4/16/2012

Zimna wiosna.

Cześć Wam :)
jak tam weekend?

u mnie całkiem, całkiem... jednak pogoda mnie dobija :( czyzby nigdy się już nie miało zrobić ciepło???
Mam nadzieje, że wiosna i lato nie będą wyglądały tak jak zima :(((

wczora wybrałam się z siostrą i koleżanką na Titanica3D :)
powiem Wam, że film oglądałam już chyba z 50 razy.... ( mam go jeszcze w wydaniu na kasecie VHS) :D hehe
ale i tak się popłakałam:P
było warto pojechać i zobaczyć po raz kolejny niesamowity tragicznie kończący się romans Rose i Jack'a ;)))

a dziś mam dla Was zdjęcia robione już dość dawno ;) jednak pogoda jest niezmienna... pochmurna, zimna, szara i deszczowa :(

ale i tak mam nadzieję, że niedługo będą radykalne zmiany ;)








Kurtka - House | Top - Tally Weijl | Szorty - Tally Weijl | Włosy - Cosmoshop.pl

53 komentarze:

  1. pięknie!:) fajne dżinsowe szorty!

    OdpowiedzUsuń
  2. no niestety pogoda nas nie rozpieszcza.. oby szybciutko przyszła wiosna ;) fajne spodenki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. całkiem fajnie! zapraszam do nas http://vampiresandsweethearts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nikt mnie chyba do emu nie przekona, gdybyś zmieniła rajstopy i buty to byłby fajny, niewymuszony american style ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudnie wyglądasz :) ja też chyba pójdę na Titanica 3d

    OdpowiedzUsuń
  6. o jak Ci fajnie, a ja nadal czekam aż Titanic wejdzie do mojego kina, Ja również oglądałam go baaardzo dużo razy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super! bez niepotrzebne napinki, stylowo i na luzie! bomba!

    OdpowiedzUsuń
  8. o dziwo na zdjęciach nie wyszłaś wulgarnie... może trzeba postawić na foto z bliska

    OdpowiedzUsuń
  9. ja także mam już dość tej pochmurnej pogody i z utęsknieniem czekam na prawdziwą wiosnę ah! fajnie Ci w tych okularkach :) pozdrawiam! obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja podobna do mojej, jeszcze zimowej:) zapraszam tutaj: http://all-ab0ut-me.blogspot.com/2012/03/shorts-in-winter.html :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie też ta pogoda dobija...:< Fajna kurtka ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja film oglądałam tylko raz :( chyba dużo straciłam ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wyglądasz :) Też muszę się wybrać na ten film :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ojj zazdroszczę Ci tych cieplutkich emu:)
    nie mogłam się tej zimy zdecydować na nie ale na przyszły sezon to mój pierwszy na liście must have:)

    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  15. nie tylko u ciebie jest tak zimno. Mieszkam we Wloszech, od 1,5 tygodnia zimno jak diabli

    OdpowiedzUsuń
  16. Juz nie moge sie patrzec chyba na Twoje zdjecia bo mi sie przykro robi ze taka zgrabna i sliczna jestes a ja nie :( ;D ha ha;D
    okularki masz czadowe;D
    Titanica ogladalam tez ho ho ile razy i za kazdym razem tez placze;D nie moge sie doczekac kiedy bedzie grany u mnie..;) kocham ten film;)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne fotki też mam EmU ;D
    Kocham Titanica ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. piekne okulary gwiazda!:)) super wygladasz jak zwykle <3

    OdpowiedzUsuń
  19. titanica znam na wylot :))
    muzyka piękna!


    pozdr. AL / Rozdanie "KulturaBAG" na Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  20. mimo ze od poprzedniego postu minelo juz kilka dni ja nadal nie moge uporac sie z twoja cudowna kolekcja butow:D

    OdpowiedzUsuń
  21. O ! Super , że ktoś był na tym filmie bo właśnie byłam ciekawa jakie efekty :)
    Świetne szorty oraz okulary :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo fajne były efekty ;) mimo, ze film pierwotnie film nie był robiony pod technikę 3D ;)

      Usuń
  22. gdzie kupiłaś te rajstopki?:)
    stylizacja na + :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rajstopy kupiłam w sklepie z bielizną ;) a firma to chyba była gatta ;)

      Usuń
  23. ja już na titanica nie pojde, nie ma szans, nikt mnie tam nie zaciagnie nawet wolami ;D nie bede znowu plakac jak jack bedzie umierac ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja płakałam na koniec :P i w tym momencie jak Rose siedziała w łodzi szalupowej i zjeżdżała w dół, a Jack i Cal stali przy barierce... i ta piosenka.... masakra :P xD

      Usuń
  24. Haha, zgadzam się z Brain for sale, ja tez nie pójde oglądac bo wiem że skończy się potokiem łez i tym okropnym uczuciem smutku:) Oglądałam go chyba z 20 razy i za kazdym razem nie potrafię po prostu przyjąc zakończenia do wiadomości:P

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna stylizacja ; *
    fajnie się ubierasz.
    Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja płakałam dopiero na koniec filmu, kiedy wszyscy biją brawo, a oni się całują... stylizacja ,, na luzaku" bardzo fajna:D

    OdpowiedzUsuń
  27. uwielbiam Cię w takich zestawieniach <3

    OdpowiedzUsuń
  28. great outfit! love your shorts a lot!

    Lyosha
    Inside and Outside Blog
    P.S. following you now, fab-fab blog!

    OdpowiedzUsuń
  29. Asiu lubię tu zaglądać ale moim zdaniem ta stylizacja jest jedna z gorszych ( duży plus za włosy )

    pozdrawiam z Wrocławia

    OdpowiedzUsuń
  30. jedna z gorszych stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajna stylizacja :) Obserwujemy? ;P

    OdpowiedzUsuń
  32. Asiu kupiłaś zaproszenia ślubne więc kiedy ten dzień

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak, ;p tak to jest jak ktoś , że tak powiem wsadza nosek w nie swoje sprawy :P:P hehe
      konto na allegro mam jedno, ale nie tylko ja z niego korzystam, więc jak juz ktoś przegląda co kupiłam to musi się liczyć z tym, że to nie musi być moje :))))

      nie planuję ślubu przez najbliższe 5 lat :)

      Usuń
  33. that's a really nice look.
    i love leather jackets to give the outfit a tough, rock look! like it is in your outfit.

    OdpowiedzUsuń
  34. podróby emu :(

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam tego typu okulary! :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Jak dla mnie zawsze wygladasz świetnie !nic dodać nic ująć :D POzdrawiam ;* + ps te rajstopki sa tak niewidoczne jakbys byłą na gołe nunki :) swietne są :)! ;*

    OdpowiedzUsuń
  37. przytyłaś w nogach :(

    OdpowiedzUsuń
  38. czemu nie publikujesz niemiłych komentarzy :|

    OdpowiedzUsuń
  39. pokaż się kiedyś bez doczepów!

    OdpowiedzUsuń
  40. Jedynie te emu mi się nie podobają:)
    M.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE