6/23/2012

z.one concept

Cześć Wam!
Dziś chciałabym Wam pokazać to, co mogłam w ostatnim czasie przetestować. Zapewne pomyślicie:
,,kolejna zwykła blogowa recenzja...'' - otóż właśnie nie!

Pokażę Wam to co mnie niesamowicie zaskoczyło i jednocześnie zachwyciło. Jak wiecie moje włosy potrzebują na prawdę dobrego wsparcia i opieki ;) , więc byle produkt nie pomoże mi utrzymać ich w dobrym stanie i kondycji. Zawsze starałam się wybierać ,,w miarę dobre produkty'', jednak nie pomyślałam o tym, że są takie, które mogą być doskonałe! :)
No i udało się.
W końcu mam takie kosmetyki, które idealnie dopasowały się do moich włosów.
Więc teraz całkowicie szczerze mogę powiedzieć, że produkty z.one concept  są doskonałe! :)

Nie dość , że sprawdziły się idealnie jeśli chodzi o moje włosy, to jeszcze cudownie pachną :))
(nawet mój chłopak stwierdził, że moje włosy bardzo ładnie pachną :))

Dlatego teraz z miłą chęcią pokażę Wam czego używałam (i używać będę dalej ;)) bo w końcu znalazłam ,,to'' czego szukałam! ;)




tu mamy piankę conditioning whipped cream  | ma cudowny zapach bitej śmietany ;)
Zaprojektowana specjalnie do utrzymania optymalnej równowagi wilgoci oraz zachowania integralności koloru. Pozostawia włosy miękkie, lśniące i pełne witalności.


odżywka bez spłukiwania leave in conditioner | zapach truskawek i miodu ;) rewelacja!
Specjalnie stworzony preparat do włosów naturalnych i lekko suchych w celu ułatwienia rozczesywania jak i wzmocnienia wewnętrznej struktury włosa.
Składniki aktywne:
 > Mleko i kazeina Białka: uzupełniają i wzmacniają wewnętrzną strukturę włosa
 > Ryż i oleje awokado: nawilżają, wygładzają
 > Truskawka, borówka i ekstrakty papaja: bogate w witaminy rewitalizują i mineralizują
 > Wyciąg z miodu: koji i chroni


a tu jest color maintainer conditioner | nawilżająca i ochronna odżywka do włosów farbowanych
o zapachu słodkiego mleka ;)
 działa kojąco na stan skóry głowy i włosów, chroni kolor i utrzymuje optymalną równowagę wilgoci
chroni kolor przed wolnymi rodnikami i utleniającymi skutkami czynników środowiskowych, utrzymując dłużej trwały, bardziej równy i świetny kolor

te  produkty znajdziecie w zakładce : conditioners na stronie z.one concept  :)

i kolejne cuda które Wam pokażę ;)


tu mamy color maintainer shampoo | szampon chroniący kolor
Formuła Integrity 41 - ochrona koloru powstała z myślą o utrzymaniu pięknego i zdrowego wyglądu farbowanych włosów. Proteiny mleka wnikają w głąb włókna włosa skutecznie go restrukturyzując, jednocześnie zapewniając im i skórze głowy odpowiedni poziom nawilżenia.
o zapachu słodkiego mleka ;) ♥


a tu mamy maskę na włosy active yogurt mask | bogata odżywiająca maska stworzona do nawilżania i odżywiania farbowanych i suchych włosów. Jogurtowe aminokwasy , olejki z ryżu i awokado, składniki nawilżające, witamina E oraz Integrity 41 głęboko nawilżają i odżywiają zewnętrzną warstwę włosa, dodając miękkości, blasku i witalności.


a to jest glistening argan oil | olej arganowy do wszystkich rodzajów włosów
ma niesamowity głęboki zapach :) kojarzy mi się z kadzidełkami ;) mmmm ;) ♥
  Dzięki unikalnej formule z oleju arganowego odżywia włosy natychmiast , pomaga utrzymać je miękkie i zdrowe, niezwykle mocny efekt.


tu jest argan deep treatment | arganowy - głęboki zabieg do wszystkich rodzajów włosów,
używając go wykonujemy intensywny zabieg po którym łuski włosów będą bardzo dobrze zamknięte, po czym włosy będą miękkie i lśniące!



I oto poznaliście kilka wspaniałych produktów ochronnych i regenerujących włosy z serii milk_shake ;)

Pokażę Wam też produkty z serii NO INHIBITION ;)




FLUID GLOSS - zabezpiecza włosy podczas termicznego modelowania oraz chroni fryzurę przed wilgocią. Kilka kropel wystarczy, by nadać włosom ekstremalny błysk i jedwabisty dotyk. Preparat został specjalnie opracowany, by wyeliminować efekt pierzenia się włosów w trakcie i po stylizacji, i aby chronić strukturę włosów przed ich zniszczeniem związanym z używaniem suszarki oraz mechanicznymi uszkodzeniami.
ma cudowny lekki i słodki zapach ;))) ♥


GLAZE - Preparat nadaje kształt i sprężystość wszystkim typom włosów. Może być używany przed rozczesywaniem włosów. Pozostawia włosy błyszczące i odżywione 



RE - FILLER SHAMPOO - Dzięki swojej formule delikatnie myje bez siarczanów, parabeny, i soli. Błyskawicznie odżywia i utrzymuje włosy z wygładzaniem, leczy profesjonalnie przez działanie keratyny i oleju Maracuja. Nawilża i natychmiast eliminuje splątane włosy pozostawiając je całkowicie miękkie.


RE - FILLER CONDITIONER - odżywka lecznicza,
Błyskawicznie odżywia i utrzymuje włosy z wygładzaniem, leczy profesjonalnie przez działanie keratyny i oleju Maracuja. Nawilża i natychmiast eliminuje splątane włosy pozostawiając je całkowicie miękkie.


MARACUJA PROTECTIVE OIL - Maracuja Olej ochronny  do wszystkich rodzajów włosów.  Dzięki unikalnej formule z  Maracują  natychmiastowo chroni włosy, nadając zdrowy wygląd, miękkie, pełne niezwykłej objętości i blasku.



Produkty z tej lini możecie znaleźć tu: NO INHIBITION :)

Powiem Wam też, że
kosmetyki firmy z.one concept zdobywają nagrody branżowe -
np. Conditioning Whipped Cream
został uznany w Wielkiej Brytani Najlepszą Odżywką Hair Awards 2012, Volume
Solution Shampoo - Najlepsza Objętość Your Hair Awards 2012, a Argan Shampoo
- Najbardziej Wszechstronny Szampon Wedding Magazine Beauty Awards !

Także polecam Wam z całego serca! ♥ ;))

22 komentarze:

  1. Asiu dostałaś tzw zestaw startowy aby go zareklamować na blogu, bo tak to wygląda. Po co te szczegółowe opisy jeśli ktoś jest zainteresowany sam wejdzie na stronę .
    Ps nie chcę aby ten komentarz Ciebie uraził to po postu moje zdanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przestestowałam i napisałam co myślę o produktach. I nie widzę nic złego w tym, że napisałam do czego każdy jest. Na stronie nie ma tłumaczenia na polski, więc myślę, że jest to fajne i szybkie zapoznanie się z ,,czym do czego''.

      I jeszcze do wszystkich, którzy będą mi mówić, że napisałam tak jeszcze przed wypróbowaniem... połowy produktów już nie mam - a zwłaszcza tych w saszetkach. Testowałam je tak jak napisałam w notce już jakiś czas, więc bardzo prosze o nie pisanie , że ich nie przetestowałam i reklamuję.
      Moge tylko dodać to co napisałam, że włosy są mięciutkie, gładkie, super się układają i ładnie pachną. No i duuuużo lepiej wyglądają :) więc jest to moja szczera opinia , a nie tylko namawianie Was do zakupu.

      Usuń
  2. Widzę, że kosmetyki spisują się fantastycznie! :) Chciałabym przetestować je na swoich włosach!

    Zapraszam do siebie:
    www.diane-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Te zapachy produktów z.one concept muszą być genialne :) . Po drugie świetny post a dlaczego Bo napisałaś o każdym z produktów jasno , krótki i na temat :) . Uwielbiam takie recenzje :D 6+ dla ciebie ♥

    PS
    Kochana czy było już rozwiązanie konkursu z Edibazzar czy jeszcze ? Bo albo nadal ten konkurs trwa albo ja przegapiłam wyniki . Będę wdzięczna za odpowiedź ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było ;) zobacz do notki z konkursem ;) tam są wyniki :P

      Usuń
  4. ciekawe produkty, chociaz wydaje sie ,ze linia jak na pielegnacje wlosow jest dosc rozbudowana, moim problemem jest szczegolnie to ,ze moje koncowki strasznie sie placza po umyciu wlosow, co sprawia ,ze ciezko sie je rozczesuje, no i na drugi dzien po umyciu wlosy nie wygladaja juz niestety tak atrakcyjnie, ciekawa jestem czy te produkty rowniez i z takimi mankamentami by sobie poradzily

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są to profesjonalne produkty fryzjerskie, dlatego mają bogatą ofertę :)

      wydaje mi sie, że tak :) moje tez po jednym myciu, na następny dzień wyglądały jak by były nie myte ;) ale po tych wyglądają świeżo i ładnie :) a przede wszystkim są na prawdę mięciutkie :)
      jeszcze mam delikatny problem, że w niektórych miejscach np. przy skroniach, gdy jest wilgoć w powietrzu, kręcą mi się małe loczki ;) po użyciu tych produktów, nic takiego się nie działo :) a właśnie na wyeliminowaniu tego najbardziej mi zależało ;)

      Usuń
  5. A i zapomniałam dodać w końcu zaczęłam zapuszczać i paznokcie i włosy tak by nie pisać ci non stop , ze ci czegoś zazdroszczę :) Hmm jeszcze ten twój wzrost i figura :D

    OdpowiedzUsuń
  6. przdałaby się taka ochrona na moje włosy. na razie kończę używać szampon ziołowy, a później testuję mydło do włosów zniszczonych. mam nadzieję, że coś wreszcie uratuje moje słabe włoski.:(

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. dla każdego coś dobrego :) bo jak. pn. byłby jeden do wszystkiego... to byłby do niczego :) a tak, każdy produkt ma soją funkcję :)

      Usuń
  8. Hej Asiu mam pytanie jaki masz program do przerabiania zdjec odp ???:):**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli chodzi o nagłówek to przygotowała go dla mnie blogerka Angelika - http://angelikasplace.blogspot.com, a jesli chodzi o moje zdjęcia to głównie uzywam przeglądarki zdjęć od windowsa ( i tam mam np. dodawanie kontrastu czy rozjasnienia zdjeć) ;)

      Usuń
  9. Zaciekawiły mnie te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. z opisu wydają się być super!!!! bardzo chętnie bym wypróbowała!!! :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. widac, warto je i na sobie przetestowac :) niektore opisy szczegolnie mnie do tego przekonuja :P
    www.jessyavocado.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. a w jakiej one są cenie ? drogie ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Super,
    zapraszam do mnie na
    deliciousee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zachęcająco wyglądają te kosmetyki... ;-)

    Zapraszam do mnie, dziś niesamowita okazja na podróż do Japonii!

    OdpowiedzUsuń
  15. Gdzie mozna kupic te kosmetyki ?

    OdpowiedzUsuń
  16. chętnie zaopatrzyłabym się w niektore, ale nie bedę się bawiła w buszowanie po internetowych sklepach na dodatek strona nie jest przetłumaczona..

    OdpowiedzUsuń
  17. Kosmetyki można kupic w sklepie internetowym oraz stacjonarnym
    http://eurofryz.ns48.pl/|
    www.z-oneconcept.com.pl
    Strony są w jezyku polskim :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE