7/03/2012

Balsam.

Cześć!!!
Dziś pokażę Wam co sobie ostatnio zamówiłam ;) uzupełniając produkty do przedłużania paznokci, postanowiłam, że w końcu wejdę w posiadanie balsamu o słodkim zapachu waty cukrowej ;D
 balsam jest bombą witaminową dla skóry, idealnie nawilża, regeneruje i błyskawicznie się wchłania, nie pozostawiają tłustego filmu na dłoniach. :)
jestem bardzo zadowolona ;) bo jeszcze nie miałam tak dobrego balsamu ;) ♥
jeśli też chciałybyście taki mieć ( lub o innym zapachu;))to znajdziecie go na stronie profesjonalnych produktów do rąk i paznokci - SPN.pl ♥







32 komentarze:

  1. ten szpon na ostatniej fotce psuje wszystko...

    OdpowiedzUsuń
  2. czyżby to te nowości pazurkowe? Wyglądają super, ale jak w tym funkcjonować to ja sobie nie wyobrażam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już samo opakowanie kusi do zakupu!

    OdpowiedzUsuń
  4. AŚKA !!!!!!!!!!!! Kocham Cie za te paznokcie aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. oooooo matko zakochałam się w Twoich pazuraskach :) są MEGA cudne :):):):) ja musiałam swoje skrócić na maxa :( zatrzasłam drzwiami od samaochodu i raczej mi z kciuka zejdzie :( choć po cichu mam nadzieje, że jakoś zrośnie bez złażenia :)
    aaa balsam hmmmm tak słodko w tej butelce wygląda, że mam ochotę się nim posmarować :)
    adriannaislookingforastyle

    OdpowiedzUsuń
  6. hehe nie chcący wkleiłam Ci link do rozdania hehe :)
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wygląda, a jakie Ty masz fajne pazurki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak można mieć takie paskudne paznokcie? jak z sabatu czarownic połączonego z dzieckiem kwiatów

    OdpowiedzUsuń
  9. Już widzę chyba zapowiedz nowych pięknych pazurków? ;)
    Pokazuj nam je prędko ;*
    Zapach waty cukrowej- uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. mmm... balsam o zapachu waty cukrowej :) uwielbiam takie kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne opakowanie oraz kolor ma ten balsam :) Z tego względu kupiłabym go w ciemno .
    A ten zapach waty cukrowej kusi :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne paznokcie!!! Z moim ulubionym motywem zwierzęcym :) Olcia

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda fantastycznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Asieńko pokazuj całego seta pazurków bo już zaczynam wariować dawno nic nowego mnie nie zachwyciło ::D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  16. no coz ja anka szpicow nie jestem, wole delikatne migdalki, ewentualnie prostokatne, ale przynajmniej ten ma fajny wzorek:) a jezeli chodzi o balsam, to kusi strasznie <3

    OdpowiedzUsuń
  17. chyba kazda kobieta uwielbia kremy i balsamy do rak.. a pazurki niesamowite ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. masz świetne tatuaże! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Na stronie SPN mega mnie wkurza brak uprawnien do ogladania cen bez zalogowania. Malo przyjaznie to brzmi-takie cos za cos. Przesada. Zalogowalam sie, wiem ile co kosztuje, ale przez to i tak nic nie kupie dla zasady-tak juz mam. Jak kiedys zostana wprowadzone zmiany pod tym katem, to na pewno zostane stala klientka, bo produkty maja fajne

    OdpowiedzUsuń
  20. prawdziwe dzielo sztuki masz na paznokciach:)))niezle wykonanie:)a balsamem kusisz oj kusisz:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. chyba się skuszę :> btw napiszesz u mnie na blogu jaki masz dokladnie telefon i ile teraz stoi? :> bo to chyba black berry ale ja nic o nich nie wiem :<

    OdpowiedzUsuń
  22. to tips czy forma?

    OdpowiedzUsuń
  23. hm nie wyobrażam sobie na moich dłoniach takich paznokci, bo to nie mój styl ale podziwiam Cię za nie bo to swego rodzaju małe dzieło sztuki. :)
    od dawna obserwuję bloga i bardzo podoba mi się to w jaki oryginalny sposób ozdabiasz pazurki, chociaż nie wiem czy dobrze widzę czy ostatnio miałaś krótkie ? poza tym widziałam Twoje nowe zdobycze na facebooku a więc czekam na notki ze stylizacjami. pozdro. ;p

    OdpowiedzUsuń
  24. Totalnie odpadłam pry oglądaniu zdjęć, są takie urocze. Kurcze:) koniecznie muszę przejrzeć.

    Pozdrawiam ciepło,

    K>

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale długi tips :P Widze tam chyba telefon blackberry... jaki model?

    OdpowiedzUsuń
  26. Z takim balsamem dzień zaraz musi być przyjemniejszy ;-)

    Zapraszam do siebie, dziś po porządkach w szafie mała wyprzedaż ;-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nieee no, nieeeeeee nie nie!! Ciebie to można podziwiać za talent, wytrwałość i cierpliwość w robieniu tych paznokci, ale wyłącznie pod kątem technicznym, bo wizualnie taka mieszanka dzikości i lekkości w połączeniu z paskudnym kształtem aż w oczy kole.
    Wielunianka

    OdpowiedzUsuń
  28. czy funkcjonowanie z takimi pazorkami nie sprawia problemów? ;o

    OdpowiedzUsuń
  29. Paznokcie fajne ;)) Choc ja bym się pewnie nie odważyła. Fajny jest ten balsam sama go kiedyś miałam ;)))
    Zapraszam do mnie :
    http://whereverigo.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  30. łaaa jakie pazurki<3 chce chce chce !

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE