8/30/2016

CHMURKI CZY KROPECZKI?


Kącik dla dzidziusia to szczególne miejsce. Najważniejsze jednak według mnie jest łóżeczko i to ,,co w nim''. Chciałam, by pierwsza pościel jaką wybrałam dla Jessie była wyjątkowa. Po długich poszukiwaniach znalazłam to co w pełni zaspokoiło moje wymagania w jednym z moich ulubionych sklepów - TINY STAR. Przepiękna i delikatna, biała w szare wzory chmurek i kropeczek( dwustronna ), wykończona różową ( jest też wersja z niebieską dla chłopca ) wypustką nadająca dziewczęcy charakter. Pościel uszyta ręcznie, starannie wykończona, z dbałością o każdy szczegół. Poszewki zapinane są na bezpieczny i bardzo praktyczny suwaczek, co ułatwia jej zmianę i trzyma wypełnienie na swoim miejscu. Suwaczek jest niewidoczny. Pościel to 100% bawełna. By całość do końca spełniła moje oczekiwania wybrałam także pasujący do kołderki i poduszki ochraniacz na łóżeczko, cukierowo-różowe prześcieradło i słodki organizer do łóżeczka ;)


Na co zwrócić uwagę przy wyborze pościeli?

1. Materiał - to przede wszystkim. Dla najmniejszych oczywiście i bezwzględnie 100% bawełna. W takiej pościeli dziecko nie będzie się pocić, a najwyższa jakość zapobiegnie problemom związanym z wrażliwością skóry Maluszków.

2. Wypełnienie - osobiście lubię obie wersje pościeli - tą którą możemy zdjąć z poduszki czy kołderki - i tą, której wypełnienie jest na stałe. Przy pierwszej opcji jeśli pościel jest dobrze wykonana, absolutnie nie przesuwa się i trzyma tak samo dobrze jak ta druga. Druga opcja natomiast ułatwia nam ,,szybkie pranie'', gdzie nie musimy zdejmować poszewek ;)

3. Jakość - tu najlepiej sięgnąć porady sprawdzonych źródeł i polecanych producentów - w końcu zależy Nam, aby po pierwszym praniu nie wyglądała jak po pięćdziesiątym... ;)

4. Wielkość - na samym początku w zupełności wystarczą te mniejsze, choć jeśli macie łóżeczko w większym wymiarze, możecie zaopatrzyć się w te większe, wtedy będziecie mieć ją na dłużej.

5. Wygląd - delikatne kolory i stonowane wzory - ułatwią Maluszkowi zasypianie i nie będą go rozbudzać.

Mam nadzieję, że choć trochę pomoże Wam to przy wyborze ,,tej idealnej'' pościeli. Mam też dla Was niespodziankę :) od dziś 30.08.2016r do 06.09.2016r. robiąc zakupy w sklepie TINY STAR po wpisaniu hasła rabatowego: DIAMENTICA otrzymacie 10% RABATU! :) Udanych zakupów :*

 






 



 

 
Pościel - TINY STAR | Karuzelka - Muzpony | Łóżeczko - Pinio


3 komentarze:

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE