3/18/2012

Królowa lwica ;)

Hej Wam ;)
jak po weekendzie?
U mnie był to jeden z tych lepszych ;) dawno na taki czekałam ;)
zaczał się mega pozytywnie od wyjścia ze znajmomymi ;))) kto był to wie ;P a zakończył dziś na zakupach... tym razem Galeria Jurajska w Częstochowie ;)
A teraz dzisiejsze zestawienie i wielkie premiery ;) moja nowa mini, buciki i bransoletka :)









Sukienka - Are You Fashion | Bransoletka - EdiBaZZar.pl | Włosy - Cosmoshop.pl |
Buty - Nowość na StyloweButy.pl
 
 
odnośnie tego co robię i jak się ubieram - podsumowanie ;) :
 
 
,,A kiedy dosyć masz życia na pokaz,
Powiedz:
Nie będą mi radzić jak...
Nie umrze nikt za mnie więc...
Żyć mogę jak wole,
Nie będą mi radzić bo...
Nie posłucham. 
 
 
...
Swój rozum masz,
Rób tak jak czujesz!
Nie daj się stłamsić,
Choć nie będzie łatwo,
 
 
...
Tylko odważni i niepodatni,
<Choć wszyscy ciągną w dół, >
Osiągną to, co chcą.
 
 
...
Nie będą mi radzić jak...
Nie umrze nikt za mnie więc...
Żyć mogę...
,,ŻE TRZEBA'' - MAM TO W DUPIE
nie będą mi radzić, bo...
nie posłucham ;)  ''
 
 
mam nadzieje, że jest zwięźle i zrozumiale ;P

139 komentarzy:

  1. Dziewwwwczyno, jak ty mozesz zasuwac na takich szpilach po schodzach :) Ja pewnie stracilabym wszelkie zeby

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow!Ale laska:)Buty są obłędne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie, chociaż meeega krótko ;p jeśli już pozwoliłabym sobie na taką długość, to latem. Podziwiam silną wolę przy rezygnacji z solarium ładnie wygląda Twoja skóra, ja niestety nie mogę się odzwyczaić :/
    Pozdrawiam,

    Justyna

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko jest fajne ale całość mega wyzywająca jak dla mnie.

    Masz świetną figurę!

    OdpowiedzUsuń
  5. odważnie na maksa! mój chłopak by mnie zamknął w domu i nie pozwolił nigdzie wyjść. :p
    świetna ta sukienka:))


    a buty poprostu przepiekne! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z opiniami, że za krótko, a przynajmniej dla mnie. Zdecydowanie wolę mieć komfort, że sukienka nie podwinie się zbyt wysoko. A buty dla mnie za wysokie, ale to pewnie dlatego, że ostatnio totalnie zrezygnowałam z wyższych niż jakieś 7 cm. ;) Masz świetną figurę. :)
    Pozdraaawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. cały zestaw mi sie bardzo podoba, tunika boska, buty kosmiczne a bransoletka odjechana, i nie wiem co i sie bardziej podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zestawienie <3
    Buty boskie, a sukienka .. brak słów. Choć ja pewnie ze swoją figurą bym nosiła ją jako bluzkę no może tunikę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna bransoletka.

    rousseroulette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz. Bransoletka bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie fajnie ;d Mini ma świetny motyw a buty są obłędne i też sie na takie szykuje. Powiedz czy wygodne ?
    Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo wygodne ;) i w środku wyłożone takim mięciutkim materiałem ;)

      Usuń
  12. wyglądasz przecudnie! :)
    a buty REWELACJA!

    OdpowiedzUsuń
  13. wystarczy ze po coś chciałabyś się schylić i wyszedł by ci tyłek ;) ciut za krótko- wg mnie...

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie wyglądasz:)
    ale musiały Cie bolec nogi po całym dniu w takich obcasach:9

    Zapraszam na nowa notkę:)
    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. To jest tunika a nie sukienka. Wyglądasz komicznie, widać ci majtki. Tak to może na plażę wypada, ale ogólnie jestem na nie. Niestety jednoznacznie się kojarzysz :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ciekawe gdzie te majtki mi widać :)

      Usuń
    2. Boże, niektórzy są jak stare baby, co nie dosłyszy to zmyśli, w tym przypadku co nie dopatrzy to wymyśli!!!

      Na zdjęciu nie widać majtek, tylko tył sukienki!!!!

      Ciemnogród!!!!!!!!!!!

      P. <3

      Usuń
  16. Fantastyczny zestaw. Mini powaliła mnie na kolana ! Zgadłam co do kolorku i fasonu butków :)

    K>

    _________________________

    wdwaognie-onaion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Idealne buty na polskie chodniki ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. odwazna z Ciebie laska! :D
    a buty,cudo<3

    OdpowiedzUsuń
  19. Otagowałam Cię:)
    http://motylek12345678.blogspot.com/2012/03/tag-7-grzechow-gownych.html

    OdpowiedzUsuń
  20. zrezygnowalas z solarium?? bdb!!! niedobre cholerstwo:P ja chodizlam jak bylam w liceum i nie dosc, ze sama mam z natury ciemna karnacje to jak ja podkrecilam to w ogole murzyn :P suuuper sukienka i buty!:*<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja juz dawno nie chodze na salorium ;P w zasadzie to od kiedy zrobilam pierwszy tatuaż ;) hehe ale większość odwiedzających i tak stwierdzała, że jestem ,,solara'' ;D hehe
      ale nie zrezygnowalam dla tego, że mi się to nie podoba :P bo podobala mi sie moja opalenizna ( tym bardziej ze mam jasna karnacje i nigdy nie osiagnelam ,,mega mocnej opalenizny'') powodem niestety byly nowe znamiona na skórze ;/ i mam mega stracha przed jakimis chorobami skóry ;/

      Usuń
    2. Masz śliczną karnację, nie chodź na solarium! :) To jest tak, że się nie docenia swojego... ale ja nie znoszę opalenizny, a jestem śniada i to baaardzo denerwuje! :D

      Usuń
  21. Asiu, sukienka to na pewno nie jest, jak juz to long do legginsow..takze zamysl ubrania tego w ten sposob jest masakryczny :( Mozna sie ubrac krotko i sexy, ale to wyglada jak za male, na pewno nie do golych nog;/ Piekna bransoletka, reszta na wielkie nie!
    Dodam jeszcze,ze motywy zwierzece typu lew/tygrys sa bardzo bazarowe, no ale to Tobie sie ma podobac, nie mnie. Pzdr!

    OdpowiedzUsuń
  22. Aaaale nogi! Zazdroszcze:) wygladasz swietnie jak zawsze: p buzki kochana

    OdpowiedzUsuń
  23. nie za krótka ta sukienka? wiem, że lubisz takie wyzywające stylizacje, ale wybacz, to nie jest wyzywające tylko niesmaczne :) a jesteś śliczną dziewczyną i chyba nie chcesz być postrzegana jako panienka lekkich obyczajów? (jasne, że masz gdzieś opinię innych, ale czasem warto przyjąć jakąś krytykę!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wkórza mnie podejście do sprawy, że jak sie ma mini... to już się jest ,,panienką lekkich obyczajów'' tok myślenia głównie stereotypem, halo! obudźmy się! To, że mam mini nie znaczy, że ,,daję dupy za 5 złotych'' - mam chłopaka jestem w stałym związku długi czas i uważam, że takie postrzeganie przez pryzmat tego jak sie ktoś ubiera jest mega krzywdzace. Trzeba sie nauczyć, że zyje się tylko raz... i kazdy jest Panem swojego losu... a takie tłumaczenie sobie... ,,no wygląda jak dziwka'' dla mnie jest tylko brakiem tolerancji i zbyt dużym zaangazowaniem w czyjeś życie. no ;)

      Usuń
    2. dziewczyno to nie jest mini, tylko bluzka do której nie włożyłaś spodni/spodnicy!!!!!!!!!! wygladasz jak tania lampucera spod latarni i tak postrzegaja cie chyba wszyscy oprocz ciebie, osmieszasz sie swoimi butnymi tekstami jak to twoj wizerunek ci sie podoba i to jest najwazniejsze, swiadczy to o twoim katastrofalnie niskim poziomie

      Usuń
    3. o katastrofalnie niskim poziomie twojej osoby świadczy komentarz powyżej.

      Usuń
    4. wkurza* - wybaczcie... ale ja juz tak mam, ze robie błedy :)

      Usuń
    5. Nie dziwię się, osoby twojego pokroju robią tak banalne błędy. Zamiast być miss zawodówki, powinnaś pilniej uczyć się ortografii w szkole.

      Usuń
    6. już pisałam, że mam dysortografię... pozatym nie chodzę do zawodówki, nie chodziłam i już się nie wybiore :) masz coś do osób, które są po zawodówce? zapewne większość z nich osiągnęło milion razy więcej niż Ty.
      ,,osoby mojego pokroju'' tzn. jakie?
      odważne i stawiające na swoim?
      bo chyba nie nazwiesz mnie solarą albo kimkolwiek innym wyciągniętym z ciemności stereotypów :)

      Usuń
    7. ja wcale nie myślę stereotypowo :) (jestem autorką pierwszego komentarza, żeby nie było!) mi nie podoba się Twój styl, ale szanuję to, że Ty właśnie taką siebie kochasz. też miałam problemy przez np. kolczyki w wardze, czy w nosie, ludzie od razu wpychali mnie do szufladki "ćpun", albo "nie-wiadomo-jaki-buntownik", a ani jedno, ani drugie nie było trafione. po prostu tym razem uznałam, że troszkę przesadziłaś z "długością" tuniki, ale czytałam wcześniejsze komentarze, że do bielizny brakowało około 10 cm, więc zwracam honor! po prostu na zdjęciach wygląda strasznie kuso, jakby zaraz naszym oczom miały się ukazać Twoje pośladki! :D pozdrawiam i nie-połamania nóg w tak wysokich butach, Asiu! masz rację... trzeba być sobą, kurde, życie jest tylko jedno!

      Usuń
    8. "Osoby twojego pokroju" - żałosne. Bardzo lubię twój styl pisania, Diamentico. A co do sukienki czy tam tuniki - podoba mi się kolor i nadruk. Cóż, ja też nie założyłabym jej bez spodni czy legginsów - bo brak mi odwagi. A skoro ty jesteś na tyle odważna to co im wszystkim nie pasuje? Mam zupełnie inny styl niż twój, ale po to są modowe blogi - wg mnie - żeby poznawać nowe style. Dobrze, że akceptujesz samą siebie.
      Zastanawia mnie, gdzie wszyscy widzą twoje majtki. xDD
      Buty są genialne, kocham je. ♥ I ta bransoletka...♥ Na temat mini już wypowiedziałam się powyżej. ^

      Usuń
  24. Z-A-T-K-A-L-O M-N-I-E !!!

    Wygladasz zaje*iscieeeee!!
    Asia nie lubie Cie juz!! Oddawaj te buty kobieto,sa boskieeeee!!

    OdpowiedzUsuń
  25. ach te Twoje dlugie nogi, a buty cudne tez takie chce!!!
    a u mnie konkurs, do wygrania bizuteria mietowa!!!
    http://mlodamamawswieciemody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. popieram komentarz przede mną o chłopaku:D wyglądasz mega drapieżnie, masz taką figurkę, że pozazdrościć!

    OdpowiedzUsuń
  27. za krótka mini... to chyba dłuższa bluzka jest... brakuje Ci tylko rury

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie :)
      widać, że masz pojęcie ;) stereotyp króluje :)

      Usuń
    2. "Brakuje Ci tylko rury", a komentującemu brakuje tylko mózgu, mały szczegół! ;)

      <3 Buziaki :*

      Pamela :D

      Usuń
    3. Aska to jest pomysł! Zdjęcia przy rurze - dopiero podkręciłabys tutaj towarzystwo :D Te panny powyłączałyby komputery z gniazdek zeby tylko ich faceci przez przypadek nie zobaczyli tych fotek haha A tak na serio: piszcie co chcecie o stylu Asi, ALE PRZESTAŃCIE Z TYMI TEKSTAMI O RURACH I AGENCJACH bo to pokazuje tak na prawdę o czym WY myslicie, a nie Aśka! O!

      Usuń
    4. Słońce po co rura:P owinę nogi wokoło jakiegoś znaku :P:P ;D hehehe

      Usuń
    5. Oj, jakbys chciała to jedna fotką zagotowałabys te wszystkie znawczynie mody sprzed monitorów haha :* One spac nie mogą, bo Diamentica założyła mega - krótką sukienke i śmie zaprzeczac że się nie podwija, co za niewdzęczna dziewucha, przecież one chcą tylko dobrze dla Ciebie :D

      Usuń
  28. Świetne buty!

    J.

    OdpowiedzUsuń
  29. To mi wygląda raczej na dłuższą bluzkę niż na sukienkę (nawet mini!). Prawie widać Ci majtki jak stoisz, wchodzący za Tobą po schodach będą mieli pełen ogląd na Twoją bieliznę. Ja bym się czuła mało komfortowo. Buty sprawiają wrażenie monstrualnie wysokich, ale sama platforma jest bardzo wysoka, więc podejrzewam, że docelowo chodzi się jak na standardowej szpilce do 10 cm. Co nie znaczy, ze wygodnie, nie dla mnie, ale ja jestem zdecydowanie balerino-lubna i szpilki przywdziewam rzadko:) Podziwiam, bo widzę, że w sumie dzień w dzień przemierzasz świat w takich obcasach.

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawie robi wielką róznicę ;) Majtek nie było widać :) i wchodzący na pewno nie będa mieli pełengo wglądu, bo było sprawdzone, czy coś mi wystaje :)
      Ja się czuję znakomicie w takich zestawach... co więcej im będzie cieplej tym więcej takich ubiorów - ponieważ tak lubię i czuję się w tym doskonale.
      Ja np. nie lubię balerinek ;) i nie mam takich butów w swojej szafie ;) każdy nosi to co lubi... ;)

      Usuń
  30. Asieńko, ale tak szczerze- czy te botki są stabilne i wygodne?? Bo ja swoje (model ashley) odsprzedalam na allegro, bo pomimo tego, że były dość wygodne, to były mega niestabilne i po nierównościach "nie szło" iść:P A z tego co kojarzę, to już któraś Twoja para:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak są bardzo stabilne :) dobrze ,,trzymają sie stopy'' ;)

      Usuń
    2. To super:) ale ja się chyba starzeję i jednak wolę coś niższego:P ale Ty wyglądasz mega i nie przejmuj się negatywnymi komentarzami- zazdrośnice jedne:P

      Usuń
  31. masz wspaniala figure :) niestety ja z moim 155 moge pomarzyc o zalozeniu takiej sukienki, bo nogi wygladaja mi jak parowki :)
    magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magda, ja nie jestem wiele wyzsza ;) mam 161cm ;)

      Usuń
    2. ooooo!!! myslalam ze jestes wysoka :) wygladasz na dobry 1.70cm :)
      Ale i tak figura wspaniala :) i stylizacja tez.

      magda

      Usuń
  32. Super, sexy:)Chcę więcej takich stylizacji:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Pani Asiu, figury zazdroszczę,buty cudowne; ale zgadzam się z opiniami na temat długości sukienki - uważam, że jest kilka cm za krótka. Wg mnie nie wygląda to dobrze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Jasne, że każdy nosi to co lubi i nie każdemu musisz się podobać, ale ubierając się w ten sposób musisz liczyć się z tym, że dostaniesz etykietkę i nikt nie będzie próbował szukać pod spodem wartościowej dziewczyny.
    Dla mnie również za dużo - mega szpile, bardzo krótka sukienka, motyw zwierzęcy, tatuaże, blond plus wyzywająca poza i nie wierzę, że nie obchodzi Cię opinia innych, ewentualnie możesz się z nią nie zgadzać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak by faktycznie obchodziła mnie opinia innych... to pewnie ubierałabym się jak większość polskich blogerek :)
      ps. ;) z komentarza wychodzi na to, że powinnam zmienić kolor włosów i schować tatuaże ;):P

      Usuń
    2. Gdyby faktycznie nie obchodziłaby Cię opinia innych nie czytałabyś komentarzy (a już na pewno z nimi nie dyskutowała) lub wyłączyła opcję komentowania. Prawda jest taka, że jesteś łasa na pochwały, a nie zniesiesz krytyki. Od pewnego czasu obserwuję z ciekawości tego bloga i stwierdzam, że prawie każdy krytyczny komentarz opatrzony jest Twoją odpowiedzią, jak mało Cię to interesuje i że tak Ci się podoba, a także kilkoma odpowiedziami klubu wzajemnej adoracji o zazdrości krytykujących. Chciałabyś pokazać, że masz dystans, ale takie zachowanie temu przeczy.

      Według mnie sukienka jest za krótka i też uznałabym ją raczej za tunikę - faktycznie wyglądasz jak panienka lekkich obyczajów, co przecież nie znaczy, że nią jesteś.

      Usuń
  35. lubie Twoje zestawy,ale faktycznie sukienka za krótka i też lubie takie sexy zestawy plus klasa do tego,buty śliczne muszę je zamówić.Tak z z 5 cm powinna być dłuższa tym bardziej,że przy chodzeni i tak podniesie się do góry ja bym czuła sie mało komfortowo,ale jak kto lubi

    OdpowiedzUsuń
  36. Każdy nosi to co lubi...
    Ale nie każdy może lubić to, co nosi ktoś inny...
    Dla Ciebie blog jest pamiętnikiem, ale publikując w Internecie cokolwiek musisz być świadoma tego, że poddajesz swoją osobę ocenie.

    Takie buciki są bardzo niestabilne, a już niebawem wysokość zaowocuje bólem kręgosłupa. Wspomnisz moje słowa. Pomyśl o przyszłości, bo Twoje 'obecne myślenie' może się zmienić. Spacerując w tych butach kilka godzin ma się dość. Nie czarujmy się opowieściami, że te buciki są wygodne na dłuższą metę... Są wygodne na chwilę... Śmieszą mnie te wszystkie sklepiczki zarabiające na sprzedaży niezdrowych buciorków, bo 'taaaakie piękneeee są' albooo 'taaaakie moooodneee' i 'w mooooim styyyluuu'. Wolę klasyczne szpilki i płaskie buty! :) Będą tego pozytywne skutki na starość!

    Co do długości TUNIKI... Możesz sobie nosić, ale nic w tym wspaniałego i smacznego! :) Unosząc nogi podczas chodzenia (no chyba, że powłóczysz nimi z powodu wysokości butów, bo to nie wystarczy założyć, ale i trzeba umieć w nich chodzić), ta tunika podwija się do góry. Wszystkie ciuchy tak się zachowują, więc... Twój argument mnie nie przekonał. Atuty swojej figury mogłabyś pokazać w zupełnie inny sposób. Ale CO KTO LUBI... Chyba liczyłaś się z tym, że nie będziesz zbierała pochwał. Mam inny kanon piękna pomimo tego, że jesteśmy rówieśniczkami.

    Ach, już jestem ciekawa co też KONSTRUKTYWNEGO mi napiszesz... :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnie zdanie świadczy o tym, że rozpisałas się, żeby mi w dość górnolotny sposób, (ale z klasą - dosrać ;D) no tak...

      Mini się nie podwija, chodziłam w niej 3h wczoraj po galerii i nie miałam takiego problemu...

      Dla mnie problem mają Ci co nie potrafią zaakceptowac tego, że każdy lubi co innego. I każdy ma prawo nosić co chce. I to , że komuś się nie podoba nie zważy na tym, że ja się zmienię. Wiec jesli komus nie odpowiada jak sie ubieram (a pisalam to juz milion razy) nie musi patrzec...

      Ps. nie mysle o tym co bedzie jutro, nie zastanawiam sie nad tym, popatrz sobie na statystyki wypadkow itp. Ja żyję TERAZ. Jak mialabym się zastanawiać nad dniem ,, ktory bedzie'' to pewnie już bym osiwiała. Także nie przeszkadza mi to, że chodzę w bardzo wysokich butach. ( w piatek przeszłam w tak wysokich 5 km i żyję. Co więcej nie mialam problemu, żeby w nich iść ;) i mam na to świadków ;)
      Ps.2 nie nawidze klasycznych szpilek ;/

      Usuń
    2. Zdrowie to jednak ważna sprawa, warta o wiele więcej niż to, by zakładać to co się lubi.
      Nie powaliłaś mnie komentarzem na kolana. Tak jak myślałam.

      Usuń
    3. no tak, skoro taka ważna , to pomysl nad tym co robisz przed monitorem komputera... nie wiesz , że zepsujesz sobie oczy? masz telefon komórkowy? czas z niego zrezygnować :) tez działa bardzo negatywnie na zdrowie, czyzbyś o tym nie pomyślała? Twoje komentarze sa chyba mało przemyślane, gdyż twoje przestrogi o chorobie są tak samo znaczace jak moje. Wiec mogę śmiało stwierdzić, że szukasz powodu by się o ,,coś czepić'' ;)

      Usuń
  37. Nie przytyło Ci się przez zimę? Wydaje mi się, że trochę przybrałaś.... szczególnie w udach. Na jesień i lato byłaś chyba szczuplejsza...

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo fajna ta tunika:))ma piękny kolorek...:)I jak tam wrażenia po wizycie w Galerii?:P Pozdrawia Częstochowianka:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wrazenia w sumie jak zawsze ;P ;) hehe lubię Częstochowe ;) ( uczyłam się tam owego czasu ;))
      a w galerii... nowe kolekcje , duzo fajnych rzeczy ;) ja tym razem powiekszyłam kolekcję o 3 sukienki i okulary ;)) ale było wiele więcej rzeczy, które zwróciły moją uwagę ;)

      Usuń
  39. ta tunika jest fenomenalna! ;O :)

    OdpowiedzUsuń
  40. ale masz figurę , pozazdrościć aby.! :)
    cudowne buty. :)

    OdpowiedzUsuń
  41. kazdy twoj post i za kazdym razem masz na sobie cudne buty :) az ci kochana zazdroszcze :) tunnicZka jak najbardziej b,ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Wyglądasz jakbyś zapomniała o spodniach... Nie sądzę, że wygodnie ci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiedz , skąd możesz mieć pojęcie czy mi wygodnie, czy nie? ;)

      Usuń
  43. Hej, zastanawiam się obserwując komentarze ludzi i Twoje czy wolałabyś żeby Ci co krytykują nie wypowiadali się czy wręcz przeciwnie, cieszysz się że wywołujesz dyskusję a oni piszą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że jest dyskusja ;) można sobie poczytac ;)
      jednak jesli komuś się cos nie podoba, to wg. mnie szkoda czasu na pisanie komentarzy i wymuszanie na kimś o zmianę swojego zdania jesli chodzi o ubiór. Bardzo brakuje mi tu tolerancji. Nie podoba mi sie? ok. I tyle wystarcy. Ale nie trzeba dopisywac , wyglądasz jak ... :) i kogoś obrażać.

      Usuń
  44. Ale zgrabna jesteś! :)) jak najbardziej na plus! a buty - po prostu się zakochałam!!!<3

    OdpowiedzUsuń
  45. Hmmm... Figury to Ty nie masz....
    Blade buty do bladych nóg -masakra!!
    Tuniczka noszona jako sukienka- "Widzisz, a nie grzmisz"
    Dziewczyno zamiast się ośmieszać to zajmij się czymś konstruktywnym.
    Robisz z siebie PAJACA. Masz tandetny styl, który tylko poprawia mi humor jak zobaczę, jak to inni się wiejsko ubierają i do tego się chwalą tym ( normalnie szacun za to...)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz blade nogi, kilka notek wczesniej ,,solara'' moze czas sie zdecydować?

      Usuń
    2. hahaha "mozesz sie zdecydowac" wymiata :) Asiu uwielbiam Cie
      magda

      Usuń
  46. Dziewczyny! Kobietki! Ja rozumiem że każda z Was ma prawo skrytykować bądź nie, tą czy inną stylizację. Kochane, każda ubiera to co lubi, nie ważne czy innym się to podoba czy nie. Każda z nas jest inna! A najbardziej żałosne jest to, że ponad połowa bloggerek widzi tylko H&M, ZARA,H&M,ZARA.... Choć teraz sławny jest SH (second hand), codziennie spotykacie się z przypadkami gdzie po mieście idzie miniówa obcasy i wasza reakcja ''pusta lala'', kurcze.. Przyznaję! Nie raz tak mam ale nie oceniajmy książek po okładce, śledzę bardzo długo bloga Asi i nie jedna z Was dawno już pewnie po takich krytykach zapadła by się pod ziemie.. Phiiii co ja mówię nie odważyła by się nawet tak ubrać, bo co? Brak figury? Asia ją ma! Ma co pokazać! Mężczyźni gdy widzą taką zadbaną kobietkę tooooo odpływają! Te paznokcie! Czy umiałybyście tak zadbać o swoje paznokcie? Oraz normalnie pracować? Zadajcie sobie czasem pytanie zanim skrytykujecie tym bardziej z anonimka. Pomyślcie czy chciały byście czytać wypociny, i nie brońcie się że macie prawo wypisywać co chcecie i że Asia powinna być nastawiona na krytykę. Tylko Wy ruszcie mózgiem zanim napiszecie kicz tandeta blabla... Może i tylko ja tak sądzę.. Ale Polska to na prawdę jeszcze jest sto lat za mużynami, więcej takich kobietek w Polsce! A nie pozakrywają się płaszczem z h&m za 400 zł. Pozdrawiam wszystkie ślicznotki,które uważają że powinno się mieć WŁASNY STYL oraz Asie oczywiście! :*

    OdpowiedzUsuń
  47. i zębów bym nie miała gdybym założyła takie szpile...
    wielki podziw !

    OdpowiedzUsuń
  48. co tu dużo mówić, masz zajebistą figurę i cokolwiek założysz będzie na Tobie wyglądać rewelacyjnie.
    pozdrawiam Cię cieplutko :)
    O.

    OdpowiedzUsuń
  49. Buty są śliczne ♥
    Kurde podziwiam cie , że ubrałaś tak krótką mini na dwór ale ty masz figurę i te twoje nogi ahh i ehh !
    Ale przyznaj się panowie zapewne ślinili się do ciebie :) Ale jak tak to mieli rację :)
    Po pierwsze ja nie mam figury ale gdyby tak to bym przemarzła :D

    OdpowiedzUsuń
  50. jesteś pewna że to nie bluzka ? nie chcę być miła, ale naprawdę nie wygląda to zbyt ciekawie, nie wspominając już o tym, że nie każdy kto mija Cię na ulicy ma ochotę oglądac Twoje majtki i pośladki :)

    za to buty są cudowne, mogłabym się zachwycać, ale sama nie nadaję się do noszenia takowych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwierz mi, że nikt na ulicy nie widział ani moich pośladków, ani mojej bielizny :);p

      Usuń
  51. Masz mega figurę, aż zazdroszczę :D
    Buty super.

    OdpowiedzUsuń
  52. to jest bluzka a ie sukienka!!!!!!!!!!!!!!!dziewczyno opanuj się. krócej sie juz nie dało?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. krócej dopiero będzie :) przygotuj się psychicznie , bo możesz tego nie udźwignąć ;)

      Usuń
  53. Figura przepiękna, buty cudowne, sukienka (tunika?) też. W mojej opinii nieco zbyt krótka, więc gratuluję odwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Cuuuuudne nogi! :D
    Śliczne buty, wiedziałam, że je kupisz! ;D

    OdpowiedzUsuń
  55. straszna tandeta...

    OdpowiedzUsuń
  56. Wiesz, ze mam do ciebie słabość, często tu zaglądam. Podziwiam Cie za odwagę w kreowaniu swego wizerunku, ale to faktycznie jest tunika. Tak jest nawet napisane na stronie sklepu. Zatem jakieś szorty byłyby bardzo na miejscu.
    Buty - wow. Nie uszłabym w nich metra, a ty po schodach śmigasz.

    OdpowiedzUsuń
  57. masz boskie nogi co prawda, ale uważam, że sukienka i tak jest za krótka...

    OdpowiedzUsuń
  58. chce te buty, natychmiast :) najlepiej od razu na moich stopach :)

    OdpowiedzUsuń
  59. ale piękna bransoletka! :)

    OdpowiedzUsuń
  60. zgrabna jestes ,ale faktycznie wyglada jakbys zapomniala dolu,to prawda na stronie sklepu napisane ze to tunika. sama mam pare obcislych do pol uda sukienek i niestety wiem ze podciagaja sie do gory jak sie idzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wczoraj chodziłam w niej 3h po galeri jurajskiej i nic mi sie nie podwijało ;/ nie wiem dlaczego wmawiacie sobie coś co nie miało miejsca ;) ja tez mam wiele krótkich sukienek i niektóre faktycznie idą w górę, ale ta nie sprawiała mi problemu :)

      Usuń
  61. Świetna ta tunika/sukienka. Ale za krótka aby nosić solo ;) Mimo że masz super figurę wystarczy że przy normalnym chodzeniu tunika podniesie się do góry i będzie to wyglądało komicznie ;) Ale jakieś szorty lub mini pod spód i super zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Nie zgadzam się z tymi wszystkimi komentarzami. Czepiacie się wszystkiego, jedna osoba by w takiej sukience wyszła inna nie, zależy to też od osobowości, Diamentica się nie bała i ją założyła, powinniśmy być pełni podziwu, że odważyła się na coś takiego :) Butki naprawdę super! :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Chciałabym Cię kiedyś zobaczyć w innym makijażu być może w jakimś delikatniejszym bo jak dla mnie tak mocno podkreślone oczy dla Ciebie są za wyrazistym akcentem ;p A co do stroju dla mnie ta mini wygląda troszkę dziwnie jakby to była bluzka/typowa tunika do legginsów ;p

    OdpowiedzUsuń
  64. Kurczę, odważna jesteś - ja bym w samej bluzce (no dobrze w tunice) nie wyszła na zewnątrz ;) Ale widzę, bielizne masz pod kolor wiec ok ;)))) Tak czy siak lubię tu zaglądać, na bloga rzecz jasna hehe Pozdrawiam :)

    Pozdrawiam
    little-black-diamond.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana problem w tym, że bielizna nie jest pod kolor ;P i nie wiem gdzie ją wypatrzyłas ;p
      w kazdym razie na zdjęciach jej nie ma ;) to co na zdjęciach jest to tył sukienki, a żeby zobaczyć bielizne, trzeba by tą sukienkę podciągnąc dobre 10-12 cm ;P

      Pozdróweczki ;)

      Usuń
    2. No właśnie później sie dopatrzyłam, ze to tył, ale pierwsze wrażnie mocno złudne :D
      Jak ma byc jeszcze krócej to uprzedzaj przed zdjęciami bo na zawał zejdę, jak juz wpomniałam ja bym sie nie odwazyła ale oglądać uwielbiam takie "miniówy" :) 3maj sie.

      Usuń
  65. Buty cudowne! Gdybym mogła, zerwałabym Ci je z nóg :D

    Co do tuniki- jak dla mnie za krótka, ja bym takiej nie założyła. Ale skoro Ty się czujesz ok, to nie widzę problemu, tym bardziej, że masz zgrabne nogi. Na pewno wyglądasz wyzywająco, obejrzałby się za Tobą pewnie każdy facet, a i kobieta też. A czy wyglądasz niesmacznie? Nie powiedziałabym.

    OdpowiedzUsuń
  66. Witaj Asiu stylizacja jest super i Ty jesteś super!! tylko nasz chory kraj nigdy do takich rzeczy nie dorośnie ,zawsze Cie obgadają bo wyglądasz inaczej niż oni nie jesteś szarą myszą ,a tak by było najlepiej żebyś była szaro bura tak jak oni zamknięci w sobie nie wyróżniający się z tłumu ,wtedy bys im pasowała ,wtedy była bys mądra i super to jest jakies chore!! widzą blond włosy fajne kolorowe ciuchy to już trzeba obgadac że głupia że taka owaka ,to może wy popatrzcie lepiej na siebie może to was też ktos obgada ze wyglądacie jak jakieś mongoły w szarych nudnych szmatach !! świat przez nich jest taki nudny !!i życ sie odechciewa potrafią tylko obgadywac i marudzic!!wiem co piszę bo mam podobnie ,krótsza sukienka czy wysokie buty to już dziwka idzie.....jesteście bezszczelni!!szkoda że na tych waszych studiach nie uczą kultury tylko wynosicie ją z domu!! tenkraj nigdy się nie zmieni przez takich jak wy zawsze Polska będzie zacofana!! w innym kraju nawet by nic na ten temat nie powiedzieli każdy robi jak chce i ubiera się jak chce i za to ich cenie ,jak się kogoś nie zna to się nie obgaduje!! to narazie tyle !! buziaki dla Asi tak trzymaj i nie przejmuj się tymi zawistnymi i zazdrosnymi ludźmi!!

    OdpowiedzUsuń
  67. Lubię krótkie spódniczki / sukienki, ale ta jak dla mnie jest zdecydowanie za krótka. Ale skoro Ty się czułaś tak dobrze i komfortowo to OK. :)) Nie mniej jednak trzeba przyznać, że tunika jest bardzo fajna. :)) Do legginsów / spodni / szortów itd. jak najbardziej. ;)
    Bransoletki - ZAZDROSZCZĘ ! Świetna jest ! :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  68. Ach... No i zapomniałam dodać... Masz bardzo zgrabne nogi. :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Witaj Diamentico...
    Oglądam Twojego bloga od jakiegoś czasu i zastanawiam się jaką osobą jesteś.
    Masz bardzo zgrabne ciało, ładne włosy i uśmiech, ale jest wiele ale. Nie będę Cię obrażać, bo chyba wspominałaś, że dostajesz takie wiadomości, poza tym nie to mam na celu.
    Jeśli chcesz mieć ładniejszego bloga popatrz chociażby na bloga Kasi Tusk. Nie jest to moja fanka, ale stronę ma bardzo ładną. Dodatkowo... Twój styl jest niezbyt wyszukany, widać, że starasz się podążać za ilością a nie za jakością ubrań. Nie są kobiece, a takie jakie noszą nastolatki, które chcą pokazać ten czy inny fragment swojego ciała zwiększając szanse na powodzenie. A nie tędy droga. Nieraz można założyć golf i spodnie i wygląda się bardzo seksownie. Mogłabyś naprawdę zrezygnować z taniego byleczego i kupić zamiast dwóch rzeczy jedną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kasia tusk jest kasią tusk - ja natomiast jestem sobą i dla mnie ,,mój blog jest ładny'' ;)
      Mój styl jest moim stylem nie zastanawiałam się nigdy nad tym czy jest wyszukany czy nie. Jest prawdziwy. I nigdy w zyciu nie podążałam za ilością :) ( w sumie na jakość też nie patrzę, ale mam rzeczy, które mają nawet więcej niż 2 lata , a wyglądają jak kupione miesiąc temu ;)) patrzę raczej na coś oryginalnego i coś co mi się podoba.
      ps. nie raz miałam na sobie golf i spodnie ( na blogu są zdjecia) ... ale sensem życia chyba nie jest ciągłe zakładanie golfa i spodni?? :)

      Usuń
    2. "Jeśli chcesz mieć ładniejszego bloga popatrz chociażby na bloga Kasi Tusk. Nie jest to moja fanka, ale stronę ma bardzo ładną"
      A kimże ty jestes, żeby Kasia Tusk była twoja Fanką?? :D :D :D naucz sie w pierwszej kolejnosci znaczenia słowa fan, jak go nie rozumiesz i nie wiesz jak uzywac :D

      Usuń
  70. pozdrawiam Cię serdecznie Asiu, zaglądam tu do Ciebie niezmiennie (bo bardzo Cię polubiłam:)) i szkoda będzie jak przestaniesz prowadzić tego bloga), ale od jakiegoś czasu, nie wiem czemu nie mogę dodać komentarza:(
    Aga/k.Bełchatowa

    OdpowiedzUsuń
  71. Anonimie z 04:01-chyba chciałaś dorąbaś trochę Diamentice,a niezbyt ci wyszło- to ty możesz być fanką Kasi Tusk,a ona twoją IDOLKĄ.Naucz się poprawnie rozumieć znaczenie pewnych słów,a potem kogoś pouczaj...I jak ci się nie podoba Diamentica to zaspokajaj swoje wyrafinowane gusta gdzie indziej...

    OdpowiedzUsuń
  72. Sukienka ma piękny kolor! Podoba mi się również bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  73. a ja się trochę wyłamię i nie będę krytykować ani chwalić Twojego stroju, mimo, że do mnie nie przemawia absolutnie i ja bym się w tym źle czuła - ale jeśli Ty się czujesz komfortowo to ok, każdy żyje jak chce i nosi to co chce, o to walczyli nasi przodkowie. Trochę niepokoi mnie natomiast inna rzecz - czy zdajesz sobie sprawę, że te buty to w pewnym stopniu plagiat projektu butów Christiana Loboutina? Parę sezonów temu pojawiły się u niego buty na ogromnej platformie, takie jak te i ich inne wersje, np: http://3.bp.blogspot.com/-P_CU-vEFv7c/TWKEw0n8YkI/AAAAAAAABbI/KhLBBlS0nCQ/s640/Christian-Louboutin-Daffodile-Glitter-Platform-Pumps-Spring-Summer-2011-Collection.jpg , model daffodile.

    Nie krytykuję Ciebie absolutnie, bo może nawet o tym nie wiesz, ale sklep który takie wręcz SKOPIOWANE projekty firmuje własną marką jest moim zdaniem zwykłym plagiatorem i to powinno być karalne. To nie jest tansza alternatywa, możnaby tak na to patrzeć, gdyby chociaż ta podeszwa nie była czerwona, ale ponieważ jest to niestety, plagiat, bardzo nieudany i wygląda wręcz jak tania podróbka.

    OdpowiedzUsuń
  74. Pewnie chodzi o moje zdanie na ten temat. No więc... tak wiem, że bardzo podobny model możemy znaleść u Ch. Loboutina. Od zawsze wzdychałam do butów Kim Kardashian kiedy widziałam je na jej stopach ;) Całkiem możliwe, że ,,dostawca'' bardzo mocno wzorował się na tym modelu ( czy na innych) , ale kazde takie buciki różnią się w jakimś stopniu od oryginału. Nie są identyczne, więc nie są 100% kopią. Kolor podeszwy też jest inny niż w oryginalnych.
    Jesli chodzi o moją osobę... wytłumaczę to na zasadzie paznokci. Jest sobie dana stylistka/instruktorka/mistrzyni itp . ,,X'' i ta Pani ,,X'' wymyśla nowy kształt paznokci (np. side, pipe, stiletto, bridget, edge, czy nawet kiedyś był ktoś kto zrobił pierwszy raz paznokcie w kształcie kwadratu) taka osoba zastrzega sobie prawa autorskie do danego kształtu i jesli ktoś będzie szukał pierwotnego wykonawcy, na pewno go znajdzie. Wiadomo także, że taki autor nie zabroni wszystkim stylistkom na świecie robić paznokci własnie w danym ,,swoim '' autorskim kształcie. Tak samo weźmy pod uwagę to, że nie każdy będzie miał możliwość wyjazdu do Pani ,,X'' np. do Rosji, bo ma ochote na paznokcie typu ,,stiletto'' ;)
    Druga opcja... nie wolno nikomu zrobić paznokci ,,french'' - z białą końcówką , bo ktoś to wymyslił pierwszy ;) no bo przecież będzie to plagiat ;)
    No więc moje zdanie na temat butów jest takie samo jak co do paznokci. Jest ktoś kto wymyslił te buciki i ma do nich prawa autorskie i chwała mu za to ;). Jesli podobne buty nie są identycznie ( chodzi mi także, o wkładki i podeszwy na których jest napis Louboutin'a - bo wtedy takie możemy nazwac plagiatem ) i różnią się niektórymi elementami, nie uważam, że jest to w jakis sposób krzywdzące dla potencjalnych klientów . Dlatego, że jesli jest ktoś kto ma zdolność finansową i może pozwolić sobie na buty za 4 czy 5 tys. złotych, na pewno nie będzie rozglądać się za bucikami które są kilkukrotnie tańsze. Są pewne strefy finansowe, jedni mają mniej... inni mają więcej - i nawet jesli taka osoba, która kupi te tańsze buty nie miałaby możliwości ich zakupić, to na milion % nie kupiłaby i tak tych oryginalnych. Mnie jak na razie na pewno nie stać, żeby kupić sobie buty za 4 tys., co więcej nawet mnie nie stać, żeby sobie od tak kupić buty za 500zł :P i jesli nie wygram w toto lotka to dalej nie będzie mnie stać ;) musiałabym trochę na nie odłożyć. Więc jeśli pojawia się alternatywa, a ja mogę kupić sobie PODOBNY model - jestem wniebowzięta. Ktoś powie, ,,skoro Cie nie stać na taki model to nie powinnaś go mieć wcale.'' - ale dlaczego nie miałabym posiadać butów podobnych do oryginału, skoro ubóstwiam oryginał? Autora znam - i wielki szacun dla niego bo jest mistrzem w tym co robi. Bólem jest tylko to, że na świecie jest tyle wspaniałych ubrań, butów, przedmiotów ,miejsc, potraw itd.... ale najwięcej jest barier hamujących, a zwłaszcza finansowych ( cen narzucanych przez nie wiem jakich inteligentów)... (np. dlaczego większość ludzi nie może sobie pozwolić na ładny samochód taki np. za 30tys? ale dlaczego tyle osób nie stać na to by żyć NORMALNIE? - własnie przez narzucanie takich kosmicznych cen ;/ dlaczego jedni zarabiają 50 tys. miesiecznie a inni 1200zł? i dlaczego mialabym przez to cierpieć, że należę do tej drugiej grupy? i nie posiadać czegoś co mi się podoba? Kazdy kto ma pieniądze, będzie się buntował, ale każdy kto ledwo wiąże koniec z końcem chciałby ,, żyć tak samo jak Ci wyżej''.Nie uważam się za gorszą od np. Kim Kardashian, Beyonce czy Lady Gagi... dlaczego one mogą ubierać się w buty za nawet 20 tys zł? Dlatego, że im się udało ;) miły farta - nic poza tym. Wszystko w dobrym miejscu i czasie, ale nie kazdy ma takie szczęście. Dlatego na ile możemy sobie umilić, życie na tyle to róbmy. No a jeśli ktos chce mieć coś tylko dla siebie powinien to schować, gdzieś bardzo głęboko, żeby nikt tego nie zauważył ;)i przypadkiem nie zrobił czegoś podobnego ;)
    No, ale się rozpisałam :P hehe wena pisarska we mnie wlazła :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. * o inny kolor podeszwy chodziło mi o to, że są różne odcienie czerwieni ;)

      Usuń
    2. podsumowując, do czego dążyłam w wypowiedzi?
      Każda strefa finansowa ma swoich odbiorców i nawet jeśli powstanie milion podobnych modeli do oryginału , to nie zmieni to ilości odbiorców, którzy zaopatrzą się w oryginał - ,,w tym przypadku wyższej strefy''.

      Usuń
    3. Interesująco :) Zapraszam do siebie może masz ochotę się poobserwować?? :D

      Usuń
  75. Ale się dyskusja rozwinęła:) Ja bym nie miała odwagi tak wyjść, ale skory Ty masz odwagę, a do tego figurę, więc nie widzę problemu:)Widzę, że paznokcie się trzymają, jak Ty to robisz? U mnie dawno już by "poszły" hehe:)

    OdpowiedzUsuń
  76. Bardzo odważne :) Masz świetną branzoletke!


    http://soul-on-the-wasteland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. Czytając komentarze uważam że bardzo dobrze że zrezygnowałaś z solarium. Po pierwsze niezdrowe po drugie musisz docenić swoją karnację. Jest ślicznie i z tymi blond włosami wyglądasz bardzo dziewczęco i subtelnie.
    Co do stylizacji to genialne buty... sama pewnie bym umiała w nich tylko siedzieć. Sukienka jak dla mnie za krótka ale każdy nosi to co lubi i w czym się dobrze czuje ; ) Plus masz super figurę !

    OdpowiedzUsuń
  78. Masz super figurę - wow ! Buty extra, chociaz nie wiem czy sama bym się na takie odważyła. Chyba zdecydowanie lepiej wyglądają na szczupłych dziewczynach, a ja jakby nie patrzec rozmiaru 0 nie noszę, a coś pomiędzy 38/40 najczęściej...

    OdpowiedzUsuń
  79. Pięknie wyglądasz Asiu!

    OdpowiedzUsuń
  80. Przebrnelam przez wszystkie komentarze, uff.Wypowiem tylko i wlacznie swoje zdanie, dziewczyny skoro tak bardzo razi was styl Asi dlaczego tu zagladacie, cos was tu jednak przyciaga.Zauwazmy ze prawie wszystkie negatywne komentarze zostawiaja osoby aninimowe, ktore nie maja odwagi podpisac sie nickiem lub nazwiskiem.Bardzo latwo kogos obrazac beda anonimowym prawda. Nie bronie tutaj nikogo, bo ja preferuje zupelnie inny styl ubierania niz Asia, kompletnie od niej rozny ale nie znaczy to ze nie moge jej powiedziec ze cos mi sie podoba czy nie podoba, nie musze jej od razu obrazac. Kazdy wyraza siebie w inny , indtywidualny sposob. Jesli ona ma ochote pokazywac sie w tak krotkiej tunice, sukience czy bluzce to jest nadal jej sprawa, wiec co wam daje ze zmieszacie tu ja z blotem? To jej styl nikt jej nie odbierze figury ,pamietajcie ze zycie jest tylko jedno i jak je przezyjemy zalezy tylko i wlacznie od nas.Mieszkajac w Londynie juz troche czasu, powiem wam ze wychodzac w weekend do centrum mozna znalesc dziewczyny w tym celebrytki czy gwiazdki z seriali czy innych x factorow ktore sa ubrane 100 razy bardziej prowokujaco , i wyzywajaca niz Asia. Czesto sa upite, nacpane albo nie maja bielizny, nie szanuja sie i spia z kim popadnie co pozniej trafia do prasy.Tutaj taki stroj to normalka, ludzie sa bardzo telerancyjni i maja gdzies jak kto sie ubiera. Mozna wyjsc na golasa i obejdzie sie to bez echa. Tak wiec zachowajcie takie komentarze dla siebie bo jeszcze malo widzialyscie skoro twierdzicie ze Asia wyglada jak spod latarni.
    Odnosnie fanki Kasi Tusk- dziewczyno Kasia Tusk to wytwor marketingowy, zostala stworzona po to aby takie jak ty nabijaly jej kieszen wiec obudz sie! pozatym styl Kasi Tusk prezentuje 80% polskich dziewczyn, i ok bo sa i zwolennicy i jej przeciwnicy tak samo jak Asi czy innych blogerek.Ogladam dziennie duzo blogow zagranicznych i nie ma tam tyle jadu i bez kontruktywnej krytyki co tutaj na polskich blogach, bo ludzie zamiast " dowalac " komus wola nic nie pisac, i miec to w nosie, miec swoje zycie. Tego nawet wedlug mnie wymaga kultura czlowieka.
    Odnosnie butow- Zajmuje sie personal shoppingiem i stylingiem wiec teoretycznie mogla bym ja zjechac od a do z ze ma buty skopiowane od ch.l, ze golym okiem widac ze to podrobka,bla bla bla ale po co? co mi to da? Jednych stac na orginalne buty za 5 tysiecy zl, i je nosza, sa tez tacy ktorych stac a nosza podrobki.Ale sa tez tacy ktorzy nie przywiazuja uwagi czy to Dior Prada czy Louboutin, kupuja bo po prostu podoba im sie model i tyle.To jest kazdego indywidualna sprawa , i kazdy to powinien uszanowac. Czy przez to ze ma inne buty jest gorszym czlowiekiem? Nie
    Dziewczyny czy warto tracic czas na takie przepychanki, ublizania, docinki swiat i tak idzie ku gorszemu wiec czy warto sie licytowac czy za ktorka kiecka czy buty orginalne? Nie to jest w zyciu najwazniejsze pamietajcie!!.
    Peace


    pozdrawiam

    letthefashionbeyourpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  81. Nie mam na celu w żaden sposób skrytykowanie Ciebie, czy Twoje stylu.. Aczkolwiek chciałabym Ci powiedzieć/ doradzić, że zakładając buty zakrywające kostkę w Twoim przypadku mając stosunkowo nie długie nogi skracasz je optycznie jeszcze bardziej i wyglądasz jak takaka' kaczuszka" więc radziłabym Ci zakładać buty odkrywające stopę, bądź do tego typu butów zakładac spodnie najlepiej rurki, one optycznie wydłuza Ci nogi;)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE