4/30/2018

JAKI JEST MÓJ STYL? WYGODNY! PRZED WAMI: SPORTOWO-MIEJSKA MAMA


Odkąd zostałam Mamą stawiam na wygodę. Nie powiedziałam szpilkom ,,nie'', jednak wybieram je teraz na typowo większe wyjścia ;) Nie ukrywam, że nie chciałabym patrzeć na siebie, podczas komicznej gonitwy na wysokich obcasach za własnym dzieckiem, dlatego aktualnie jak widzicie są mi bliższe sportowo-miejskie klimaty ;)
Dziś niedawno obiecane zestawienie - łososiowe sneakers'y w towarzystwie pikowanego Obag'a. Do tego ciepła biała bluza we flamingi i jeans'owe rurki. Całość dopełniłam białym zegarkiem Oclock i okularami słonecznymi. Co sądzicie o takiej wersji ubioru? Nadaje się dla aktywnej Mamy?
























Bluza - Zo-han |Jeans'y - Zara |  Buty - CzasNaButy | Torba - Obag | Zegarek - Oclock | Okulary - H&M

2 komentarze:

  1. Same świetne zdjęcia. <3 WOW!

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie chciałam zapytać czy zobaczymy cię jescze kiedyś na wysokich obcasach albo czy zamierzasz może wystawić te szpilki na sprzedaż?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE