3/17/2013

Ostra Limonka.

 
Cześć! :)
Jak mija Wam weekend? Kiedy mój jest wolny od szkoły, ucieka mi tak szybko, że nie da się tego opisać ;) Śniadanie, krótki spacer, obiad... trochę tv i ...już się robi ciemno ;)))
Dziś w notce zobaczycie kilka ostatnio pokazanych nowości ;)
 
Ze wzgledu na to, że zaraz całą sobą zawita  do Nas wiosna,  powoli rozstaję się z zimowymi butami, tym samym sposobem potrzebowałam ich zastępstwa. Marzył mi się taki model, aby był niepowtarzalny, wygodny, z kolcami ;) i jak najbardziej pasujący do wiosennych kliamtów...  
Długo szukałam... znalazłam i kupiłam :) . Mogliście je zobaczyć już we wczesniejszej notce - tak, dokładnie, to te fantastyczne biało-złote lity z ćwiekami . Wyglądają niesamowicie, a do tego są bardzo wygodne :) Już wiem w jakich butach wybiorę się na kolejny zjazd w szkole ;)
 
Do bucików założyłam limonkowy sweterek, biały szal, kremowy zegarek, a także białą torebkę :) całość wyostrzają złote dodatki.
 







 
Sweter - Romwe.com | Spodnie - Stradivarius |  Torebka - Tally Weijl |
Zegarek, Bransoletka - EdiBaZZar.pl | Buty - CzasNaButy.pl


 
Pokażę Wam też jakie pazurki ostatnio zrobiłam mojej koleżance Patrycji ;)
myślę, że jak najbardziej pasują do mojej stylizacji ;))
 

 
Ps. Już niedługo ( w kwietniu) wybieram się na pazurkowy-instruktorski zjazd do mojej ukochanej firmy
 ,, SPN Nails '' by Sylwia Pfajfer :)
 powiemWam , że już nie mogę się doczekać ;))  
 
 
 
 


57 komentarzy:

  1. super sweterek, buty też mi się podobają chociaż sama jednak białych zwykle unikam ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jwaśka też ma te buciki i już jej mówiłam, że lepsze byłyby bez ćwiekow, ale to tylko moje zdanie, biały kolor jest świetny w wydaniu litowym i przypadł mi do gustu tak czy siak :) sweterek boski <3 w ogole cudownie wygladasz, ale to jak zawsze :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sraśka DENSINKŁIN!! :P
      Asia, idealnie wyglądasz. Cudnie połączenie :)

      Usuń
    2. ,,Sraśka DENSINKŁIN '' hehehehehehehhe :D masakra ale mi zryłyście głowe ;D hehehe

      Usuń
  3. Lity masz przepiękne! Torebka też bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny szalik. Z jakiego sklepu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szalik kupiony jakiś czas temu w jednym ze sklepów w Wieluniu

      Usuń
  5. Kochana wszystko wygląda rewelacyjnie a buciki i sweterek są śliczne <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny sweterek :) W ogóle super stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O Jeny buty sa rewelacyjne! Przykluwaja wzrok od razu!!! Oddawaj mi je! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny sweter i to manicure!
    Kisses
    Aga

    New post
    Spring wishlist with Chicnova!
    Follow me at Bloglovin!
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny sweterek ! kocham lity :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ten sweterek jest super! strasznie mi się podoba!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. łał sweterek jak najbardziej, prześliczny jest *.* kolor i krój a plus :D zakochałam się :D zapraszam do siebie ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo kobieco! zauważyłam ostatnio że taki limonkowy kolor jest bardzo modny :)) Zapraszam na nowy post, będzie mi bardzo miło ! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. super wyglądasz :) zazdroszczę litów!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jezu pazurki przepiękne! Co ja bym dała za takie śliczne:)!
    Stylizacja tez super! Wiosennie juz powoli :)
    http://wannabeideal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. całość piękna:)
    Buty boskie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Buty mi się bardzo podobają:)
    Mam z nimi taki jeden zestaw w głowie;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam te same spodnie. Świetny zestaw w fajnych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolor swetra <3
    Oczy... piękne, ciemne duże.....!

    OdpowiedzUsuń
  19. ja zawsze muszę mieć tyle śmieci w torebce, że u mnie taka przeźroczysta by nie wypaliła:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super, sama bym sie tak ubrala:-) do twarzy Ci w tym kolorze neonowej zieleni :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolor swetra jest megaaaa!!! Nie jestem fanką sterczących kolców ale tutaj wyglądają ciekawie!

    http://jejwysokosczolza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny sweterek <3 Przyciąga do siebie wzrok :)
    Pozdrawiam Zakręcona Gabi.
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili.
    http://zakrecona-gabi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo fajny sweter no i kolor super, ale czy te kolce nie przeszkadzają Ci jak ubierzesz na niego kurtkę?? nie zaciągają szalika??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez sie o to bałam :) ale nie przeszkadzają, a szalik się nie zaciągał ;)

      Usuń
  25. zamówilam sobei ćwieki i zrobie sobei tez taki sweterek <3 bardzo mi sie to podoba !

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak mnie długo tu nie było..o matko ;o Masz cudowne buty Kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  27. sweterek i buty sa przegenialne!!! mam ochotę Ci je ukraśc :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Cała stylizacja śliczna. Achh no i ten sweterek<3 Buty też bardzo ciekawe:) Pozdrawiam;p

    OdpowiedzUsuń
  29. piekne buty a a paznokcie bajka <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Sweterek jest śliczny! :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Stylizacja jak najbardziej na plus ;) świetnie zastawione wszystko.
    Dodaje do obserwowanych i zapraszam do siebie jeśli masz ochotę.

    Pozdrawiam, buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  32. najbardziej to zazdroszczę porządku w torebce! <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale ładnie ci w limonkowym ;) SUPER BUTY!

    OdpowiedzUsuń
  34. masz genialny sweter! I paznokcie, zachwycają mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  35. swietna ta limonka, bardzo lubie ten kolor :) paznokcie iscie wiosenne :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Pazurki i sweterek - cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Stylizacja, która pachnie wiosną :).
    Kolor limonkowy jest rewelacyjny!
    Pozdrawiamy ciepło
    Fablou

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny ten limonkowy sweter :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajny sweterek. Wiosenny kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  40. genialny masz sweter ! cudooo !:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ćwieki, neon, lity - skradłaś moje serduszko :D <3
    Paznokcie są przewspaniałe!
    Wpadnij do mnie w chwili wolnego czasu, będzie mi miło jeśli ocenisz moją dotychczasową pracę :)
    http://mademoisellepatrizia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE