5/11/2012

Urodzinowy prezent.

Cześć Wam :)
ostatnio wspominałam, że niedługo pokażę Wam mój prezent urodzinowy ;D

otóż nadeszła ta chwila... ;)
to kolejny model, który skradł moje serce... ahhh ;D ;p ♥

jak na razie w 2 kolorach... (dzisiaj różowe:)) czekam tez na jakieś z kolcami, ewentualnie jaśniutkie - kremowe czy białe ;)))

(no i dla znudzonych opuszczonymi budynkami nowa sceneria ;))
ocieplamy klimat i czekamy na lato ;)
maj jest cudnym miesiącem... zauważyliście, że prawie wszystko jest już zielone?
:P ahhh uwielbiam maj... bo teraz już tylko będzie lepiej :)

aaaa i zapomniałabym dodać... :P
zanim napiszecie, że nie kupiłybyście bo ,,nie da się w nich chodzić'' :) to teraz to dementuję :)
chodzi się jak w normalnych butach na koturnie :) także nie dajcie się ponieść złudzeniom optycznym ;)) dla mnie mega bomba!! i wizualna i jeśli chodzi o wygodę także ;))
a gdzie je można dostać???
już niedługo pojawią się w moim ulubionym sklepie ;)))













Top - Tally Weijl | Szorty - Tally Weijl | Buty - @ | Czapka - Abercrombie&Fith |
Zegarek - EdiBaZZar.pl | Włosy - Cosmoshop.pl

75 komentarzy:

  1. Te buty wygladaja czadersko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Te buty są straszne ! wyglądasz świetnie ale matko nie wyobrażam sobie chodzić w tych butach :) ale muszę powiedzieć że przyciągasz teraz w nich uwagę wszystkich co przechodzą haha :) świetny róż :)

    OdpowiedzUsuń
  3. co tam buty... ale za to jakie nogi!<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Łooo super , uwielbiam takie udziwnione buty , szczególnie koturny :) Lady Gaga ma pokaźną kolekcję od MCQueena i są boskie te buty !

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie chciałabym spróbować przejść się w nich. ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow ! Pierwszy raz na oczy widzę takie buty :D Są śliczne ♥ a ich kolor jest fenomenalny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Intrygują mnie te buty!Mam na nie chrapkę:]:*

    OdpowiedzUsuń
  8. sa przecudasne !! i jeszcze ten kolor ^^
    jade do polski - podaj mi adres to Cie napadne :D

    OdpowiedzUsuń
  9. o ja cie kręcę, zabiłaś mnie tymi butami - niesamowite, na prawde chodzi się w nich normalnie?? woooowwww

    pozdrawiam.
    little-black-diamond.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak najbardziej normalnie ;) (łatwiej niż na szpilce :P)

      Usuń
  10. Nie lubię różu, ale te buty są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  11. szczerze to trzeba miec niezle nasrane w glowce zeby cos takiego w ogole zalozyc na nogi, nie mowiac juz o chodzeniu :) dobrze, ze jestes odwazna dziewczyna, szalona ale przeraza mnie to, ze dla fajnego wygladu (bo nie oszukujmy sie, nie dla wygody nosisz buty-szczudla) torturujesz sie tak i narazasz wlasne zdrowie. dzis tego nie odczuwasz, ale to kwestia kilku lat jak siadzie ci kregoslup/stawy. nie pisze tego zlosliwie. twoj blog jest kontrowersyjny i chociaz mam zupelnie odmienny styl i gust od ciebie to lubie tu zagladac wiec pozdrawiam cie serdecznie i czekam na stylizacje w plaskich bucikach bo na chwile obecna to wlasciwie tylko buty tworza twoje stroje a one powinny byc jedynie dodatkiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak na razie sie nie torturuje ;P
      powiem Ci tak, jak bym miała patrzec na to co mi szkodzi, a co nie... to powinnam sie wyprowadzić chyba do jakiejś dżungli ;P (choć i tak pewnie byłyby tam czynniki, które przybliżałyby mnie do chorób lub smierci) , musiałabym przestać jeść... itp. itd...
      nie wiem jak długo będę istnieć na tej planecie... :P więc nie chciałabym rezygnować z czegoś... bo ,,za jakiś czas wyjdą tego efekty'' - nie wiem czy jeszcze będę tu za jakiś czas... więc ,,żyję tak by każdy mój dzień mógł być tym ostatnim'' ;))
      Bardzo mi miło , że mój blog Ci się podoba ;) Pozdrawiam serdecznie!!! ;)

      Usuń
  12. świetne buty. *.** i genialny zegarek.pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. te buty są FENOMENALNE! Strasznie Ci zazdroszcze że takie masz ( a nawet w 2 kolorach! ). jestem strasznie ciekawa jak się je nosi, ale myślę, że tak jak mówisz - nie ma rożnicy. Denerwuje mnie tylko to, że ludzie od razu leją komentarze, ze jest to okropienstwo i nie da sie w tym chodzic nie majac ich nigdy na nogach. strasznie irytuje mnie to, gdy czytam takie wypociny pod zdjeciami np deezee czy stylowych butkow. bardzo bym chciala miec jedna pare takich - NAWET DLA FUN'u :D moze mi sie kiedys poszczesci takie miec:)
    wygladasz w nich genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dobrze napisałaś ;) mnie też to denerwuje... jak ktoś nie miał styku, a już skreśla , że do niczego ;)))

      Usuń
  14. białe spodenki plus bokserka to zawsze mój ulubiony strój na lato. Tobie tak uroczo z tą bejsbolówką. Niestety buty na minus. Dla m nie porażka. Ale i tak pozytywnie :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Buty - istne szaleństwo ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak zwykle wyglądasz pięknie;) Powiedz mi jak się chodzi w tych butach? Wygodne są?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. baaardzo wygodne ;) polecam ;)))

      Usuń
    2. Nawet nie wiesz jak bardzo chciałabym je kupić, brałabym od razu, ale niestety nie mogę;( Dość poważnie skręciłam kostkę na naszych polskich chodnikach i jestem po 2 operacjach rekonstrukcyjnychtak więc wysokie buty nie są mi przez najbliższe lata pisane, nad czym okropnie ubolewam bo odkąd pamiętam zawsze chodziłam w szpiliach;) a teraz jestem zmuszona chodzić tylko w płaskich;(

      Usuń
  17. Dla mnie buty to istny kosmos !
    Mam wrażenie , że aż tak wygodnie to jednak nie jest - ale każdy lubi co innego !
    Całość zdecydowanie na plus !!!

    OdpowiedzUsuń
  18. buty ok :) ale nie do sportowego stroju ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne! Kocham je, odkąd zobaczyłam te od JC na nogach Gagi. Gdyby tylko było mnie stać na oryginały, haha, no niestety... D: Mam też dosyć duży rozmiar buta, obawiam się że na Stylowych go nie będzie. :/ Świetnie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny zegarek, a buty komiczne ! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam chec sobie podobne zamowic;)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja też sie zastanawiam czy sa wygodne? bo nie wyglądaja na takie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. O nie te buty nigdy nie powiedzą do mnie mamo :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie wiem co napisać... O_O Zaszalałaś! :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Buty mają fajny kolor ale jestem bardzo ciekawa jak się w nich poruszasz zresztą nie tylko ja może nagrałabyś dla swoich czytelniczek krótki filmik ? :) Pozdrawiam Edyta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo chętnie nagram taki filmik ;) jednak nie mam pojęcia jak dodać taki film na youtube czy jakis inny tego typu portal, druga sprawa... nie mam odpowiedniego programu, zeby zmontowac taki filmik ;/ 3 sprawa czy np. jak dodam piosenke w podkładzie to nie dopadnie mnie ,,acta''?? :P:P hehe
      czyli... mam chyba zbyt małe pojęcie w tym temacie :P

      Usuń
    2. wystarczy, że nagrasz normalny filmik jak idziesz i wrzucisz go na youtube ;)) a na youtube będziesz miała wyjaśnione jak wrzucić filmik. Podasz link na blogu i super ;)

      Usuń
    3. Załóż konto na youtube i tam od razu po zalogowaniu wybierzesz opcję " prześlij film"

      Usuń
    4. nie obiecuję, że to będzie dzisiaj, ale może w nowym tygodniu znajdę trochę czasu i pokombinuję ;)

      Usuń
  26. Buty są koszmarne i groteskowe. Moda modą, ale mam wrażenie, że niektóre rzeczy przenoszone z wybiegów do sieciówek czy sklepów on-line są chybionym pomysłem. Wiadomo, że kobiety są w stanie podchwycić każdą modową pomyłkę i nawet na takie maszkary jak te buty jest zbyt, ale ktoś wyrządza tym straszną krzywdę tym ofiarom mody...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po części się zgadzam. Według mnie buty są naprawdę oryginalne, ale zupełnie niepraktyczne na co dzień (co dla mnie osobiście jest bardzo ważne). Co innego do sesji, na wybieg, czy na jakieś specjalne okazję... Jednak paradowanie w takich koturnach np po plaży czy też zakładanie ich na wypad nad jezioro wydaje mi sie trochę śmieszne (żeby nie powiedzieć groteskowe). Jasne- każdy ma prawo ubierać się tak, jak tylko ma ochotę (i jak najlepiej się czuje), ale chyba nie tylko ja mam wrażenie, ze od dawna w tych stylizacjach wieje nudą. Megakrótkie sukienki (lub szorty i podkoszulek) + buty od sponsora to chyba mało oryginalne. Przy takiej figurze i możliwościach oczekiwałabym jednak czegoś więcej ;)
      Anka

      Usuń
    2. Aniu nie uważam, aby było coś niestosownego, żeby w nich nie pojechac nad jezioro :) betonowe ,,obicia'' jeziora, jak i ulice wokół dają możliwość swobodnego poruszania się w nich (nawet mogę stwierdzić, że w szpilkach tez by nie było problemu) nie każde jezioro ma na brzegach piach i trawę, a po plaży też nie chodziłam... )
      Nudno? Jesli ktoś tu szuka inspiracji z wybiegów, raczej się zawiedzie :) ja pokazuję to co nosze na co dzień :) nie lubię kombinacji... i rzeczy w których bym się czuła nie wygodnie.
      I wazna uwaga! 80% butów jakie posiadam NIE SĄ prezentem od sklepu, który reklamuję... są to buty, które kupiłam sobie sama za własną kasę, więc bardzo Was proszę nie zarzucajcie mi, że wszystkie dostaję za freee - bo tak nie jest! ( a szkoda :P:P )

      Usuń
  27. za "ciężka" wizualnie noga sie w nich robi :(
    reszta stroju super - typowo letnia i swobodna :)

    OdpowiedzUsuń
  28. wow superowe :) ja nie lubię wysokich butów ale na Tobie wyglądają extra ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. buty mi się podobają pół na pół, patrzę chyba na nie przez pryzmat tego, że nawet bym w nich nie wstała po założeniu ich, a już leżałabym na ziemi ;d
    za to przyznam, że fotogeniczne są bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dokładnie jak ktoś wyżej napisał.
    Twoje "stylizacje" to jedynie buty, które dostajesz za darmo od sklepów.
    Powinny one być dodatkiem do stroju

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 80% butów jakie posiadam NIE SĄ prezentem od sklepu, który reklamuję... są to buty, które kupiłam sobie sama za własną kasę, więc bardzo Was proszę nie zarzucajcie mi, że wszystkie dostaję za freee - bo tak nie jest! ( a szkoda :P:P )heheh

      chyba bardzo co niektórych to gryzie, skoro tak mi to wypominają :))) ale teraz możecie spać spokojnie ;P NIE DOSTAJĘ WSZYSTKICH ZA DARMO :P

      a jesli chodzi o to czy buty mają być dodatkiem do stroju... mogę się spierac. Dla mnie najważniejsze są buty... były i będą. Dodatkiem mogą być kolczyki, albo torebka. Ale buty to podstawa. ( każdy ma swoje zdanie :)) Skoro mam odważne buty.. uważam, że stylizacja nie musi być krzykilwa. - jednak nie każdy się musi zgodzić z moim zdaniem. Wieć jak się Wam nie podoba, to trudno. Ja nie jestem dyktatorką i nikogo nie zmuszam do zmiany wizerunku... w przeciwieństwie co do sporej ilości osób wypowiadających sie tutaj :) hehe

      Usuń
  31. Buty są świetne, inne, kontrowersyjne, ale przez to jeszcze bardziej fajne :) Oczywiście najwięcej na ich temat mają do powiedzenia ci, którzy w życiu ich na sobie nie mieli ;)
    Asia,mam do Ciebie pytanie- masz bardzo ładne, pełne usta- natura czy udoskonalona jej wersja? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naturalne :) choć czasem mam ochotę trochę wyrównac ich kontur :P ;)))

      Usuń
    2. nie rób tego, naprawdę świetnie wyglądają :)

      Usuń
  32. Te buty są fajne bo są po prostu inne ;) Jedno co bym zmieniła to kolor ;p Nienawidzę różu ;p

    OdpowiedzUsuń
  33. okropne buciory...

    OdpowiedzUsuń
  34. o ja :D buty dla niskich i wytrwałych ;D

    OdpowiedzUsuń
  35. ojeju, baner jest przecudowny Asiu! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wow amazing shoes. I'm wonder are they comfortable . . .?

    www.english4uu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Wow amazing shoes. I'm wonder are they comfortable...??:)

    www.english4uu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Jakim programem robisz takie ladne naglowki?:)

    OdpowiedzUsuń
  39. jej zakochałam sie w tych butach! :) dobrze ze dzień "dziecka" już niedługo to do rodziców sie usmiechne o nie;D mam nadzieje, ze do tego czasu będą nude bo bardzo bym w tym kolorze takie chciała:D są genialne♥
    a co do wygody nie wypowiadam się do puki nie spróbuje;D

    OdpowiedzUsuń
  40. chciałabym je przymierzyć i zobaczyć jak się w nich chodzi:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Buty fantastyczne, kupiłabym sobie takie gdybym miała gdzie w nich wyjść...do pracy mi raczej nie wypada. Jak będziesz miała czas i ochotę to zapraszam na mojego bloga. Bloga, w którym opisuję moje skomplikowane życie miłosne http://burzliwezyciepanidr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Trochę chyba przerażałoby mnie chodzenie w nich. Ciągle miałabym wrażenie, ze mogę się przewrócić :D Ale prezentują się bardzo oryginalnie i fajnie. Strasznie podoba mi się nowe zdjęcie w nagłówku, ślicznie wyszłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  43. ciekawe buty ; ) chciałabym przymierzyć ; )
    zapraszam do odwiedzienia nowego bloga http://poza-horyzont.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. to pojechalas:)) buty idealnie do Ciebie pasuja - drapiezne i seksowne:)<3

    OdpowiedzUsuń
  45. Hej Asiu. Buciki są urocze chodź mnie zaciekawiły te czarne może dlatego że są swoim fasonem dość kontrowersyjne czarna wersja wydaje się mniej krzykliwa. Powiedz mi proszę czy gdzieś niedaleko Wielunia jest takie fajne jeziorko? Bardzo podoba mi się sceneria i chętnie bym się tam wygrała w jakiś ciepły mam nadzieję że jeszcze majowy weekend. Pozdrawiam gorąco.
    Palina.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niedaleko? hmm... nie wiem za bardzo :p kobyla góra może? za kępnem :) a tam gdzie byłam jest koło częstochowy, ale nie wiem jak się nazywa :P

      Usuń
  46. Bardzo ciekawe buty i jednym z moich ulubionych kolorów:) Ale dalej Ci nie wierzę, że są wgodne;p

    OdpowiedzUsuń
  47. Respekt za to że się nie bałaś, że wpadniesz do wody:D hihi:D
    W butach wyglądasz przepięknie a zegarek... <3 cudo!

    OdpowiedzUsuń
  48. te buty są rewelacyjne :D w życiu bym chyba na nich nie stanęła :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE