7/14/2012

błękit + biel + czerń

Cześć Wam!
Jak Wam mija wakacyjny czas? :)
U mnie cały tydzień był dość pracowity, mało czasu na przyjemności ;) ( nie mniej jednak udało mi się znaleźć wolne chwile na czytanie książki ,, Płatki na wietrze'' Virginii C. Andrews ;) jeszcze kilka rozdziałów i dotrę do końca ;))) wczorajszy ,,13piątek'' minął mi całkiem miło , wszystko w normie, a nawet lepiej ;) udało mi się też zrobić zakupowy wypad z rodzicami :P i kupiłam sobie ( aż) 3 nowe rzeczy ;))) jedna w dzisiejszym poście, pozostałe 2 zobaczycie w następnym ;) ( i powiem Wam, że mam jeszcze kilka nowych , które niedługo zobaczycie ;)) . Dzisiejszy dzień w przeciwieństwie do wczorajszego, był mega pechowy, wszystko co sobie zaplanowałam przepadło w czeluściach nicości. Jednak czasem są sytuacje, od których nie jesteśmy zależni i trzeba się pogodzić z losem jaki aktualnie do nas przybył. I tym oto dołującym akcentem :P zakończę opisywanie mojego tygodnia. Mam nadzieję, że jutrzejsza niedziela będzie całkiem miła. ;)
a przed Wami moja stylizacja:










T-shirt | Spodnie - New Yorker | Buty - @ | Zegarek - EdiBaZZar.pl | Włosy - Cosmoshop.pl | Torebka - Atmosphere

64 komentarze:

  1. weź Ty nie czaruj, że te buty są wygodne, służą Ci jedynie do zdjęć więc co to za użytkowanie tych butów ; stanie kilkanaście minut w różnych pozycjach o ile w ogóle można to nazwać pozycjami tak a propos, albo siedzenie na krzesle? idź w nich na wesele albo na imprezę, ale nie siedź na krzesełku tylko się baw, bo takie Twoje ciągłe gadanie, że są mega wygodne jest strasznie irytujące, aż mnie ch*j strzela!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to niech Cię dalej strzela :D:D:D:D:D:D::D

      Usuń
    2. ojj tak ;D niech strzela ;D ;P

      Zaczytana pozdrawia ;p ;)

      apropos gdzie mozna dostac takie piekne butki.? bo sie zakochalam.

      Usuń
  2. Szpilki robią wrażenie, to fakt! :)
    Pozdrawiam

    http://my-and-your-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie chciałbym takimi szpilkami dostać z kopa :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Styl rockowy w seksownym wydaniu:) Obojetnie przejsc sie kolo Ciebie nie da:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna stylizacja Asieńko:*
    spodnie są niesamowite, a w połączeniu z butami...mega :D

    Zapraszam na konkurs:)
    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com/2012/07/wakacyjny-konkurs-wygraj-bransoletki-od.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zawsze wygladasz świetnie!!! Cudowne buciki :))))

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne masz te tatuaże :)

    http://sufferignorance.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. I jak wrażenia po "Płatkach na wietrze"? Mam nadzieję, że się podobały :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietne buty!!!! Robią piorunujące wrażenie.

    Pozdrawiam
    Cleo-inspire

    OdpowiedzUsuń
  10. tak prosto, ale ładnie:) podoba mi się :) (szczególnie buty:P) pozdrawiam :)

    www.ainarucna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Taa? ciekawe z której strony...

    OdpowiedzUsuń
  12. te spodnie mi się w ogóle nie podobały, ale na Tobie wyglądają rewelacyjnie ! pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Buty boskiee <3

    OdpowiedzUsuń
  14. gdybym zobaczyła te spodnie na kimś innym to pewnie by mi się nie spodobały ale na Cb wyglądają rewelacyjnie! świetnie to wszystko połączyłaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. woow, podziwiam że dajesz rade na takich obcasach :) ja niestety z 179cm muszę zaufac balerinkom :(

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    http://pancogaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. matko, boskie buciki ;*! świetnie wyglądasz ;* pozdrawiam i zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oryginalne i niepowtarzalne buciki :D Robią wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Buty i zegarek super ;-)

    Zapraszam do siebie - gorące Rio czeka!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny outfit :) Torebka ♥ Buty ♥ Spodnie ♥ Zegarek ♥
    Haha ! Jak ktoś cię napadnie na ulicy to masz się czym bronić a mianowicie obcasami z kolcami :D i w takiej sytuacji jakbym ciebie zobaczyła w takich butach to zrezygnowałabym z napadu na twoją osobę :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten zestaw całkowicie do mnie trafia, jest świetny, torebka rewelacyjna, a buty w tym wydaniu nie wydają się aż tak agresywne
    Mam też do ciebie pytanie - jakim aparatem robione są zdjęcia?
    Będę wdzięczna za odpowiedź, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. mega seksowne buty i fenomenalna torebka Asieńko ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Co tu duzo pisać promieniejesz jak zawsze :) Buty mega ostatnio kuszą mnie mega na zakup :)Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. Wrote a line about you here on Swedens biggest shoeblogg! www.skofetischist.com

    OdpowiedzUsuń
  24. genialne buty :)

    Zapraszam
    www.treasurre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. cudnie ;)
    obserwujemy? ja obserwuję ;)
    http://amadellaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. genialnie prezentujesz się w tych spodniach, na prawdę! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Buty i torebka są rewelacyjne!;)
    Obserwujemy?

    www.or-and-kw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam takie buty, tylko w kolorze nude i są strasznie niewygodne, kupiłam ją na wielkie wyjście i na tej imprezie miałam je może 3 godz. nie da się w nich tańczyć, nic zrobić. Uwielbiam szpilki, mam ich mnóstwo, praktycznie nie noszę innych butów, chyba, że po prostu muszę założyć coś bardziej sportowego... Te buty nie nadają się do chodzenia, jeżeli Ty potrafisz to podziwiam, ale szczerzę wątpię w to niestety :) stylizacja świetna, szczególnie oryginalne spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładnie wyglądasz :) Jednak włosy z cosmoshop wyglądają już strasznie nie estetycznie, takie pozbijane cienkie. Długo już je masz ? Jak na naturalne, wyglądają mizernie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  31. najbardziej podobają mi się spodnie i buciki :-))) ale torebka też świetna , bo uwielbiam koronki :-)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Całkiem przypadkiem trafiłam na Twojego bloga, czytając pewne nieporozumienie na Twojej tablicy na facebooku. Muszę przyznać, że Twoje zdjęcia są strasznie tanie i mam nadzieję, że w przyszłości nadrobisz to co do tej pory straciłaś. Wydajesz się być fajną, miłą dziewczyną z trochę nie fajnym stylem, to tylko i wyłącznie moje zdanie. Masz prawo ubierać się jak chcesz, ale do takich bucików dobrała bym całkiem coś innego, a nie jeansy czy za krótkie topiki plus leginsy! :< Pewnie zaraz zostanę zjechana przez blogierki, ponieważ nie jestem żadnym anonimem, ale cenię sobie szczerość i mam nadzieję, że inni tak samo. Po co miała bym podawać się za anonima:) Nie bierz sobie całkiem do serca to co napisałam, wyraziłam po prostu swoje zdanie, ponieważ obejrzałam kilka twoich stylizacji. Co jak co, bucików Ci cholernie zazdroszczę! :) Życzę powodzenia w dalszej przyszłości, abyś się jakoś rozwinęła. Pozdrawiam Nats fashion.

    hm... zdjęcia są strasznie "tanie" i mam nadzieję, że nie postrzegasz tego jako jakiś artyzm? :D jesteś fajną dziewczyną z trochę niefajnym stylem, ale to tylko i wyłącznie moje zdanie. masz prawo ubierać się jak tylko chcesz i super, że dobrze się z czym czujesz! no i podziwiam za buty na 79576cm szpilce :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Zakochałam się w Twoich butach. W każdych, które prezentujesz. Rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  34. Skoro są takie wygodne, to może wrzucisz jakiś filmik, na którym widać, jak w nich chodzisz? :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Buty świetne , spodnie również :))))
    zapraszam :
    http://whereverigo.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetna torebka, lubię motywy koronki ;)
    Czekam na stylizacje z nowymi rzeczami ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. skad te buty? ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. piekne paznokietki,czarne koncowki bardzo ladnie wygladaja ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Asiu, powiem tak. Wbrew pozorom (wiesz, chodzi mi o styl ubierania się, emanowanie seksualnością itd.) wydajesz się BARDZO inteligentną dziewczyną. do tego jesteś prześliczna - tutaj bez mocnego makijazu wyglądasz po prostu nieziemsko. Uważam równiez ze masz bardzo ładną kobiecą figurę. Nie jesteś wieszakiem, ale na Boga nie jesteś też gruba! Po prostu idealna! i ja Ci akurat wierzę że pomykasz w takich szpilkach i za to Ci sie nalezy wielki SZACUN! Trzymaj tak dalej bo mam wrażenie, że jesteś po prostu sobą! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Torebeczka śliczna i spodenki mniam :):) Buty extra wszystko łączy się w zupełną bombę !aiw!

    W.R pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Zawsze można zrbicna przekór i dobrze spędzić piatek 13-nastego. Moje dzisiejsze plany tez chyba nie wypalą przez ten deszcz... "Włosy - cosmochop" masz doczepki? Ile taie kosztują? Ładny strój :))

    OdpowiedzUsuń
  42. Obejrzałam CAŁEGO Twojego bloga i muszę Ci powiedzieć, że jestem okropnie zazdrosna i mogłabym Ci tu "naubliżać" za to jaką idealną masz figurę ;) Ta stylizacja najbardziej mnie przekonała, ponieważ: Takie spodnie pięknie eksponują Twoje nogi, nie wspomnę o tych nieziemskich butach, szczerze to najlepiej wyglądasz tak jak na tych zdjęciach, w spódniczkach odnoszę wrażenie lekkiego negliżu, ale i tak podziwiam za odwagę i za to, że ubierasz się tak jak Ci się podoba i to odzwierciedla zapewne Twój charakter i to jest wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE