6/17/2018

NOWE W KOLEKCJI - MELISSA ZNÓW Z NAMI


Czas biegnie niesamowicie szybko. Już za kilka dni przywita Nas lato! Czujecie to? Kocham tę porę roku i cieszę się bardzo, że mimo iż to kalendarzowe dopiero nadejdzie, pogoda rozpieszcza Nas ciepłem od ponad miesiąca! Tak więc, skoro lato już tu jest... pokażę Wam moje tegoroczne hity obuwnicze dla Mamy i Córki właśnie na tę porę ;)
W tym roku ( zresztą, tak jak i w poprzednim) stawiam oczywiście na przepiękne, mega dziewczęce i kobiece, bardzo wygodne Melissy. Modele, które skradły moje serce w tym roku to sandały:  MELISSA MINI DISNEY BEACH SLIDE ( dla Jess )  i MELISSA SOLAR CHERRY ( dla mnie ) oraz balerinki, które towarzyszyły Nam w ubiegłym roku - dla Jess te same ze zmianą rozmiaru : MELISSA DISNEY MINI ULTRAGIRL MINNIE , a dla mnie nowy kolor ;) : MELISSA ULTRAGIRL MINNIE BLUE . Obie jesteśmy zachwycone! Nie dość, że pięknie się prezentują na stopie, to jeszcze są bardzo wygodne! Za każdym razem, gdy wychodzimy na spacer i mówię, do Jess, że zakładamy buty, ona woła: Miki , miki!!!! Tak, więc rozumiecie... ;) Są ulubione. Polecamy Wam bardzo! Będziecie zachwycone! ;) Zobaczcie, jak fajnie prezentują się na zdjęciach... a już niebawem pokażemy Wam je w całym zestawieniu ;)


































2 komentarze:

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE