10/14/2012

Ptak Outlet - Wielkie otwarcie!!!

Cześć Wam! :)
Wczoraj udało mi się zawitać do Rzgowa (pod Łodzią) na wielkie otwarcie Ptak Outlet!
Jesli chodzi o mnie... nie kupiłam nic :P
nie znoszę tłumów w sklepach ( chyba stałam się na dobre zwolenniczką zakupów przez internet :P) więc jeśli miałabym się szarpać ,,o to'' czy ,,o tamto'' z kilkudziesięcioma osobami równocześnie przebywającymi ze mną w jednej sieciówce to wolę wyjść :)
 
Oprócz niskich cen Ptak Outlet na wielkim otwarciu zorganizował tez świetną imprezę modową (konkurs) na którą przybyły takie gwiazdy jak:
 
Doda, Natalia Siwiec, Olivier Janiak, Radek Majdan, Michał Wiśniewski, Marina, Stachursky, Omenaa Mensah, Mezo i Karolina Malinowska. 
 
Konkurs polegał na tym iż wybrana gwiazda ( Natalia Siwiec, Radek Majdan, Stachursky, Michał Wiśniewski, Omenaa Mensah, Mezo, Karolina Malinowska ) losowały z wcześniej zgłoszonych już do zabawy ,,podpisanych paragonów'' ( z zakupów w Ptak Outlet) po dwie osoby. Następnie musieli ubrać te dwie osoby ( każdą na kwotę do 2 tys. złotych) i wystlizować, gdyż w kolejnym etapie uczestnicy mieli zaprezentować się na wybiegu przed Jury w którym między innymi zasiadały Doda i Maffashion! :)
Zabawa była rewelacyjna... jednak nie mogłam zostać do końca... i musiałam uciekać do domu.. więc niestety nie wiem, kto wygrał :P
 
a tu mam dla Was kilka zdjęć! :))
 





 



tak, wiem... sukienka mi się podwineła :P:P ;D

 ja siedziałam na leżaku ;))) te zielone sofy z groszkiem niestety niezbyt się spisywały :P więc wolałam 2 rząd , a wygodniejszy :P :))





 

 



 
Moja stylizacja:

Sukienka - ROMWE.COM | Buty - @ | kurtka - stradivarius | bransoletka - ARTEOBIJOU.COM
 
 

43 komentarze:

  1. nie dosc ze wygladalas swietnie to na pewno swietnie sie bawilas :) zazdroszcze fotki z Maff!

    OdpowiedzUsuń
  2. Asiu wyglądałam prześlicznie!

    ps. Doda oczywiście na tronie :))

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja Dody coś mi mówi, tak jakbym niedawno widziała coś podobnego u kogoś ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądałaś:)
    również zazdroszczę fotki z Maff!!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przy okazji z pewnością sama tam wpadnę, bo Łódź to moje miasto rodzinne :-) A Janiak ma chyba jakieś tournee po Polsce, bo wczoraj widziałam go jak szperał między wieszakami w TK Maxx w Krakowie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie zorganizowane to otwarcie skoro pojawiło się az tyle znanych osób, jestem jednak ciekawa co serwują w tył outlecie, pod poznaniem jest factory i wcale nie tak tanio sprzedają tam ciuchy raczej drugiej kategorii lub z wadliwej partii

    OdpowiedzUsuń
  7. Wierzę, że było super ;)
    Ahh ta Twoja cudowna sukienka <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie wyglądałaś.:)
    Pozdrawiam. Mania. Zapraszam skromnie do mnie mania1269.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super foty,śliczną miałaś sukienkę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super foty!Śliczną miałaś sukienkę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. jeeeej Siwiec... a co z niej za gwiazda? :P
    Najgorsze jest to, że gwiazdami u nas nazywają osoby, które nic nie wniosły.. ;/ że co ... cycki? :P

    Apropo świetnie wyglądałaś ;) miałam podobną sukienkę do Twojej, jednak już mi się zniszczyła :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne wydarzenie :) Fajnie jest zobaczyć tych wszystkich ludzi na żywo. Trochę jestem zazdrosna :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Natalia Siwiec gwiazdą!:D Hahahahahahhahahahahahahahha

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale świetne wydarzenie, szkoda że tak daleko:D
    Chętnie bym wpadła, MArina jak zawsze cudownie!
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  15. O matko, rzeczywiscie same "gfiasdy" :D Chyba raczej nędzni celebryci ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też nie cierpię tłumów w sklepach! Wolę wyjść i przyjść kiedy indziej. Widać impreza była ciekawa, no i świetnie wyglądałaś kochana :) Pozdrawiam i życzę miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam pytanie...Czy sama farbujesz włosy? Jeżeli tak to jaką farbą, też bym chciała taki kolor :) Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygladalas fantastycznie! Widac ze swietnie sie bawilas
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam pytanie.Masz wspaniałe rzęsy;D,przedłużałaś je u kosmetyczki ?

    OdpowiedzUsuń
  20. wow! menudo blog! esos zapatos son cómodos?? ;P me encantan!
    muak!
    Sara
    Con estilo y a lo loco!

    OdpowiedzUsuń
  21. Też nie lubię spędu w sklepach, więc na zakupy staram się chodzić w tygodniu, przed południem :)
    A do Ptaka z ciekawości zajrzę, ale za jakiś czas..

    OdpowiedzUsuń
  22. Też nie lubię spędu w sklepach, więc na zakupy staram się chodzić w tygodniu, przed południem :)
    A do Ptaka z ciekawości zajrzę, ale za jakiś czas..

    OdpowiedzUsuń
  23. Widać, że otwarcie z wielką pompą :)
    kajapisze.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo podoba mi się ta sukienka !!

    OdpowiedzUsuń
  25. To sa gwiazdy?Przysłowiowo są znani z tego,że są znani,buaaahahahah!!!W swoich dziedzinach raczej nie świecą,co niektórzy jeszcze ostatkiem sił trzymają się samozwańczego tronu...No ale cóż-jaka"królowa"taki tron...Ty wyglądasz za to fajnie,wcale niegorzej,niż te GFIASDY-jak ktoś wcześniej napisał.Ale zabawa chyba była udana,a to przecież najważniejsze.Trzymaj się Aśka i nie bierz tak do końca inspiracji z ubrań pewnej pani,bo poprzednie stylizacje pokazują,że jakoś niedobrze czasem wyglądasz...Buduj swój własny(już widać,że się powoli zmieniasz-na lepsze:)) styl,a jeśli już inspiracje-to zdecydowanie kimś bardziej eleganckim i w dobrym guście,bo stać Cię na to dziewczyno,aby wyglądać z klasą i szykiem-masz do tego warunki,jesteś ładna,więc możesz błyszczeć super ciuchami,a nie czymś co Cię ODKRYWA nie wiadomo po co,bo po niektórych CHAMSKICH niestety komentarzach sądząc dużo osób tylko to w tym blogu ciekawi(a jeżeli mają tu wchodzić z tego tylko powodu...no cóż Twoja sprawa-nie mnie się w to wtrącać...).I nie mam na myśli worków do kostek,ale sukienki chociażby do połowy uda ok,a nie na linii tyłka,bo aż żal i żenada patrzeć...Albo w samym staniku...Pewnie pomyślisz-po co taki długi wywód ode mnie- sądzę po Twoich wpisach,że jesteś sympatyczna i normalna,więc mocno mnie intryguje,dlaczego tak uparcie trwasz przy czymś,co Cię wcale nie pokazuje jako osoby z dobrym gustem,tylko jako miłą,ale jednak tandeciarę.A może też dużo osób na blogu chce zobaczyć,co Ty tam znów POKAZAŁAŚ...i ANONIMOWO poużywać sobie...Bo ja NIESTETY tak czasami mam...Pozdrawiam Cię i zmierzaj z blogiem w coraz lepszym kierunku:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co prawda to prawda. Rozumiem, że lubisz swoje ciało i chcesz je pokazywać z jak najlepszej strony. Ale ta najlepsza strona robi się już niesmaczna. Sukienki, które ledwo co zakrywają twój tyłek robią się już nudne. Twoje stylizacje coraz częsciej trzymaja się jednego schematu. Super obcisła sukienka + odlotowe buty, które są główną wisienką na torcie. Lubisz buty, okej. Ale może w końcu pokazałabys sie w czymś na płaskim, co ? bo już te buty na wysokim obsacie to nie wiem jak innym, ale mnie już bokiem wychodzą. Bardzo Cb lubie i czesto tu wchodze dlatego trochę martwię się, że tak sie "niszczysz". Wiesz ... pokazywaniem tyłka i innych partii ciała daleko nie zajdziesz. Można równie dobrze i seksownie wygladac ubierając sie, że tak powiem normalnie ;D Chyba, że tak jak ktos wyżej powiedział, inspirujesz się Dodą :) Szanuje twoje zdanie i twój styl, ale może pokażesz się nam od czasu do czasu trochę w innym wydaniu ? bez tych wszystkich udziwnień.

      Usuń
  26. Witam, chciałabym poinformować, o pojawieniu się nowej notki na transsexualtsar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Witam, chciałabym poinformować, o pojawieniu się nowej notki na transsexualtsar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Oh wspaniałe zdjęcia! bardzo ładna sukienka, ślicznie wyglądasz! :D

    obserwuję i zapraszam do śledzenia również mnie http://leblogdesaly.blogspot.com/

    pozdrawiam gorąco ! :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja też wolę spokojne i przemyślane zakupy;)
    Impreza chyba fajna!

    OdpowiedzUsuń
  30. jak to są dla ciebie gwiazdy to nie mam pytań ;/ ;/ ;/ wiejska przytupywajka kto w ogóle ogłada taką nędze w centrum handlowym....ja pier.....ten kraj na psy schodzi

    OdpowiedzUsuń
  31. Według mnie kremowa sukienka wyglądała świetnie w połączeniu z kurtką, to przełamywało ją kolorystycznie! Zazdroszczę zdjęć z Maff! To musiało być bardzo ekscytujące przeżycie! :)

    Zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  32. sukieneczka ma śliczną koronkę

    pozdrawiam

    art-paola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. sukienka jest naprawdę śliczna, wygladasz w niej tak dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń
  34. swietnie wygladasz w tej sukienke ~;]

    u mnie konkurs,do wygrania bon na dowolna parę butów ;)! zapraszam ;)!

    OdpowiedzUsuń
  35. Kochana tak się cieszę, że osiągasz swoje wszystkie cele! :* życzę Ci jak najlepiej i spełnienia absolutnie wszystkich marzeń! Musimy wszystko oblać, tylko tym razem nie przyjeżdżaj samochodem bo uduszę na śmierć!
    Buziaki :*:* <3 Karolina

    OdpowiedzUsuń
  36. Pięknie wyglądałaś, bardzo ładna stylizacja :)
    Jednak Doda też miała fajny outfit :p
    Świetne są takie wydarzenia, aż Ci zazdroszczę :P

    OdpowiedzUsuń
  37. Znakomite buty!! :) I świetna sukienka... Masz bardzo dobry gust i przede wszystkim...SWÓJ STYL! A propos sukienek - jestem w nich zakochana, dodają kobiecie nie tylko wdzięków, ale przede wszystkim siłę!! Będę tu częściej zaglądała, więc wiecej sukieneczek poproszę! :)
    Zapraszam również do mnie...tam jest ich sporo :) www.duvellger.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja bym na twoim miejscu do maffashion nawet nie podeszła po tym jak wstawiła na swojego fejsa twoje zdjecie z jakimś chamskim podpisem kilka miesiecy temu. Oczywiscie ludzie zaczeli ją objeżdżać NO BO KTO TAK ROBI?? skoro jest taka tolerancyjnaaaaaaaaaaaaaaaaaa w świecie blogowym i to zaraz usunęła bo się wystraszyła WIELKA FASHIONISTKA! ty jesteś taka prawdziwa, nikogo nie udajesz, a co najważniejsze nigdy nie widziałam, żebyś z kogoś się smiała albo pisała o jakimś ciuchu-obleśne. Mam wrażenie, że wychodzisz z założenia, że wszystko jest dla ludzi, jak ktoś ma ochote to czemu nie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE