5/16/2012

KONKURS!!! :))) ♥ EdiBaZZar.pl

KONKURS!

Kochani :) Dziś wraz ze sklepem EdiBaZZar.pl  mamy dla Was KONKURS! :)

Do wygrania Pierścień - Kastet i Bransoletka z kolcami!!!! :)



(kolory do wyboru ;))


Warunkiem wzięcia udziału jest:

1) Polubienie sklepu EdiBaZZar.pl na Facebooku - [KLIK]
2) Zarejestrowanie się w sklepie EdiBaZZar.pl lub dodanie swojego adresu e-mail do newslettera sklepu
3) Polubienie bloga Diamentica na Facebooku - [KLIK] 
4) Dodanie do obserwowanych bloga Diamentica ( jeśli posiadamy konto Google)
5) Polubienie i udostępnienie zdjęcia konkursowego , które jest na tablicy Facebooka bloga Diamentica

(każdy podpunkt będzie sprawdzany ;))



ZADANIE POLEGA NA ZOSTAWIENIU W KOMENTARZU:
1) imienia
2) e-mail'a
3) odpowiedzi na pytanie:

DLACZEGO WŁAŚNIE TY POWINIENEŚ OTRZYMAĆ NAGRODĘ? :)



Nagrodzona zostanie najbardziej kreatywna odpowiedź! :)

Wyniki ogłosimy do 3 dni, od dnia zakończenia konkursu!

Konkurs trwa od 16.05.2012r. do 31.05.2012r.


3mam kciuki za zwycięzcę!!!
Powodzenia !!! ♥ :)

W Y N I K I     K O N K U R S U ! ! !

 Wybór był bardzo trudny, każdy komenatrz był świetny jednak po długich naradach udało się ustalić kto zostanie zwycięzcą :) a jest to :


Magdalena Cz.
,,Nagroda powinna trafić do mnie bo te kolczaste bransoletki byłyby jak znalazł na mojego chłopaka w razie jakby słuchać nie chciał:)''



Gratulacje!!!! ♥  :)






30 komentarzy:

  1. Joanna
    shadylane19@wp.pl
    obserwuję jako SchwarzGirl
    na FB polubione i udostępnione?
    A dlaczego ja mam wygrać jedno z tych cudeniek? Hmm...niedługo mam wesele mojej ukochanej kuzynki, co za tym idzie - pora rozejrzeć się za sukienką i oczywiście dodatkami, które dodają charakteru całej stylizacji. A taka bransoletka z kolcami dodałaby pikanteri i byłaby świetnym rockowym akcentem! Albo te cudowny romatyczny pierścionek idealnie pasujący do pastelowej sukienki jaką mam zamiar kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sylwia
    sylwia266@buziaczek.pl
    Kocham takie opisówki ♥
    Na wstępie powiem , że uwielbiam sklep Edibazzar , zamawiam tam dosyc często i jestem strasznie zadowolona z jakości biżuterii . A teraz dalsza część . Dlaczego to ja powinnam byc posiadaczką tej o to biżuterii ? Odpowiedź jest prosta ona sama do mnie mówi , że będzie moja a ja jej odpowiadam jesteś już móóóój , jesteś już moja i nie zapieraj się rękoma nogami ;D Po drugie moje bystre oko zauważa , że jest to biżuteria która skradła moje serce a w szczególności ten pierścionek . Miałam go zamówic ale ja mam grube palce a więc narazie sobie darowałam a więc jeśli bym wygrała sprawdzę czy na moje grube paluszki wejdzie taki pierścień ;) Bransoletka jest śliczna ♥ A przydałaby się do zrygwania pozoru no takiej groźnej ;D Uwielbaim już tą bransoletkę . Biżuteria jest tajemnicza , ponieważ no jak założę taki pierścionek Love to każdy się będzie pytałam kogo ja kocham ;D Bransoletka jest unikatowa , rzuca się w oczy . A piękno biżuterii tkwi w jej prostocie . Biżuteria Edibazzar od innych się odróżnia i swoją unikatowością z tłumu mnie wyróżnia (aj takie małe hasło reklamowe) .
    Przepraszam za poemat ;*
    Powodzenia dla wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Diana
    diane-fashion@wp.pl

    Myślę, że to ja powinnam wygrać, ponieważ brakuje mi takiej biżuterii i raczej w żadnym swoim zestawie nie mogę wykorzystać ciekawych dodatków, a akurat te takie są! :) Wygrana pozwoliłaby mi stworzyć dużo lepszą stylizację... Poza tym mam już pomysł na wykorzystanie tej biżuterii! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Magdalena
    FB: Magdalena Jezierska
    nick: madzia
    email: madzia3991@interia.eu

    dlaczego ja? Ponieważ daną wygraną na prawdę dobrze wykorzystam. Uwielbiam biżuterię, a mimo tego ciągle mam w niej braki ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kinga
    headlesslady@gmail.com
    DLACZEGO WŁAŚNIE TY POWINIENEŚ OTRZYMAĆ NAGRODĘ? :)
    Ponieważ ostatnio przeglądając moją biżuterię stwierdziłam że jest tam straaasznie pusto :( No i zdecydowanie mam za mało bransoletek! Wszystkie przy tej piknej kolczastej wydają się jakieś takie nijakie. Niedługo mam imprezę pożegnalną z moją klasą, a wiadomo że każdy chce wyglądać jak najlepiej, ja także :D Poza tym Szukałam długo takiej bransoletki, a ta jest idealna! A o pierścionku mówić nic nie muszę bo wiadomo że jest piękny. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. 1) Kasia Kaś
    2) cathe.elen@gmail.com
    3) odpowiedź na pytanie:

    Od długiego czasu jestem fanką sklepu Edibazzar. Co chwilę zaskakują mnie nowym asortymentem i wspaniałą biżuterią i zegarkami. Planowałam w najbliższym czasie zakup podobnej bransoletki z ich sklepu, dlatego tak bardzo chciałabym ją wygrać i móc cieszyć się nią jeszcze szybciej! :) Brakuje mi tak wyrazistej i odważnej biżuterii, zawsze noszę stonowaną i mało modną. Czas to zmienić! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Agata
    16agus16@gmail.com

    Dlaczego ja? A czemu nie ja? Każda kobieta uwielbia biżuterię, a ja wiem po sobie, że robię wszystko by mieć jej jak najwięcej! Po za tym ostatnio stałam się kolekcjonerką kastetów i są dla mnie idealnym dodatkiem do wszystkiego! Uwielbiam mieć na sobie dużo wyrazistej biżuterii, a EdiBazzar właśnie taką biżuterię sprzedaje i właśnie dlatego bez wahania zrobię wszystko by zdobyć tę biżuterię! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Patrycja
    e mail: patrycja9018@wp.pl
    Nie napiszę ,ze to ja powinnam wygrać bo nie wiem czym mogla bym sobie zasłużyc na taką bizuterię ,ale napiszę ,ze taka bizuteria przydała by mi się w moim skromnym kuferku gdyz nie posiadam zbytio dużo dodatkow zawsze mam problem z czym-kolwiek aby dopasować sobie do pozostałej czesci stroju.Muszę dodać,ze nuaprawdę mają śliczne cudenka ,ale moje serducho szczegolnie skradła ta posrebrzana bransoletka z kolcami :O :) jak ją tylko zobaczyłam:D Z pewnoscią jeszcze sama nie raz zajrzę do tego sklepu bo widze ze ceny są przystępne i bardzo naprawde bardzo ciekawa bizuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Magdalena
    fb: Magdalena Cz.
    obserwuję jako Madzia Cz
    czmadzia7@gmail.com

    Nagroda powinna trafić do mnie bo te kolczaste bransoletki byłyby jak znalazł na mojego chłopaka w razie jakby słuchać nie chciał:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dominika
    dkkosciolek@gmail.com
    Uważam, że to ja powinnam wygrać, ponieważ w moich zasobach biżuteryjnych są spore ubytki. Potrzebuję nowej biżuterii, aby wzbogacić swoje stylizacje i zabłysnąć przed innymi. Poza tym EdiBazzar to świetna firma, która posiada świetny asortyment za niewielką cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Iga
    zuziulek10122@wo.pl

    Biżuteria EdiBaZZara w tym konkursie w czyjeś ręce wpada,
    Moje ręce być to powinny, by dodatki szczęśliwe były,
    Po konkursie pierścionek na paluszki się wsunie,
    Gdy świat go zobaczy cały zaraz runie,
    Bransoletka na rękę moją mknie,
    Z kimś innym szybko znajdzie się na dnie,
    Wszyscy widzą czemu ja je mieć muszę,
    Dodatki EdiBaZZara skradły moją duszę !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PODAŁAM ZŁY MAIL.
      O to poprawny : zuziulek10122@wp.pl
      Mam nadzieję że ta drobna potyczka nie przeszkodzi w mojej wygranej :)
      Przepraszam za wszelkie utrudnienia

      Usuń
  12. Adrianna Fliszewska
    adrianna.fliszewska@gmail.com

    Powinnam mieć ten zestaw, ponieważ mam kompletnego bzika na punkcie dodatków! Niedawno razem z przyjaciółkami założyłyśmy bloga modowego www.kop-ciuszki.blogspot.com i ta biżuteria na pewno pojawiłaby się w stylizacji! Bransoletkę zestawiłabym z moimi ukochanymi glanami, do tego czarne spodnie, jasna bluzeczka i ramoneska. Pierścionek nosiłabym na co dzień, ale pasowałby także do eleganckiej sukienki i szpilek, a rozpoczyna się sezon osiemnastek :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Katarzyna
    napcio@vp.pl

    Dlaczego właśnie ja powinnam wygrać?
    Ponieważ gdybym wygrała tę biżuterię, wystawiłabym ją na allegro wraz z podpisem Asi (gdyby się zgodziła :) ), sprzedała, a pieniążki, które bym otrzymała ofiarowałabym na konto łódzkiego ZOO, które zbiera pieniążki na monitoring, aby znowu ludzie z zimnym sercem nie wyrządzili szkód i krzywd dla zwierząt. Trzeba mieć serce i dzielić się tym serduszkiem.

    OdpowiedzUsuń
  14. Natalia
    natixxx16@wp.pl

    Myślę, że powinnam wygrać, bo po pierwsze uwielbiam biżuterię z EdiBazzar, choć na początku nie byłam przekonana, ale zakochałam się w Twoim pierścionku (aparat fot.) i zamówiłam sobie taki sam i jestem mega zadowolona. Po drugie - Moja 5miesięczna córeczka wszystkie bransoletki jakie mam zabiera mi do zabawy, a ta tutaj jest przecudowna, no i już nie będę się z nią kłócić, tylko te stare oddam bez dwóch zdań:) ładnie pasowałaby w pracy (jestem kosmetyczką - wizażystką):)) no i po prostu uwielbiam świecidełka:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Luiza

    olszewska.luiza@wp.pl

    Baaaardzo przydałby mi się taki zestaw :) Pierścionek jest extra, sama pewnie bym go nie kupiła bo jestem raczej pragmatyczka w zakupach. a taki pierścień pozwoliłby mi na chwilę szaleństwa :) a co do bransoletki to uwielbiam je nosić i koleżanki często je ode mnie pożyczają, więc będzie to prezent nie tylko dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. monika2508@onet.pl
    Monika

    Nie będę się rozpisywać, pisać jaka to jestem fajna po co mi pierścionek czy bransoletka:) Po prostu uwielbiam świecidelka jak sroczka i wszystko co się świeci musi być moje:) a problem w tym, że mam niezwykłą zdolność gubienia świecidełek i pragnę mieć coś tak ładnego w mojej kolekcji bo niestety trochę rzeczy tego typu w czasie zimy mi zaginęło:);p

    OdpowiedzUsuń
  17. Katarzyna
    katarzyna.pacut7@gmail.com

    Dlaczego ja? Ponieważ szalenie podobają mi się takie rockowe dodatki :) Były by świetnym dodatkiem do moich zestawów ze skórzaną kurtką.

    OdpowiedzUsuń
  18. Alicja
    zimnaherbatkazmelisy@vp.pl

    Powinnam wygrać to błyszczące cudo, ponieważ brak mi go! Od zawsze starałam się naśladować moją mamę, która jeździła do Jarocina i słuchała prawdziwego polskiego rocka. Dzisiaj również dbam o małe elementy, które kojarzą mi się z opowieściami mamy. Taka bransoletka byłaby dla mnie prawdziwym skarbem. ; )

    OdpowiedzUsuń
  19. Izabela
    iza.g@onet.eu

    Powinnam wygrać ponieważ ta biżuteria powiedziała do mnie 'mamo' :) i jest to absolutny must have tej wiosny!

    OdpowiedzUsuń
  20. monika2508@onet.pl
    Monika Koj dokładniej zebyś widziała że polubiłam wszystko;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bajeczne nagrody, chyba poważnie rozważę udział :)

    Pozdrawiam ciepło,

    K>

    OdpowiedzUsuń
  22. Monika Łuczak
    kikamonika@onet.pl

    Dawno, dawno temu za górami, za lasami, w zamku mieszkała dziewczyna. Ubierała się jak księżniczka (no w zasadzie nią była), nosiła różowe, szerokie sukienki balowe, białe balerinki i cyrkoniowe kolczyki. Pewnego dnia powiedziano jej, że ten styl nie pasuje do niej więc postanowiła go zmienić. Do teraz szuka odpowiednich dodatków, ale nic pięknego nie znalazła. Lecz dzisiaj, właśnie w tej chwili ją olśniło. Eureka! Stanę się ciekawą, oryginalną osobą (powiedziała widząc te dodatki).

    To właśnie bajka z życia wzięta:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Kasia
    katarzynasasiad@wp.pl
    Biżuteria to najwspanialszy dodatek kobiecy.. myślę,że każdy by chciał miec w swoim pudełeczku tą bransoletkę i pierścionek:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Magdalena
    grze.mag@o2.pl
    Ja powinnam wygrać, ponieważ uważam że bransoletka,kastet i pierścionek są totalnym hitem na lato 2012. Każda dziewczyna zapewne chciałby taki dodatek w swojej szafie- również ja. Jeśli nie wygram to złożę zamówienie, ale wiadomo zawsze lepiej mieć więcej kasy na takie dodatki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. 1,2i3 polubilam jako Trzymaj Fason
    4.dodalam :)
    5.Udostępnilam:)
    Dla czego wlaśnie ja powinnam wygrać nagrode ?hmm Ponieważ uwielbiam takie cudenka :)już od podstawowki nosilam pierścionki bransoletki itp ;) aż do dzisiejszego dnia :)Nie wyobrazam sobie dnia bez pierścionka itp:) A to wszystko mam po mamie♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. Weronika
    fleurwellbery@gmail.com

    Dlaczego to ja powinnam wygrać? Może nie "powinnam", ale bardzo bym chciała. Bardzo chciałabym nosić i pierścionek i bransoletę - są oryginalne i na czasie. Dodałyby mi pewności siebie, której czasami brakuje. ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Angela
    angelikaszczech@wp.pl

    Dlaczego ja powinnam wygrać ?

    Otóż odkąd pamiętam siebie z młodszych lat poddawałam się wpływowi otoczenia , może z głupoty , może z chęci bycia kimś lepszym , ale powoli zaczęłam z tego wyrastać aż wyrosłam całkowicie .
    W końcu zrozumiałam , że nie warto patrzeć na innych , a być sobą , bo każdy z nas to unikat który wciąż powinien dbać o to by wbrew innym być na najwyższej półce . Rzecz o której mówię nie wzięła się znikąd , bo przecież na świecie jest tyle oklepanych stereotypów . Tatuaże - kryminalista , szpilki - dziwka , makijaż - tapeta , czarne paznokcie - emo , opalona - solara . Teraz nauczyłam się nie przejmować tym co mówią i myślą o Mnie inni , bo to przecież moje życie i ja mam być szczęśliwa , nie Oni ! Noszę szpilki , chętnie maluję paznokcie na czarno , lubię mocny makijaż , a w najbliższych latach planuję tatuaż . I tak jak kiedyś ktoś powiedział ' Nieważne co mówią , ważne żeby mówili . ' Teraz mimo iż nie dążę do doskonałości i o byciu na językach to jak najbardziej zgadzam się z tym ' przysłowiem ' . Teraz już się nie boję , bo wiem że mogę wszystko . Mogę wszystko wystarczy , że chcę . Wyszło bardzo egoistycznie ... No , ale cóż nie mam męża i dzieci więc puki co jeszcze bezkarnie mogę myśleć o sobie . Jestem twardą realistką - nie leżę nocami marząc o tym co się nigdy nie zdarzy , wolę wstać i spróbować spełniać te marzenia , ale mimo wszystko czasem chcę wierzyć w bajki , w ich szczęśliwe zakończenia , a nawet jeżeli to bzdura wpajana nam od dzieciństwa stwórzmy własną bajkę o szczęśliwym zakończeniu , początku i środku ;P

    A więc kochane bądźcie sobą , bo wasze ja jest waszą ozdobą , nie bójcie się żyć , bo życie jest siłą która teraz jest której wcześniej nie było , której więcej nie będzie , bo żyje się raz , a więc nie bójcie się i wykorzystajcie SWÓJ czas ! <3

    EdiBaZZar , Asia pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE