7/08/2016

JESSICA - NASZA CÓRECZKA

 
To najwspanialsza chwila w życiu! Moment w którym My - Rodzice poznajemy stworzoną przez Nas samych maleńką Istotkę , która momentalnie staje się dla Nas całym światem. Bezgraniczna miłość i całkowite oddanie, to tylko niektóre z uczuć przepełniające Nam serca.
Dziś razem z moim narzeczonym Jakubem chcielibyśmy przedstawić Wam nasze Maleńkie Ogromne Szczęście... otóż ponad tydzień temu, a dokładnie 29.06.2016r. o godzinie 3.15 zostaliśmy rodzicami cudownej dziewczynki. Oto nasza maleńka córeczka - Jessica. <3


12 komentarzy:

  1. Gratulacje ! Przepiękna mała istotka :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :) Widziałam Jej zdjęcie w Kulisach Powiatu :D Jak wspominasz swój poród w wieluńskim szpitalu? Sama rodzę za miesiąc i się zastanawiam, jak tam jest teraz, po tylu "rewolucjach" ;) dużo zdrówka dla dzidzi - jest śliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna! Gratuluję :)

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje ;) Tez jestem swiezo upieczona mama, moje drugie dziecko - synek - przyszedl na swiat 3 lipca ;-) Piekna coreczka. Niech sie zdrowo chowa ! A mamie zycze szybkiego powrotu do formy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje ogromne gratulacje !!!
    Jest śliczna :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje. Dużo zdrówka dla całej rodzinki. Ja też urodziłam się 29.06.
    Marta.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest śliczna:) mała kruszynka.
    Gratulację!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla rodziców :) Uroczy bobasek!
    www.minimalism-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE