4/02/2012

Różowo-koralowa lampa.

Cześć Wam :)
jak tam wytrzymujecie chwilowy powrót zimy? U mnie dziś trochę słońca jednak zimno i wietrznie z czego absolutnie nie jestem zadowolona :(

Dziś byłam odebrać przesyłkę, która czekała na mnie już od piaąku ;)
a jest to moja nowa lampa do żelu ;D stara przeszła już swoje, wygląda tragicznie ;p więc zasłużyła sobie na emeryturę ;P (choć nie powiem, żeby źle działała ;P) .

Młodsza koleżanka poprzedniczki jest w różowo-koralowym kolorze ;)
 myślę więc, że będzie nam się robiło pazurki z całkowicie nowym optymistycznym (wiosennym, że tak powiem :P) podejściem ;)))  hihi

oto ona:




ps. po Świętach Wielkanocnych nowe pazurki ;)))

AKTUALIZACJA 23.KWIECIEŃ 2012 :

NIESTETY LAMPA OKAZAŁA SIĘ BUBLEM!!! STRACIŁAM TYLKO PIENIĄDZE!
ZROBILAM NIE CAŁE 2 KLIENTKI I LAMPA SIĘ SPALIŁA!
UWAŻAJCIE NA OSZUSTÓW!
LAMPA BYŁA KUPIONA NA JEDNYM Z SERWISÓW AUKCYJNYCH!

35 komentarzy:

  1. śliczny kolor ma ta lampa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja kuzynka też ma taką maszynę ;D Często chodzę do niej robić nowe pazurki ^^ Fajna fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz co mi sie w tobie najbardziej podoba? Że mimo tej całej nagonki wielu blogerek na ciebie i twoje paznokcie ty nadal pozostajesz sobą. Nie ulegasz presji ani nie zmieniasz się pod publiczność. Nadal ubierasz się w swoim stylu, robisz te paznokcie, ktore dla wielu są wręcz kilometrowe i zajmujesz sie tym co lubisz i kochasz robić. Jak wiadomo wiele rzeczy jest szufladkowanych w Polsce. Wielki szacunek kochana! Uwielbiam cie za to :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. diamentica to kobieta z krwii i kości :D :D :D

      Usuń
    2. Dziekuję ♥ doceniam Twoje słowa Słońce ;)
      Bo wiesz, robie to co kocham i żyję tak jak lubię ;)) i tak trzeba ;) :P

      Usuń
    3. Absolutnie się zgadzam z Angeliką, to niesamowite! :D Już sobie wyobrażam, co za cuda będziesz nam teraz prezentować dzięki nowej lampie! :>

      Usuń
  4. ale cudowna <3


    Zapraszam na GIVEAWAY!!!
    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com/2012/04/wiosenno-wielkanocny-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  5. z taką lampą to aż miło będzie się pracować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW, fajna :) miałam okazję zobaczyć tylko białą, ale ta jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jest to lampa UV - utwardzamy nią żel, dzięki któremu mozemy przedłuzyć paznokcie (na formie lub na tipsie).
    jak już piszę to napisze jeszcze , że pod tą lampą się nie opalimy :) nie sa to lampy solaryjne ;P te mają duzo miejszą moc więc nie opalają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny blog =)
    Obserwujemy ?? Ja już dodałam i czekam na rewanż ;DD

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny kolor;)
    Kiedyś dostałam taką w prezencie jednak prawdę powiedziawszy nie wiedziałam co mam z nią z robić, bo na paznokciach to ja się za bardzo nie znam;) Dla mnie wyczynem jest zrobienie wzorków, więc żel to jeszcze nie moja liga;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna ...



    Pozdrowienia ...


    http://mrs-wiktoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny kolorek, idzie wiosna-czas na zmiany! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. powiedz mi,gdzie ja kupilas?szukam dobrej lampy ale nie znam sie na tym;(
    Pozdrawianm,Jagódka;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupiłam na Allegro ;) ja w sumie tez za bardzo nie umiem stwierdzić ktra jest ,,faktycznie'' dobra ;) ale spróbowałam, kupiłam i mam nadzieję, że się nie zawiode ;)

      Usuń
  13. można wiedzieć gdzie kupiłaś tą lampę i za ile? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny ma kolor! Na pewno przyjemniej z taką lampą pracować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też już obserwuję :)
    Denerwuje mnie ta pogoda.
    Mieszkasz w Wieluniu ? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ach, tipsy, moja miłość. Teraz mam swoje naturalne pazurki, ale nadal chciałabym robić pazurki moim klientkom. Brak czasu mnie dobija. Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  17. fajnie wyglada:D caluję ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. już nie mogę się doczekać:)
    Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny kolorek. Nic więcej nie dodam, bo nigdy takiego czegoś nie używałam:)))))
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  20. Oby jakies dlugie tym! ;) tez czekam

    OdpowiedzUsuń
  21. Z niecierpliwością czekam na nowe pazurki :)

    Pozdrawiam ciepło,

    K>

    OdpowiedzUsuń
  22. Od dawna mam tą lampe ;D Super działa i przede wszystkim pięknie się prezentuje tym cukierkowym kolorem :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE