3/12/2012

StyloweButy NOWOŚCI! :)

Hej Wam ;)
dziś chciałam Wam pokazać jakie buciki pojawiły się na stronie StyloweButy.pl  .
Ja jestem po prostu - ZACHWYCONA!!! ;) Każda ta para mogła by byc moja ;D ahh... ;p








oprócz tych znajdziecie jeszcze inne NOWE modele i inne kolorki ;D
powiem Wam, że któreś z nich już niedługo pojawią się w jednym z nowych postów ;)
Zgadniecie które?? :P




WYNIKI KONKURSU!!!:)

♥♥♥
No i oczywiście ...
 mam jeszcze dla Was wyniki konkursu w którym do wygrania był Music Roller !!! :)
Ze względu iż była ogromna rywalizacja i naprawdę każdy komentarz był rewelacyjny...
Jury postanowiło wyróżnić 2 komentarze ;) ;)

Laureatkami są :

Sylwia
,, Ojj takie cacko by mi się przydało :) Ale dlaczego to ja akurat miałabym wejść w posiadanie ? hmm i tu teraz nie problemu z odpowiedzią ale przygotuj się że to będzie długa wypowiedz moich przygód słuchawkowych :) A mianowicie zepsułam około 4 pary słuchawek przez to , że wrzuciłam je do torby poplątały się i kilka razy pociągnęłam za kable i trach po słuchawkach a moja mina była bezcenna przy każdej parze ;D Poprzez rozplątywanie słuchawek raz wpadłam na chłopaka i tylko padło słowo Ałaa ! Zburaczenie i byle do przodu odejść i nie widzieć tego osobnika :)Podczas jazdy autobusem poprzez głupie rozplątywanie prawie że przywitałabym się z podłogą autobusu :D Ojj wtedy na maksa wkurzenie i raz słuchawki do torby i koniec z muzyką :D Innym razem przypomniała mi się jakaś piosenka która wpadła mi poprzedniego dnia w ucho i na ten tychmiast chciałam jej ponownie odsłuchać ale jak skoro z słuchawek jest takie gniazdo poplątane ! Raz rzuciłam słuchawkami o to poplątanie na podłogę i moja babcia nie zauważyła ich jak leża na podłodze i zdeptała mi jedną słuchawkę na miazgę :D Pewnego razu chciałam odplatać słuchawki w autobusie na siedząco ( bo mi na myśl muzyka przychodziła przeważnie w autobusie)i pod nosem przeklinałam na te słuchawki a taka biedna starsza pani myślała że to do niej :))
Po drugie ten gadżet ma świetną postać przypominającą coś słodkiego :)
A więc Music Roller zaoszczędził by mi czasu na rozplątywanie słuchawek a dzięki temu miałabym mniej mało przyjemnych sytuacji np w autobusie i pomógłby mi moja biedną ostatnią parę słuchawek jako tako ogarnąć i uratować przed uszkodzeniem :)
Z góry przepraszam za tak rozległą wypowiedź ale jak tylko padło pytanie : Dlaczego własnie TY powinieneś otrzymać ,,Music Roller'a'' ;) to mi się przypomniały te wszystkie zdarzenia słuchawkowe i nawet teraz jak piszę to się śmieję do monitora a na mojej twarzy istny banan :D Tak szczerze ja nie liczę na wygraną bo jestem dzieckiem matki pecha ale chciałam się podzielić z kimś tymi historyjkami a może komu się polepszy humor ! :)
Dobra kończę tą paplaninę bo mogłabym pisać i pisać ^^
Powodzenia dla wszystkich :)) ''

Joanna B.

,, Music Roller'a pragnę i kocham
Bez niego po nocach cichutko szlocham
Bo plątaniny okropnie nienawidzę
I bez niego wyjść się po prostu wstydzę
A dwa razy dziennie jogging trenuję
Więc z kabelkami mam problem i sie denerwuję
Jak takiego Roller'a w łapki dostanę
To nigdy przenigdy sie z nim nie rozstanę. ''

GRATULUJEMY ZWYCIĘZCOM!!! 

dla wszystkich pozostałych uczestników mam dobrą wiadomość  ;)
od dziś w sklepie Rollershop.pl PROMOCJA na każdy Music Roller ;)



A dziś:
WYNIKI KONKURSU ,, MADELEINE STUDIO '' :)

ZWYCIĘZCĄ ZOSTAJE :

MARTA!
,,Z przyjemnością wybrałabym się do Madeleine Studio, którego nazwa kojarzy się z francuskim szykiem. Madeleine to bez wątpienia kobieta stylowa i z niesamowitą klasą. Francuzkom możemy szczególnie pozazdrościć gustownego stylu, Wieży Eiffla, Coco Chanel, wybornych win i… wypielęgnowanych dłoni. Która z nas nie kocha ponadczasowego, francuskiego manicure, który jest idealny na każdą okazję? Ze względu na to, że na wiosnę chciałabym być zadbana i elegancka jak Francuzki, marzę o tym, aby oddać się w ręce profesjonalistki, która dzięki wykonaniu zabiegu manicure wraz z malowaniem french sprawi, że moje dłonie będą wyglądały nieskazitelnie pięknie!''

GRATULACJE!!! :)

56 komentarzy:

  1. no te limonki to bym przygarnela*_*

    OdpowiedzUsuń
  2. te turkusowe i zielone <3
    nie wygralam rollera ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. te fuksjowe są dla Ciebie stworzone :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm...niech zgadnę, pojawi się u Ciebie mocny róż? :)
    Mi bardzo podobają się te w kolorze pastelowego różu, cudowne! :)
    Gratuluję, zasłużyły sobie dziewczyny na nagrodę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zólte i biale mega:D no i oczywiscie gratulujemy zwyciezczyniom :):)

    OdpowiedzUsuń
  6. 2 i 3 mi się bardzo podobają ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. limonka i niebieski <3


    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje zwyciężcy, a co do butków... hmmm.... baby pink i żółte były to albo te niebieskie albo zielone albo para numer 2 fukcja:) Zobaczymy czy miałam rację:P

    OdpowiedzUsuń
  9. Eh nie udalo mi sie wygrac:(
    Buciki zajebiste!

    OdpowiedzUsuń
  10. żółte, sznurowane są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. oooo!;) nude i różówe sa przepiekne!;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla Ciebie Asiu nr 2 :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Diamenticaaaa ? Chyba żartujesz , że ja dziecko pecha pierwszy raz coś wygrałam ?? :D
    Kurde Super ! Wielkie dzięki :)
    Straaasznie się cieszę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystkie buty sa rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  15. mega! rewelacyjne! limonka dla mnie nr 1!

    OdpowiedzUsuń
  16. Boskie te buty a te żółte to rewelacja !!
    Pozdrawiam , w wolnym czasie zapraszam do mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie pary są cudowne! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Dokładnie, wszystkie są cudowne ; )

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkie butki cudne, mysle ze zamowilas drugie od gory? :) Mam pytanie, jak Ty chodzisz w tak ,,koszmarnie'' wysokich butach? Ja ledwo ledwo radze sobie na zwyklych 8cm :( Moglabys zrobic kiedys notke o tym jak chodzic w takich butach- bylabym szczesliwa :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak! Jestem za! Mogłabyś zrobić o tym jakaś notkę było by to duże ułatwienie :)

      Usuń
  20. AAaa ja widziałam te buty ! Są cudowne ale niestety brak funduszy :) To jest jedno z moich marzeń by mieć chociaż jedną parę takich butków z tego sklepu :) Ale narazie zbieramy , zbieramy pieniążki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. wszystkie są super, ale te szpilki za cieniutkie ;((

    ja to bym przygarnęła te środkowe z ostatniego zdjęcia :D żółciutkie z kokardką. oj zakochałam się! :))

    OdpowiedzUsuń
  22. w butach 1 i 3 chyba się zakochałam :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Buty są w świetnych kolorach. Idealne na wiosnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Hmmm gdybym miała zgadywać postawiłabym na buciki w bladym różu ?? Zakochałam się w tym fasonie :) Zaraz włażę na stylowe i kupuję ! :)

    K>

    OdpowiedzUsuń
  25. drugie od góry są świetne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Tez bym mogła je wszystkie mieć:) Są cudowne!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. TTe pierwsze i drugie są piękne:P

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne kolorki! Też je chce!

    OdpowiedzUsuń
  29. zapraszam do mnie na bloga zaprosiłam cię do tag'u :)

    OdpowiedzUsuń
  30. żółte są idealane!

    Pozdrawiam, Anka

    OdpowiedzUsuń
  31. fuksja! chcę je! :) n.

    OdpowiedzUsuń
  32. Myślę, że weźmiesz delikatny róż albo któreś z zielonych! :D
    Gratulacje dla zwycięzców!

    OdpowiedzUsuń
  33. Those shoes are stunning. I love all of the colors. I'm obsessed with neons.

    OdpowiedzUsuń
  34. Piszę do Ciebie po raz pierwszy, ale czytam już bardzo długo. W sumie więcej oglądam niż czytam, hihi.
    Po pierwsze zawsze podobały mi się szpilki, po drugie zawsze marzyłam aby je mieć. I tak się naoglądałam, że zapragnęłam je zakupić. I pojawił się problem, gdyż mam r.40-41 i nie znoszę przez to zakupów przez net. Więc weszłam na stronę butów i co widzę? Sklep w Poznaniu !!! Jupi !
    Pojechałam i ... przeklinam ten dzień. Byłam zachwycona, to co pokazuje na blogu to mały pikuś z tym co się widzi w tym sklepie. Spędziłam tam ok.40min i zostałam właścicielką pięknych turkusowych szpilek. Co prawda jestem lekko przerażona, bo nie wiem czy będę umiała w nich chodzić, a dwa, ja mam 176cm plus 12cm, to daje 188cm, masakra, chodząca żyrafa :( Ale co tam, buty są boskie, mąż zachwycony, a ja szczęśliwa :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. alee zjawiskowe butki! niestety, nie uszłabym w nich daleko..:(

    OdpowiedzUsuń
  36. najbardziej podobaja mi sie te intensywnie niebieskie, boskie :)
    http://mili-look.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. o jeny, jakie cudne te buciki, wszystkie chciałabym mieć:)

    OdpowiedzUsuń
  38. oszalałam na punkcie różowych, zamszowych! Ostatnio jaram się tym kolorem!!!! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  39. te chabrowe botki beda mi sie po nocach snily! :D
    w ogole, kiedy nie wejde na stylowe, to oczu nie moge oderwac, buty sa takie oryginalne i nietypowe, ze chcialoby sie je po prostu miec, wyciagac z pudelka i podziwac ♥♥

    P.S obserwuje i zapraszam do siebie =)

    OdpowiedzUsuń
  40. super blog! zawsze badz soba i nie sluchaj co zazdrosni gadaja!

    OBSERWUJE z wielka przyjemnoscia!

    PS.
    Te doczepiane wlosy da sie zwiazac w taki sposob by nie bylo widac ze sa doczepiane? bo nie chcialabym chyba jak kazdy by takie makamenty przez przypadek byly widoczne (nie o sam fakt przedluzania mi chodzi:))

    OdpowiedzUsuń
  41. żółte i turkusowe <333 zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  42. OMG boskie buty i kolory! szkoda, że za wysoki obcas dla mnie;-( obserwuję! zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  43. Fuksja,
    Turkus
    i
    Limonka ;D
    W tych Cie Asiu widze ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. ale cudowne, ekstremalne buciki :D wyglądasz zjawiskowo i te nuny <3

    OdpowiedzUsuń
  45. te 3 kiecki masz zajebiste ;) ta biała mi się najbardziej podoba :) pójdziemy na następną imprezę to koniecznie ją załóż! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oki, oki ;D ps. ale w nastepnej notce bedzie jeszcze jedna ;D

      Usuń

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE