1/04/2013

W domciu.

Cześć Wam! :)
jak tam u Was?
ja właśnie jestem w końcowym etapie chorowania ;p czyli już ,,prawie'' zdrowa, ale jeszcze trochę chora ;P
 
 
Dziś pokażę Wam moją nową koszulkę nocną ;)
Jest rewelacyjna ;) urocza, wygodna i przyjemna w dotyku :)
Dla mnie - idealna! :)
Znajdziecie ją, jak i inne koszulki nocne na stronie sklepu MojaFantazja.pl .
Mają tam też cudowną bieliznę ;) i genialne kostiumy kąpielowe ( które mogliście już u mnie zobaczyć ;)) Jest to jeden z moich ulubionych sklepów ;)
więc jeśli tylko macie ochotę sprawdzić co jest w ofercie, to serdecznie zapraszam ;)
 bo warto zobaczyć ;)))

 






Koszulka nocna - MojaFantazja.pl 


57 komentarzy:

  1. Ale fajna :). Musi być wygodna i milutka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam koszule nocne a Twoja jest urocza!!!! fajna sesja :))

    OdpowiedzUsuń
  3. ale masz super kota! Ja zaczynam chorować. właśnie wróciłam z wizyty u lekarza z antybiotykiem!

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczna jest a Ty wyszlas pieknie i zmyslowo, ahh <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna !!
    Pozdrawiam Zakręcona Gabi :)
    http://zakrecona-gabi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. masz bardzo ładne nogi :-) A tak na marginesie, to czekam na notkę o paznokciach...już bardzo dawno nic nie było w tym temacie:-( pozdrawiam, Nat*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wracaj szybciutko do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne, bardzo klimatyczne zdjęcia, zdrowiej :3

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam takie koszulki najlepiej sie w nich spi ;)
    kotek widze tez ma dobrze ;)
    mas piekne nogi i kawałek pokoju jak widze:D

    OdpowiedzUsuń
  10. gdzie kupiłas zasłone w choinke

    OdpowiedzUsuń
  11. to dobrze,że już zdrowiejesz;) a koszula ładna:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ile masz wzrostu?:D

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne paznokcie czy mozesz wstawic zdjecie blizej zrobione plissssssssssss

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie lubię spać w koszulach nocnych bo rano zawsze świecę pośladkami :D zimą piżamką z długim rękawkiem latem koszuleczka i spodenki :) mniodek

    Zapraszam do siebie u mnie o życiu, o odchudzaniu i o ubraniu :)
    http://padm-e.blogspot.com/
    Jeśli masz ochotę oczywiście, ale było by mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Love your tattoos!

    http://www.swoonblog.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. jest świetna <3
    a Ty tak słodko wyglądasz ;)

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne, delikatne zdjęcia. ; )

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajna :D i widzę tam kotka *.*
    http://cupcakesmileandlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Tylko szkoda, że takie drogie rzeczy maja w tym sklepie :d.

    Bardzo ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super koszulka :D !

    Zapraszam na conversowe rozdanie
    http://essently.blogspot.com/2012/12/conversowe-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajna koszula :) Muszę powiedziec, że masz bardzo przyjemny kącik w tym pokoju :) Zawsze jak oglądam twoje zdjęcia w tym miejscu to aż się ma ochotę usiąśc na tym futrzaku z kubkiem ciepłej czekolady wziąc kota bądz psa koło siebie i obejrzec jakiś film w chłodne wieczory haha...matko ale mi na banie wjechało, pewnie przez moje przeziębienie :P Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Asiu bardzo ładna koszulka :) To serduszko mało widoczne, ale jest MEGA :)

    OdpowiedzUsuń
  23. fajny sklep, dzięki za nowości :) zdrówka życzymy!

    OdpowiedzUsuń
  24. nie wiem jak wy, ale ja jak idę spać w ładnej koszulce czy piżamie albo śmigam w eleganckiej bieliźnie to jakoś tak od razu lepiej się czuję, bardziej dowartościowana czy coś;)

    ___________________________________________________________________________
    http://asanne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Zabawne - ja też mam kota o takim umaszczeniu :P A koszulę masz świetną. Pozdrawiam serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  26. ślicznie ;* A Twoje pazurki - boskie!

    OdpowiedzUsuń
  27. A gdzie jest rudy kotek, którego pokazywałaś nam wcześniej ? Ten jest nowy ?:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna koszula :)

    PS.
    mam nowego bloga - zaczynam od początku :) JEśli chcesz to zajrzyj (nie chce robić reklamy)

    OdpowiedzUsuń
  29. koszulka napewno jest bardzo wygodna, sliczna z Ciebie dziewczyna :)

    obserwuję i zapraszam na swoj blog :)
    miłego wieczoru!

    OdpowiedzUsuń
  30. śliczne serduszka na lewej stopie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zajebista koszulka:)Wygladasz bardzo sensualnie;) Musze pomyslec o takiej koszuli;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Hej kochana :) A może byś nam pokazała zdjątka twojego domu/mieszkania, żebyśmy wiedziały, jak sobie mieszkasz? :):) Dodawaj więcej postów ! :P

    OdpowiedzUsuń
  33. Wygladasz przeslicznie
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  34. świetna koszulka! wyglądasz uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo podobają mi się te zdjęcia! I Twój strój, i otoczenie, i nawet ten kot na dywanie :) Bardzo delikatnie i sensualnie- rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  36. uwielbiam Twoje zdjęcia w takim delikatnym klimacie <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo ladne zdjecia,zapraszam do siebie :)
    http://anjagoshanailboutique.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  38. Dobry pomysł ze zmiękczeniem światła przez firankę. Przy okazji masz ładny układ cieni na twarzy (pierwsze dwa zdjęcia). Gdybyś doświetliła swoją osobę drugim takim samym światłem ustawionym przed Tobą, po twojej prawej stronie, zdjęcie byłoby jeszcze lepsze.
    Zastanów się nad zewnętrzną lampą z softboksem, zdjęcia będą jeszcze lepsze.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE