4/28/2012

Słonecznie.

Cześć Wam!
Jak tam mijają Wam wiosenno-letnie dni? Jakie macie plany na majówkę? :)
Ja powoli przygotowuję się do moich urodzin ;)...
Już za kilka dni ;))) a tymczasem dzisiejszy dzień spędziłam na odpoczywaniu, załatwieniu kilku spraw i zrobieniu zdjęć ;) (tzn. zdjęcia robiły mi moja siostra i koleżanka ;) jestem bardzo zadowolona ! Dziękuję Wam! :)) ) ...
a oto przed Wami pierwsze efekty ;)))












Włosy - Cosmoshop.pl  | Zegarek - EdiBaZZar.pl  | Buty - StyloweButy.pl ♥ 

pewnie zauważyliście , że mam krótkie pazurki pomalowane lakierem ;)
Lakier jeden z tych które ostatnio pokazałam Wam w notce - SPN Sylwia Pfajfer ;)
już niedługo przygotuję dla Was informację jak się sprawują ;))) 


49 komentarzy:

  1. Piękna jak zawsze! I te butki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaa kochanie jak zwykle wyglądasz jak prawdziwa laska:) Kolor butków taki wakacyjny, że aż mi sie słonca chce a w UK od dwóch tyg nic tylko pada:(

    OdpowiedzUsuń
  3. nieziemskie buty <3 w ogóle zazdroszczę Ci takiej figury! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczyno !!!! Wchodzę na Twój blog po raz pierwszy (i już wiem, że nie ostatni :) ) Jesteś nieziemska, nie wiem co posiadasz takiego w sobie ale, aż się zakochałam! Masz piękne ciało, nogi cudo wszystko jak z bajki. Twoja buty są najlepsze na świecie, a to jak w nich wyglądasz tak doskonałe, aż żałuje że ja nie mogę pozwolić sobie na tak wysokie buty!

    Jak zawsze będzie jakieś ale, bo tym złamałaś mi serce! Mianowicie (oczywiście MOIM ZDANIEM) powinnaś zrezygnować z tej czarnej kreski pod okiem ponieważ, bardzo ale to bardzo cię postarza i robi z twojej twarzy bardzo ciężką zmęczoną twarz, myślę, że bez niej wyglądasz tak zjawiskowo, że ludzie na ulicy wpadali by w słupy oglądając się za Tobą, (jeśli już teraz tego nie robią ;))

    Pozdrawiam :) będę tu zaglądać częściej

    OdpowiedzUsuń
  5. nieziemskie masz te buty Kochana:*
    wyglądasz wiosennie i mega sexy:)

    Zapraszam na nowy post:)
    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com/2012/04/new-look-yellow.html

    OdpowiedzUsuń
  6. W tych butach Twoje nogi wyglądają jakby miały sto metrów!
    Niesamowite :) i świetnie wyglądasz...

    OdpowiedzUsuń
  7. ja tez mam nie dlugo urodzinki :DD
    Pieknie wygladasz :**

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęcia, ale niestety te buty mi tu nie pasują :p

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie wyglądasz! masz cudowne buciki!:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Buty , buty i jeszcze raz butyyy ♥ ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nogi, nogi, nogi, nogi i Asia! Jejku jak ja Ci zazdroszczę tych długich, pięknych nóg i wszystkich par butów:P

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale super spodenki:) A w tych butach Twoje nogi.. mmm:D

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. buty genialne!:)) Bardzo pobają mi się Twoje krótkie spodenki;)
    Mam nadzieje, ze urodziny spędzisz baaaaaaardzo miło:)

    OdpowiedzUsuń
  14. łoł:d podziwiam cię ze potrafisz chodzić w takich butach :D

    OdpowiedzUsuń
  15. aleksandra cieśla29 kwietnia 2012 02:02

    Zdjęcia mi sie tez podobają! :) Cieszę się, że Tobie również :) Buziaki i do następnej sesji :*

    OdpowiedzUsuń
  16. połamałabym nogi w tych obcasach:):)

    OdpowiedzUsuń
  17. Asiu udanych urodzin Ci życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  18. jeju, jak ja Ci zazdroszczę umiejętności chodzenia w taaaaakich szpilkach!

    OdpowiedzUsuń
  19. jak zawsze świetne butki :)

    pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. 2 pierwsze zdjecia powalaja! :)
    Z niecierpliwoscia czekam na Twoja recenzje zdjec lakierow. Niedlugo mam wesele i chcialam sobie zamowic te lakiery. Zastanawiam sie jednak jak z ich trwaloscia? Poszukuje lakieru, ktory mi na prawde nie odprysnie po umyciu rak czy tak po prostu. Niestety z doswiadczenia wiem, ze nawet lakier loreala odpryskuje po kilku godzinach :/ Czekam zniecierpliwoscia!

    Buty prezentuja sie super slonecznie. Zazdroszcze takiego slnca, bo u mnie od swiat codziennie pada!!!!!!!!!!!!!!!
    magda

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie wyglądasz!Od razu rzuciły mi sie w oczy pazurki.Świetny kolorek a stylizacja boska jak zwykle

    OdpowiedzUsuń
  22. nogi!!!!!!!!!!


    cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  23. piekne buty, cudowne nogi!!Ja tez mam za kilka dni urodziny, dokladne 3 maja, kiedy sa Twoje??
    Buziaki Piękna!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękne zdjęcia :)
    Buuuuuuuuuty <3

    OdpowiedzUsuń
  25. hej!
    Podobają mi się Twoje buty. Nurtuje mnie jednak pytanie: Jak Ty możesz w nich chodzić? Taaakie wysokie.
    Jeszcze bardzo mi się podobają te zdjęcia. Mam pytanie... jakim aparatem zostały zrobione?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdjecia były robione dwoma aparatami :)
      nikon D5100
      i canon (ale nie wiem jaki niestety) ;)

      Usuń
    2. aleksandra cieśla2 maja 2012 06:13

      i nicon D90 + lampa nicon :)

      Usuń
  26. ASIA,

    POWTÓRZE PYTANIE, KTORE ZADAŁAM POD POSTEM O LAKIERACH, A NIE ODPOWIEDZIAŁŚ..............
    CO MYSLISZ O PAZNOKCIACH ROBIONYCH METODĄ KAWIOROWĄ I CZY MOŻNA ZROBIC JE W ZACISZU WŁASNEGO DOMU BEZ PROBLEMU?????????????????? ODPISZ, PROSZĘ, PROSZĘ, PROSZĘ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepraszam, ze wczesniej nie odpisalam.
      na pewno fajnie wyglądają ;) i dość łatwo się je wykonje ;) oczywiście, można je wykonać w domu, jednak nie wiem jak z trwałością jesli chodzi o wykonanie na ,,lakierze''.
      osobiście pewnie bym zrobila je na akrylu , ale wazne jest też to, że ,,bulion'' (te drobinki) powinny byc dobrej jakości - zdarza się , że po dotknięciu np liquidem tracą kolor, a to już nie jest zamierzony efekt :(((
      osobiście ich nie robiłam, bo nie miałam takiej potrzeby ;) (klientki tez nie chciały :P)

      Usuń
  27. świetny tatuaż na łapce! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. czuję lato, piękne buty i nadal podziwiam jak Ty w nich chodzisz...
    nie bolą Cie nogi?

    OdpowiedzUsuń
  29. Słonko szałowo wyglądasz ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładne nogi i fajnie jest podkreślasz :)
    Ładna stylizacja i fajny klimat sesji ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. stylizacja minimalistyczna pod względem doboru ubioru oraz dodatkow, nogi masz idealne, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Super pogoda. Wygladasz pieknie!

    OdpowiedzUsuń
  33. Asia, 6-te zdjęcie od góry prześliczne, jak i to zbliżenie. Rewelacja bardzo udana sesja :) Fajnie wiosennie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszystkiego najlepszego !!! Spełnienia marzeń !!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Wszystkiego najlepszego !!! Spełnienia marzeń !!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Troche tu nie pasują te dresowe spodenki, bo buty są bardzo eleganckie.

    OdpowiedzUsuń
  37. Dokładnie , spodenki mogłby być jeansowe :) Buty super ,dajesz radę w takich chodzić ?? :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE