5/20/2012

za promieniem słońca.

Hejka :)
jak tam mijają Wam cieplutkie wolne dni?
Ja niedawno wróciłam z grila, który był na działce nad rzeką :) było baaardzo fajnie ;)
Dzisiaj także wybrałam się z siostrą na spacer do parko-lasu ;) w naszym mieście :)

stąd też będą dzisiejsze zdjęcia :) bardzo przyjemne miejsce ;)
i nawet spotkałyśmy...


kochaniutka ;))

no i zdjęcia stylizacji :)












Top - Tally Weijl | Szorty - Tally Weijl | Bransoletka - EdiBaZZar.pl | Włosy - Cosmoshop.pl |
ps. wyjaśnienie:
ze względu na ,,marudzenie'' :P że zdjęcia ciągle w tym samym miejscu, postanowiłam trochę urozmiaicić tło :) wybrałam się do ogrodu botanicznego w moim mieście, aby tam dotrzeć trzeba przejść spory kawałek po piachu (siłą rzeczy musiałam zaopatrzyć się w obówie zastępcze na te kawałki, odpowiednie do chodzenia po takim podłożu - czyli baleriny :))
zdjęcia pokazują to w czym chodzę :) więc ruszcie trochę wyobraźnią ( tu konkretnie do wielunianek, które próbują po mnie jechać :P) i wyobraźcie sobie, że np. siedzę tak na ,,ogródkach'' ,było by w tym coś złego? NIE! :D hehe wystarczy trochę ruszyć głową, a nie zawieszać się na tle. To jest tylko prezentacja moje drogie :)
Jednak nie zarzucajcie mi, że ściemniam i nie umiem w nich chodzić, bo w punkcie gdzie robiłam zdjęcia (czyli to co widzicie :)) cały czas chodziłam w szpilach :)
swoja drogą, tak jak napisałam w komentarzu poniżej... po co by mi  było kilkanaście par butów w któych nie umiałabym chodzić? a czy umiem? umiem i mam na to żywych świadków :P

62 komentarze:

  1. podziwiam za spacer w TAKICH butach. podziwiam!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz:)
    pozdrawiam serdecznie.
    Gaéa

    OdpowiedzUsuń
  3. chciałam napisać dokładnie to samo co koleżanka powyżej, jestem w szoku, ja bym się zabiła chodząc w lesie w takiej szpilce, ale na prostym chodniku pewnie też nie było by w moim przypadku wiele lepiej ;)
    a stylizacja w kolorach słońca można powiedzieć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie jest do końca taki las ;) to tak troche las - trochę park :) ja tez chodząć po ,,prawdziwym'' lesie zabiłabym się pewnie na szpilkach, a jak nie... to bym zniszczyla cale buty, bo na miękkkim podłożu obcasy się wtapiają w ziemię :)
      ( na piaszczyste kawałki wzięłam baleriny ;P

      Usuń
  4. Świetne zdjęcia , bo wprowadziłaś urozmaicenia , bo te ruiny czy tam dom opuszczony już mi się znudziły :)
    Jesteś mega,mega i jeszcze raz mega śliczna :)
    Buty ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczniutka wiwióra! :D
    Bardzo ładnie Ci w takiej fryzurce - dziewczęco i naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz świetnie, ale szpilki na kamieniach wyglądają co najmniej kuriozalnie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow genialne buty :) Podziwiam, że radzisz sobie z chodzeniem w nich, choć podejrzewam, że to kwestia wprawy :) Wyglądasz super - tylko pozazdrościć takich nóg :)

    OdpowiedzUsuń
  8. szpilki przesłoneczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę że dotarłaś do parku botanicznego w innych butach, później zmieniłaś do "stylizacji", ponieważ nie ma możliwości aby przejść na takich koturnach taki kawał drogi, po miękkim podłożu nawet piaszczystym momentami. Na zdjęciach łatwo zauważyć że buty są bez najmniejszej ryski i kurzu, a jak wspomniałam droga wysypana jest piachem a w samym parku botanicznym usypane są co tusz kamienie. taka trochę ściema według mnie. A co do łamania stereotypów jeżdżąc w mini na rowerku, proponuję jeszcze założyć szpile, bo przecież balerinki to standard zwykłych dziewczyn;-) pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzę, że sie znamy :) a może się tak podpisz skoro jesteś z Wielunia? czyż byś sie bała podpisać? a może się mnie boisz? hahah :) nie boj się, bardzo chętnie wysłucham twoich słów na żywo :)
      widać jakie mam fałszywe znajome :)

      ale z jednym się zgodzę, faktycznie nie szłam tam w szpilach :) po piasku nie ma opcji, ale tam gdzie robiłam zdjęcia chodziłam bez problemu :)) więc nie zarzucaj mi, że sie wcale nie da i to ściema. Skoro tak dobrze znasz cały wieluń, to zapytaj się tych co szli ze mną do Amnezji - ja szłam od samego domu( szłam w tym modelu butów całe miasto na nogach - po krzywych chodnikach, a momentami po piaszczystych kawałkach - bo wszyscy chcieli iść skrótem - i nie było problemu :) i doszłam, nie połamałam nóg ani obcasów ) więc nie mów , że ściemniam :))) bo jak się umie to się umie. zresztą po co byłoby mi tyle takich butów jak bym w nich nie umiała chodzić?

      na rower nie chodzę w szpilach ;) a jak chcesz mi dosrać to bardzo chętnie możemy się spotkać :) bo mądra jesteś jak jesteś anonimowa :)

      Usuń
    2. ;-) ale Cię bolą takie uwagi;-) jeja dziewczyno wyluzuj, chodź gdzie chcesz w czym chcesz. Wyrażam swoje zdanie tylko...chyba mi wolno tak samo jak i Tobie wolno się z nim nie zgodzić i odpowiedzieć. A co do znajomości.. absolutnie się nie znamy, raczej wiem że byłaś znajomą kogoś, kogo znam ja. Ale nie wnikajmy, nigdy ze sobą nie gadałyśmy, nie widziałam Cię odkąd skończyłaś podstawówkę. Nawet nie wiem czy teraz też jesteś taka chudzina jak wtedy.

      A co do anonimowości- ze niby się nie przedstawiam bo się Ciebie boję, a się mądruję- nie podpisuję ponieważ właśnie się nie znamy, więc czy napiszę Zosia, Kasia czy baba jaga i tak nie będziesz wiedziała kim jestem.

      Także podsumowując- oceniam tylko Twoje zdjęcia, nie mam do Ciebie nic, tak, jestem z Wielunia, na Amnezję jestem za "stara", Twoje buty to DLA MNIE tragedia; nie na nasze jak sama napisałaś piękne chodniki. A co do naszego ewentualnego spotkania to wyłącznie na zrobienie paznokci bo to wychodzi Ci pięknie- trzeba przyznać.( a na marginesie ile kosztuje to u Ciebie?)

      AHA- i jeszcze jedno- wcale nie zarzucam Ci że nie da się w tym chodzić, czy że tego nie umiesz robić, uważam tylko że na te piachy w parku i kamienie po prostu szkoda takich wyjściowych butów.

      Podpis: wielunianka;-)

      Usuń
    3. uwierz mi, że nie bolą :) dostaje dużo gorsze koemntarze ;)) ale takich nie publikuję :)

      jak to nie wnikajmy? uważasz, że jak Ty jesteś anonimowa, a ja nie to jest w porządku? czemu mam nie wiedzieć jakie kto ma o mnie zdanie>?

      Faktycznie nie wiadomo czy jestem taką chudziną :p hehe nie mam ani jednego zdjęcia ;) ... no prosze Cię...

      No tak nie masz do mnie nic, ale proponujesz , żebym na rower wyskoczyła w szpilkach... nie uważasz, że takie sarkastyczne zdanie nie świadczy o obojętnosci ;) ?

      nie zarzucasz, ale pisząc , ze ,,to trochę ściema'' , nie każdy odbierze w ten sposób co Ty.

      Mi też jest szkoda, dlatego w piaszczystych miejscach zmieniałam buty.

      Wielunianka, to trochę mało. Dla mnie dalej jest to z jednej strony bycie pod schronem, bardzo prosze odezwij się na Facebooku do mnie, bo ta konwersacja kończy sie na moim komentarzu :)

      Usuń
    4. Nie mam konta na FB.

      Jeśli chodzi o Ciebie z czasów podstawówki i teraz no cóż...zdjęcia nie oddają tego co jest na żywo.

      Nie chciałam żeby ten komentarz Cię w jakikolwiek sposób zabolał, ewentualnie trochę otworzył oczy na rzeczywistość.

      Stwierdzenie "to trochę ściema" dla mnie jest w zupełności jasne, myślę że dla większości innych też- po prostu wynika z tego jasno że ładne butki nie zawsze są praktyczne i na każde okoliczności.

      I taka jeszcze uwaga- moje zdanie jest takie że do sportowego stroju, kompletnie nie pasują butki na szpilce 7 cm jak i 15 cm.

      Kiedyś pisałam ze pozujesz zawsze z noga podniesioną i ręką we włosach- podtrzymuje, spróbuj trochę poeksperymentować z ciałem.

      Usuń
    5. Pisze z Anonima ponieważ nie mam konta tutaj. Popieram w połowie no może jakiej części wpis wileunianki. śledzę twój blog od dawna dawna , prawie od początku jego istnienia .Wydajesz się być bardzo miłą, i dość przyjemną osobą , lubię czyttać twoje notki i obserwować twoje stylizacje , nie zawsze są perfekcyjne ponieważ zazwyczaj są proste i jedyne co w nich jest w nich interesującego to buty , szpile obces +20 cm .... Ale twój blog mimo tego że te stylizacje nie są takie interesujące nie mają w sobie nic cikawego to jednak przyciągają wzrok i bardzo lubie je oglądać . Sądze że "Wielunianka przesadziła pisząc o rowerze itp ponieważ to ty masz swój styl i nikt jej nie karze oglądać twojego bloga jak jej się coś nie podoba . Trochę kultury trzeba mieć i powinno się umieć wyrażać krytykę jak i przyjmować ja zpokorą . Pozdrowienia kochana Asiu :) Życzę jak najmniej takich komętarzy nie nie do taktu :)i żebyś mimo co została sobą bo miło się ciebie ogląda . :)

      Usuń
    6. A ja zgadzam się z Wielunianką z jej opinią. Dokładnie przeczytałam wymianę Waszych zdań, nie widzę w nich ani chamstwa, ani zazdrości, ani negatywnych emocji. Skoro autorka prowadzi bloga, chcąc nie chcąc naraża się na opinię publiczną pozytywną jak i negatywną, i tak jak osoby publicznie z pokorą musi przyjąć każdą. A zdanie Wielunianki "A co do łamania stereotypów jeżdżąc w mini na rowerku, proponuję jeszcze założyć szpile, bo przecież balerinki to standard zwykłych dziewczyn;-)" miało być raczej odebrane jako żart- w końcu rower kojarzy się ze sportem- sportowy strój i adidasy, a wsiadając na niego "inaczej"- w mini za pupę, należy wręcz dla całkowitego komizmu założyć szpilki. Nie każda uwaga jest podyktowana zazdrością. Do przemyślenia wszystkich. Pozdrowienia

      mała

      Usuń
  10. Jesteś podobna do Sereny z Plotkary.. ba jesteś ładniejsza! Uwielbiam żółty kolor;)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczniusie buciki i branzoletka, wygladasz jak laleczka! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  12. ja zawsze cudne buty :) super masz kurteczkę

    OdpowiedzUsuń
  13. Mega! Już widziałam na FB w Stylowych butkach chyba i po prostu super! Zazdroszczę nóżek :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Mega! Widziałam już na FB, w stylowych butkach bodajże :) I bosko jest - uwielbiam i zazdroszczę nóżek :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Do lasu w szpilach?? No no:) Zaskakujesz mnie coraz bardziej:) Mam nadzieję, że w torebce miałaś trambki / balerinki;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja myślę a raczej mam nadzieję, że miała na zmianę buty, bo aż strach się bać na tych nierównościach;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. pięknie wyglądasz kochana! A butki rewelacyjne ; ) !

    OdpowiedzUsuń
  18. to nie jest stylizacja!!! po prostu ubrałas na siebie tanie szmaty i kompletnie niepasujące buty a wyglądasz kuriozalnie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) kocham takie komentarze :) ... tania zazdrość :P

      Usuń
    2. Zazdrość? Sorry ale o co? Przygrube nogi i słabe ubrania.

      Usuń
    3. To czyli żeby nazwać coś "stylizacją" trzeba ubrać się w rzeczy od znanego projektanta? Bo jeśli to są tanie i słabe ubrania to już nie wiem w czym powinno się chodzić?

      Niektórzy "anonimowi" powinny się porządnie pierdolnąć w czoło zanim cokolwiek napiszą!!! Czytam te komentarze i się zastanawiam po co ktoś taki tu wchodzi i jaką ma satysfakcję z tego, że naubliża dziewczynie której w ogóle nie zna???

      Jak się coś komuś nie podoba to niech wypie*dala, a chamskie opinie niech zachowa dla siebie, bo nie jest to żadna, jak to się tłumaczą, konstruktywna krytyka!!! I nie piszcie że to wolny kraj i każdy może mówić to co myśli! Bo obrażanie kogoś a wyrażania swojego zdania to różnica!!!

      A Ty Asiu dalej rób swoje, bo robisz to mega zajebiście!!! :) :*

      Pzdr Pamela :)

      Usuń
  19. Asiu tak na zolto wygladasz jak pozytywny promyk slonca :) Od razu mi weselej kiedy spojrzalam na Ciebie i pogode za oknem :)
    Tak trzymac :)
    magda

    OdpowiedzUsuń
  20. moja droga, miej w dupie to co na fb piszą, bronie Cie tam :) mamy w końcu demokracje, nie kumam jak oni mogą komentować coś co sie nie podoba na tak niskim poziomie!!!!zero klasy!! i ciesze sie ze zabrałaś głos :) brawo

    OdpowiedzUsuń
  21. Chora siedzę przed komputerem, nigdzie z domu nie wychodzę, a jestem ubrana praktycznie identycznie jak Ty na tych zdjęciach. W życiu nie dodałabym czegos takiego na bloga, nazywając to stylizacją. Owszem, fotki może i fajne, ale na facebooka czy inny portal społecznosciowy. Ale nie na "bloga modowego"! Nie chcę być niemiła, ale następnym razem zanim nazwiesz cos "stylizacją" to porównaj to z tym, co inne dziewczyny przedstawiają u siebie na blogach i zastanów się czy to co chcesz przedstawic jest tego warte :)
    Pozdrawiam, Kinga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jak jestem chora to leżę w łóżku... :)

      a tak naserio, to w czym do cholery ( sory za wyrażenie) chodzisz latem? jak nie w topie i krótkich spodenkach>? o sory zapomniałam, że zakłąda się sukienki wieczorowe, żeby wyjść do sklepu i wtedy można nadać takiej wersji miano stylizacji :)

      PS> MÓJ BLOG NIE JEST BLOGIEM MODOWYM!!!!! ILE MAM RAZY TO PISAC? :)

      Usuń
    2. To jakim jest, skoro dodajesz posty dotyczące tylko i wyłącznie wyglądu i ubioru..? :)

      No własnie, KAŻDY chodzi latem ubrany w spodenki i top, więc nie widzę sensu dodawania takich notek na bloga. Rozumiem, że jest to twój "internetowy pamietnik" czy jak chcesz to nazywać, ale nie nazywaj codziennego ubioru styliazacją, bo to słowo (jak sama zauwazyłas) kojarzy się z czyms wyszukanym, kreatywnym, inspirującym.

      Pozdrawiam, Kinga :)

      Usuń
    3. Czytaj bloga systematycznie, to będziesz wiedzieć jaki jest ;) (nie są tu zamieszczane posty tylko i wyłącznie dotyczące ubioru :))
      i mogę nazywac to zestawienie stylizacją - bo jest to odzwierciedlenie mojego stylu i pokazanie w czym chodzę :) czyli STYLIZACJA!

      Stylizacja to nie tylko zestwienie ciuchów z sh i znanych projektantów, pisaam już milion razy, że nie jestem wyrocznią mody i pokazuję w czym chodzę na co dzień, więc nie oczekuj, że znajdziesz tu połączenia bluzki w kwiatki, ze spodniami w groszki i skarpetkami w kratkę :)

      a jesli dalej nie rozumiesz pojęcia stylizacji, to polecam wikipędię ;)

      Pozdrówki :*

      Usuń
  22. Świetne buty.

    OdpowiedzUsuń
  23. Idealny strój na spacer do lasu ( w szczególności buty). Interesujące jak ty do lasu chodzisz w takich kopytach to w czym na imprezy?? szczudła zakładasz??????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma to jak napisac komentarz, nie czytając notki ;D

      Usuń
  24. Masz piękną figurę! Pozazdrościć. A te buciki dodają tylko uroku zgrabnym nóżkom ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Buty jak zwykle fantastyczne ;)
    Ładnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie wyglądasz, mam pytanko w takich butach chodzisz na codzień czy tylko do zdjęć?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jesli nie jeżdżę samochodem, i nie idę do sklepu , do którego mam 2 kroki, to tak :)

      Usuń
  27. mam wrażenie że brakowało pomysłu na stylizację :P niby coś się dzieje - buty są niesamowite :P resztę pozostawię bez komentarza :P

    OdpowiedzUsuń
  28. ale cytrynowo:)
    super:)
    jak zawsze mega wysoko i mega pozytywnie <3

    Zapraszam do Mnie:)
    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. przeczytalam niektóre komentarze i za głowe się łapie.. czy Ci ludzie już całkiem nie wiedza co ze sobą robic czy o co chodzi.. mnie nauczono ze jak cos mi się nie podoba to po prostu omijam to ( nie słucham jesli chodzi o muzyke a o blogi to po prostu nie wracam na te co mi się nie podobają) wiec jaki jest sens tracenia swojego czasu zeby kogos zbesztac nonsens..

    kochana buty masz obłędne!:) uwielbiam takie wysokości:) outfit prosty ale takie właśnie lubie w końcu chodzi o to zeby pokazywac się na codzien a nie przebierane stylizacje w ktorych ma się 90% pewnosci ze osoba wogole nie chodzi na codzien;))
    buziaki!:)) ^^
    ps. daj znac jak nie bedzie Cie w domu to wpadne i pozabieram sobie pare par twoich butów;PP

    OdpowiedzUsuń
  30. ciekawa bransoletka ^^
    zapraszam ;D

    OdpowiedzUsuń
  31. aaa buty ! zakochałam ! jestes naprawde bardzo ładna i zgrabna !
    bede obserwowac ;*

    OdpowiedzUsuń
  32. Zazdrosne anonimy nie daja Ci spokoju z tego co widze...
    Ale niema co się dziwić kochana jesteś najlepsza pamiętaj !:D!

    OdpowiedzUsuń
  33. Od jakiegoś czasu zaglądam na Twojego bloga i szczerze Ci napiszę, że cholernie zazdroszczę Ci TAKICH nóg i tylu par niesamowicie pięknych szpilek <3 Sama chciałabym kupić wysokie buty z DeeZee czy Stylowych Butów, ale niestety boję się, że wysokość mnie przerazi, więc chciałabym Cię bardzo ładnie poprosić, byś nagrała filmik, na którym widać jak chodzisz i jakieś małe rady do tego :) Byłabym naprawdę niesamowicie wdzięczna! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszzce sie zastanowię czy taki powstanie ;) hehe zobaczymy... ale nie mówię, że nie :)

      a rady? hmm... dużo chodzenia w mieszkaniu :) (po dywanie też - [jak Wam go nie szkoda:P] uczymy się wtedy łapać równowagę na miękkim podłożu :P które dość często można znaleść , kiedy się wybieramy w ,,teren'' :P ;)))
      ps. nie połamcie nóg :P ;)))

      Usuń
  34. Sama widziałam i potwierdzam że Asia umie w nich chodzić i nawet obiecała mi naukę hihihi.
    Dominika

    OdpowiedzUsuń
  35. Cześć! Widzę, że często wybierasz się poza miasto :) Co powiesz na wakacje w czerwcu za... ZŁOTÓWKĘ?! ;-) Zapraszam na mojego bloga po więcej szczegółów :)

    OdpowiedzUsuń
  36. hej!
    Chciałam zapytać ile ważysz i ile masz wzrostu??
    Jeśli to nie za kłopotliwe pytanie to prosze o odpowiedź :)) z góry dziekuje!

    OdpowiedzUsuń
  37. Zestaw fajny i w sam raz na upalne dni! Jak mam +30C na termometrze to mój "outfit";) też się składa z szortów i podkoszulka jak mam w planach łażenie po parku.
    Fajna wiewióra tak przy okazji;) W Poznaniu takie rude kitki biegają po Cytadeli i są praktycznie oswojone:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Witam późnym wieczorkiem.

    Pięknie jak zwykle :*

    Zapraszam na mojego bloga SoBeautifulll.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Hej super są te szpilki mam takie same :) nawet często je zakładam do szkoły , i chcialam dodać ze zazdroszcz ci kolekcji szpilek :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE