'' studia a jakie nie.
      no tak ciezko zrozumiec, ze moge być inteligentna i miec taki styl jaki mam. i tu wlasnie pojawia sie Twoj problem. BRAK INTELIGENCJI. bo nie dopuszczasz innych mozliwosci niz te, ktore sobie budujesz w swojej główce.
      wiec nastepnym razem zastanow sie zanim nazwiesz kogos sredniointeligentnym ( tak , rozumiem, ze chcialabys zeby tak bylo - ALE NIE JEST! :)) i popatrz na siebie. bo widze tu ogromny brak dowartosciowania i nieudolnej próby podniesienia go sobie na mnie.

      Usuń
    2. Nie przejmuj sie. Pisał to jakiś "poŻądny" ćwierćinteligent, który o studiach może pewnie pomarzyć, bo widać, ze nie wie o co w tym wszystkim chodzi. Zaliczenia mylą mu się z kolokwiami i z sesja egzaminacyjna, która jest dwa razy w roku akademickim m.in w okresie zimowym . Swoją droga to żadne studia nie są "bredniami", zależy tylko od nas ile chcemy i ile z nich wyniesiemy sami.

      Usuń
    3. hahaha uśmiałam się, miałam na studiach znajomych z pedagogiki, na zaliczenie mieli zrobić wyklejankę...

      Usuń
    4. no to teraz ja sie usmialam :) haha ciezkie jest do pojecia , ze sa jeszcze tacy ,,przytępieni'' ludzie jak ty, ze wierza w takie bajki, ze na zaliczenie trzeba robic wycinanki... ucze sie juz pol roku... i jakos ani razu nie bylo zajec z wycinanek... nie wiem czy wiesz, ale na kierunku pedagogicznym wykladane sa takie przedmioty jak: socjologia, psychologia, pedagogika, wychowanie, filozofia, biomedyka i język. ( nie ma wycinanek :))))) )

      Usuń
  28. świetna stylizacja, miałam kiedyś te futrzaki wyglądają rewelacyjnie :) no i fajna czapka na ostatnich zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Asia świetny masz kolor włosów ;-) czym farbujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje :) loreal - recital preference ( czy cos takiego ;P ) bardzo, bardzo jasny blond.

      Usuń
  30. oczywiście jak zwykle wyglądasz super ;)

    nie wiem czy się w to "bawisz", ale nominowałam Cię do "Liebster blog" - pytania znajdziesz w nowym poście :)

    Pozdrawiam,
    goskaino.blgospot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Asiu zdradzisz nam jak rozpoczęłaś współprace z Honey ( chodzi mi o zrobienie pazurków)

    OdpowiedzUsuń
  32. haha ja mam tak samo jak muszę zrobić coś ważniejszego ;)i właśnie w ten weekend też mam egzaminy ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie ma to jak popierdzielać w samej bluzie i rajstopkach! he he :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma to jak tu wchodzić tylko po to, żeby coś skrytykować :)

      ps. twoj komentarz o pedagogice jest zalosny....

      Usuń
    2. i coz po te pedagogice bedziesz robic?

      Usuń
  34. white diamond :) klimatycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  35. śliczna fryzura, bluza ok ale do jakis dopasowanych jeansów! dół i buty- na nie. pozdrawiam :) noś częściej loki! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja też jak miałam zaliczenia to nie kwapiłam się do nauki! Zazwyczaj uczyłam się godzine przed zaliczeniem :)


    http://pannaeli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. ale super śnieżna sceneria:)

    OdpowiedzUsuń
  38. ale super śnieżna sceneria:)

    OdpowiedzUsuń
  39. super bluza, też taka chcę :) zaczynam własnego bloga, wiec jak możecie to luknijcie na chwilę, bo nie wiem czy dalej pisać, dzięki za każde wejście ;)

    szmaragdowytalizman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. boże jaka ty jesteś pusta ;|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo taaak :] ja wiem , ze wiele osob chcialoby aby tak bylo... ale... NIE JEST :)

      Usuń
  41. Fajny zestaw. Ale nie było Ci za zimno? :)

    OdpowiedzUsuń
  42. buty
    spodnie
    bluza

    wszystko idealnie dobrane ! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. bluza świetna :) taka charakterna :DD

    OdpowiedzUsuń
  44. Hej mam pytanie związane z tymi zegarkami ;) są wytrzymałe? nic się z nimi nie dzieje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, zegarki sa bardzo dobre.
      nie schodzi kolor, dobrze sie nosza, nic sie nie urywa itp ;)
      uwazam ze zegarki z EdiBaZZar.pl są doskonałe :)

      Usuń
    2. Wlasnie kupilam i nie chodzi..

      Usuń
  45. Świetnie wyglądasz!
    Cudowna bluza ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. śnieżynka :)
    dryfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Pięknie wyglądasz w pokręconych włosach ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Genialny ten sweter! Tak biało u Ciebie, że normalnie zlałaś się z otoczeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  49. you look beautiful...love the hat!
    maybe you would like to follow each other?
    xoxo

    www.mychoicebysorana.blogspot.ro

    OdpowiedzUsuń
  50. TATUAŻ !! Czy jest gdzies na blogu coś na temat TWOJEGO TATUAŻU NA ZEBRACH ? CHĘTNIE ZOBACZYŁABYM GO Z BLISKA.
    planujesz kolejne ??:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w wielu notkach jest cos o tym tatuazu :) trzeba poszukac :) ( w wakacyjnych miesiacach najwiecej)
      a czy planuje? mam jakies tam plany... ale jeszcze sie zobaczy :)

      Usuń
  51. czemu tak olewasz czytelników?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlaczego niby olewam? to , ze nie dodalam przez 7 dni, zadnej notki, nie znaczy , ze olewam. mam w szkole teraz czas zaliczen. istnieja , rzeczy wazniejsze i mniej wazne. w tym momencie szkola jest dla mnie wazniejsza niz nowa notka.
      jednak mam dobra wiadomosc - dzis pojawi sie cos nowego.

      Usuń

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE