5/27/2012

panterka + niebieski

Cześć Wam!
Dziś zestawienie na aktualną pogodę :)
Trochę niebieskiego + panterka :)
Postanowiłam też dodać złotą kolczastą bransoletkę ;)
(jeśli chciałybyście taką to jeszcze jest czas , aby wziąć udział w konkursie na moim blogu :)))
wystarczy kliknąć w pierwszy banerek ( o konkursie) po prawej stronie na blogu :)













Top - Tally Weijl | Szorty - American Eagle | Buty - @ | Bransoletka - EdiBaZZar.pl |
Włosy - Cosmoshop.pl | Lakier na paznokciach - SPN Sylwia Pfajfer 

93 komentarze:

  1. świetnie ; )
    śliczny lakier na paznokciach. ;D
    pozdrawiam ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. kochana zazdroszczę Ci tych butków:)!! Wszczególności wersji czarnej i różowej chociąz ta też jest piękna♥ niestety narazie nie ma mojego rozmiaru bo zostal wykupiony:(
    sliczne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. nijak -_- swietne buty reszta tandeta ...

    OdpowiedzUsuń
  4. super ta bransoletka wyglada ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejna para? Wow, naprawdę się zakochałaś w tym modelu butów :D

    OdpowiedzUsuń
  6. buty i bransoletka to jakis odlot ^^ cudooo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię Cię, Asiu, ale zauważyłam, że w Twoich stylizacjach nie ma od dłuższego czasu niczego zaskakującego. Zawsze szpilki lub koturny, zawsze albo krótka spódniczka, albo krótka sukienka, albo spodenki. Zupełnie tak, jakby moda POZA ustalonym przez Ciebie stylem nie istniała, a szkoda, bo masz tak piękną figurę, że mogłabyś tworzyć naprawdę BAJECZNE stylizacje!
    Chciałabym kiedyś zobaczyć Cię w czymś innym :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Limonko :) nie ma dlatego, że ja po prostu się tak ubieram i nie czuję potrzeby zmieniać czegoś w ubiorze, zakładam to co jest najwygodniejsze ;) kocham topy i spodenki ;) mam ich ogromne ilości ;) jednak tak jak napisałaś mogły się już trochę znudzić ;) jednak nie będę na siłę szukać czegoś tylko po to, żeby ,,dać coś innego'' na bloga. Szkoda mi po prostu kasy na coś co będzie leżeć, a nie będę w tym chodzić ;P

      Usuń
    2. A ja sądzę, że jest ok, bo i po co ktoś na siłę ma się stylizować.. Tylko po to, żeby dać super focie na bloga ?
      Ja wolę jak dziewczyny pokazują jak wyglądają na codzień.. a nie.. wymyślą stylizację a potem wyjść na miasto się nie da..
      Po drugie jako Diamentica Butoholiczka :P to co ma pokazywać? Jasne, że buty :)
      Pozdrawiam
      monika-makusia.blogspot.com

      Usuń
    3. No i to jest zrozumiała odpowiedź ;)

      Usuń
  8. Bardzo fajnie, a buty wygodne?;>

    OdpowiedzUsuń
  9. Buty przyciągają! *_*

    Zapraszam do obserwowania mojego bloga, nowy adres:
    www.diane-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie ;) Fajna branosetka i te buty <3 choć bardziej jestem za czarnymi, ale ogólnie robią na mnie wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. a ja tak z innej beczki, śliczka koszulka;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Buty różowe, czarne i te są genialne :)
    Zazdroszczę ci tych bucików, też bym takie chciała :)
    Ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. prześliczny kolor na pazurkach :D co do butków to zawsze zastanawiałam się czy chodzi się w nich wygodnie, bo wyglądają na niestabilne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczny z Ciebie koteczek ;) ślicznie wyglądasz ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Asiu niestety nogi masz trochę za pulchne.. Włosy na plus!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie Ty, posrańcu, widzisz pulchne nogi? Hahahahhahhhhhhhhhhh.

      Usuń
    2. wydaje mi się że ktoś tu ma pulchne nóżki i zazdrości Asi :D :)

      Usuń
  16. Śliczny lakier masz na paznokciach <3
    Jak zawsze super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  17. jak zawsze świetny outfit:) masz swój styl i super dobierasz dodatki. Oczka mi się świecą jak zobaczyłam Twoje butki, boskie są!!! Ale czy wygodnie się w nich chodzi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wygodniutko :) ostatnio biegałam w nich na działce po trawiastych górkach i pagórkach jak robiliśmy grila ;) i serio było mega wygodnie! :)

      Usuń
  18. Moje ulubione nóżki :) Pięknie wyglądasz, chciałabym na jeden dzień sobie pospacerować w takich bucikach i mając takie nóżki ;) Ślicznota :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale śliczna fryzurka:)) wygodnie się chodzi w takich butkach?:D:*

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny kolor lakieru na pazurkach :)
    Po drugie ja to cię dziewczyno podziwiam za to , ze śmigasz w takich butkach :)
    Bransoletka ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo podoba mi się bransoletka, buty też tu pasują, mają ładny print chociaż w dalszym stopniu nie jestem do nich przekonana na tyle bym mogła takie założyć, pozostawiam to więc innym ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak zawsze wygladasz rewelacyjnie ;*!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. przytyłaś Aśka ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja miałam napisać, że Asia schudła

      Usuń
    2. a ja wlasnie mysle że schudła :P ładnie tu wyglądasz

      Usuń
  24. szkoda, że poza butami nie masz nic ciekawego w garderobie :( może zamiast kupować tyle butów kup jakieś inne ciuchy bo ciągle tylko te spodenki :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w garderobie mam to w czym lubię chodzić, aktualnie nie czuję potrzeby inwestycji w inne ciuchy.
      Ciągle spodenki? no tak bo mi się w nich najlepiej chodzi :) i po co mam to zmieniać? nie będę kupować czegoś tylko po to by tu zaprezentować i potem się martwić, że się kurzy, albo, ze nie mogę tego sprzedać :P:P sory, ale nie na tym rzecz polega :)

      Usuń
    2. osoba która dała ten komentarz chyba nie wie o czym jest i jaki sens ma blogowanie-według mnie na blogu pokazuje sie tym kim sie jest a nie papuge która ma grac pod publiczke, wiec jesli ktos lubi spodenki to je pokazuje nawet na milion sposbów a ten kto ich nie lubi oglądać niech nie ogląda :) proste

      Usuń
  25. Świetne buty ;-) Zapraszam do mnie, nowa notka :)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny outfit!
    fajne buty, tylko zastanawiam się czy wygodnie się w nich chodzi? ;))

    OdpowiedzUsuń
  27. Super Buciki ;) Cuda chciała bym też takie ale jeszcze nie przekonana jestem do nich ;/ Reewelacyjnie wygladasz :):)

    OdpowiedzUsuń
  28. masz przecudowna figurę! <3 a buty robia wrazenie, chcialabym je miec :(

    OdpowiedzUsuń
  29. a gdzie Twoje paznokcie-szpony? Coś ostatnio masz tylko krótkie paznokcie... czyżby niewygoda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będą niedługo :) a jeśli chodzi o niewygodę... tak chodzilam ponad 2 lata w stiletto non stop ... i tak było mi nie wygodnie, że szok :P hehe

      Usuń
  30. świetnie wyglądasz, bardzo podoba mi się warkoczyk na włoskach:)
    gratuluję pięknych nóg:*

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudny zestaw :) wszystko jest jak najbardziej na miejscu :) Genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajny zestaw. W szczególności butki, ale to juz norma :) ślicznie wyglądasz w tej fryzurce, warkoczyk dodaje zwiewności i troszkę nasuwa na myśl dziecięce lata.

    Buźka wielka,

    K>

    OdpowiedzUsuń
  33. Podoba mi się twoja fryzura <3

    OdpowiedzUsuń
  34. fascynuja mnie te buty... :)

    OdpowiedzUsuń
  35. buty do mnie nie przemawiają może dlatego że nie lubię panterki, ale reszta jest cudowna!
    pięknie wyglądasz w niebieskim!

    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  36. świetnie wyglądasz kochana :)
    bardzo dziewczęco i uroczo Ci w tym waroczyku :)
    aaa butki hmmmmmmm boskie ;*
    buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  37. znowu kopyta w jednym fasonie tylko kolory inne wieje nuda i tandeta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violcia, kazdy Twoj komentarz jest negatywny... nie pamiętam, żeby coś Ci sie podoba ło, skoro nic Ci nie przypadło do gustu, nikt Cie nie zmusza do ciągłych odwiedzin na blogu :)

      Usuń
  38. te buty są piękne:) i ta mięta na paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetnie wyglądasz ! A buty cuudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny blog! I te nóżki, zazdroszczę Ci ich :) heh :)
    Oczywiście też dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Nice post!!
    I have a fabulous giveaway.Please join here:
    http://natbeesfashion.blogspot.co.uk/2012/05/giveaway-time.html

    kisses :)

    OdpowiedzUsuń
  42. ciekawe czy są wygodne?:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  44. Diamentica czy wystawiasz swoje rzeczy na allegro? jeśli tak podaj nazwe użytkownika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wystawiam, ale jesli by tak było, ze będę miała coś do wystawienia, na pewno napiszę o tym na blogu :)

      Usuń
  45. buty są cudowne! nie leci noga do tyłu? :D

    OdpowiedzUsuń
  46. ooo super są te buty:) tatuaż świetny:)!
    zapraszam do siebie w wolnym czasie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. I love your leopard shoes! :) Thank you for your sweet comment and stopping by my blog! Your blog is awesome-I love your shoe collection! I just became a member/follower of your blog. I hope you'll follow me back and we can keep in touch. Happy Blogging!!! 



    Elle xoxo


    www.thehighfeather.com

    OdpowiedzUsuń
  48. wygladasz bosko!!!!!!

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam i zapraszam:):*

    OdpowiedzUsuń
  49. jestem przyzwyczajona do wysokich obcasów, jestem ciekawa jak się chodzi w prezentowanych przez Ciebie butach

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetnie wyglądasz! Najbardziej podoba mi się kolor Twoich paznokci!:D Ale reszta też jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Asiu wszystko ok, zawsze obserwuje nowe wpisy... ale tym razem mam małe zastrzeżenie... odnośnie stylizacji. nie przeszkadza mi to, że lubisz spodenki i topy bo ja uwielbiam np. styl sportowy i tak jak Ty masz milion par szpileczek tak ja mam sporą kolekcję adidasów za kostkę. interesuję się modą, czasami dorabiam jako stylistka podczas sesji. do tej pory wszystko współgrało, ale ten niebieski strój+panterka nie leży... brakuje brązów,bądź konkretnych dodatków z motywem pantery. nie może być tak że ubieramy niebieski dres i np.różowe szpilki. tak więc Kochana następnym razem nie zrób takiej wtopy :) wiem, że nikt nie odważy się na krytykę (chodzi mi o Twoje wierne blogowe fanki), ale czasem takowa się przydaje. i wolę napisać, że coś nie pasuje niż niewartościowe komentarze typu "bosko", "świetnie"... pozdrawiam Cię gorąco :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana za konstruktywka :* ;)
      wezmę pod uwagę ;) jednak powiem Ci szczerze, że niesamowicie spodobał mi się ten niebieski + pantera :D jest tak inaczej i kolorowo ;) i przełamaniem zestawienia do niebieskiego i pantery dałam złotą bransoletkę :P ( taki zamiar połącznia desenió :P hehe ) wiem, wiem nawijam nie wiem o czym bo nie mam pojecia na temat trendow ;D hehe ;)) ale w kazdym razie wlasnie spodobalo mi się takie zestawienie kolorów ;) ale oczywiście biorę też pod uwagę Twoje zdanie :))) :* Pozdrówki!

      Usuń
    2. nie mówię o całkowitej zmianie :) bądź dalej sobą i ubieraj się tak jak uważasz za słuszne Asiu :*

      Usuń
  52. kolejną nowatorska stylizacja, bravo!!!

    OdpowiedzUsuń
  53. Hej :)
    Za kazdym razem kiedy odiwedzam Twojego bloga jestem pelna podziwu ze zawsze jestes w szpilkach lub koturnach. :)Zawsze na mysl przychodzi mi pytanie jak ty potrafisz wytrzymac w takch butach, a moze zawsze masz przy sobie jakies obuwie na plaskiej podeszwie?
    Ja osobiscie wole buciki na plaskiej podeszwie ale naprawde bardzo Cie podziwiam za kazda stylizacje w butach na obcasach :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Amazing shoes and bracelet! Your blog is so lovely. You're gorgeous!

    xoxo,
    Suzie Q
    www.StyleCueBySuzieQ.com

    OdpowiedzUsuń
  55. te buty to jakaś masakra ;/

    OdpowiedzUsuń
  56. Love those shoes! Following you, follow us back? :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Podziwiam, jak wy chodzicie w tych butach ;) ładne tatuaże ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. I deffo adore your cute shoes;)Chic!
    Cheers,
    Helen

    http://helendushko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Hej. Buciki są boskie. Zapraszam savana-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. jestes tandetna

    OdpowiedzUsuń
  61. niby nic wymyślnego, ale ładnie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. piękna jesteś ;)
    + również dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  63. Mam pytanko dotyczące włosów z kosmoshop. Jaki kolor wybierasz? farbujesz je?

    OdpowiedzUsuń
  64. Mam takie pytanie : Czy te buty są wygodne? Ja bym się bała, że nie złapie w nich równowagi;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE