2/06/2013

new shoes

Heejka :D
lubicie nowe notki?? bo ja bardzo ;D
a więc jest :P:P:P
dziś przyszły do mnie nowe buciki.. chciałam je już dawno... ( kiedy weszły jako zupełna nowość... )ale w sumie sama nie wiedziałam czy je tak bardzo chce :P później kupiłam, żółto-białe mniej więcej w tym samym fasonie... a jak zachciało mi się dokładnie tych... to już ich nie było... ;( czekałam całą zimę.. i się doczekałam :)
oto one ;D powiem Wam , że niesamowicie wygodne ;)
a skąd? kupiłam w jednym ze sklepów internetowych z butami ;) szukjacie, a znajdziecie ;))) ;p 
 



 
podobają Wam się? ja już wiem, że kupię jeszcze jedną parę ;D :P


63 komentarze:

  1. Cześć ;)
    Od dawna obserwuje Twojego bloga i stwierdzam, że jesteś bardzo ładną dziewczyną, masz naprawdę ładną buzie i bardzo zadbane włosy, mimo że farbujesz na blond - a wiadomo, że to chyba najbardziej niszczy włosy. Jednakże chciałabym zwrócić Ci uwagę, oczywiście nie złośliwie! że trochę za mocno malujesz oczy :) I że jakbyś robiła sobie trochę cieńsze kreski na górnej powiece i praktycznie zaniechała tych na dolnej wyglądałabyś jeszcze fajniej. :)
    PS Masz śliczne Koty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o tak! są cudowne ;)!
    też mam ten fason butów, ale inny kolor
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Ożesz, przepiękne. :D Chcę takie. :DD

    OdpowiedzUsuń
  4. są nieziemskie.... kurcze pasowałyby MI DO CIUCHÓW, KTÓRE DZIŚ KUPIŁAM :) cudne.... szczęsciara :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne <3
    Asiula powiedz jak zrobiłaś takie fajne efekty na zdjęciach?

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne są te buty:) sama zastanawiam się nad kupnem podobnych:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne są ♥ To złotko dodaje im uroku. Ja mam takie brązowe, ale zastanawiam się nad jeszcze jednymi :)
    No i faktycznie, są strasznie wygodne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten sam model- ale złoto beżowe :)) są mega !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. aaaa jakie te buty są rewelacyjne! zawsze myślałam, że brzydko będą wyglądać na nodze, takie kosmiczne i tandetne. A jednak prezentują się super i bardzo zgrabnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. gdyby te buty były tańsze, kupiłabym :(.... długo czekałam aż znów pojawią się w sprzedaży, a cena wysoka

    OdpowiedzUsuń
  11. przeboskie!mam podobne tylko róż z białym ale te bija na glowe!

    OdpowiedzUsuń
  12. jak zrobiłaś taki efekt na zdjęciach? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naniosłam zdjecie na zdjecie i ,,złączyłam je ze sobą'' ;)) w programie photoshop :)

      Usuń
  13. Buty cudne:) tez sie zastanawiam czy takie kupic. Zdjecia cudne:) oby tak dalej:*

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowneee:) tez sie za takimi rozgladam:) Te Twoje maja bardzo ładny, uniwersalny kolor:) czekalam na ta notke:) a teraz czekam na jakas stylizacje z tymi butkami:)

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowneee:) tez sie za takimi rozgladam:) Te Twoje maja bardzo ładny, uniwersalny kolor:) czekałam na ta notke:) a teraz czekam na jakaś stylizacje z tymi butkami:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Prezentuja sie obłędnie :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Przeszukałam parę stron, jednak tego dokładnie modelu nie znalazłam. Mogłabyś mi powiedziec skąd jest?

    OdpowiedzUsuń
  18. wyglądają świetnie! bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. cudowne buty! choć mi by nie pasowały;p

    OdpowiedzUsuń
  20. na nóżkach wyglądają obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. podobają mi się bardziej niż wersja żółto-czarna, jednak to chyba nie mój fason, ale ty pewnie wyglądasz w nich nieziemsko :)

    OdpowiedzUsuń
  22. faaaaaaajne butki, fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  23. zdjęcia bardzo dobrej jakości, fajnie się na takie patrzy, buty mi się nie podobają, bo nie są w moim stylu, ale kicia owszem :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie przepadam za tym rodzajem butów, ale kolorki ładnie współgrają : )

    OdpowiedzUsuń
  25. Rewelacyjne !! zdradź tajemnice gdzie takie nabyć :)

    OdpowiedzUsuń
  26. cudowane <3 tez mialam na nie ochotę ;))))

    OdpowiedzUsuń
  27. Witam :) Mam pytanie. Co myslisz o zakupach w ciuchowniach? Czy kupilabys tam cos?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli sklep miał by asortyment godny uwagi, to... czemu nie? :)

      Usuń
  28. Są ładne aczkolwiek zupełnie nie w moim stylu. Za to Tobie jak najbardziej pasują :D Ja swoje idealne znalazłam dopiero teraz w New Look :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Teraz tylko czekać na zestaw z nimi ;d
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. cudowne są te buty!

    Ania

    OdpowiedzUsuń
  31. genialne zdjęcia! jakim aparatem je robisz?
    ps. buty fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  32. zdradz gdzie kupiłas te buty bo są mega :)

    OdpowiedzUsuń
  33. zdradź gdzie kupilas te buty :P były inne kolory ?

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne są te buty.:)
    Obserwuję i zapraszam do siebie:
    eingharp-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. mam nadzieję, spodoba ci się mój blog i również mnie zaobserwujesz :P
    a tymczasem zapraszam na mój pierwszy konkurs :D
    http://emfashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Te buty nie są w moim stylu .Ale przecież nie każDEmu musi się podobać ,co nie ? . Po za tym bardzo fajny post :)

    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Są cudne zresztą jak wszystkie twoje buty ! Jak poszły sesje ?
    Pozdrawiam Zakręcona Gabi.
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili :)
    http://zakrecona-gabi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Jakiego programu używasz do obróbki zdjęć? Pozdrawiam :)i liczę na odpowiedź :D

    OdpowiedzUsuń
  39. boziu kicuśśśśśśś <3

    OdpowiedzUsuń
  40. Mam bzika na punkcie tych butów! Muszę je kupić!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ile dałaś za te trampeczki?

    OdpowiedzUsuń
  42. Rewelacyjne ;) Jestem na tak . zapraszam do mnie kobiety ;D

    OdpowiedzUsuń
  43. Ahhh! Wielbię te buciki ! Muszą jak najszybciej trafić do mojej kolekcji

    sonia-pak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE