7/29/2016

MOJA WYPRAWKA OD FABRYKI WAFELKÓW

MOJA WYPRAWKA OD FABRYKI WAFELKÓW - PRZEGLĄD PRODUKTÓW, KTÓRE Z PEWNOŚCIĄ PRZYDADZĄ SIĘ, KAŻDEJ PRZYSZŁEJ MAMIE
 
 
 
Wszystkie świeżo upieczone Mamy spędzając każdą chwilę ze swoim Maleństwem przechodzą bardzo przyjemny etap wzajemnego poznawania się. Takie momenty są idealne, aby stwierdzić, które wyprawkowe gadżety na początku przydały się najbardziej.
Jak wiecie od trzech tygodni jestem już ze swoją Córeczką Jessicą - więc przygotowałam dla Was ciekawe podsumowanie tego co sprawdziło się u Nas najlepiej. Nie muszę chyba dodawać, że listę zakupów najprzyjemniej realizuje się w jednym miejscu, dlatego jeśli potrzebujecie - przedstawioną przeze mnie ,,całość'' możecie zrealizować w świetnym sklepie, którym jest Fabryka Wafelków :)
 
PIELĘGNACJA
 
1. Pierwszym i najważniejszym jak dla mnie przedmiotem do pielęgnacji Dzidziusia jest wanienka - Camele'o Beaba ( którą już wcześniej widzieliście na blogu). Jak wiadomo kąpiel Maluszka jest sprawą konieczną, uważam więc, że w tym przypadku powinniśmy postawić na wygodę i jakość materiału, który z pewnością ułatwi Nam zadanie jakim jest kąpiel. Wewnętrzny materiał antypoślizgowy, możliwość założenia specjalnego hamaka czy włożenia specjalnego leżaczka, korek odpływu wody i specjalny uchwyt na słuchawkę prysznicową - jak dla mnie nie ma lepszego modelu. Zajmuje niewiele miejsca, a używając jej razem ze stojakiem odczujemy 100% zadowolenie ;)  
 
 
2. Mając wanienkę dobrze jest się także zaopatrzyć w idealnie dobrany do niej zestaw kąpielowy z akcesoriami Beaba. Zawiera pięć niezbędnych elementów do pielęgnacji dziecka, których bardzo często używam:
- szczotkę do włosów z bardzo miękkim włosiem
- grzebień z zaokrąglonymi ząbkami
- nożyczki ze stali nierdzewnej o zaokrąglonych końcówkach ( bezpieczne do pielęgnacji niemowlęcia)
- termometr cieczowy do kąpieli
- biały ręcznik kąpielowy z kapturkiem
 
a wszystko to zapakowane w stylowy pleciony koszyczek.
 
 
3. Kolejnym super gadżetem jest leżaczek do kąpieli dla niemowląt Beaba. Niezastąpiony do stosowania od pierwszych dni Maluszka. Leżaczek jest bardzo stabilny, zapewnia bezpieczeństwo, wygodę i swobodę ruchów podczas kąpieli. Jest pokryty specjalnym materiałem MESH, który perfekcyjnie dopasowuje się do ciała dziecka, gwarantując mu maksymalny komfort. Jak dla mnie zapewnia idealną pomoc w ,,podtrzymaniu'' Maluszka.
 
 
 
4. Ciekawym i bardzo przydatnym gadżetem jest nawilżacz powietrza Beaba. Wygląda pięknie - mogę powiedzieć, że z pewnością stanie się ozdobą w każdym dziecięcym pokoju. Jednak najważniejsze w nim jest to jaką spełnia rolę. Zapewnia poprawę komfortu oddychania - niestety mimo wietrzenia pomieszczeń w dobrze ocieplonych domach powietrze często momentalnie staje się bardzo suche, więc śmiało stwierdzam, że taki nawilżacz jest niezastąpiony.
 
 
 
 
KARMIENIE  
 
1. Jeśli chodzi o karmienie to jak najbardziej jestem przekonana do świetnej, niezniszczalnej, antykolkowej butelki o stabilnej podstawie. Odpowiednio odpowietrzony i wyprofilowany smoczek z okrągłym końcem ułatwia karmienie. Wyprodukowana z bezpiecznych surowców. Bardzo przydatna czy to przy karmieniu mlekiem naturalnym czy też modyfikowanym.
 
 
2. Porządek w kuchni to podstawa. Jeśli wszystko ma swoje miejsce to z pewnością ułatwia nam funkcjonowanie, dlatego też nie wyobrażam sobie nie mieć genialnej suszarki do butelek i smoczków. Jest bardzo praktyczna ( pomieści dużo ,,asortymentu'') i nowoczesna ( ma świetny wygląd) , a ergonomiczny kształt zapewnia dobrą cyrkulację powietrza, co daje nam szybkie wysychanie przedmiotów.
 
 
 
 
3. Ostatni ważny dla mnie gadżet ,,karmieniowy'' jaki Wam przedstawię to Ekspres do mleka Beaba 3 w 1. Wielofunkcyjne urządzenie do przygotowywania posiłków i sterylizacji butelek. Świetny gadżet dla Mam karmiących mlekiem modyfikowanym ( błyskawiczne przygotowanie mleka dla Maluszka) ale też dla Mam karmiących naturalnie ( pozwala na podgrzanie butelki z odciągniętym pokarmem), a dodatkowo ma trzecią funkcję - może pełnić rolę sterylizatora butelek. Polecam!
 
 
 
SPOKOJNY SEN 
 
1. Whisbear - to mój hit nr 1! ( o Misiu mogliście przeczytać też notkę wcześniej ;)) Jest jedyny w swoim rodzaju - wręcz niezastąpiony! Dzięki przyjemnemu wydawanemu przez siebie szumowi Miś w 100% zapewnia Maleństwu spokojne zasypianie i sen. Mamusie nie czekajcie - przekonajcie się same ;)
 
 
 
2. Muślinowe pieluszki to niezbędny produkt każdej wyprawki. Pieluszki to 100% -owa bawełna o wysokiej jakości i trwałości. Idealne do przykrycia czy otulenia Dzidziusia.
 
 
 
3. Rożek niemowlęcy - powinniśmy mieć co najmniej jeden. Świetnie sprawdzi się w pierwszych tygodniach życia Maleństwa. Otuli Dziecko i zapewni mu komfort snu. Proponowany przeze mnie jest dwustronny i bardzo miękki. Przewlekana szarfa pozwala na dostosowanie rożka do wielkości Dzidziusia.  
 
 
 
 
4.  Ciepły, miękki, przytulny i delikatny dla skóry. Taki właśnie powinien być kocyk dla Dzidziusia. Mam ich kilka dla Jessici i naprawdę każdy jest bardzo przydatny. Polecam Wam Effii - oczywiście 100% bawełny ;)  
 

 
 
To takie moje małe podsumowanie najbardziej przydatnych gadżetów dla przyszłych Mam. A Wy dziewczyny jesteście już Mamusiami? Czy dopiero będziecie? Który z gadżetów uważacie za ten najważniejszy, który musi być obowiązkowo w waszej wyprawce? ;)
 

6 komentarzy:

  1. Jestem mama 2 córeczek 3,5 i 6lat mam 35 lat.
    Wanienka która kosztuje w sklepach 20 zł sprawdziła sie w 100 % ta sama do dwójki dzieci leżaczek do kąpieli uważam za zbędny.
    Nawilżacz powietrza jak najbardziej się sprawdza ale ja kupiłam o wiele taniej i też był ok.
    Butelka jak to butelka może być ta może być z innej firmy ( ja miałam avent i też było ok).
    Suszarka kompletnie jak dla mnie nie jest potrzebna.
    Rożek za 25 zł kupiony na allegro również bardzo dobrze spełnił swoją funkcję . Zresztą mało był używany wolałam dziecko przytulac i nosić bez niego.
    Pieluszka tetrowa za 2 zł z pepco była najlepszym otulaczem i przytulaczem oraz pełniła role smoczka dla moich bąbelków.
    Jeszcze może zdecydowałabym się na ekspres do mleka .
    Jakbym miała zostać ponownie mama zdecydowałabym sie na pewno na misia.
    To jest moja opinia, zaznaczam że nie chce się wymądrzać przemądrzać i dawać dobrych rad .
    Każda matka wie co jest dla niej i dla dziecka najważniejsze.
    Asiu tobie i córeczce życze dużo zdrówka. Uwielbiam twój blog i śledze instagram.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :)
      dokładnie tak jak napisałaś, każda Mama wie co dla niej i dla Dziecka najlepsze :)ja podłam przykładowo co wg mnie jest niezbędne i to podtrzymuje :) wszystkie wymienione przeze mnie rzeczy bardzo ułatwiają świeżym rodzicom życie ;) ( i żeby nie było, że to puste słowa przekonałam się na własnej skórze):) a jeśli chodzi o ceny... dla jednych to mało, dla innych dużo - zawsze można wybrać zamienniki - Fabryka Wafelków ma te same produkty innych firm :) więc każdy znajdzie coś dla siebie :)

      Usuń
    2. A ja uważam, że te przedmioty są zarówno dla mamy jak i dziecka. Dla dziecka mają być praktyczne a dla mamy ładne. Ja uwielbiam otaczać się ładnymi rzeczami i bardzo duża wagę przykładam do tego co jak wyglada. Jeśli coś spodoba mi się w pepco lub Tesco to tez to kupię. Niestety większość tańszych rzeczy nie jest ładnych i dobrej jakości. Mnie bardzo dużą radość sprawia używanie rzeczy firmy Beaba, La millou itp. przez co i czynności które przy ich pomocy wykonuje stają się łatwiejsze.

      Usuń
  2. Ekstra rzeczy ale niektóre jak dla mnie za drogie 😉 za to whisbear jest wart swojej ceny!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE