7/21/2012

Peeling SPA by SPN Nails

Cześć!
Ostatnio pokazywałam Wam rewelacyjny balsam!
A teraz przyszła kolej, aby pokazać równie rewelacyjny i niezastąpiony ... PEELING SPN Nails ! :)

Cukrowy peeling z dodatkiem pokruszonych pestek śliwki liczi.
Posiada bardzo dobre właściwości złuszczające martwy naskórek- niezastąpiony na wykończenie zabiegu pedicure, idealnie sprawdzi się jako peeling przygotowujący pod zabiegi na ciało oraz w przypadku suchych, zniszczonych dłoni. Swoim egzotycznym zapachem przeniesie Cię do relaksujących, położonych na Malediwach SPA pod gołym niebem... ;)))


Peeling ma gęstą konsystencję i cuuuuudowny zapach ♥ śliwki liczi ( nie miałam jeszcze takiego kosmetyku, który by tak pięknie pachniał ;) a większość tych, które używam ma świetne zapachy ;))

Bardzo szybko poprawia wygląd skóry i niesamowicie nawilża. Skóra jest potem mega delikatna i gładka :)) aż chce się dotykać :P:P
Powiem Wam, że sprawdza się idealnie :) Jestem zachwycona i gorąco poolecam!!! :)

a znajdziecie go tu :


;)))





25 komentarzy:

  1. oj mam mam i potwierdzam...jest świetny :) a najfajniejsze jest to, że skóra po użyciu tego peelingu jest nawilżona i gładziuśka...a zapach jest rewelacyjny...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudo. :) Muszę zacząć używać takie kosmetyki. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda tylko, że skopiowałaś opis ze strony a sama recenzji nie napisałaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie uważam, żeby było to coś złego, skopiowałam, bo właśnie to samo mogłabym powiedzieć. Co miałam innego niby napisac? Nie mam uzdolnień pisarskich, a to co jest na stronie odzwierciedla po całości, skład i zapach peelingu :)

      ,, Powiem Wam, że sprawdza się idealnie :) Jestem bardzo zadowolona i poolecam!!! :) '' - moja opinia jest :)

      myślę, że lanie wody jest mniej interesujące, niż krótka ocena na temat. czepiasz się i tyle, jak zwykle zresztą, jak każdy ,, mądry i przepełniony encyklopedyczną wiedzą anonim'' .

      Usuń
    2. szkoda, że Anonim się nie podpisał tylko hejtuje jak wszystkie inne anonimy!!:)
      peeling wygląda kusząco, na pewno pięknie pachnie:)
      Ja używam arbuzowego z Bielendy i jestem z niego bardzo zadowolona bo nie dość, że rewelacyjnie pachnie, ma piękny kolor, świetnie złuszcza martwy naskórek to jeszcze pozostawia drobinki złota:)
      jak dla Mnie perfekcja!!:

      Usuń
    3. Najlepiej mierzyć wszystkich anonimów jedną miarą. Uważam, że jeżeli chcesz promować jakiś produkt to powinnaś ocenić go swoimi słowami. Oczywiście, jestem mądra i przepełniona encyklopedyczną wiedzą bo napisałam co myślę. Nie wszystkie ANONIMY musisz uważać za wrogie Twojej personie. Do wyrażenia opinii (jak w moim przypadku) ma każdy.

      Usuń
    4. no i własnie chyba trzeba zacząć czytać, ze zrozumieniem. napisałam, że jest rewelacyjny, sprawdza się idealnie i jestem bardzo zadowolona! czego wg Ciebie brakuje? lepsza krótka konkretna opinia na temat produktu niż lanie wody. Ja jestem mega zadowolona i szczerze polecam. Jeśli ktoś ma ochotę to kupi i sam sprawdzi :)))

      Usuń
  4. wypróbuje go :)
    http://amadellaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. się czepiacie :) w recenzjach na innych blogach też najpioerw widnieje opis producenta a potem nasze odczucia :)
    Mm uwielbiam liczi!

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba warto się skusić. Rewelacyjnie wyglada :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda,ze na stronie nie ma cen dostepnych, jak w wielu sklepach internetowych tylko trzeba sie logowac, to mnie zniecheca

    OdpowiedzUsuń
  8. brzmi kusząco:) myślę, że warto spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam go kiedyś- naprawde jest świetny <3
    Zapraszam:
    http://whereverigo.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. A jaka jest cena?

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda bardzo kusząco :D

    OdpowiedzUsuń
  12. chętnie wypróbuję ;)

    http://sufferignorance.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. lubię peelingi, a mój obecny powoli się kończy... czas więc rozejrzeć się za jego potencjalnym następcą, ale myślę, że liczi to raczej nie jest mój zapach, czy SPN ma tylko ten peeling czy też oferta takich produktów jest szersza?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zajrzyj do sklepu http://www.sklep.spnnails.pl/ :))) myślę, że coś powinnaś znaleźć ;)))

      Usuń
  14. Też go używałam, jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. http://allegro.pl/pasemka-wlosy-naturalne-52cm-str-europ-mikroringi-i2480473254.html wybacz ze tu. chce przedluzyc i zagescic wlosy. czy takie sie nadaja? i ile sztuk musialabym kupic? wlosy mam dosc dlugie ale chcialabym miec gdzies do polowy plecow. daj odpowiedz!!

    OdpowiedzUsuń
  16. moglabys mi odpisac na moj koment dotyczacy wlosow doczepianych ale nie akceptujac komentarza i linku ? po prostu odpowiedz. skieruj ja do - mila18 .

    OdpowiedzUsuń
  17. trochę mnie nie było i już tyle się dzieję! Cudowna kolekcja butów, aż Ci jej zazdroszczę! :)
    Pięknie wyglądasz w sukience z poprzedniej notce :) I ten peeling brzmi naprawdę kusząco! :)
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE