12/31/2012

2012/2013 ;)

Hej Wam!!! :)
a oto jest ... :) podsumowanie całego 2012 roku i wstęp w 2013 :)
Spotkało mnie wiele wspaniałych chwil,  poznałam wielu cudownych ludzi, udało mi się spełnić kilka moich marzeń... przeżyłam niesamowite i niezapomniane chwile
( pamiętajcie - by spełnić swoje marzenia - trzeba w nie wierzyć ;))
czasem jednak było kika smutnych i zapłakanych dni... jednak trzeba ,,trzymać'' uszy do góry ;))
i cisnąć dalej  ;D
Kochani wspaniałego przejścia w Nowy Rok 2013!
Spełnienia marzeń, duuuużo zdrówka i wspaniałych chwil!!!
Życzę Wam ( i sobie ;p) aby każdy kolejny rok był lepszy od poprzedniego!!!!
Buuziexy :*




 Kochani na wspaniały początek roku - super promocja!!! :) ROMWE LEGGINGS FLASH SALE! Od 3 do 5 stycznia, wiele modeli będzie kosztować tylko 14,99$! To najniższa cena jaka tylko była!!! Sama już na nią czekam. ;)
Pamiętajcie, że przesyłka z Romwe jest ZAWSZE za darmo. :)
Tu macie linka: http://www.romwe.com/manage_activity/ROMWE_Super_Leggings_Flash_Sale/




64 komentarze:

  1. szczęśliwego nowego roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne stylizacje! Zawsze modnie
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne zdjęcia !!! NAjlepszego w nowym roku ! :***

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny zbiór zdjęć z poprzedniego roku ! Życzę ci spełnienia reszty marzeń i jeszcze większej kolekcji butów :P
    http://zakrecona-gabi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za odwiedzenie mojego bloga i komentarz :)

      Usuń
  6. wspaniałe jest takie zestawienie i super się ogląda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajne podsumowanko i śliczne zdjęcia
    pozdrawiam i zapraszam http://cupcakesmileandlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne zdjęcia ! Rewelacyjne ! Szczęśliwego nowego roku ! I jeszcze więcej sukcesów w prowadzeniu bloga ! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki fajny mix ;).
    Wszystkiego co najlepsze w nowym roku ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam takie kolaze. piekne w nch zdj!
    a na te meliski co masz z rozowa kokardka mam nadzieje ze uda mi sie zapolowac w 2013;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tylko kot jest fajny (ten prawdziwy oczywiście, nie ten kiczowaty tatuaż), reszta :((((((((((((( A propos tatuaży: ciekawe, jak będziesz się czuła z takimi głupiutkimi tatuażami mając lat 50 i więcej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co Cię to interesuje?:) Chyba robi sobie tatuaże, by się nimi teraz cieszyć, a nie zastanawiać się co będzie za 30 lat.

      Usuń
  12. bardzo ładnie wyglądasz w falach ;) taka fryzura do ciebie bardzo pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przejrzałam całego bloga w kilka dni i muszę powiedzieć, że sporo tu nienawiści i negatywnych komentarzy. Kurczę, masz zupełnie nie mój styl, nie ubrałabym się tak ani nie zrobiła takich paznokci, ale nie jestem w stanie zrozumieć po co ludzie tu włażą i Cię obrażają. Inny nie znaczy zły! Każdy ma swój styl i może go sobie pokazywać na blogu. Jest cienka granica między konstruktywną krytyką, a nienawistnym obrażaniem i zbyt wiele osób ją przekracza.
    Ja przejrzałam bloga z ciekawości, to taka trochę egzotyka dla mnie ;) Mój styl to bardziej stonowane retro. Też pełno mam krótkich spódniczek i obcasów, ale w totalnie innym klimacie niż Twój.
    To fajnie, że masz swój styl, bardzo konsekwentny i widać, że Ci to pasuje. Najważniejsze to się czuć dobrze w swojej skórze, szkoda, że nie każdy potrafi to zrozumieć. Rób dalej to co robisz, bo widać, że Ci to sprawia satysfakcję. Życzę Ci powodzenia i jak najmniej hejterów. Może nawet zostanę stałym odwiedzającym tego bloga? Potraktuję to jako odskocznię od mojej szafy pełnej czerni i beżów ;)

    PS widać, że lubisz mocny makijaż, ale próbowałaś kiedyś stworzyć bardziej przydymiony look? Takie "twarde" kreski wyostrzają bardzo rysy twarzy. Uważam, że świetnie byś wyglądała w podobnym makijażu jak Kate Hudson (masz bardzo podobny typ urody) np takim jak ten: http://image.funscrape.com/images/k/kate_hudson_10907.jpg lub ten: http://images2.fanpop.com/images/photos/3800000/Kate-kate-hudson-3849024-839-1208.jpg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety taki juz ten swiat ;) czasem są osoby, które chcą zniszczyć czyjąś radość ;)) ale jakoś daje radę ;)

      Bardzo mi miło, ze zaciekawił Cię mój blog ;) to baardzo cieszy ♥

      makijaże Kate sa super ;) musze pocwiczyć, moze cos z tego wyjdzie ;) bo wygląda genialnie ;)

      Usuń
    2. Tak. Stwierdam, iż nienawiść ludzka też mnie przeraża. Ja czytam wiele blogów, które mnie nie zaciekawiają, lae po prostu wychodzę z nich i nie interesuje mnie to, a nie tak jak wiele osób krytykuje i mówi co im się nie podoba. Nie na tym to polega. Bloga tworza zazwyczaj dziewczyny, które chcą trafić do podobnych do siebie, a nie czytać obelgi na swój temat. To bardzo zniechęca i psuje nastrój i pewność siebie, co w dzisiejszym świeie jest podstawą. pozdarwiam i zapraszam na swojego bloga : ) http://rubinowalovely.blogspot.com/

      Usuń
  14. uwielbiam Twojego bloga jak i całą Ciebie! dziękuję za to że jest :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Życzę Ci żeby 2013 rok był 100x lepszy niż miniony :D

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne stylizacje!!!
    pozdrawiam i
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  17. Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super kolaż , świetne zdjęcia widze nawet jedno z Honoratą skarbek ;) Uwielbiam twojego bloga, jest super tak samo jak twój styl Asiu :) Takze życzę samych sukcesów i szczęsliwego 2013 roku !

    zaparszam do mnie :
    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne podsumowanie dla nowych obserwujących! Twoje sety są świetne! zapraszamy na naszego - małżeńskiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Tobie też wszystkiego najlepszego i szczęśliwego Nowego Roku!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Tobie także szczęśliwego Nowego Roku!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zdjęcia!:) Zycze samych sukcesów w nowym roku i spełnienia marzeń:**

    OdpowiedzUsuń
  23. BARDZO WAM DZIĘKUJĘ ZA ŻYCZENIA!!!! :* :)) ♥ ♥ ♥
    dajecie siłę ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Szczęśliwego Nowego Roku! Wspaniałe podsumowanie :) zakochałam się w twoich tatuażach, są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  25. Kochana życzę Ci wszystkiego co najlepsze!Spełnienia marzeń i samych radości:*

    OdpowiedzUsuń
  26. cudowne, zdjeciowe podsumowanie kochana <3 moja sliczna!
    Tobie tez zyczę wytrwalosci, dalszego spelniania marzen i duzo duzo sily by walczyc z przeciwnosciami losu! <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Happy new year! ;)
    You are so nice.
    Too so beutiful photos.

    OdpowiedzUsuń
  28. ŚLICZNE ZDJĘCIA:) PIĘKNE STYLIZACJE;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow ile zdjęć!:) Prześliczna jesteś;*;)
    Buziaki i szcześliwego nowego!:)

    OdpowiedzUsuń
  30. rewelacyjne buty na ostatnim zdjęciu! Wszystkiego NAJ w 2013

    OdpowiedzUsuń
  31. Po zbiorze tych zdjęć widać jak bardzo kochasz buty :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Dostałam oczopląsów, tyle zdjęć i tyle kolorów :)
    SZCZĘŚLIWEGO 2013 !!

    OdpowiedzUsuń
  33. świetny mix wspomnień z zeszłego roku;)
    uwielbiam do ciebie zaglądać kochana
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  34. chyba wszystko mi się podoba.... z zaciekawieniem śledzę Twoje posty.... :***

    OdpowiedzUsuń
  35. Widzę, że rok był zdecydowanie udany! :) Życzę Ci jeszcze bardziej wspaniałego 2013! :)

    http://independent-am-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Jestem pierwszy raz na Twoim blogu,ale będę zaglądała i to często :) Świetny mix :)

    http://drawingfashiondreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. ŚWIETNE STYLIZACJE!!! I LOVE IT:) POZDRAWIAM I ZAPRASZAM NA:
    http://lifestyleinspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. świetne połączenie zdjęć, trochę wspomnień nie zaszkodzi! Szczęśliwego Nowego Roku ;*
    + zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne zdj ! ;) Oglądałam Twojego drugiego bloga i jestem pod wrażeniem ;)
    Pozdrawiam i obserwuję Daria.

    OdpowiedzUsuń
  40. swietne podsumowanie :)

    zapraszam na ROZDANIE ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Great pics - I like your blog very much. Greetings from Zurich :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. tak,impreza bardzo udana i mam nadzieje że Twoja również :) nie ma za co dziękować to czysta przyjemnośc dla mnie czytac go :*

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo odważne stylizacje, fajnie popatrzeć. :)
    Urzekł mnie Twój laptop! ^^

    Zapraszam do siebie:
    www.diane-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. świetne podsumowanie, prześliczne zdjęcia ;) Powodzenia w blogowaniu w tym roku :) Świetny rower! Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  45. szkoda ze tak żadko ostatnio tu bywasz

    OdpowiedzUsuń
  46. hej, chciałabym się dowiedzieć skad są te sliczne bezowe koturny?? prosze odpowiedz:**** szukam włąsnie takich!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli dobrze pamiętam to z czasnabuty ;) są mega wysokie bo sama mam takie same ale przepiękne :D

      Usuń
    2. dziękuje:)

      Usuń
  47. świetne buty na ostatnim zdjęciu ale nie wiem czy sama bym sie na takie odważyła

    OdpowiedzUsuń
  48. Coś się nudno zaczyna tu robić.... Jak zawsze zaglądałam bo było często coś nowego tak teraz CORAZ RZADZIEJ BO NIC SIĘ TU NIE ZMIENIA - zdjęć nowych brak, opisy notek tak samo się zaczynają :(

    OdpowiedzUsuń
  49. awww nawet mój rysunek sie tu znalazl :DD!
    śliczności Ty :**

    OdpowiedzUsuń
  50. super blog zapraszam do mnie http://mypassionmyemotion92.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE