3/15/2012

Różowe cukierki.

Hej Wam ;)
dziś - wczoraj robione (jeszcze świeże ;)) moje pazurki ;)
kształt tak jak ostatnio - pipe. Bardzo mi się spodobał ;)
Tym razem postawiłam na różowe szkiełko z brokatem w wyniku czego powstały takie ,,cukiereczki'' ;)))
Mam nadzieję, że te podobnie jak poprzednie przypadną Wam do gustu :)
Pazurki wykonane akrylem na szablonie. Produkty jakich używam powinniście już pamiętać, a jeśli nie to zapraszam Was na stronę SPN Sylwia Pfajfer ♥ znajdziecie tam wszystko to, co związane ze stylizacją paznokci ;)

a oto pazurki:








Pierścionek - EdiBaZZar.pl 

Ps. teraz tak co 3-4 tygodnie będziemy zawsze oglądać nowe pazurki ;)))

Ps.2 : Kochane Dziewczyny ;)
muszę tu napisać, bo wiele pytań ... TAK - da się w nich posługiwać ;)
pamiętajcie, że dla mnie ta długość należy do tych ,,krótszych'' :)))
A jeśli chodzi o funkcjonowanie... mam swój dom, nie mam sprzątaczki, lokaja, ogrodnika, kucharza itp. więc... wszystkie obowiązki spadają na mnie ;) uwaga! da się w nich wszystko: zmywam (gary także ;), odkurzam, myje podłogę, zamiatam, (zimą nawet odśnieżałam przed domem ;)) , jesli chodzi o zręczność: nie ściągam swoich paznokci , żeby wykonać paznokcie klientek, pisze na komputerze, piszę smsy na tel ( a wiecie jaka klawiature ma BB) :) potrafię podnieść drobne, nawet kiedy ,,okropna Pani ekspedientka'' poloży mi je na płaskiej ladzie :P także... podsumowując - DA SIĘ! :) kwestia przyzwyczajenia i każdy kto takie nosi powie to samo ;)
 

68 komentarzy:

  1. Ojaaaaaaaaaaaaa są zajebiste:)
    Ja też chce takie!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejciu jakie długaśne... Piękne są!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczne :) Kochana! jak Ty funkcjonujesz z takimi pazurkami?:O

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne, ale jakże długie! Chyba nie poradziłabym sobie z takimi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Paznokcie są naprawdę świetne, ale dla mnie troszkę za długie. Pierścionek bardzo ładny. Fajnie, że podałaś linka do sklepu. :-)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Paznokietki śliczna jak zawsze :) <3

    Buziaki :* :* *

    Pamela ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny efekt tego różowego szkła z brokatem :) A kwiatuszki urocze!

    OdpowiedzUsuń
  8. Miło się na nie patrzy i są słodkie, ale ja bym nie umiała w takich funkcjonowac :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Miło oko nacieszyć takim widokiem, ja nie wyobrażam sobie robienia czegokolwiek w tak długich paznokietkach, chociaż... do wszystkiego można się przyzwyczaić :)
    P.S.Zakładam, że garów nie idzie w takich umyć hihi
    Pozdrówki Emi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. idzie umyc ;P nie mam zmywarki, a nikt za mnie nie pozmywa :P

      Usuń
  10. Boskie są po prostu!
    Robisz mega wspaniałe paznokietki!

    OdpowiedzUsuń
  11. są prześliczne, masz talent;) słodkie;)

    OdpowiedzUsuń
  12. A kiedy wyniki konkursu dla wrocławianek? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. paznokcie są super. ; > baardzo długie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. A kiedy wyniki konkursu dla wrocławianek? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. prezycja w kazdym calu! doskonale :) ja oczywiscie bym takich nie nosila, ale sa tak porzadnie zrobione, ze skladam poklony :P ;):** u mnie rozowy makijaz :P

    OdpowiedzUsuń
  16. mam pytanie dwa razy robilam paznokcie akrylowe i po prostu mi odpadaja po dwoch trzech dniach pokolei, jaka jest tego przyczyna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przyczyn może być wiele, ale wg. mnie mogły być zrobione nie profesjonalnie :( ( to jest najprostsza przyczyna) złe przygotowanie płytki paznokcia do przedłużenia i efekt odpadania paznokci.

      Usuń
  17. piękne pazurki, ale jak dla mnie troszkę za długie:))
    sama miałam kiedyś "żelki" ale jakoś musiałam z nich zrezygnować choć z czasem bardzo je polubiła, co prawda nie były aż takie długie :P


    ZAPRASZAM na NOWY POŚCIK :)))
    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com/2012/03/pastelowe-love-wiosna-2012.html

    OdpowiedzUsuń
  18. brak mi słów! są genialne.
    ale nie umiałabym z nimi normalnie funkcjonować :D więc szacun^_^

    OdpowiedzUsuń
  19. jak dla mnie sa straszne:O!
    nie lubie sztucznych paznokci

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękności cukiereczki cudne :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładne. ;)
    Mam takie pytanie: można się z nimi normalnie posługiwać w toalecie? :)
    Nie przeszkadzają w sprzątaniu czy gotowaniu?

    Podziwiam Cię, bo ja bym z takimi to tylko leżała i nic nie robiła, hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziewczyny Kochane ;) ta długość na prawde nie jest długa :P a da się w nich wszystko ;) i kazda z Was dałaby rade ;) wystarczyly by 3 dni i umiecie wszystko! :) dla mnie to pesteczka, bo jestem juz od dawna przyzwyczajona ;)))

    OdpowiedzUsuń
  23. jakie słodziaki!!! Też bym chciała, żeby mi ktoś kiedyś takie zrobił:) Ach..... Tylko połowę krótsze:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Swietne sa;)! Mozna gdzies zobaczec jakie u Ciebie to dlugie;>?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie, ze można ;) np. tu : wczesniejsza notka z bloga ;)

      http://diamentica.blogspot.com/2011/06/serduszasto-sodziasto.html

      Usuń
  25. Cudowne , ja nie bardzo mogę nosić tak długie pazury wiec tym bardziej zazdroszczę. pierścionek też rewelacyjny .

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak ktoś pisze, że nie da sie funkcjonować w takich długich paznokciach to nigdy takich nie miał.

    Dziewczyny jak chcecie się się przekonać, że w takich paznokciach (o takiej długości) można zrobić wszystko to kupie sobie takie zwyczajne sztuczne paznokcie przyklejcie na 3-4 dni. Przez pierwszy dzień będzie cięzko np zapiąć jeany czy cos ale po tych 4 dniach jak je odkleicie to będzie Wam się dziwacznie wszystko robiło bo się przyzwyczailiście do długich paznokci. Też dlatego ja się nie dziwie, że Diamencia sobie robi takie długie paznokcie bo po prostu już sie do Nich przyzwyczaiła.

    A swoja droga już Ci mówiłam, że jestes Mistrzynią Akrylu :D
    I sama chętnie się przejade do Ciebie na paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  27. ale długie! podziwiam!:) sama nie wytrzymałabym w takich. ;P ale trzeba przyznać - są przesłodkie. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kurde rzeczywiście takie cukierkowe te pazurki twoje :) Ale co jak co są śliczne :) I każdy lubi to co chce i nie każdemu twoje pazurki muszą się podobać :) A mi się podobają a nawet bardzo ! Masz dziewczyno talent i chyba baaa na pewno wyobraźnię do wzorków :)
    Gdybyś mieszkała bliżej to już dawnoo byś mi robiła paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Paznokcie są cudowne.Też mam kurs na akryl i robiłam w spn ale niestety takich cudów nie trzaskam wiec podziwiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a w jakim robiłaś mieście? :)

      Usuń
    2. ps. ja tez kiedyś takich cudów nie robiłam ;) :P ćwiczenie czyni mistrza... no i instruktora ;)))

      Usuń
  30. I jak zwykle masz cudne paznoketki :) !!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Są piękne!!:) I taaaak, da się w takich długaśnych robić wszystko:) Sama kiedyś takie miałam, ale naturalne, tylko że nakładam sobie na nie bezbarwny żel dla utwardzenia płytki:)

    OdpowiedzUsuń
  32. O matko ale dlugasne;D
    Ale bardzo mi przypadly do gustu:)
    i pierscionek;)mmm;)

    OdpowiedzUsuń
  33. W życiu nie miałam robionych paznokci i raczej ich nie lubię, ale trzeba przyznać, że świetnie Ci to wychodzi- bardzo precyzyjnie i schludnie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. piekne, kiedys tez robilam tipsy ;) ale juz nie umialabym z nimi funkcjonowac, dlugasne ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. piękne pazurki, każdemu sie wydaje, ze nic nie mozna zrobic w takich paznokciach, ale to nie prawda! kwestia przyzwyczajenia :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne pazurki :) Podziwiam precyzję z jaką zostały wykonane. Ja nigdy nie miałam aż tak długich i chyba nie spróbuję aż tak odważna nie jestem. Mam małe pytanko, tylko nie śmiej się bo jestem totalną laikiem w tych sprawach, czy da radę zrobić paznokcie kształtu, koloru i długości jaką ma płytka przy tych paznokietkach ? BYłabym szczęśliwa gdyby odpowiedź brzmiała tak, wymarzyłam sobie taki nude na swój zbliżający się ślub :)
    Dzia za odpowiedź :)

    K>

    __________________________________________________

    wdwaognie-onaion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Robisz mi wielką ochotę na takie pazurki!

    OdpowiedzUsuń
  38. ogólnie bardzo ładne, ale nie wiem jak można z takimi szponami funkcjonowac ?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skoro napisalam, że wszystko robie to chyba mozna ;)

      Usuń
  39. paznokcie śliczne ale sam róż bez tych kwiatków ,perfekcyjnie wykonane trzeba przyznać ,..jak dla mnie kwiatki już niepotrzebne,nie podobają mi się.Też nie jarzę jak z tak długimi pazurami robisz tak pięknie paznokcie klientkom już samej sobie to dla mnie wielka sztuka:)


    Adriana

    OdpowiedzUsuń
  40. Osobiście nie przepadam za tipsami. Ale każdy lubi co innego, więc szanuję i podziwiam pracę nad nimi- są bardzo precyzyjnie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Wow,wow,wow faktycznie cukiereczki:)Ja Ci wierzę,że umiesz z nimi funkcjonować bo kiedyś sama takie długie nosiłam,wszystko w nich robiłam,ale inni się dziwili czy w ogóle umiem sobie tyłek podetrzeć:D
    Zawsze sobie wtedy żartowałam,że mam od tego ludzi;):P

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudo i dzielo sztuki ja co nie lubie tipsow naprawde bym sie skusila.

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny ten tatuaż na nadgarstku, chciałam mieć taka kokardkę na karku ale wyszło co innego:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie przeszkadzają Ci takie dlugie tipsy?:) Mogłabyś zrobić post jak robisz tipsy ale frenche? :D Z góry dziękuję :* :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ale urocze te paznokietki - kojarzą mi się z lalkami Barbie i z cukierkami właśnie ;)) Ile czasu zajęło Ci wykonanie tego wzoru?
    Co do pierścionka - jest świetny, ja mam taki czarny i jestem zadowolona :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Joanna

    PS. U mnie na blogu jest konkurs Pinspire - zapraszam Cię do udziału :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, urocze pazurki :0

      i podziwiam że wszystko w nich robisz! :)
      pozdrawiam:)

      Usuń
  46. Masz niesamowity talent Kochana :) mimo, iż sama nie umiałabym w takich pazurkach funkconować, to podziwiam Twoje prace, ja ledwo co umiem lewą ręke pomalowac :p a za te Twoje wszystkie buty... eh.. zazdroszcze poprstu zazdroszcze :) Pozdrawiam, My Dark Destination

    OdpowiedzUsuń
  47. Matko, ale Ty zdolna jesteś! Piękne, po prostu piękne...

    OdpowiedzUsuń
  48. popieram, kwestia przyzwyczajenia do dłuzszych pazurków :)
    Paznokcie są przecudowne.. Moze jakiś mały stepik nastepnym razem? Jesli chodzi o ten kształt? Bo jest przepiekny, a mi ciagle nie wychodzi tak pieknie i idealnie jak Tobie:)

    OdpowiedzUsuń
  49. ładne, dopracowane, ale dla mnie za długie :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Są mega estetyczne i dopracowane - jedym słowem -IDEALNE :) i ja wiem z doswiadczenia rowniez, ze DA SIĘ! ;D
    Podzielam pasję :) Na jakich kosmetykach pracujesz?

    XXX

    OdpowiedzUsuń
  51. Aż chce sie je liznąć ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE