7/01/2012

Lato !!! :)

Cześć Wam!
w ostatnim tygodniu trochę mało mnie było na blogu :( niestety miałam bardzo dużo ,,na głowie'' i brakło czasu na wiele rzeczy :(
Wczoraj wybrałam się chwilowo nad wodę :) było bardzo fajnie ;) cały dzień mega gorący. W końcu wiadomo, ze mamy lato :)
A dzisiaj pokażę Wam kolejny kostium kąpielowy ( na aktualną pogodę - ideał! ) Kolor - cudo! Wygląd? Rewelacja!!! :) Z racji tego, ze rozpoczyna sie sezon na ,,kąpanie'' ;))) co jakiś czas będą notki nad wodą ;))) mam nadzieję, ze lubicie - bo ja uwielbiam!!! :)
Jesli spodobał Wam się mój kostium i chciałybyście mieć taki sam, to ten model jak i inne 
stroje kąpielowe znajdziecie na stronie sklepu MojaFantazja.pl ♥ :)

ps. dziś też możecie zobaczyć moje nowe małe cudo ;) :P
(kolor jest intensywniejszy od pozostałych tatuaży, a efekt nie jest jeszcze taki jaki zostanie, ponieważ tatoo jest świeży i nie do końca zagojony ;) i dodam też , że ma kilka kolorów - nie jest w odcieniach szarości ;))

ps. 2 - jeszcze dzisiaj biorę się za nowe paznokcie ;))) już niedługo zobaczyce efekt :)











Strój kąpielowy - MojaFantazja.pl | Zegarek - EdiBaZZar.pl | Włosy - Cosmoshop.pl

67 komentarzy:

  1. pięknie w nim wyglądasz ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o Good.. wez sobie pokemona na czole jeszcze zrob.. porazka.. paskudnie dzis wyszlas na zdjeciach.. magda

      Usuń
    2. Lubię to! :D

      Usuń
  2. wygladasz przepieknie, masz piekna figurę a strój jeszcze to podkreśla :)

    xoxo
    www.klaoudyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. niezla z Ciebie laseczka...tatuaze super...szczegolnie ten na przedramieniu:)pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty ze swiezo zrobionym tatuazem wychodzisz na slonce? Mi powiedziano, ze do 6miesiecy trzeba uwazac ze sloncem + tatuazem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to ktoś Ci głupot naopowiadał :)

      Usuń
    2. Cóż, tak właściwie to tatuażu nie powinno się nigdy wystawiać na słońce, a jeśli już to musi on być posmarowany wysokim filtrem.

      Usuń
    3. Raczej nie głupoty, w każdym dobrym studiu tatuażu mówią, że należy unikać słońca przez kolejne dwa miesiące (unikać w sensie opalać, a wychodzić na słońce z filtrem). Mam dwa tatuaże i przy żadnym nie ryzykowałam.

      Usuń
  5. Nie wychodzę na słońce :) na zdjęciach słońce było za chmurami :) jest ciepło siedze sobie w kostiumie w cieniu, na tatuazu mam folię + maść :) ( do zdjęć folia zdjeta, jak dobrze się przypatrzysz to zobaczysz, że jest wysmarowany ;))
    Kochana nie pierwszy raz robiłam tatuaz ;) a jesli chodzi o słońce i tatuaż powinno sie go chronić przed intensywnym naświetlaniem słońca przez minimum 2 miesiące :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej ! :) Cudowne zdjęcia.. prześliczny tatuaż i strój kąpielowy :)
    Super blog ,mam nadzieję że kiedyś uda mi się dojść tak daleko jak udało się Tobie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. do dołu bikini mam mieszane uczucia, ale góra jest wspaniała <3 pięknie kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny ten strój kąpielowy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba ci sie twoje ciało , tzn chodzi o to czy akceptujesz siebie w pełni ? masz łądne nogi ale nad brzuszkim mogała byś popracowac ;P pozdrowiam ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne , że podoba mi sie moje ciało :P może jak brzuch zacznie mnie przerażać, to wtedy coś z nim zrobie ;P:)

      Usuń
  10. jakie cudowne miejsce!!!! świetna sesja- cudowny strój i tatuaż- love love love!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten strój kąpielowy jest śliczny ♥ Ma go już kilka blogerek dlatego musi mieć on coś w sobie , że przyciąga do siebie tyle dziewczyn :)
    Tatuaż jest śliczny ♥

    Kochana a planujesz mieć w przyszłości dzieci ? Pytam się , bo ja to nie wiem jak to jest z tymi tatuażami podczas ciąży gdy brzuszek rośnie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak na razie nic nie planuję :P bo jak się coś planuje, to potem te plany nie wychodzą :) a jeśli chodzi o to rozciąganie się brzuszka.. to ja nie wiem ;)

      Usuń
  12. Przepiękna miejscówka, a Ty w stroju rewelacja :)
    Pozdrawiam KK

    OdpowiedzUsuń
  13. stroj jest bardzo ladny
    zauwazylam ,ze ostatnim czasem duzo osob robi sobie wlasnie tatuaz na boku mniej wiecej przy zebrach... sama bym sie nie odwazyla z bardzo wielu wzgledow na to mniejsce, ale to juz kazdy musi wybrac na swoj rozum, jesli chodzi o motyw to wydaje sie nieco dziecinny, przez co bardzo komponowal by sie ze stylem pin-up

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana, cudownie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  15. za dużo masz już tych tatuaży. młoda jesteś, podobają ci się ale potem będziesz żałowac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skąd wiesz czy będę żałować? :)

      Usuń
    2. A co zrobisz, gdy w przyszłości będziesz chciała zatrudnić się w firmie, w której dress code zabrania tatuaży w widocznych miejscach? No chyba, że nie bierzesz pod uwagę takiej opcji to rzeczywiście problem z głowy :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  16. Ten strój jest taki słodki pasuje do Ciebie:):*

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna góra od kostiumu! *_*

    Zapraszam na nowy post do siebie:
    www.diane-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Straszny ten tatuaż no bez kitu teraz to przegięcie troszku jak z tym kotem. Ale co każdy ma swój gust! 50 lat i motywy z bajek.. Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  19. Strój jest uroczy, bardzo dziewczęcy.
    Lubię tatuaże na żebrach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Strój b.fajny jednak te czarne sznureczki psują mi efekt, ale rzecz gustu. Tattoo też ładny, ja idę w pt. na mój pierwszy tatuaż i się mega stresuję, bo wybrałam miejsce za uchem a to podobno bardzo bolesne miejsce :/. Ile Ty masz w sumie tatuaży ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jesli liczyć każdy z osobna , no to 6 :)))

      Usuń
    2. Asiu, czy mogłabyś opisać w skali 1-10 jak boli robienie tatuażu? bo zastanawiam sie od dawna nad zrobieniem sobie. I cena... podobno o niej się nie dyskutuje;) w kwestiach tatuażu... tatuażyści niechętnie dyskutują o tym , bo to w końcu ich dzieło:) więc jest bezcenne. jednak chciałabym wiedzieć mniej więcej ile na taki nieduży , 5 cm tatuaż (czarny) może kosztować.
      Bede baaardzo Tobie wdzięczna za odpowiedzi :*
      p.s. strój extra!

      Usuń
    3. chyba w końcu zaczęłam rozumieć to Twoje uzależnienie od tatuaży, I want more and more .... hehe na jednym na bank się nie skończy :P

      Usuń
  21. piękny strój ! Musze go mieć !

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny kostium. !
    wow, świetne tatuaże ;***

    OdpowiedzUsuń
  23. tatuaż sory, masakra :/
    Jak można sobie wytatuować kota i kucyka?????
    Brudnopis z Ciebie niestety :P
    Gosia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak widać można :))) i myślę, że każdy z nas powinien interesowac się swoim ciałem :)

      Usuń
    2. Trochę się wtrącę. Diamentico- sama wystawiasz swoje ciało na publiczne oglądanie. Więc musisz liczyć się z krytyką. Tak to już jest. Więcej dystansu.
      Pozdrowienia :) Wybrałam profil anonimowy - poniewaz nie mam żadnych blogów ani tym podobnych.

      Usuń
    3. Właśnie. Po co pokazujesz skoro nie chcesz krytyki?
      Jesteś ładna, zgrabna i urocza ale mnie się naprzykład w głowie nie mieści robienie tatuaży z motywem z bajki :/
      Każdy ma swój gust. OSzpecają Cię. Sory.

      Usuń
  24. Wydaje mi się, że ten maga cukierkowy strój to prezent (co akurat jest fajne, bo super jest dostawać coś za darmo). Prezent a więc nie można odesłać, bo nie wierzę że sama wybrałaś sobie takie wielkie falbanusie i jeszcze te okropne majtki- paskudnie się układają- ni to figi ni spodenki. Ten niebieski masz dużo bardziej delikatny, kobiecy i dopasowany.

    A co do tatuażu- masz coś koło 24 lat a wydaje się że oglądasz bajki dla siedmiolatków, bo przecież kucyk Pony to nic innego jak bajka dla najmłodszych. I tu bardzo mocno zastanawiam się jakie znaczenie może mieć dla Ciebie różowy kuc z niebieską czupryną...bo robiąc tatuaż chciałoby się utrwalić coś dla nas znaczącego. Choćby imitacja bransoletki na kostce wyglądałaby bardziej racjonalnie.

    Nie chcę abyś poczuła się tym dotknięta, można powiedzieć że piszę to jako tzw. mama dobra rada- do przemyśleń własnych. Oglądam Twój blog, ale komentuję to do czego mam jakieś zastrzeżenia. W pozostałych przypadkach możesz rozumieć że notka jest na "+" ;-)

    Pozdrowionka Wielunianka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiem krótko i na temat:
      kostium oczywiście jest moim wyborem i wzięłabym go właśnie czy był by prezentem czy też nie. :)
      tatuaż odzwierciedla to kim jesteśmy - nie będę się przed nikim tłumaczyć dlaczego go zrobiłam i jakie ma znaczenie. Nie ja jedna mam wytatuowanego kucyka.

      nie czuję się dotknięta, kazdy ma swoje zdanie i niekoniecznie musi mieć taki pogląd na zycie jak ja ;)
      dzięki za rady, jednak nigdy z niczyich rad nie korzystam i nie korzystałam :) zawsze robie wszystko po swojemu i juz :) wolę zrobić coś i żałować ( choć nigdy jeszcze nie załowałam tego co zrobiłam do tej pory) niż wiedzieć, ze mogłam a nie zrobiłam :))

      Usuń
  25. haha, tatuaż kucyk jest wprost genialny! :D
    ślicznie Ci w tym stroju :):)

    OdpowiedzUsuń
  26. tatuaż ładny chociaż wydajesz mi się na niego troszke za "stara" :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładna z ciebie dziewczyna, ale ten tatuaż to tak na serio ...? taki infantylny rysuneczek dla dorosłej kobiety....? no cóż rzecz gustu...a paznokcie widzę krótkie, pozbyłaś się tych szponów wreszcie...no i dobrze
    pozdrawiam Kasia Z.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niczego się nie pozbyłam :) właśnie jestem w trakcie robienia ,,szponów''. to jest moja praca i pasja, a to, że niektórzy nie umieją się przełamać do ,,nowych i innych rzeczy'' to juz nie moja wina. taki nasz kraj :) to co obce - jest FE :P

      Usuń
    2. Oczywiscie zero krytycyzmu w sobie:/Przeciez jestem taka Zajebista:]Dla mnie ten tatuaz pasuje do takiej dziewczyneczki w rozowych sukienkach z lizakiem w reku. Noa le co kto lubi.Sa gusta i gusciki!W Twoim przypadku TANDETA!!

      Usuń
    3. bo jej jest brak dystansu do samej siebie, widac to pod wszystkimi komentarzami, ktore nie sa ochami i achami, nawet jak ktos wypowie sie w sposob kulturalny to ona i tak sie "sadzi". a co do tych pazurow to nie chodzi o nowosc i innosc ale o bezsensownosc posiadania takich dlugich szpicow. sam projekt i dzielo jako sztuka sa piekne, masz talent, jestes zdolna w tej dziedzinie bez dwoch zdan ale nie rozumiem po co robic cos co tylko przeszkadza - nie oszukujmy sie, mozna sie do nich przyzwyczaic ale nigdy nie bedzie to ta wygoda co majac krotkie, sama czesto nosze dosyc dlugie naturalne i po przekroczeniu pewnej dlugosci ok 6 mm nie moge juz wygodnie funkcjonowac, da sie oczywiscie zrobic wszystko ale brak jest komfortu.

      Usuń
  28. Śliczny strój , też chyba sobie taki kupię ;))

    http://whereverigo.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  29. Bedziesz robic wiecej tatuazy?....

    OdpowiedzUsuń
  30. super ten strój, ewidentnie dodaje kilka centymetrów w biuście :))). Tatuaż uroczy <3

    OdpowiedzUsuń
  31. uwielbaim tatuaze.. gdybym mogła popłynęła bym dalej i dalej..( sama wlasnie w sobote zrobilam cos malego, mozesz zobaczyc na moim blogu ) twoje widac ze sa mega indywidualne i to jest swietne :) a gdzie je robisz w swojej miejscowosci?????

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajny strój, taki cukierkowy i podkreśla Twoje atuty.

    OdpowiedzUsuń
  33. Zadałam sobie ten trud i przejrzalam całego bloga- styl a'la remiza w Pcimiu Dolnym. Niestety Twoje tatuaże to jakieś nieporozumienie, zarówno tematyka (?!) jak i wykonanie. Jeśli kiedyś jakiś facet będzie się chciał z Tobą przespać i zobaczy te koniki kotki i serduszka, poczuje się jak pedofil i zmyje się w 3 sekundy. I jedna mała rada: zakładanie jednego modelu butów w kilku kolorach do WSZYSTKIEGO nie czyni stylizacji. Znając Twój "dystans do siebie" nie opublikujesz tego komentarza. Niemniej jednak pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  34. hej
    Jesteś bardzo ładną dziewczyną i taką pozostań nie słuchaj komentarzy innych oni na pewno zazdroszczą tego , czego sami nie mają pozdrówki

    OdpowiedzUsuń
  35. moim zdaniem to strój nie dla ciebie, źle się układa zwłaszcza majtki.. poza tym mogłabyś trochę popracować nad brzuszkiem i naturalnością ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Strój słodki a Twoja figurka marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. szczerze Ci powiem . widziałam już 2 osoby w tym kostiumie i strasznie mi się nie podobał na nich a na Tobie wygląda idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Asia! kocham Twoje stylizacje ;) <3 prosze zrob nastepna w kreconych włosach plisssss , wydaje mi sie ze bylo by Ci w nich naprawde fajnie ;P Ev

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE