4/09/2012

Orzeszki ;)

Cześć Wam ;)
jak tam mijają Święta Wielkanocne?
u mnie całkiem oki ;) dużo jedzenia, dużo słodkości ;)
także dobrze jest;) gorzej będzie ,,po'' kiedy zaczną być zauważalne dodatkowe kilogramy ;)
ale wtedy mam nadzieję, że pogoda będzie już na tyle łaskawa, ze będzie można z powodzeniem wyjść pojeździć na rowerze ;)

Jeśli chodzi o słodkości, jak jesteście stałymi czytelnikami, to wiecie, że niedawno wspominałam o ,,orzeszkach'' :)
Jako, że orzeszki nadają się jak najbardziej na czas Wielkanocny musiały znaleźć się na moim stole ;)))




Powiem Wam, że są rewelacyjne :) a jak je zrobić?  wpiszcie w wyszukiwarkę ,, orzeszki z masą z mleka w proszku '' ;) znajdziecie przepisy ;)

W poprzedniej notce pisałam, że przyszły do mnie 2 przesyłki, jedną mieliście okazję już zobaczyć,
a w drugiej była nowa bransoletka ;) tak mnie zauroczyła, że musiałam wejść w jej posiadanie :)
oto ona:




spodziewajcie się jej w następnej stylizacji ;)))

Jak wiecie również czas przed Świętami, czy to Wielkanocne, Bożonarodzeniowe, czy Sylwester bądź Walentynki... w tym czasie moja praca jest najbardziej rozwinięta ;) i właśnie z tego powodu w ostatnim czasie tak mało pojawiały się nowe notki :( ale już jest wszystko w normie ;P więc już nie długo kolejna notka ze stylizacją ;)
A tu macie jeszcze 2 zdjęcia paznokci, które udało mi się zrobić moim klientkom ;P



te pierwsze wczoraj stały się ,,zaręczynowymi'' ;) także Ula - GRATULACJE!!! :) :*
 
ps. macie jeszcze moje dwa stare zdjęcia ;) z przed 2 lat :P
 

 

52 komentarze:

  1. o!! jak ta bransoletka na zywo? ja chyba jednak wole pierscionek!! zajebiste jest!
    a co do swiat to w sumie niewiele zjadlam trzymam sie wmiare dietki wiec nie jest zle! umiem powiedziec pokusie nie hahah! calusy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na zywo wygląda milion razy lepiej niz na zdjęciu ;)

      Usuń
  2. mmmm wygladaja pysznie :)
    świetne pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Omnomnom, "orzeszki"! Zgłodniałam, pysznie wyglądają, pewnie smakują także. No i świetną bransoletkę masz!

    OdpowiedzUsuń
  4. orzeszki!! muszą być pyszne! *_*

    OdpowiedzUsuń
  5. Mniam orzeszki ;) Piękne paznokcie . Świetna bransoletka ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna bransoletka ;) ja też objedzona ;) a paznokcie boskie ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. bransoletka jest obłędna! ;oo btw,. zrobiłaś mi smaka na takie ciasteczka ;DD

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, ale piękne paznokcie! a co do tych orzeszków to czegoś takie jeszcze nie widziałam:) a wygląda pysznie! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. orzeszki wyglądają pysznie:) mam tą samą bransoletkę!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. orzeszki wygladaja bardzo interesujaco ;D
    i swietna bransoletka ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. orzeszki ♥
    śliczne paznokietki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. MMMMM same pyszności. Bardzo ładna bransoletka.

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładne pazurki, a orzeszki wyglądaja przepysznie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. orzeszki wręcz uwielbiam, zależy tylko z jakim kremem :) czekam niecierpliwie na następną notkę buziak :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Jej, jadłam też orzeszki ostatni raz mając... dokładnie 4 lata! Mmm... przypomniałaś mi dzień mojego dzieciństwa (komunię kuzynki :D)

    OdpowiedzUsuń
  16. Orzeszki wyglądają mega apetycznie :)
    Bransoletka super bo inna od tych wszystkich ze sznurkami i przywieszkami :)
    Paznokcie wyglądają oszałamiająco ! Super :)
    A ty strasznie się zmieniłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  17. O ja! Ale tu byłaś szczuplutka, ile wtedy ważyłaś. Wyglądałaś ślicznie, nawet rysy twarzy inne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie 4 kg więcej/mniej też tak widać.... aktualnie staram się stracić jeszcze jeden, chociaż po świętach nie będzie to takie łatwe...

      Usuń
  18. moja mama robi takie orzeszki zawsze na Boże Narodzenie;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie Ci w delikatniejszym makijażu! Widać, jaka z Ciebie ładna dziewczyna:) Nastepnym razem błagam o stylizację z lżejszym makijażem oka, może brązowa bardziej roztarta kreska zamiast czarnej?? Chociaż raz!!! Noproszę, proszę Cię:) Bardzo lubię Twój blog, chociaż mam zupełnie nijaki styl - jestem raczej taką szarą myszką... Pozdrawiam, Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, ślicznie wyglądasz na tym zdjęciu z delikatnym makijażem, jak dziewczyna w swoim wieku. Taka czarna kreska którą robisz sobie obecnie w ogóle Ci nie pasuje! przytłacza Cię, wygląda tanio i wulgarnie! pewnie i tak napiszesz że masz gdzieś takie opinie i najważniejsze jest to co podoba się Tobie ;) no ale może jednak kilka takich komentarzy skłoni Cie do refleksji

      Usuń
    2. dokładnie tak! Zdecydowanie korzystniej Ci bez tych czarnych kresek - wyglądasz delikatniej i dziewczęco., Te krechy dodają Ci w oczach zmęczenia a tu jest super świeżo.

      Usuń
    3. Tez sie podpisuje!! i slicznie wyglądasz w opaleniznie !! wiem, ze niezdorwa ale moze jakis samoopalacz?? zupelnie inna dziewczyna

      Usuń
    4. kreski sa i na dole i do góry :) tylko byłam wtedy bardzo, bardzo, bardzo mocno opalona :) i te kreski trochę się wtopiły w kolor skróry :)

      to był moment w którym potrafiłam iść na solarium 3 razy w tygodniu po 15 minut :) także rozumiecie teraz mniejsza widoczność kresek ;P

      Usuń
  20. Dwa lata temu? Ekstra! Podoba mi się! Przychylam się do próśb o lżejszy makijaż oka. O wiele Ci ładniej :-)


    A co do tipsów, ekstra że przyniosły szczęście i że french stał się zaręczynowym! Gratuluję właścicielce a Tobie biję brawa za przepiękną linię :-):-*

    OdpowiedzUsuń
  21. wow! orzeszkami mnie zaskoczyłaś, bo nigdy czegoś takiego nie widziałam :D muszą być pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ślicznie wyglądasz na tych zdjęciach Kochana:*
    a pazurki robisz piękniusie:))


    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam te orzeszki!! chociaz ostatnio jadlam je naprawde bardzo dawno, ladnych kilkanascie lat temu :) pamietam, że jest jakas specjalna maszynka do tego :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierwsze paznokcie szczególnie mnie ujęły :) Bransoletka jest po prostu świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. orzeszki... mmm pycha! szczególnie lubie z karmelowym nadzieniem ;P a tak w ogóle to bardzo ładna dziewczyna z ciebie :) jesli lubisz czasem poczytac, zapraszam :) uwierzwmliosc.bloog.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne wyglądasz w takim prostym zestawie. Do tego lekki makijaż - naprawdę bardzo ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bransoletka jest świetne.
    A jesli chodzi o paznokcie to wydaje mi sie że pierwsze ładniejsze:D

    OdpowiedzUsuń
  28. nigdy nie jadłam, ale nabrałam ochoty na te orzeszki! a na zdjęciach wyglądasz rewelacyjnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gdzie można dostać tą bransoletkę? Jest meega! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. zdjęcia może i stare ale przepiękne:)
    paznokcie robisz cudowne:*






    może masz ochotę obserwować mojego bloga? było by mi bardzo miło. Ja już Twojego obserwuję:)
    zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwielbiam tu wracac:) sama jestem miłośniczką,,tipsików'':) bo prostu nie moge bez nich zyc :)

      Usuń
  31. Uwielbiam wszystko co ma w sobie mleko w proszku:))))
    Fajne fotki, trochę się zmieniłaś, widac to.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Obłędne zdjęcia :) napatrzeć się nie mogę, a orzeszki wyglądają tak smakowicie, że chyba moja dieta poświateczna przestanie obowiązywać : )

    OdpowiedzUsuń
  33. hej, zauważyłam, że w twoich zestawach nie pojawiają się torebki. może poświęciłabyś im jakąś notkę ? uwielbiam twoje buty, jestem ciekawa czy masz taki sam szał na punkcie torebek ;) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie pojawiają się, bo raczej mało je gdzieś zabieram ;)
      bardziej chyba wolę zegarki niż torebki ;P ;))

      Usuń
  34. też jestem ciekawa torebek? nosisz w ogóle?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasem noszę, jak musze wziąść ze sobą więcej niż portfel i klucze ;)

      Usuń
  35. Raczej jestem po tej stronie barykady, która niezbyt szaleje na punkcie Twojego stylu, ale na tych zdjęciach sprzed dwóch lat wyglądasz tak świeżo i dziewczęco, dzięki temu, że nie zrobiłaś tak mocnej kreski dookoła oka, że musiałam to napisać :) normalnie inna dziewczyna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kreski sa i na dole i do góry :) tylko byłam wtedy bardzo, bardzo, bardzo mocno opalona :) i te kreski trochę się wtopiły w kolor skóry :)

      Usuń
  36. Jak się robi te orzeszki?:P Bo wyglądają przewspaniale :D a i jakbyś mogła powiedz mi jaki masz rozmiar buta? Ciekawi mnie to, bo ja przy moim 35-36 zakładając takiej wysokości buty ledwo trzymam się na nogach :D mam 170 cm wzrostu i zastanawiam się czy to wynika z tego, że mam za małą powierzchnię stykania się z ziemią czy po prostu jestem ofermą :P bo w butach z obcasem słupkowym 12,5cm nie jest straszne :P i da się śmigać

    OdpowiedzUsuń
  37. uwielbiam te orzeszki! dosyć długo się je robi hehe ale naprawdę warto bo są pyszne!
    paznokietki bardzo ładne :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  38. Miałaś doczepione włosy 2 lata temu??:) Pytam, bo tak na zdjęciach wygląda;) Fajne sandałki:)

    OdpowiedzUsuń
  39. stoooooooooo razy lepiej ci w takim delikatnym makijażu!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE