3/26/2013

Czas szpilek.

Cześć!
Powiedzcie, też macie już tak dosyć tego zimna jak ja? Chyba zaczynam łapać ,,zimowego doła''.
Chciałabym wyjść na dwór i poczuć ciepły lekki wiatr... zdjąć kurtkę... a zima nie ma końca. Jeśli prognoza się sprawdzi i ta wstrętna pogoda zostanie do 20 kwietnia... to ja się chyba załamię... :(
a dziś mam kilka zdjęć w towarzystwie bardzo zimnego wiatru :/ :P
 







 
Kurtka - Bershka | Bluza - Romwe.com | Spodnie - Stradivarius | Buty - @ | Torebka - Allegro | Zegarek -  EdiBaZZar.pl


55 komentarzy:

  1. Buty super i spodnie.Ja tez mam dosyć tej pogody!! Zimno jest tak,ze wychodzić się nie chce;(

    OdpowiedzUsuń
  2. bluzaaa HAAHAA;) buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz świetnie. buty - cuuudo! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. butki świetne. Podziwiam osoby które potrafią w takich chodzić :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz i świetne zdjęcia :) Ale z ciebie zgrabna laska :) Oczywiście pod dobrym wzglądem *.*
    Pozdrawiam i zapraszam: pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta stylizacja juz duzo lepsza Brawo ! Swietnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super! ale niestety ta torebka to podrobka Zary...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem czy podróbka, nie widziałam w Zarze takich...
      w kazdym razie zaplacilam za nią więcej, niz jesli pewnie bym ją kupila w Zarze ;))

      Usuń
    2. Więcej?????? Wierzyć mi się nie chce :D he he

      Usuń
    3. tak, więcej z pewnością... bo stanowczo przepłaciłam... była jedna jedyna na allegro, a ja bardzo ja chcialam... w sklepach z torebkami w tym czasie nie bylo tego koloru lakierowanego wiec kupilam... tostatnio natomiast znalazlam i przeplacilam jakies 110% :) mowi sie trudno i zyje sie dalej :) a jak jest z Twoja wiarą, to raczej już nie mój interes ;)))

      Usuń
  8. Też dzisiaj pisałam o tym wiaterku ^^. To prawda, mogłaby się skończyć ta zima. Chętnie wskoczyłabym w coś lekkiego. Poza tym, bardzo ładny zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dlaczego na zdjęciach, na których jesteś pokazana "cała" masz inny zegarek niż ten, który jest na zbliżeniu?

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygladasz nieziemsko! Kocham Twoja bluzę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny makijaż :)
    Super torba ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Buty rewelacyjne! Choć nie wiem, czy bym się w nich nie zabiła :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja, wszystko do siebie pasuje :D i makijaż jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  14. z permanentnym jak najbardziej na plus;)

    OdpowiedzUsuń
  15. wow !
    jakie szpile !
    fajne :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  16. http://styl.fm/item/1748861 czy to nie Twoje stópki ? ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak dokladnie :) niestety ciagle ktos podkrada zdjęcia bez mojej zgody... ;/

      Usuń
  17. Super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  18. zabójcze szpilki, ale są rewelacyjnie.
    świetnie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  19. buty genialne, cała stylizacja świetna:))

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna bluza ! :D
    Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Stylizacja fajnie dobrana, ale Ty niestety kompletnie nie potrafisz pozować przed aparatem.. w całości wygląda to komicznie..

    OdpowiedzUsuń
  22. Torebka mi się bardzo podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystko na plus, ale paznokcie kojarzą mi się z Babą Jagą. ;)
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Boże jaka Ty śliczna < 333
    Szpilki *.*
    torba *.*
    kurtka *.*
    Super stylówa < 333
    zapraszam : http://nothing-is-beautiful.blogspot.com/
    + obserwuje < 3333

    OdpowiedzUsuń
  25. ładnie:)

    pozdrawiam
    art-paola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. oby się prognozy nie sprawdziły!

    OdpowiedzUsuń
  27. Co się stało z Twoimi włosami ?

    OdpowiedzUsuń
  28. Widzę że nie tylko mnie tak męczy zima...ale już niedługo!
    Fajna kurteczki i buty:)))

    OdpowiedzUsuń
  29. ja też mam serdecznie dość tej zimy. masakra się zrobiła z tą pogodą.
    poza tym obserwuje Twojego bloga już od jakiegoś czasu i zastanawiam się czy nie masz problemów chodzić na tak wysokich obcasach? ; o wiem, że są wygodne i noga nie boli ale chodzi mi bardziej o ulice, chodniki etc. :))
    + obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakoś daję radę ;)) jednak w taką śnieżną pogodę częściej wybieram Moon Boot'y niż szpilki ;)

      Usuń
  30. Świetna kurtka ,i boski zegarek :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładne szpiliki!
    Fajnie wyglądasz!

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Zastanawiam się nad lakierowaną torbą, dlatego mam pytanie: nie rysuje Ci się, nie obciera?
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak na razie sie nie rysuje ;) nie wiem co bedzie dalej.. staram sie uważać na nią ;))

      Usuń
  33. Cudowne zestawienie ;)
    Buty miazga! ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. super buty :)

    Mam nadzieje, że w końcu się ociepli

    OdpowiedzUsuń
  35. Masz rację, zdecydowanie zbyt długo trwa ta zima...
    Świetna stylizacja! ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. rewelacyjną masz bluzę! ♥

    OdpowiedzUsuń
  37. Diamentica Twoje włosy niestety ale wyglądaj ą na żółte a nie blond ... fajnie byś wyglądala w ciemniejszych naturalniejszym kolorze wlosow. podrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Kolejne, świetne buty! I przewspaniała torebka! Mam już czarną, ale chyba zakupię taką jak masz Ty - kremową, lakierowaną. Ta torebka pomieści wszystko, DOSŁOWNIE, prawda? :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE