4/18/2012

NIESAMOWITA NOWOŚĆ! LAKIERY SPN Sylwia Pfajfer!

Cześć Wam :)
wiecie, że specjalizuje się w paznokciach ;) ...żel i akryl jest bardziej dla profesjonalistów ;)
jednak dziś chciałam Wam przedstawić coś z czym sobie poradzicie bez najmniejszego problemu :)
i będziecie mega zadowolone z efektów...

Bardzo dobrze znana firma w świecie stylizacji paznokci! Jedne z najlepszych produktów na świecie!!!



oto przed Wami jak najbardziej świeżutka - bo dzisiejsza PREMIERA LAKIERÓW  -

SPN Sylwia Pfajfer :)

Zobaczcie jakie cudne kolory!!!! :)








Tu macie linka do sklepu :


♥ POLECAM CAŁYM SERCEM :)

Kochane w komentarzach padły ważne pytania:

,,chciałam kupić te lakiery ale żeby zobaczyć cenę trzeba zakładać konto, przebolałam i chciałam założyć ale zobaczyłam, że NIP jest wymagany po cholerę? :O,,

Żeby zobaczyć ceny i kupić jakikolwiek produkt trzeba być zarejestrowanym w sklepie.
Sklep jest głównie przystosowany dla firm (salonów kosmetycznych), dlatego NIP jest obowiązkowy ( wiele firm/salonów zamiast paragonu bierze faktury) stąd to wymaganie.

Jeśli nie macie firmy (w polu NIP wpiszcie dowolne cyfry) :) 
i wszystko będzie dobrze :)))

drugie pytanie:

,,Ale wybór kolorów, ale ma pytanko bo nie znam tej firmy lakierów. Czy odpryskują szybko, bo wiele lakierów utrzymuje się tylko jeden dzień albo pół.''

Lakiery są bardzo, bardzo dobre. (sama dostanę je w następnym tygodniu ;)) ale już mogę poręczyć, że się nie zawiedziecie. Firma jest w czołówce najlepszych na świecie profesjonalnych produktów do stylizacji paznokci.
Pamiętajcie też , że jeśli chcecie wyciągnąć 100% z wytrwałości lakieru na paznokciu, przed nałożeniem koloru najpierw odtłuszczamy płytkę paznokcia (np. produktem Clean&Prep) a następnie malujemy bazą :)



Charakterystyka lakierów SPN:

- płaski pędzelek zapewniający idealną aplikacje i kontrolę nad rozprowadzaniem lakieru
- nano-pigmenty (bardzo drobne) które gwarantują mocne krycie
- produkowane na eko-bazach nie zawierających szkodliwych substancji, idealne dla kobiet w ciąży i alergików
- nie pozostawiają smug podczas malowania
- niepowtarzalne, niespotykane, bardzo kobiecie i stylowe kolory
- Nano Shine- pierwszy na rynku wybłyszczacz z nano cząsteczkami zapewniający niewiarygodny połysk.
Jeśli macie jeszcze jakieś pytania to piszcie ;))
 

32 komentarze:

  1. Tyle tych odcieni, że nie wiadomo jaki wybrać.

    OdpowiedzUsuń
  2. 034, 047, 057 - jakieeee piękneeee! <3 Cudowne kolory, wszystkie robią wrażenie! Swoją drogą u mnie mały konkursik, może się skusisz? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Boskie kolory!!! Wszystkie bez wyjątku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, swietnie ze je zareklamowalas! Bardzo mi sie podobaja!
    Kupilas juz jakis? Jesli tak moglabys pokazac kiedys w notce jak wyglada lakier na paznokciach i jaki pedzelek maja? Jestem bardzo ciekawa! Lubie zele tej firmy i chcialabym poznac Twoja opinie na temat lakierow. Wtedy chetnie je wyprobuje :)

    jak mija Ci tydzien? Masz duzo pracy? Jesli znajdziesz czas, odpisuj u mnie dobrze? I tak na zmiane bedziemy robily. Ja nie zawsze zauwazam na czas ze ktos udzielil odpowiedzi na moj komentarz.

    Sciskam mocno
    milego dzionka :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakiery powinny pojawić się u mnie w następnym tygodniu ;)
      Jednak z całym zaufaniem mogę już powiedzieć, że są rewelacyjne bo Sylwia nigdy by nie dała bubla do użytku :))) a więc GORĄCO POLECAM!!! ;)

      a tydzień , w zasadzie tak jak każdy inny ;) trochę pracy jest ;) ale nie jest źle ;)))
      Pozdrówki!!! :)

      Usuń
    2. Czekam na efekty na pazurkach :) bardzo jestem ich ciekawa.

      Ile kosztuje taka przyjemnosc? :)

      ciesze sie, ze masz co robic. Ze sa klientki. Robisz fajne pazurki, wiec sie nie dziwie. Masz swoj gabinet czy pracujesz dojezdzajac do klientek?

      Ja juz dzis siedze od 9 w firmie. Solarium nawet nawet, na szczescie. Ostatnio chcialam wrocic do obcasow, podziwiam Ciebie ze wytrzymujesz na takich szpilkach. Ja pracuje 11 godzin, glownie mam prace siedzaca, ale ciezko by mi bylo wytrzymac tyle w takich platformach, zwlaszcza ze mam problemy z kolanem.
      Ty wytrzymujesz bez problemu tyle czasu?
      Mnie najbardziej zawsze przerazaja nasze polskie chodniki. Pokonywanie ich w platformach graniczy z cudem ;)

      ps. Mam prosbe. Jesli mozesz odpisuj u mnie na komentarze. Preferuje ten sposob, wtedy wiem, ze bylas, odpisalas, i moge na biezaco komentowac.

      Milego dnia

      Usuń
  5. Swietne kolory! a jak wyglada sprawa cen? na stronie ich nie ma:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjne kolory i opakowania

    OdpowiedzUsuń
  7. łooooo jaki wybór ;o świetne kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  8. jeja ale świetne kolory!!!! ile kosztują te lakiery?

    OdpowiedzUsuń
  9. ASIK,


    NAPISZ PROSZE CO SĄDZISZ, CZY WYKONYWAŁAŚ I GDZIE ZAKUPIĆ MATERIAŁY ( NA UŻYTEK PRYWATNY) DO ZROBIEBIENIA PAZNOKCI METODĄ K A W I O R O W Ą!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdybym miała wybierać to kupiłabym wszystkie! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW ! Jakie świetne kolory tych lakierów ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow odcienie niebieskiego są śliczne ! Cuudnee ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne kolorki !

    OdpowiedzUsuń
  14. faktycznie ciekawe kolory,, szczegolnie podobaja mi sie te z serii i love holidays :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przejrzałam większą część Twojego bloga, i widziałam jak pisałaś o tym że komuś się nie podobają jakie robisz paznokcie. Fakt, że mogą się komuś nie podobać ja sama bym nie zdecydowała się na takie. Jednak to nie zmienia faktu, że robisz to doskonale. Paznokcie wyglądają pięknie, a ich wykonanie jest perfekcyjne. Długo już się tym zajmujesz ? Ile kursów przechodziłaś ? Jak się uczyłaś tego wszystkiego ?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. aaa kolory fantastyczne, szczególnie te wszystkie róże!!! a rózowy polubiłam, dzięki Tobie :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale wybór kolorów, ale ma pytanko bo nie znam tej firmy lakierów. Czy odpryskują szybko, bo wiele lakierów utrzymuje się tylko jeden dzień albo pół.

    Zapraszam do mnie na konkurs

    http://kasiakoniakowska.blogspot.com/2012/04/konkurs-z-nagrodami.html

    OdpowiedzUsuń
  18. chciałam kupić te lakiery ale żeby zobaczyć cenę trzeba zakładać konto, przebolałam i chciałam założyć ale zobaczyłam, że NIP jest wymagany po cholerę? :O

    OdpowiedzUsuń
  19. jak ja lubie ten blog ;)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. meeega lakiery :) zapraszam do mnie http://soursweetsalty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. ale superancko!!!!!!!!!!! bede zbierac ;D cudownie! cudownie! cudowne kolory!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE