12/30/2012

Gwiazdkowe prezenty.

Cześć Wam!
Co u Was?
Macie już swoje kreacje na sylwestrową noc?
Ja tę noc chyba spędzę w łóżku ;/
tym razem dopadło i mnie... od 2 dni mam mega katar, kaszel, do tego boli mnie gardło, a na dodatek kicham 10 razy na minutę.
Miałam nadzieję, że uda mi się zrealizować kilka fajnych sesji... niestety... nie chcielibyście mnie teraz widzieć :P
czekam tylko, aż ta wstrętna choroba odejdzie... i zabieram się za zdjęcia ;)
(mam bardzo duże opóźnienie, bo tyle chciałam Wam pokazać... i co? i choroba wszystko zepsuła :( )
tymczasem pytaliście co dostałam pod choinkę :)
dostałam to o czym marzyłam :P
BUCIKI :)))
poza nimi jeszcze inne małe drobiazgi ;) i pełno słodyczy ;))
 









 
buciki znajdziecie w internecie :)
np. na stronie StyloweButy.pl   
 
:)


40 komentarzy:

  1. Ahh buciki z ćwiekami piękności !

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne buty! Sama chociaż jestem bardzo wysoka chciałam sobie zamówić te pierwsze :D pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie :) oczywiście obserwuję :) Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszcze pierwszy sa zajebis*e :):O

    OdpowiedzUsuń
  4. Czarne szpilki z ćwiekami są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne <3 ja bym się zabiła na takich chyba ;DD

    OdpowiedzUsuń
  6. te z ćwiekami są boskie ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. najbardziej podobają mi się pierwsze, ale wszystkie są śliczne :))
    zdrowia życzę :**

    OdpowiedzUsuń
  8. myślałam ze na jednej parce butów się skończy, a tu przewijam na dół stronke i kolejne i kolejne :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie pary bardzo mi sie podobaja, ale chyba nr. 2 najlepsza ;3

    OdpowiedzUsuń
  10. chyba te z środka najbardziej mi się podobają, dwie pozostałe pary wydają się być bardzo podobne do tych, które prezentowałaś już wcześniej na blogu ;)
    widzę, że mamy ten sam problem ze zdrowiem, chyba panuje jakaś zaraza
    życzę szybkiego powrotu do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Te z ćwiekami najlepszee! ;)
    Zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne buty :) wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Wracaj szybko do zdrowia :) Najlepsze chyba są brązowe botki :)
    Pozdrawiam Zakręcona Gabi.
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili.
    http://zakrecona-gabi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow ta pierwsza para jest boska !
    Zapraszam ;*

    Proszę udostępnij moją stronę na Facebooku / Polub!
    Dzięki
    http://www.facebook.com/DominikaWoronowskaBlog

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie piękne <333 Duzo zdrówka zycze :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwsze buty niezastąpione <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. wszystkie są świetne! :) czekam na stylizację z nimi, jak tylko wyzdrowiejesz:*

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam nadzieję,że wyzdrowiejesz do jutra :)
    Buty przepiękne,zwłaszcza pierwsze! :)

    Zapraszam do obserwowania :)
    add-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego Najcudowniejszego w Nowym Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ojojoj, wiem dokladnie co czujesz, prawie tydzien temu mialam straszne bole glowy, jak i gardla, a co do kataru to lecialo ze mnie jak z kranu, z przykroscia mowie ze szybko mi nie przeszlo, chore zatoki i te sprawy to 1 punkt do wizyty lekarza! a co najgorsze.. imprezy za impreza a tu trzeba lezec w lozku :-(
    A co do twoich drobiazgow widze ze kochasz buciki, wzbogacasz sie w naprawde duzej ilosci butow! az sama nie wierze, musisz miec naprawde duza pasje do nich! Sliczne ;*
    Wracaj do zdrowia jak najszybciej i rozniez zapraszam cie do siebie! ;*
    buziaczekgirloo.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  21. ślicznie butki ;p ale ja bym się w nich chyba zabiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne buty ! *_*
    życzę szybkiego powrotu do zdrowia :)

    ps. (taka mała prośba) pomogłabys mi wybic się z moim blogiem? www.wexxlovexxit.blogspot.com
    z góry wielkie dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  23. ćwieki <3

    szybkiego powrotu do zdrowia!! :*

    OdpowiedzUsuń
  24. STRAAAASZNE BUCIORY :((( Plastik wali po oczach.

    OdpowiedzUsuń
  25. Oczywiście jedynka jest boska. Czerń i nity! Spełnienia marzeń w nadchodzącym roku i wielu pozytywnych komentarzy!

    OdpowiedzUsuń
  26. Kochana moja, wszystkiego naj w nowym roku xxx:*

    OdpowiedzUsuń
  27. wracaj do zdrowia!! Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pierwsze śliczne, jednak sama nie potrafiłabym w tak wysokich chodzić ;) Życzę zdrowia, szczególnie w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  29. Chciałabym zobaczyć wszystkie Twoje buty razem, na jednym zjęciu, albo osobna notka ze wszystkimi butami :P wiem, że kiedyś, coś podobnego było, ale chyba się powiększyła Twoja kolekcją bucików ? :P
    Fajne stylizacje, dziś obejrzałam prawie całego Twojego bloga, wszystko mi się bardzo podoba :P Pozdrawiam Pat.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE