4/03/2012

Różowe kokardki.

Cześć Wam :)
co słychać? patrzcie już wtorek prawie wieczór ;) jak ten czas szybko leci, dopiero co była niedziela ;)
dziś do mnie przyszły kolejne 2 przesyłki ;) jedną właśnie możecie zobaczyć, a kolejna w następnym poście ;))

Jak wiecie jestem fanatyczką wysokich butów, czasem jednak zdarza się, że zakładam też te płaskie ;)
najczęściej są to adidasy lub japonki - wiecie, ze skrajności w skrajność :P nie noszę innych butów niż tych które mają co najmniej 15cm wysokości i tych które są zupełnie płaskie ;)

Płaskie do... biegania, ćwiczeń ,jeżdżenia na rowerze i samochodem ;) ( nie to, że nie umiem jeździć w szpilach :p bo umiem... ale zniszczyłam tak kilka par bucików ;/ zdarły się obcasy i zaczęły być trochę ,,ruchome'' ;p więc zrezygnowałam z opcji jeżdżenia na wysokościach ;) )  no i latem japonki na plażę :P

(swoją drogą, już się nie mogę doczekać, kiedy sobie po spaceruję po gorącym piasku ;D )

Dziś padło na płaściutkie gumowe balerinki a'la melissa ;)
( pierwsze balerinki w mojej szafie ;D)
jednak żeby nie było, że to jakaś drastyczna odskocznia od mojego stylu :P butki są w moich ulubionych kolorkach ;D biały + róż ;)
jak je zobaczyłam to wprost nie mogłam się oprzeć ;P

oto one:




swoje kupiłam na aukcji, jednak były ostatnie w tym kolorze.
Jeśli chciałybyście zdobyć podobne znajdziecie je na stronie StyloweButy.pl :)
jak na razie są w wersji z serduszkiem :)
myślę, że za jakiś czas kupie sobie także tą 2 wersje ;P bo mieć tyle par szpilek do poruszania się na nogach, a tym samym mieć do prowadzenia auta zaledwie 3 pary to trochę nie tak :P hehe

tu buciki które możecie nabyć:

polecam bo są niesamowicie wygodne ;)

link do nich i takich z kokardką również :

http://stylowebutki.pl/categories/Nowosci/JellyShoes/ 

ps. więcej kolorków z kokardkami juz w krótce w sklepie StyloweButy.pl ♥ ;) więc zaglądajcie ;)

73 komentarze:

  1. śliczne są i doskonale do Ciebie pasują!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, to prawda, nie po raz pierwszy potwierdzasz, swój dobry gust

      Usuń
  2. Omg I love your shoes! they are so pretty! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile kosztowały ? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale piękne - to też moje dwa ulubione kolory :) normalnie Asieńko jestem w nich zakochana ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. piekne moje przyszły wczoraj czarne z czerwona kokardunia;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. te kokardki są przesłodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. aaa , kocham ! <3
    Asiu powiedz mi czy są wygodne? Bo Stylowe butki mają darmową wysyłkę i się zastanawiam czy ich nie zamówić...:))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wygodne! ;) nawet sie nie spodziewałam, że mogą tak fajnie pracować ze stopą ;) tez nie byłam przekonana do końca, ale teraz jestem ;)

      Usuń
    2. ja mam takie same tylko kolory na odwrót;) ale powiem Ci, że w lato mogłam w nich chodzić tylko w pomieszczeniu bo stopy trochę się od nich odparzają i strasznie się pocą...;/Ale co jak co są wygodne i ładnie wyglądają;)

      Usuń
  8. Fajne buty, "plastiki" kojarzą mi się z dzieciństwem. Jestem ciekawa czy stopy się w nich nie pocą (to znaczy pocą się na pewno, ale czy do takiego stopnia, że da się w nich wytrzymać)?

    OdpowiedzUsuń
  9. Buty mają swój urok, są całkiem fajne. Pamiętam z któregoś poprzedniego posta zdjęcia Twoich stóp - nie są zbyt piękne, mam tu na myśli szczególnie wielkie, nieforemne i zwyczajnie brzydkie paznokcie, więc taki fason jest dla Ciebie idealny - pokazuje Twoje ukochane tatuaże, a ukrywa szpetne paznokcie. Tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale trzeba mieć nie po kolei w głowie, żeby wypisywać takie gnioty. Ulżyło Ci Magdo?

      Usuń
  10. Ślicznie wyglądają i te tatuaże, idealnie się komponują! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Są przesłodkie!!Ja wybrałam opcję z serduszkiem!! Są śliczne i wygodne...żeby jeszcze ciepło było ...

    OdpowiedzUsuń
  12. Słodkie te buty :) mi by się przydała jakaś para balerinek ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. prześliczne:)
    Najładniejsze w tym kolorze który Ty masz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. a ja jestem bardzo ciekawa czy nie będą latem odparzać. Jakos nie mogę sie przekonac do materiału z którego są wykonane ale wygladają cudnie!:)

    u mnie nowa notka zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  15. o boże jakie słodziaki :o aaaa.. boskieee
    buziaki kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Przecudne! Chcę je, akurat w tym kolorze!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana piękne są te buciki, takie słodziutki aż chciało by się je zjeść :P
    piękne tatuaże <3

    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. aa uwielbiam Twoje tatuaże ;)) ! dodaję bloga do obserwowanych :))

    http://karmellove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja powoli bankrutuję .. zamówiłam już dwie pary, ale teraz chyba skuszę się na trzecią :)

    OdpowiedzUsuń
  20. a można np chodzić w nich w skarpetkach pończochowych ?

    OdpowiedzUsuń
  21. Strasznie tandetne są te tatuaże.

    OdpowiedzUsuń
  22. a ile masz wzrostu? zawsze byłam ciekawa;)

    OdpowiedzUsuń
  23. a nie poca się w nich nogi? nie obcierają? mozesz dac mała recenzję>

    OdpowiedzUsuń
  24. Jaka ich cena ? :)
    Przyznam szczerze , ze na stylowychbutkach ceny są kosmiczne tych butów niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  25. ile masz cm wzrostu?

    OdpowiedzUsuń
  26. przeszłam w takich całe Drezno i mnie nie obtarły :)

    OdpowiedzUsuń
  27. są bardzo wygodne;)pamiętam jak zastanawiałam się czy ta guma mnie nie odparzy, ale jak kupiłam pierwszą parę to nagle w mojej szafie znalazło się ich 4;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Słodziaki! :)
    Dobrze się w takich gumowych chodzi? Ja uwielbiam baleriny :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Matko jakie cudeńka :) Ci zazdraszczam,że zaraz będe polować na takie w sieci :)
    a tak swoją droga twoje tatuaże tak słodko w nich wyglądają :)
    p.s. zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  30. jakie słodkie te buciki:) pasują do Twojego styl, mimo tego, ze nie są na obcasie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Słodkie;D Myślę nad ich zakupem od dłuższego czasu:D


    zapraszam do siebie:
    http://glammadz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. przesłodkie są te buciki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Na taką pogodę, jak jest teraz, to są idealne, ale jak się zrobi cieplej, to będzie trzeba je odstawić do szafy;) Mam jedną parę 'melisek' i przy temp. powyzej 20oC stopa się poci, przynajmniej mi;) Co nie oznacza, że nie lubię w nich chodzić, ba wrecz uwielbiam:) Ale ja mam w kolorze nude z czranym serduchem:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajne buty :) Sama miałałam takie :)


    Zapraszam tutaj http://shinybox.pl/?ref=c9f09d7 pudełko kosmetyków do zgernięcia za darmo ! :>

    OdpowiedzUsuń
  35. Rewelacja! Mam nadzieję, że nie obcierają, sama zastanawiam się nad ich zakupem :) Buziaki Asiu :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Buty śliczne! Nie mogłabym się zdecydować pomiędzy żółtymi i zielonymi...

    Tak się zastanawiam- często chodzi w niebotycznie wysokich obcasach, nie masz przez to problemów z kręgosłupem?

    OdpowiedzUsuń
  37. miałam 'meliski' czarne z kokardką ze stylowych, niestety straszne bąble mi się od nich robiły:<

    OdpowiedzUsuń
  38. Wow beautiful shoes!!!
    Have a good week!!

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  39. strasznie mi się podobają takie buty ! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. jak czytam komentarze co niektórych typu"ale słodkie, ale fajne, gdzie można kupić" to mam wrażenie jakby te osoby się urwały z choinki. Przecież te buty to żadna nowość!! W tamtym sezonie już co 2 dziewczyna je miała i szału nie ma, te z serduszkami o wiele ładniejsze.A tak na marginesie nie wydaje mi się zeby się nadawały tylko do samochodu bo szkoda szpilek. Wiele dziewczyn je nosi na co dzień i wyglądają o wiele sexowniej niż ty Asiu w tych swoich szpilkach na mega platformach (które nie są ani ładne ani już modne a wyglądają co najmniej śmiesznie)

    OdpowiedzUsuń
  41. przesłodkie :D i jak pasują do Twoich tatuaży :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Mnie tylko zastanawia - jak się chodzi w gumowych butach?:) Co z dopływem powietrza?;)

    OdpowiedzUsuń
  43. ładne, ale szału nie ma ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Kochana ja mam do ciebie prośbę mogłabym wstawić jedno twoje zdjęcie na bloga swojego w jutrzejszym lub też kolejnym poście ? :) Jeśli tak lub nie daj znać :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Fajne masz tatuaże,i buty też. ;) Obserwuję-długo o tym zapominałam,ale w końcu mam czas . ;D

    OdpowiedzUsuń
  46. śliczne buty ;p Może skuszę się na któreś z nich .
    Zapraszam do siebie : http://ciekawyswiatroki.blogspot.com/
    Oraz życzę Wesołych świąt Wielkanocnych ;))

    OdpowiedzUsuń
  47. świetnie się prezentują, cudowne kolory

    OdpowiedzUsuń
  48. cudowne. oczywiście dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Spokojnych i radosnych Świąt Wielkanocnych! ;) Mokrego dyngusa i smacznego jajka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. I love the flats! I would love to have the neon ones with the purple heart!
    I hope you are having a fantastic Easter weekend!

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo fajne buty :) Sama mam takie i polecam bo są bardzo wygodne :) Świetny blog obserwuję!

    http://soul-on-the-wasteland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. uroczo wyglądają melisski do jeansu i do Twojego tatuażu! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE