5/30/2012

Aktualizacja szpileczkowa part. 2 :)))

Cześć Wam :D
dzisiaj kolejna aktualizacja szpileczkowo-koturnowa :P hehe ;)))
a już w głowie pojawia się pragnienie następnych :D
(niestety ze względu na to, że moje zdjęcia są notorycznie kradzione - umieszczane bez źródła - musiałam je w jakiś sposób oznaczyć :P)






a tu już Wam znane ;)))





a tu jeszcze fotki z dziś :)))

Niunia w swoim ulubionym miejscu :)))

obiadek :D na który wybrałam się w neonach :D nie ma co... maksymalnie przyciągają uwagę ;D




:)))

 

111 komentarzy:

  1. jestem ciekawa ile masz wzrostu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szpileczki ustawione pod linijke !!!:) tak jak u mnie ! Pozdrawiam Asiu :*

    OdpowiedzUsuń
  3. pełna ZAJEBIOZA!! cudne buciki,zazdroszczę kolekcji

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyślij mi jedne pocztą !!! haha, super kolekcja , marze o takiej <3

    OdpowiedzUsuń
  5. O mamo masz kosmiczną kolekcje .!
    wszystkie śliczne a te odlotowe ( czyt. bez obcasów ) :) jestem ciekawa jak sie w nich chodzi . Pozdrawiam .!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kobieto zazdroszczę Ci tych bucików ♥ pewnie jak każda kobieta

    OdpowiedzUsuń
  7. Are those shoes all yours?? I'm sorry because i can't read or speak polish xD Omg those shoes are amazing! ♥

    Feel free to visit my blog ♥
    http://fantasyfashioned.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana,a jakie Ty pierozki jadłas? Narobilas mi ochoty;p A co do kolekcji butow...MEGA!Najbardziej podobaja mi sie ecrie i te brokatowe:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekna ,pokaźna kolekcja! pastelową część chce;-)
    Ja tez musze popracować nad podpisem zdjec. Zapraszam do mnie na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  10. Mniam pierogi ! ;)
    Jejku też chcę tyle butów ! Są boskie ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Te neonowe buty z ostatnich zdjęć są mega!

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak wg obserwuje, jak podoba Ci sie moj blog bedzie mi bardzo miło jak rowniez mnie dodasz, pozdrawiam i zycze powrotu do zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna kolekcja ... - a ja mam wesele w sensie ide na wesele i nie mam jeszcze butów :(

    OdpowiedzUsuń
  15. o BOŻE!! Oczy mi się świecą *.*

    OdpowiedzUsuń
  16. to się nazywa pokaźna kolekcja:) ładny laptop:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham buty!
    szpilki , pltformy, koturny bez wyjatku miłość bezinteresowna :)
    Mogłabyś mi powiedzieć jak sie chodzi w tych butach z pierwszego zdjęcia po prawej ? Zastanawiam się nad ich zamówieniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówiła że normalnie. Jest nawet filmik :)

      Usuń
  18. kochana jak ja Ci zazdroszcze tych wszystkich butków!! ;)) wszczególności nite walk'ów i neonów;) aaa chce je!♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak zwykle królowa szpilek !!! ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. ojej niezła kolekcja.! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ooo jaaa ciieee! Chętnie przygarnęłabym każdą parę Twych butków hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  22. o kurdę ale kolekcja;) Tylko pozazdrościć;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Imponująca kolekcja... ;-)

    U mnie dziś bilety lotnicze od 3PLN, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Asiu kiedy Ty zdążysz w nich wszystkich pochodzić :))
    No kolory i te pierożki cudowne!


    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  25. ja sie nie dziwie, ze przyciągają uwagę - są śliczne :)

    Pozdrawiam.
    little-black-diamond.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ojej, ile Ty tego masz! Zakochałam się!

    OdpowiedzUsuń
  27. zacna kolekcyjka, ostatnie neony faktycznie dzialaja jak magnes, oczu oderwać nie można ;) w takich butach raczej nie da sie byc niezauwazona ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Oj masz niezłą kolekcję i to wszystkie pary super modne:))))

    OdpowiedzUsuń
  29. ale cudowne kolory!
    niezła kolekcja!

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Mimo, że za takim odcieniem różu nie przepadam, to te neony są mega.

    OdpowiedzUsuń
  31. Asiu ( to ja osoba która napisała pod filmikiem że nie umiesz chodzić w butach ;)co do tamtej wypowiedzi może faktycznie dziwnie wyszło bo szłaś bokiem ). Lubię tu wchodzić mimo że nie zawsze stylizacja mi się podoba , ale uważam że każdy niech się ubiera i robi tak jak ma na to ochotę.Fajnie że ty się tego trzymasz i nie przejmujesz się opiniami innych. Wydajesz się miłą osobą. Aha zapomniałabym piękny kolor szpilek na ostatnim zdjęciu.
    A co do wypowiedzi Viki która stwierdziła apropo filmiku( oczywiście nie znając mnie no ale to świadczy tylko o Viki )że jestem pewnie perfidną grubaską ( w pewnym sensie miała racje - rośnie mi brzuch ale nie z obżarstwa :)
    Pozdrawiam i życzę dużo dobrego
    Anka
    Czekam na następne wpisy

    OdpowiedzUsuń
  32. Sporą masz kolekcję butów.

    OdpowiedzUsuń
  33. Wiesz co? Zawsze jak patrzę na Twoje buty to... nie mogę się napatrzeć! *_* Uwielbiam Twoją całą kolekcję!

    Zapraszam do siebie, zmieniona nazwa, mam nadzieję że dodasz do obserwowanych:
    www.diane-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Asiuuula! Ty butoholiczkooo! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Hej, ciekawi mnie gdzie Ty te wszystkie buty trzymasz :D
    Kolekcja robi wrażenie, mogłabyś pokazać gdzie trzymasz te buty i w jaki sposób masz je pochowane, że się nie niszczą ? W pudełkach czy tak luzem stoją ?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każde buciki trzymam w pudełku w ktorym do mnie przyjechały :)
      większa część jest schowana, jednak już osiągnełam taką ilość, że kilka pudełek stoi sobie ,,od tak'' ;))

      Usuń
  36. uuuu hu hu ale kolekcja <3
    Kochana najlepsze te pastelowe (neonowe), są świetne:P i jakie wiosenne:)
    ZAZDROSZCZĘ <)
    i masz rację Kochana z tym oznaczaniem zdjęć, pełno jest w sieci hejterów którzy tylko czychają aby komuś zrobić na złość!!

    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja pierniczę! Ale kolekcja! Cudo! Zazdroszczę! A w tych w stylu Lady Gagi (na pierwszym zdjęciu po prawej) jak się chodzi? Bo wyglądają hardcore'owo, jeśli chodzi o stopień trudności w chodzeniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chodzi się super! :)
      jesli mam wyznaczyć stopień trudności gdzie baleriny oznaczają - 1 , a 16cm szpilki - 10, to daję im 2 :D

      Usuń
  38. Piękna stylizacja piękne buty.
    My dopiero zaczynamy blogować :)) Prosimy o wsparcie!


    http://funk-fashion.blogspot.com/ zapraszam do komentowania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaką Ty tu widzisz stylizację?

      Usuń
  39. ojej, cudowne ; D ile masz łącznie par? :D

    OdpowiedzUsuń
  40. co do komentarz w screen shot: chyba kogos poniosla fantazja :) ja nie przepadam za twoimi stylizacjami, buty masz odlotowe ( ja w takich bym sie bala ze polamie noge hah) ale pisac ze masz zawiesic bloga bo komus nie pasuje?? buahahahaha :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Asiu, a nosisz na przykład sandałki? Jakieś na obcasie? Bo wszystkie szpile (praktycznie wszystkie, no) jakie masz, są zabudowane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak nosze takie ;) ( nawet miałam jedną pare sandałek - 16cm) , jak dobrze przejzysz archiwum na blogu, to znajdziesz z nimi posty ;) niestety juz się w nich nie pochodzi, bo zlamał mi się jeden obcas w połowie :( więc nie ma opcji, żeby go naprawić :(

      a tymczasem, nie ma modelu sandalek, ktory by mi sie podobal na tyle, zebym miala go kupic ;P ;))

      Usuń
  42. Ajj ! Twoja kolekcja butów z tygodnia na tydzień , z miesiąca na miesiąc się powiększa i wiesz co ?? :D Cholernie ci zazdroszczę :)
    Pierogi ♥
    Nie dziwie się , że przyciągają te szpile uwagę :) śliczne :)
    Anonimy ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  43. zazdroszczę pięknej kolekcji. a anonimek pewnie jeszcze bardziej :*

    OdpowiedzUsuń
  44. buty!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    aaa!
    :))
    obserwuję tego bloga z nowego konta a;)))))
    zapraszam :*
    nie przejmuj się , ja ostatnio dowiedziałam się ze jestem otyła od kochanego anonima....
    ma sa kra!

    OdpowiedzUsuń
  45. gdzie Ty je chowasz ? :D świetna kolekcja ! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. apropo tego komentarza :D:D hahahah no nie mogę...
    Mi np zawsze marzyło się mieć kiljka par z jednego fasonu ale za to w różnych kolorach. Wtedy mam pewność, że mam buta do każdego ubioru :) a nie..... np czarne sandałki, niebieskie koturny, zielone baleriny... a jak akurat pasują mi różowe szpilki to co ? nie ma. ;]

    Ja za to mam tak z ciuchami. Mam kilka bluzek identycznych a tylko kolor inny i świetnie się sprawują :):) uwielbiam je.

    a głupie komentarze przynajmniej dodają rozrywki :D ciekawe kiedy u mnie na blogu się anonimki pojawią hahha

    OdpowiedzUsuń
  47. Ustawione jak mała armia :) Zazdroszczę kolekcji, widać że bardzo o nie dbasz:)

    Pozdrawiam cieplutko :*

    K>

    OdpowiedzUsuń
  48. piękna kolekcja :) ach jak Ci zazdroszcze :( podłączam się pod pytanie odnośnie kolekcji sandałków:)
    aa tą blogerba co takie głupoty nawypisywała to wogóle się nie przejmuj :) jak taka mądra to niech w sojej rodzine morały prawi może ktoś ja przynajmniej będzie słuchał :)
    buziaczki
    zapraszm do siebie będzie mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Super kolekcja:)
    zawsze podziwiałam Twoją umiejętność chodzenia na tak wysokich obcasach...
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  50. skoro już ktoś się pokusi o ostry koment typu tandeta, żenada cierpiący gust estetyczny niech nie robi tego jako anonim - trąci to trochę brakiem odwagi. Zastanawiam się czy osoba która pisze o plastiku pomyślała że może niektóre osoby wolą takie buty niż te ze skóry bo im np zwierzątek szkoda ( tak jak te osoby wybierające sztuczne futra np ja) Co do podrób- nie raz miałam oryginalne dżinsy LEE, Wranglery itp i zawsze to one pierwsze się przecierały i nie nadawały się do noszenia a te od tzw Chińczyka ( owszem dobrego kroju trzeba było szukać ) trzymały mi się zawsze najdłużej. Co to jest w ogóle choroba na markowe rzeczy ludzie przestańcie się nadymać bo pękniecie . Ja wychodzę z jednego założenia coś co jest ładne dobrze leży nie zawsze musi być z metką np buty deezee stylizowane na LV z metalowym czubkiem w LV nie da się po prostu chodzić i są mega drogie a te z DeeZee wyglądają i śmigam w nich jak ta lala. A jak ktoś kocha szpilki dany fason (platformy) np Ashley/Jordan ( Diamentica wie o czym mówię ) to chce się je mieć w każdym kolorze.Z tymi MARKOWYMI ciuchami jest trochę jak z dobrym winem . Kiedyś zrobiono test kiperów i połowa z nich źle wskazała wino - tzn wskazała to tańsze jako lepsze. Wiec jak kogoś boli to niech zachowa choć odrobinę szacunku dla czyjegoś gustu ( o nich się nie dyskutuje) i w ogóle nie ogląda plastykowej tandety :) Te wielkie marki wierzcie mi jadą już trochę na opinii na wielki marketingu w który ładują masę pieniędzy bo to nie towar się sprzedaj ale reklama....Nie dajcie się nabić w butelkę ufajcie swoim zmysłom :)

    OdpowiedzUsuń
  51. BTW Osoba tak ostro komentująca w co się ubiera i u kogo skoro chodzi po tak "tandetnych" blogach a może lubi się katować tak okropnym widokiem czy może chodzi boso jak ja nie stać na oryginały od LV, Louboutina czy Blahnika ?

    OdpowiedzUsuń
  52. jeszcze trochę i będziesz musiała mieć osobne pomieszczenie na buty :D zazdroszczę kolekcji <3

    OdpowiedzUsuń
  53. Zazdroszczę Ci kolekcji ! boskie są wszystkie!:)

    OdpowiedzUsuń
  54. nie zla kolekcja moze mi oddasz chociaz jedna parke :) hehehe

    OdpowiedzUsuń
  55. Łoooooooooooooooouu! *________*
    Ależ zazdroszczę.. Chociaż w sumie, i tak nie mogę chodzić w szpikach - wiotkość stawów.. >.< Ubolewam, strasznie.

    Dodaję do obserwowanych, bo coś czuję poniekąd moje klimaty! :)

    OdpowiedzUsuń
  56. ale sliczne! I jak dużo!! Ah...... szczęściara!
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. tak, dopiero zaczynam :)
    dziękuję za bardzo miłe słowa ;)!
    jestem pod ogromnym wrażeniem Twojej kolekcji!;O

    również dodaję!

    OdpowiedzUsuń
  58. Wow, you have an unbelievable shoe collection every girl would be jealous of!

    xoxo,
    Froso
    Style Nirvana

    OdpowiedzUsuń
  59. zazdroszczę kolekcji ;D

    OdpowiedzUsuń
  60. ciekae skad masz tyle kasy

    OdpowiedzUsuń
  61. Mała nie jest hehe i się poszerza coraz bardziej ;) fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. Ojejku *.* ja chcę Twoją kolekcję ;D

    OdpowiedzUsuń
  63. Ciekawi mnie, ile masz wzrostu.. bo te buty niskie nie są ;p Jeśli było już takie pytanie, to z góry przepraszam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. było takie pytanie, ale chęnie odpowiem :)
      sama dokłądnie nie wiem, ale coś ok. 161-164cm ;)

      Usuń
  64. kocham takie buty w szczegolnosci kocham... na nie patrzec :D ja rowneiz uwielbiam szpilki ale przy moim 180cm wzrostu nie moge sobie pozwolic na buty z taka platforma z przodu bo bym w futrynach sie nie miescila :) co nie oznacza ze rezygnuje ze szpilek oj nie, nie, nie :D poprostu zwracam uwage zeby z przodu nie byly na za wysokim podwyzszeniu a wtedy szpilka mnie juz nie interesuje (oczywiscie nie uznaje szpilek mniejszych niz 10 cm :D ) bo i tak moj TZ jest wyzszy odemnie :)
    Ale twoja kolekca jest imponujaca :) i zazdroszcze ci ze masz 164cm bo mozesz sobie pozwolic na takie slicze cudenka :)))

    OdpowiedzUsuń
  65. WoW! Jetem pod wrażeniem Twojej kolekcji. Jest naprawdę imponująca! :)Jestem tu pierwszy raz ale na pewno nie ostatni, będę tu zaglądać :)
    Pozdrawiam Cię gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  66. Masz nasza klase?jak tak to podaj linka chce cie miec w znajomych:)

    OdpowiedzUsuń
  67. Masz Maine Coona? Sliczna:) Tez mam i tez kotke:)
    Straszne z nich łobuziaki co ?
    Co do kolekcji, imponujaca. Sama mam w swojej pare egzemplarzy takich jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Trafiłam na twoj blog dzisja i musze sie przyzna ze przeczytalam wszystkie posty co mi zajeło troche czasu.:-P bardzo fajnie sie ubierasz podoba mi sie wiekszosc twich stylizacji z wyjatkiem buciorkow.(ale to nie ma znaczenia skoro ty je jak widac lubisz sama uwielbiam szpilki jednak te wysokie koturny mi sie nie podobaja )
    jestem pod wrazeniem twoich zdolnosci zdobienia paznokci . sama kiedys robilam akryle i musze przyznac ze sliczne robisz pazurki!!!!
    czekam na kolejne posty :-) chetnie bym oblukała twoja garderobe.. moze pojawi sie taki post skoro zaprezentowalas buty .
    ps. widzialam lazienke normalnie oczy mi sie powiekszyly jak zobaczylam sciane... CUDO!!!!!!to tapeta? gdzie kupic takie cos.a moze jeszce jakis post o lazience albo mieszkanku.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  69. Matko ;O Ile ty tego masz ?! Zazdroszczę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Pozazdrościć kolekcji :) Cudowne są a neony z ostatniej fotki naj cudniejsze! <3

    OdpowiedzUsuń
  71. Dobry pomysł z oznaczaniem, na Facebook'u widziałam zdjęcie Twoich butów, dokładnie tych z kożuszkiem...

    pozdrawiam, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  72. o mamusiu :)
    ale ty tego masz :))

    OdpowiedzUsuń
  73. Spotkałam już nie raz zdjęcia Twoich butów na różnych fanpage`ach...

    OdpowiedzUsuń
  74. Piękną masz kolekcje :) Kochaniutka ma<3

    OdpowiedzUsuń
  75. Jejciu świetne masz buty : )

    OdpowiedzUsuń
  76. Naprawdę gratuluję Ci tak zdrowego kręgosłupa, bo mnie na sam widok tych szpil łamie.
    P.S. mam nadzieję, że w przyszłości Twój kręgosłup tego nie odreaguje;)

    OdpowiedzUsuń
  77. Buty piekne, ale to już lekki babilon , odmów sobie jednej pary za 200 czy 300 zł i kup cukierki dla dzieciaków z domu dziecka;) myślę,ze sprawi Ci to większą przyjemność niż nowe buty:)

    OdpowiedzUsuń
  78. o mamo! fantastyczna kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  79. OMG!!! Prawdziwa z Ciebie miłośniczna butów- myślałam że mam dużo ale patrząc się na Twoje- jestem pełna podziwu :)))
    Świetny blog więc również obserwuję!!

    OdpowiedzUsuń
  80. rewelacyjna kolekcja butów - robi wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  81. Ja też chcę tyle butków:) zazdroszczę wspaniałej kolekcji :)
    Pozdrawiam Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  82. o w dupee ! booskiee buty ! ile gdzieś kasy wydałaś na wszystkie około ;>

    OdpowiedzUsuń
  83. a skąd te ostatnie buty na ostatnich zdjeciach? mega kolor maja!! gdzie kupione :)?

    OdpowiedzUsuń
  84. fajne zestawienia, a te oczojebne buciki są po prostu super!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE