3/30/2012

Pielegnacja ciała.

Cześć Wam :)
ostatnio w jednym z komentarzy padła prośba, abym powiedziała w jaki sposób pielęgnuję swoje ciało.
Dzisiaj uchylę rąbka tajemnicy ;)
Otóż... uwielbiam balsamy! Nie znoszę mieć suchej skóry. Więc jeśli tylko mam na to chwilę, smaruję się właśnie balsamami, czy masełkiem kosmetycznym ;)
Po kąpieli natomiast zamiast balsamu używam oliwki w żelu.  Oliwka dobrze też spisuje się przy opalaniu ;)







a Wy jakie macie sposoby? Czego używacie? Co polecacie?


47 komentarzy:

  1. Interesujesz się fotografią?
    polub mój fanpejdż, do wygrania darmowa sesja :)
    >więcej? Na blogu! zapraszam<

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię tą oliwkę dla dzieci. Jest cudna. Ale balsamów z Avonu nie, nie odpowiadają mi. Lubię mleczka Garniera, a poza tym ciąglę testuje nowe:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Musisz mieć piękną skórę, skoro tak często używasz balsamów, ja wiecznie zapominam albo mi się nie chce:P

    M.

    OdpowiedzUsuń
  4. podpisuje sie pod oliwka, uwielbiam zarowno w zelu, jak i typowe, tlustsze. :)

    precz z sucha skora! =)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też używam oliwki w żelu(na mokrą skórę).Lubię masełka do ciała z Dax Cosmetics i balsamy Neutrogeny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam oliwkę ale w płynie :)
    Hmm zapewne ten produkt z fioletową etykietką super pachnie bo ja mam taką mgiełkę do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ostatnio trafiłam na balsam, a właściwie mleczko do ciała Garniera - Miodowe , taki w zielonej butelce, świetnie pachnie i idealnie nawilża!

    OdpowiedzUsuń
  8. ja rowniez uwielbiam oliwke w zelu ;-) polecic moge scrub z oriflame planet spa < 3 cudo !

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, muszą pachnieć świetnie! :D :D
    Ja używam dwóch balsamów i oliwki! :D
    Zapraszam na nowy post! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy patent z tą oliwką w żelu, muszę wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  11. polecam balasam ziaji masło czekoladowe rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  12. Trafione w moj gust uwiebliam serie planet spa z avonu i oliwki rownniez ale przyznam ze w żelu jeszcze nie miala :)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam serię Planet SPA, a na codzien stosuję masła z The Body Shop - są boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za tak szybką reakcję na moja prośbę;) z pewnością zacznę używać tej oliwki;)

    OdpowiedzUsuń
  15. te z Avonu to klapa straszna...skład ich jest niekorzystny dla skóry. Polecam naturalne sposoby:D

    OdpowiedzUsuń
  16. zapach Jonhsona kojarzy mi się z dzieciństwem ;d

    OdpowiedzUsuń
  17. ja mam ten balsam z granatem:) ślicznie pachnie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. ` Prowadzisz super fajnego bloga i dlatego dodaję się do obserwatorów i miło mi będzie jeśli też byś się do moich dodała ! : D Pliska ♥♥♥ ! < 3

    I fajne zdjęcia ; *

    OdpowiedzUsuń
  19. ja tez uzywam oliwi do ciala J&J - mam strasznie sucha skore i balsamy sobie z nia nie radza

    OdpowiedzUsuń
  20. zrób jeszcze notkę o pielęgnacji włosów i ich stylizacji, farbowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ostatnio odkryłam balsam Joanna z czarnym bzem i olejkiem migdałowym, świetny produkt w dobrej cenie :) Chętnie poczytałabym, jakich używasz kosmetyków do makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja polecam olivke z nIVEA. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. specjalnie dla tego słoiczka kupiłam niedawno to masło z avonu :) zapach mnie odstrasza, więc stosuję tylko na pięty, ale słoiczek mam? MAM! :D
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubie serie Planet spa ale ostatnio przerzucilam sie na swedish spa z Oriflame, Oriflame nie testuje na zwierzetach.
    A teraz kroluje u mnie olejek w sprayu ziaja seria maslo kakowe, delikatnie poprawia kolor skory i rewelacyjnie pachnie. Jesli chcesz o nim poczytac zapraszam
    milego dnia

    OdpowiedzUsuń
  25. nic dziwnego, że masz taką piękną skórę skoro tak o nią dbasz:) genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  26. 3 balsam fioletowy jest fajny i ładnie pachnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. też używam oliwki do opalania :D i też kocham balsamy, masła itp :D

    OdpowiedzUsuń
  28. U mnie na blogu konkurs,jeżeli masz ochotę - zgłoś się,można wygrać niesamowite nagrody. Pozdrawiam i zapraszam c(;
    ps. fajny blog! <3
    ps. balsam jest świetny,bo też go mam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. oliwka w żelu to jest coś ! <3 uwielbiam ją :)

    OdpowiedzUsuń
  30. I love Avon body lotions. They smell delicious <3

    OdpowiedzUsuń
  31. ja używam męskiego żelu axe,który genialnie nawilża skórę,nie miałam jeszcze takiego żelu

    OdpowiedzUsuń
  32. Balsamy i masła mm :)
    muszę kupić sobie oliwkę !

    OdpowiedzUsuń
  33. Super blog ! Obserwuję i liczę na rewanż ;D

    OdpowiedzUsuń
  34. Dzięki za komentarz ;) Już dodałam do obserwacji i liczę na rewanż ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. planetki bardzo lubię wszelkiego rodzaju maseczki, jednakze nadal stosuja na zwierzetach, a nawet nie potrafia o tym poinformowac na etykietach.

    OdpowiedzUsuń
  36. ja przeważnie używam kremów do rąk z Dove :)
    Również obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  37. myję głowę co 2-3 dni codziennie to zbyt pracochłonne
    olej (alterra, kokosowy, alma) nakładam przed myciem na 2-5 h , najlepiej na całą noc ale rano nie zdążę ich umyć
    jedni zmywają samą odżywką, ja tego nie potrafię wiec zmywam szamponem:
    mam ulubioną Barwa z Tesco przeciw przetłuszczaniu się włosów, (nie testowana na zwierzętach)
    Alterra granat i aloes (nie testowana na zwierzętach)
    żel Babydream fur mama (nie testowana na zwierzętach)
    korzystam z metody OMO, najpierw odżywka, potem szampon i odzywka. Jak myję Barwą to 3 dni bez problemu , a jak czymś innym to ledwo 2.
    Jeszcze za czasów kiedy kupowałam drogie i z parabenami szampony stosowałem metodę :mycie włosów 2 razy, co daje lepsze efekty i paradoksalnie zmniejsza ilość i zużycie szamponu! Przeczytałam, ze powinno się myć 2 razy głowę, bo za pierwszym myciem szampon zmywa brud a nie działa na włosa i myje się bez skalpu, a dopiero jak włosy są czyste to myje się 2 raz ze skalpem i szampon w tedy działa, za drugim razem wystarczało mi szamponu jak 50 gr na całą głowę! Teraz szampon rozpuszczam z wodą w butelce po żelu do kąpieli bez zakrętki, mieszam aż się spieni i wylewam na głowę.

    Odżywka i maska Aletrra z tej samej serii co szampon (nie testowana na zwierzętach)
    Odżywka b/s Joanna z apteczki babuni (nie testowana na zwierzętach)
    Stosuję na zmianę ds. przed myciem jako zabezpieczenie przed szamponem, i po myciu min 30 min- max 4 h – zależy od czasu.
    Odzywkę rozpuszczam w misce z wodą i moczę w niej włosy, resztę włosów polewam wodą z miski, wycieram lekko w ręcznik, zakładam czepek foliowy i czapkę zimową i tak trzymam. Spłukuję zasadą : spłukujesz dłużej niż nakładałaś  Włosy dzięki temu dostają idealna porcję odzywki, SA mięciutkie już w samej wodzie  Teraz dodaję kilka kropli oleju Alma do ostatniego odżywiania
    Sporadycznie mieszam odżywkę z olejem i nakładam przed myciem głowy 2-5 h.
    czasem robię płukankę.
    Olej schodzi bez problemu, blogeki myją samą odzywką i im schodzi, mi po 2 myciach bez problemu znika:)

    wg mnie subiektywnie alterra najlepiej sprawdza sie na ciele, a włosy? bez efektów, ale blogerkom alterra robi cuda. Ogólnie z olej cena 13 zł a antycellulitowy (najlepszy) za 17 zł, była promocja że odżywka, szampon i maska za 6,99 zł a teraz to ok 8,99zł, można kupić próbkę odżywki i szamponu za ok 2 zł - mi próbka robiła cuda z włosami ale całe opakowanie tej samej odżywki już nie,
    mam całą serię z granatem , polecają na blogach też pszenicę:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Hi darling¡¡¡ I use too the product to the last one photo¡¡ I love it¡¡. The firs I don´t know it¡¡¡ xoxo

    OdpowiedzUsuń
  39. balsamy i masła do ciala to mój nałóg!!! oliwkę tez miałam...
    zawsze byłam ciekawa tego masła planet spa... napiszesz o nim coś więcej?

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbiam te słoiczki z balsamami, ale ja zawsze kupuje w douglasie. :) Nie dość, że opakowanie czadowe, to jeszcze przepięknie pachną! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Też lubię te balsamy. Mają śliczny zapach

    OdpowiedzUsuń
  42. Haha, dziękuję! ;D Ja już Twojego blogaska obserwuję dłuuuugo, uwielbiam! <3
    Jestem ogromnie leniwa, nie używam 90% takich rzeczy, hahaha, a jeśli już, to baaardzo sporadycznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Chętnie przyszłabym do Ciebie po paznokcie ;) szkoda że mieszkamy daleko od siebie ;p

    OdpowiedzUsuń
  44. Avon testuje swoje kosmetyki na zwierzakach:/ http://www.uszata.com/eksplorer/prawa/testy_na_zwierz.html

    Tu sa WSZYSTKIE FIRMY KTORE TESTUJA SWOJE PRODUKTY NA ZWIERZETACH!! Radze poczytac rowniez o Wiwisekcji:/Niezbyt przyjemna sprawa!Szkoda ze niektorzy ludzie maja w dupie los zwierzat:/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE