4/29/2012

Cosmoshop.pl

Cześć Wam! :)
Na pewno większość z Was zna firmę Cosmoshop.pl .
Ja ją znam już baaardzo długo i niezmiennie jestem zadowolona z jej produktów.


UWAGA! TYLKO DLA MOICH CZYTELNICZEK! :)
 KAŻDA OSOBA KTÓRA PRZY ZAKUPIE WPISZE W MIEJSCE NA KOD RABATOWY HASŁO : Diamentica
OTRZYMUJE 3% RABATU NA ZAMÓWIENIE! :)



Jakich produktów? Włosków oczywiście :)
Są niezastapione, ich jakość jest rewelacyjna! Są to 100% naturalne włosy.
Na moim blogu możecie je zobaczyć właściwie pod każdą notką ze stylizacją :)
Jestem z nich bardzo zadowolona i ogromnie Wam polecam.
W kilka chwil możecie całkowicie zmienić swój wygląd.
Nadają się także do farbowania, prostowania i kręcenia :) 

Marzą Wam się długie włosy? Nic prostszego :)
Zobaczcie jak to wygląda u mnie ;)





czas zakładania : zajmuje mi ok. 5-10 minut ;)



efekt tych włosków widzieliście w poprzedniej notce ;)))



Kolor #613 ( jasny blond) , długość 45cm - Cosmoshop.pl ♥

Polecam! :)


26 komentarzy:

  1. mam zamiar zamowic sobie od nich w najblizszym czasie ale odcien platynowy blond :) mialas moze juz ten odcien ??i zastanawiam sie nad sytetycznymi mialas moze kiedys ?duzo roznia sie w dotyku od naturalnych bo z tego co wiem roznica jest tylko taka ze syntetycznych nie mozna malować :) Jak cos daj znac kochana ;* WYgladasz Jak zawsze oszalamiająco :) !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zasze kupuje odcien #613.
      syntetycznych nigdy nie miałam :)
      ale jesli miałabym wybierać to wybrałabym te naturalne.

      Usuń
  2. Mam od nich wloski i jestem bardzo z nich zadowolona;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Asiu!!:D:D:D pięknie wyglądasz w krótkich włoskach, bardzo mi się podoba!:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się strasznie podobają długie włosy ale jak to ja . Wpadnie mi jakiś głupi pomysł do głowy i raz dwa ścięte włosy ;) Twoje włosy są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej!
    A nie miałaś problemu z doborem koloru? Ja chciałąbym sobie sprawić grzywkę, ale się boję, że wybiorę zło odcień... ;//
    Pozdrawiam, Dominika!

    PS Jesteś śliczna . <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie miałam problemu :) pierwszy raz jak wybierałam to nie wiedziałam czy będą pasowac, ale się udało ;) grzywkę lub włosy zawsze możesz tez pofarbowac ;) wtedy beda pasować na 100% ;) jesli byłaby róznica ;)

      Usuń
    2. ale przecież masz swoje za ciemne do nich :( jest różnica!

      Usuń
  6. Asia zrób notkę o tym jak dbasz o cerę, masz bardzo ładną widać, że zadbaną! Też chętnie bym sbie doczepiłą włosy ale są za drogie jak dla mnie;/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje własne włosy wyglądają bardzo źle. Pamiętam, jak pisałaś, że niestety rosną tylko do określonej długości, więc nigdy nie zapuścisz długich, dlatego nosisz doczepy, ale może powinnaś pomyśleć o jakiejś intensywnej kuracji wzmacniającej? Suplementy od środka, a na zewnątrz - wcierki, kosmetyki apteczne, może mezoterapia? Nie odbierz mojego posta jako złośliwość, sama borykam się z problematycznymi włosami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje własne włosy wyglądają bardzo źle. Pamiętam, jak pisałaś, że niestety rosną tylko do określonej długości, więc nigdy nie zapuścisz długich, dlatego nosisz doczepy, ale może powinnaś pomyśleć o jakiejś intensywnej kuracji wzmacniającej? Suplementy od środka, a na zewnątrz - wcierki, kosmetyki apteczne, może mezoterapia? Nie odbierz mojego posta jako złośliwość, sama borykam się z problematycznymi włosami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. probowałam już róznych środków (nie tylko w domu) w salonie fryzjerskim też (miałam okazje pracowac tam) i cały czas jest ten sam efekt :) nie mówiąc już o milionach zjedzonych tabletek belissy itp. ;)
      Druga sprawa - co jakis czas farbuje wlosy na jasny blond - siłą rzeczy niszcza się od tego. z koloru nie zrezygnuje więc moje terapie w tym kierunku ulegly zmniejszniu.. po prostu darowałam sobie i na dzien dzisiejszy wystarcza mi szampon z płynną keratyną, odzywka i maseczka :) nie chce mi się bardziej kombinowac. ;)

      Usuń
    2. Bardzo dobrze rozumiem, że nie chcesz rezygnować z farbowania, chociaż rozjaśnianie chyba najbardziej niszczy włosy. Bo człowiek ma do wyboru: albo farbować, ryzykując zniszczenie, ale jednocześnie być zadowolonym z koloru włosów albo niby rezygnować z niszczenia, ale bez zadowolenia z koloru, czyli także z wyglądu... Trochę błędne koło. Tym bardziej, że w blondzie Ci po prostu dobrze. Polecam robienie przez miesiąc jednej z tych kuracji:
      - 2xdziennie ziółka do picia skrzyp i pokrzywa plus łykanie calcium panthotenicum (koniecznie w tym zestawieniu!)
      - 1xdziennie połowa kostki drożdży zalana wrzącą wodą.
      Ostrzegam: ani ziółka, ani drożdże smaczne nie są, ale można dodać trochę miodu, a z drożdżami zmiksować np. banana, o ile jest czas, ewentualnie wypić je szybko, traktując jak lekarstwo. Zobaczysz, że po tym miesiącu włosy będą mocniejsze i powinno urosnąć trochę baby hair. Łykanie suplementów typu belissa nie przynosi takich efektów, bo zawarty w nich zestaw witamin działa ogólnie na cały organizm, w tym także skórę i paznokcie, włosy potrzebują "terapii celowanej" :) Ale efektów baaaardzo spektakularnych po drożdżach czy skrzypopokrzywie nie będzie, niestety, mimo to myślę, że warto spróbować, bo lepiej będzie na pewno. Przepraszam, że się tak mądrzę, ale po zdjęciach patrząc wydaje mi się, że mam włosy podobne do Twoich, a jestem weteranką wielu kuracji i wiem, że można sobie pomóc nie tylko kosmetykami :)

      Napisz jeszcze, czy Twoje włosy są jakoś specjalnie obcięte do noszenia doczepów? Wydaje mi się, że są dość mocno wycieniowane na końcach. Po założeniu kosmyków tego nie widać. Wygląda, jakbyś miała włosy podcięte tak fajnie, "piętrowo".

      Usuń
    3. zapraszam na wizaż :) Blondyny mają tam wątek a jakie one mają śliczne włosy :) może czegoś Ci doradzą :)

      Usuń
  9. Ja planuje się zaopatrzyć w te krótsze (25cm albo może 40..chociaż 40 się boje hehe) :-) w przyszłym miesiącu. Cieszy mnie zniżka :-D

    OdpowiedzUsuń
  10. Asiu te wlosy sa na takie grzebyczki? Trudno sie je wpina we wlosy? Czy przy zdejmowaniu nie wyrywaja naturalnych wlosow?
    Jest to fajna alternatywa. Ja sama planuje sciac wlosy, zeby troszke odzyly, ale od czasu do czasu zrobic sobie takie dlugie to na prawde fajna sprawa.
    magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak to są te na tych spineczkach - grzebyczkach ;)
      Wg mnie ,,montaż'' jest baaardzo prosty ;) da się je załozyć nawet bez lusterka ;)
      przy zdejmowaniu nie wyrywają naturalnych włosów.

      Dokładnie tak jak napisałas - fajna alternatywa ;) bo w kilka minut mozna miec dłuugie piękne włosy! ;)

      Usuń
  11. Hello,
    Zostałaś otagowana przeze mnie do taga:reading is cool:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Asia, a mogłabyś napisać kiedyś o tym jak dbasz o stopy?? Masz bardzo ładne i wypielęgnowane stópki. Nie robią Ci odciski, zgrubienia od noszenia obcasów, proszę proszę napisz jak o nie dbasz.

    OdpowiedzUsuń
  13. lalka,a jak je zakładać? można je zdejmować kiedy tylko się zechce?

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam pytanie, jak dobierałaś kolor włosów? Ja mam dość dziwny mój brąz i ciężko mi do niego dobrać jakikolwiek kolor doczepów. Tutaj sie trochę boję,bo nie chcę wyglądać dziwnie jak dobiorę inny kolor.. Nie czujesz dyskomfortu nosząc te włoski? Dobrze się trzymają?

    Bardzo prosze o odpowiedź na moim blogu, pozdrawiam! : )

    OdpowiedzUsuń
  15. Tez uzywam blondu #613,45cm... tylko,ze Twoje sa strasnie cieniutkie a powinny powodowac ze bedziesz miala efekt zageszczonych wlosow a nie tylko przedluzonych. Ja w pasemkach teraz nie schodze ponizej 1grama, trzeba patrzec na takie rzeczy bo to jest wazne jak pozniej beda wygladac nasze wlosy, a clipy lepiej zrobic samemu;) kupic tasme i spineczki, chyba ze posiada sie starsze, pociac tasme jak sie chce i gotowe;) o wiele lepiej to wtedy dopasujesz :) mam nadzieje ze nastepne wloski dodadza Ci objetosci. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Prosze doradźcie mi przeszukując mase stron internetowych widziałam różne włosy naturalne syntetyczne mieszane... ale też 7 clipsów lub 1 szeroki gruby clips które lepsze jestem zielona a chce dlugie ładne włoski

    OdpowiedzUsuń
  17. Ile gram ma ten zestaw? :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzisiaj byłam u fryzjerki sie obciąć, chodzę od tamtego czasu taka wku*** Już nigdy nie zaufam fryzjerowi ;/ Teraz żeby mi włosy odrosły musze z pól roku czekać ;/ Szukałam w internecie informacji na temat doczepianych włosów i znalazłam twojego bloga. Miałam kiedyś na jeden dzień takie i powiem szczerze, ze drażniły mnie po kilku godzinach, bo ciężkie były.. ale teraz sie zastanawiam, czy sobie takich nie kupić :)Ładnie wyglądasz w długich :) Pozdrawiam, Karolina :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE