6/16/2012

Nad wodą.

Cześć Wam!
Dziś mieliśmy piękny dzień :) u wszystkich zawitała taka ładna pogoda jak u mnie?
Tym samym była to świetna okazja, aby rozpocząć sezon na opalanie w pełni słońca :)
Wybrałam się na wycieczkę nad jezioro. Na taki wyjazd, oczywiście powinniśmy mieć odpowiedni strój do opalania ( no i jeśli jest ciepła woda, to także do kąpieli;)). I właśnie teraz pokażę Wam mój kostium kąpielowy :)
Powiem Wam, że miałam już w posiadaniu nie jeden, ale jest to pierwszy, który zachwycił mnie w 100 procentach! Leży idealnie! Jest mięciutki i bardzo dobrze dopasowany do ciała. Jestem nim zachwycona ;)
Ten model, a także inne stroje kąpielowe znajdziecie na stronie sklepu MojaFantazja.pl !!


no i zobaczcie jak się prezentuje :)
















Kostium kąpielowy - MojaFantazja.pl | Bransoletka - EdiBaZZar.pl | Włosy - Cosmoshop.pl



54 komentarze:

  1. świetne zdjęcia, piękna pogoda, wyglądsz jak gwiazda przyłapana na wakacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. boska sesja! a Ty śliczna jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny ten strój ! A teraz jeszcze bardziej zazdroszczę ci figury ! :)
    Pozujesz jak modelka . świetne zdjęcia :)
    Zapraszam na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochanie Ty moje slicznie, zdjęcia są mega, aż mnie skręca że w UK taka pogoda do d*upy:( Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak prawdziwa modelka z czasopisma reklamująca stroje kąpielowe :)) Ale widzę brakowało Ci na sesji butów na wysokim obcasie, bo stajesz zawsze na palcach- też tak robię, nawet w przymierzalniach :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszcze takiej pogody. U mnie wieje i leje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny strój i widać, ze pogoda też się udala

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś taka piękna... :O

    Strój.. idealny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę zdjęć w tak pięknej scenerii, wyszły naprawdę świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna bransoletka!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie aż tak gorąco nie było :P
    Pięknie wyglądasz, promieniejesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Asia wygladasz jak milion dolcow ^^ piekne zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  13. wspaniały kostium! mam podobny, różowy :D

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystko pięknie :) tylko opalanie w pełnym makijażu mi nie pasuje :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam pełnego makijażu. mam tylko kreski na powiekach i wytuszowane rzęsy :)

      Usuń
    2. i tak uważam, że nawet makijaż oczu jest tu zbędny... pozdrawiam :)

      Usuń
    3. każdy ma swoje zdanie ;) ja mam inne ;P ;)

      Usuń
    4. "opalanie w pełnym makijażu mi nie pasuje" to samo chciałam napisać. Wygląda to co najmniej śmiesznie.

      Usuń
    5. pisałam już wyżej że to nie jest PEŁNY MAKIJAŻ!!!!
      Pozatym zasze mam pomalowane oczy, czy sie opalam, czy się kąpię nad jeziorem, czy jestem na nartach, czy na skałkach itd. ZAWSZE mam pomalowane oczy. I juz. (Już niedługo zrobię pemanentne kreski, więc makijaż będzie na stałe :))

      Usuń
    6. a ja zawsze kładę grubą warstwę podkładu takiego który ma filtr co najmniej SPF20
      bo twarz kobieta powinna chronić przed promieniami słonecznymi a podkład do tego się nadaje gdy nie masz pod ręką niczego innego
      z tym że większość pań o to nie dba ... zupełnie tak jak by nie interesował ich wygląd za kilka lat

      Usuń
    7. a ja nad jeziorko tez maluje oczka a co!ciekawa jestem jak te Anonimki wychodza na plaże,czepiacie sie dziewczyny a tak naprawdę zazdrościcie jej urody i figury i nie piszcie ze nie bo ja tez jej zazdroszcze ale nie musze od razu krytykowac zwłaszcza tam gdzie nie ma się naprawdę do czego przyczepić;)

      Usuń
  15. Gdzie to jeziorko?

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny strój, jednak ja bałabym się, że te "włochate" miseczki mnie niepotrzebnie pogrubią ;-) Ty jednak wyglądasz bardzo dobrze.

    Zapraszam do siebie, dziś trochę rzeczy niezbędnych w czasie podróży!

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczny stroj i ślicznie wyglądasz! masz wspaniałą kobieca figurę! zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super zdjęcia a kostium boski ;>
    http://wszystkococzujeiniktnierozumie.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  19. cudownie.... zazdroszczę jeziorka...
    a i w stroju wyglądasz świetnie!

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  20. jestes przepiekna! stroj genialny :) swietnie na Tobie lezy! zazdroszcze kobiecej figury <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale Ty jestes zgrabna! Pieknie, pięknie, pieknie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Mmmm jak pięknie w nim wygladasz kochana :)buziaki:*!

    OdpowiedzUsuń
  23. Rewelacyjne zdjęcia, a te długie nogi ...ooo zazdroszczę :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Dobrze wyglądasz w tym stroju i tym kolorze :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ciekawy blog. Interesuję mnie to co piszesz. Twój blog mogłabym czytać dosłownie ciągle. Gratuluje, oby tak dalej♥

    Oczywiście zapraszam na mój blog: allme-egiptt.blogspot.com liczę że pozostawisz po sobie jakiś ślad na moim bogu^^ Dodaje się do obserwatorów, mam nadzieje że zrobisz to samo na moim ;)

    Będę tu zaglądać, jeszcze raz świetny bloog! Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny strój- wyglądasz w nim rewelacyjnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Jesteś dosyć ładna a psujesz to wulgarnym makijażem , kreski do cb jakoś nie pasują , zmniejszają oczy co nie wygląda dobrze . Może lepszy efekt uzyskała byś malując tylko górną powiekę ;P

    OdpowiedzUsuń
  28. Bajeczne zdjęcia !! Pogoda Ci dopisała :) u mnie tak pięknie nie było :(

    K>

    OdpowiedzUsuń
  29. Laseczka i jaka grabna jestes :-) !!

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny strój! Powiem Ci, że od razu widać różnicę we wcześniejszych zdjęciach, a tych, które masz teraz, zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  31. wyglądasz booosko:)
    co to za aparat robi takie zdjęcia?:) chyba że to sprawa Twojego nowego obiektywu?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aparat ten co zawsze + niedawno pokazany nowy obiektyw :)

      Usuń
  32. Mmmm zdjęcia jak z gaezty:) cudo!!
    Strój bardzo mi się podoba. Szukałam kiedyś takiego bo falbanki genialnie powiększają piersi :) optycznie rzecz jasna. Tego lata będę musiała chyba poszukać nowy na mój wypad nad morze :P brzusio rośnie, cyce też hihiih w stary się nie zmieszczę :) A mam taki piękny cekinowy z H&M :/

    OdpowiedzUsuń
  33. ten pieprzyk na brzuchu musisz zakrywać przed słońcem...bo wiesz, licho nie śpi

    Wielunianka

    OdpowiedzUsuń
  34. Różnica w jakości zdjęć jest ogromna. Podoba mi się. :)

    Zapraszam do siebie:
    www.diane-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. kostium ma śliczny staniczek :)

    OdpowiedzUsuń
  36. troszke grube nogi i tylek z tylu ;O i troche brzuch na bokach ale to nic :P

    OdpowiedzUsuń
  37. znow.. nie wiem czy to wazne ;) .. http://szpileczki.com/?s=36417 .. /pink;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetnie wyglądasz:) Pozdrawiam:**

    OdpowiedzUsuń
  39. Asiu, zazdroszczę Ci ud bez grama cellulitu! Jak Ty to robisz?? Ja jestem szczupła, ale i tak widać na nogach to dziadostwo, od dobrego pol roku cwicze no moze nie idealnie regularnie, ale staram sie, i nie moge sie go pozbyc :(

    OdpowiedzUsuń
  40. http://www.czasnabuty.pl/product-pol-3457-EKSTRAWAGANCKIE-KOTURNY-H261BS-4.html coś dla Ciebie ;] pasowałyby Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ciało bogini, a tyłek to sam seks

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE