6/06/2012

Bardzo mocno na żółto.

Heeejka :D
nareszcie mam chwilkę , żeby dodać nową notkę ;)))
już się nie mogłam doczekać,  od poniedziałku miałam pełne ręce roboty ;p w nagrodę , że tak długo nic nie było, jutro będzie kolejna noootka :D
a tymczasem na nowo... Jak wiecie nie samymi szpilkami żyje człowiek ;P lubię też czasem się zamienić w bardziej sportowego zwierzaka :P i kolejny raz stawiam na mega wygodę ;))
( no i jedna z dwóch zapowiadanych ostatnio na fb par butów ;P:P)

Chciałam też przypomnieć, że jeżeli chciałybyście mieć dłuuugie włosy ( a macie krótkie ;P) albo chciałybyście mieć gęste ( a takich nie posiadacie :P) ... to polecam Wam włoski ze sklepu Cosmoshop.pl !
Przy zakupie pamiętajcie, żeby w miejsce na rabat wpisać : Diamentica , a dostaniecie 3%  rabatu :)
POLECAM! ;)))















Top - Tally Weijl | Spodnie - sklep w Wieluniu | Zegarek i Bransoletka - EdiBaZZar.pl  |
 Buty - DeeZee | Włosy - Cosmoshop.pl | Lakier - SPN Sylwia Pfajfer

Ps. Sorry za brudne buty, ale jak wyszłam z samochodu to wdepłam w błotko :P ;)

53 komentarze:

  1. Buty masz Z A J E B I S T E <3 poluje na nie tylko w innym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne buty<3 zakochałam się w nich! :)

    świetnie wyglądasz i bardzo ładne zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy taka idealna dziewczyna jak Ty ma jakieś wady, nalogi itp.?;)

    Przyznaj się, bo wpadniemy przez Ciebie w kompleksy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wady? hmm... na pewno jakieś są? ;p
      nałogi... palić nie palę, pić... piję tylko okazyjnie :P a takto to chyba nadmierna potrzeba posiadania obuwia :P hehe ;)))

      Usuń
  4. Muszę przyznać, że zaczynają mi się podobać te buty,a tak stanowczo byłam na nie:) Świetnie dobrałaś kolor, bo nie wiem, czy w innym kolorze byłyby tak fajne, sportowe :)

    Nie mów, że u Ciebie jest taka piękna pogoda? U mnie od tygodnia pada...

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne okulary oraz paznokcie :)
    A co do butów to hmm.. ja nie wiem czy akurat JA zdecydowałabym się na taki typ butów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. swietnie wygladasz ! super buty <3333 :-) pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. ja jakoś nie mogę się przekonać do tych butów - coraz więcej widzę ich na blogach, ale mnie jakoś nie porywają.
    za to bardzo fajny zegarek!

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty bardzo mi się podobają szkoda tylko, ze ich cena jest stosunkowo wysoka chciało by się mieć włosy i długie i gęste a najlepiej jeszcze każdego dnia w innym kolorze :D

    OdpowiedzUsuń
  9. 230 zł !? ; o

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, kwitnąco wyglądasz ;))
    buty są świetne!!!

    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyglądasz.
    ogólnie prosta stylizacja, ale ma w sobie to "coś" :D
    hm a wiesz może jakie kolory z tego modelu butów są jeszcze dostępne ? ;)
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie żółty kolor przeraża. Jedyną rzeczą w tym kolorze jaką mam to sukienka, której prawie nie noszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja żólty uwielbiam. Oj dużo go u mnie.Nie wierze jak nie moge takich butów ,tak te mi sie podobają!!!!!!!!

      Usuń
  13. Oj, te buty są świetne ;)


    _________
    rousseroulette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zawsze pięknie i jak zwykle w obcasach ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. no buty drogie :/ mnie by aż portfel zabolał :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyglądzasz,a buciki meeegaaa!!!:)

    http://kateannmadlen.blogspot.com/ ZAPRASZAM!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wyglądasz a buciki meeegaaa!!!


    ZAPRASZAM!!! http://kateannmadlen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. buty mi sie nie podobaja, ale zdjecia jak najbardziej pozytywne! Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  19. Boże, wcześniej nie wyobrażałam sobie, że mogłabym chodzić w takich butach ale teraz widzę, że są niesamowite!! Muszę je mieć !

    OdpowiedzUsuń
  20. Łaa świetne te buty!

    OdpowiedzUsuń
  21. im dłużej patrze na te butki czy na Twoim blogu czy na deezee tym bardziej nie umiem wyrobic sobie zdania na ich temat. Z jednej strony wyglądaja ciekawie a z drugiej coś mają w sobie co mówi mi "nie".. Nie umiem tego wyjasnic;)

    Kochana wyglądasz jak zwykle ślicznie:*

    OdpowiedzUsuń
  22. świetnie wyglądasz w sportowym wydaniu, też planuje kupić takie buty, tylko biało-złote, buziaki pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  23. co z tego że są sportowe jak są na koturnie?

    OdpowiedzUsuń
  24. butki świetnie pasują do takiego prostego zestawu:)

    OdpowiedzUsuń
  25. te buty robią furorę :D sama nie wiem co o nich myśleć :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne buty!Ja się czaję na podobne tylko biało złote:]

    OdpowiedzUsuń
  27. świetna bransoletka, zupełnie mój klimat, już czaję by kupić sobie taką samą ;) no chyba się nie obrazisz :) ;)) może wybiorę srebną gdyż będzie pasowała do większości moich stylizacji ;) Buziak ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. mam taki same zegarek ;d a bucików zazdroszczę ;o

    OdpowiedzUsuń
  29. Kolor butów mega :)

    OdpowiedzUsuń
  30. chodzisz / chodziłaś na solarium ?

    OdpowiedzUsuń
  31. Asiu coś mi się wydaje, że schudłaś ;)
    Fajnie wyglądasz :)

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  32. ciekawe te buty ;D

    OdpowiedzUsuń
  33. przypominasz mi z wyglądu strasznie Aśkę Zwierzyńską z tej edycji You can dance.
    pozatym buty calkiem

    OdpowiedzUsuń
  34. w końcu ładne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wow Buty rewelacyjne !!!! Zazdroszczę !

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne buty, mam coś podobnego niby sportowe ale na koturnie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Hej kochana! Właśnie dziś zdecydowałam się na długie włosy...oczywiście cosmo shop bo z tego co widzę ich są najgęstsze...mam tylko do Ciebie prośbe? dałabyś radę podesłać mi zdjęcia spinek? Chcę zobaczyć jak wyglądają bo mam dziwne włosy i nie chcę aby były za bardzo widoczne....

    OdpowiedzUsuń
  38. Ślicznie wyglądasz(jak zawsze zresztą).
    Pozdrawiam serdecznie:).
    Nikoliné

    OdpowiedzUsuń
  39. też mydle o takich szpilko-sportowych butkach :)

    OdpowiedzUsuń
  40. podobają mi się te buty, fajna odmiana! Jestem na TAK!!!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE