2/01/2017

HAPPY BABY - TENDER & CUTE



Co zrobić, aby Nasze Dziecko było szczęśliwe i prawidłowo się rozwijało? Oprócz najważniejszych -miłości i bliskości - warto dać mu też możliwość zaznajamiania się ze światem ,,po swojemu''. W jaki sposób? Jest ich wiele. Najważniejsze jednak to odkrycia i poznawanie. Co może to ułatwić Maluszkowi ? Oczywiście nowe zabawki! 
Moja Jessie jest na szczególnym etapie. Interesuje ja dosłownie wszystko. Każda rzecz, każdy kąt, a przede wszystkim to co dla Malucha przeznaczone - zabawki. Towarzystwo Jessici powiększyło się o nową postać - cudną Lalę Smile. I dwa bardzo ciekawe gadżety - mleczko i ciasteczko - ledowe lampeczki. Chyba nie muszę dodawać jaką frajdę jej sprawiły. Lala to niezastąpiona towarzyszka do zabawy, przytulania i gryzienia . ( tak ;) dokładnie - pod tym względem też została przetestowana ;)) Lampki natomiast są bardzo ciekawym obiektem obserwatorskim. No bo przecież, to nie tylko zwykłe ciasteczko i butelka mleczka... to też tajemnicze obiekty, które w ciemności są po prostu wielką i bardzo, bardzo ciekawą zagadką ;) 


Gdzie je znaleźć? Polecam Wam fantastyczny sklep z cudnymi gadżetami - Tender&Cute ;) Jestem zachwycona i muszę przyznać, że mogłabym przygarnąć, każdy element ich asortymentu ;)























Lala Smile , Lampki Ciasteczko i Mleczko - Tender&Cute | Opaska - Ul&Ka | Body - H&M | Getry - | Smoczek - LOVI | Poduszki - IKEA 


1 komentarz:

  1. Szukam dla przyjaciółki elektroniczną nianie, wydawało mi się, że posiada Pani taką pluszaną. Przejrzałam posty, lecz nie mogę znaleźć. Chyba, że mi się pomyliło i to był ten szumiący miś?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE