7/20/2017

MY... KOBIETY

 
My kobiety lubimy to co piękne dla oczu, dobre dla duszy i przyjazne dla portfela ;) Czy któraś z Was nie lubi dostać wspaniałego prezentu lub choćby na chwilę oddać się tej tak zwyczajnej, ale jakże przyjemnej formie rozrywki jaką są zakupy? Jeśli chodzi o mnie... przyznaję z ręką na sercu - uwielbiam to! W ostatnim czasie udało mi się odwiedzić dwie ulubione galerie ( Port Łódź i  Jurajska Częstochowa ) upolowałam kilka cudownych rzeczy, które już mogłyście zobaczyć na blogu czy IG. Na co dzień niestety mam zbyt daleko, by pozwolić sobie na częstsze wycieczki tego typu.  Niemniej jednak istnieje coś tak dobrze Nam znanego jak ( stary i poczciwy :P)  internet... i wybawia mnie z braku możliwości zakupów w ,,realu''. Ba! Powiem Wam więcej... po ostatnich wycieczkach ( nie ukrywam, że mimo wszystko fajnie jest pobiegać między wieszakami obładowanymi ciuchami, poprzymierzać i ( !) dotknąć to co chciałoby się kupić ) stwierdzam jednak, że wolę zakupy online. To co szukam jest w odpowiednim dziale, jeśli nie ma czegoś w jednym sklepie to zazwyczaj jest w drugim ( nie muszę biegać, szukać pytać się...) , można wyłapać super rabaty, jeśli dodamy swój @ do newsletter'a jesteśmy informowani o nowościach i promocjach, no i najważniejsze - nie ruszamy się z domu, a dana rzecz w ciągu najbliższych kilkudziesięciu godzin jest u Nas. Właśnie tym o to sposobem trafiły do mnie te wszystkie rzeczy, które widzicie na zdjęciach. Mimo to, że nie widziałam ich na żywo, każda jedna mnie sobą zachwyciła. Co więcej! Stwierdzam, że zdjęcia nie oddają tego jakie są cudne w rzeczywistości. Ja jestem zachwycona! A Wam jak się podobają?
Ps. Wolicie zakupy w ,,realu'' czy online? :) 


















Buty - CzasNaButy | Portfel, torebka, kapelusz, chusta - Mohito | Gwiazdki - Dekornik

2 komentarze:

  1. najbardziej podoba mi się kapelusz, najmniej buty ale wszystko razem mega do siebie pasuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej.
    Jeśli chodzi o zakupy butów, to online już kilka razy się sparzyłam. Butki były albo za male, albo za duże. Za to przez inet kupiłam sobie już nie jedną kieckę, bieliznę, rajstopy/pończochy, czy kurki/płaszczyki (w moim przypadku puchowe).
    Mój styl to raczej czerń, dlatego podziwiam na Twojej stronie te wszystkie róże :)
    Pozdrawiam
    Aneta

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE