6/12/2012

Nikon NIKKOR AF-S 50f/1.8G

Cześć Wam!
Nie ma to jak kurier dobijający się do drzwi, kiedy jeszcze śpimy ;D hehe
no ale... dzięki temu spełniło się moje kolejne marzenie :D
i stałam się oficjalną posiadaczką nowego obiektywu :D
aaaaaaaaaaa! jaka radość ! :P

Mam nadzieję, że będzie coraz więcej , coraz lepszych zdjęć :)

oto on:

Nikon NIKKOR AF-S 50f/1.8G

jeśli ktoś jest zainteresowany kupnem, zapraszam tu:


kupiłam właśnie u tego użytkownika :) mega szybka przesyłka, bardzo dobry kontakt , obiektyw świetnie i bezpiecznie zapakowany! POLECAM WAM! :)

a tak się sprawdza jak na razie ;)) trochę testowałam na dworze :))







chyba bardzo lubię aktualny tydzień ;) tym bardziej, że w piątek, kolejny dzień spełniania marzeń ;p;p
a w weekend wycieczka nad jezioro ;D



35 komentarzy:

  1. zazdroszczę, świetne zdjęcia z tego co tutaj widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aśka super wybór!! Nie ma to jak dobre szkło, wtedy fotografia nabiera rumieńców :))
    Teraz Twoje zdjęcia będą ładnie doświetlone, ostre i wyraźne!

    OdpowiedzUsuń
  3. No no świetne foty wychodzą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać, że aparat sprawdza się idealnie ;)
    Ja też zastanawiam się nad kupnem nowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. na 2 zdjęciu psa powinna być mniejsza przesłona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki za info. jestem amatorem więc zdjęcia nie są profesjonalne :)

      Usuń
    2. nie ma za co:) ja tez jestem amatorem, ale trochę już w tym siedzę i dużo czytam:)
      no i oczywiście praktykuje:)
      Po za tym Asiu masz piękną figurę, świetną pasje - paznokcie, i dobry gust. I tak trzymaj:)
      pozdrawiam

      Usuń
    3. + polecam robienie zdjęć w formacie RAW. Jest to surowy obraz z matrycy. Obrabiając zdjęcie później, można z nim zrobić dosłownie wszystko.:) polecam program lightroom 4 do tego:)

      Usuń
    4. czy Ty Anonimku od komentarza ''nie ma za co:) ja tez jestem amatorem, ale trochę już w tym siedzę i dużo czytam:)
      no i oczywiście praktykuje:)
      Po za tym Asiu masz piękną figurę, świetną pasje - paznokcie, i dobry gust. I tak trzymaj:)
      pozdrawiam'' mógłbyś odezwać się do Mnie na blogu lub @ mam kilka pytań do Ciebie odnośnie robienia zdjęć:)

      Usuń
  6. kurcze, już nie mogę się doczekać pierwszy efektów nowego obiektywu jakimi będą zdjęcia stylizacji:)
    osobiście tez jestem na kupnie nowego, lepszego obiektywu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne zdjęcia wychodzą tym obiektywem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia! :) Pozytywne, wiosenne, kolorowe! Pozdrawiam, Magda

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne zdjęcia wychodzą tym aparatem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja to tam się nie znam na obiektywach a jeszcze bardziej na aparatach typu Nikon ;D
    Ale za to zdjęcia są cudowne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny jest ten obiektyw, sama bym taki chciała... :( Ehh...

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie dziwie sie ze taka blondynka kupila obiektyw za az po 800 zl :) W sklepach mozna kupic nowiutkiego obiektywa za 500 zl, zycze ci powodzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też Ci zycze powodzenia ;) owszem można... ale nie tryb AF-S , a sam AF :) to, że jestem blondynką to nie znaczy, że jestem głupia :))) swoją drogą jak chcesz mieć za 500, to kupuj za tyle, myślę, że to mój interes ile zapłąciłam i nikt się nie powinien tym interesować :)

      Usuń
    2. "nowiutkiego obiektywa"... :D

      Usuń
    3. to jeszcze dla tych którzy nie wiedzą do tego nikona który ma Asia, nie pasują obiektywy z samym Af, jedynie z AF-S

      Usuń
    4. i jeśli chodzi o cenę obiektywu, to jest dość przystępna. Jak na ten obiektyw to dobra cena.
      Są obiektywy po kilka tysięcy. Wtedy można powiedzieć że ktoś wydał AŻ tyle kasy.

      Usuń
    5. myslicie ze nie znam sie na obiektywach? :) ja mam taki sam obiektyw :)

      Usuń
  14. moja Psinka :**

    OdpowiedzUsuń
  15. zdjęcia pierwsza klasa !!!! warto było ! ;)
    pozdrawiam Claudia Trish ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. To Twoj jamniorek?:)

    OdpowiedzUsuń
  17. oglądasz euro?

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładnie rozmywa tło! Też mam w planach kupno stałki 50 mm f 1.8 do mojego Canona. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia :) myślę, że zakup wart swojej ceny i się zwróci :)

    Pozdrawiam serdecznie,

    K>

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjęcia!

    Zapraszam do mnie, dziś kupon rabatowy na przeloty Lufthansą!

    OdpowiedzUsuń
  21. To bardziej portretowy obiektyw, ale zdjęcia śliczne;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny piesek..mam identycznego:D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE