7/24/2012

Beautica ♥

Cześć!
Jeśli zaglądacie na FB na mój profil to wiecie , że wczoraj cały dzień spędziłam w Łodzi. Oczywiście nie mogły ominąć mnie zakupy ;) tym bardziej, że w sklepach jeszcze roi się od przecen :P:P ale o tym będzie w innej notce ;)))
Tym razem zabiorę Was do najlepszego salonu kosmetycznego w Polsce - do Salonu Beautica ♥

Salon Beautica posiada szeroką gamę usług - sprzedaż produktów marki SPN Nails, szkolenia z dziedziny stylizacji paznokci ,a także wiele różnych zabiegów kosmetycznych od manicure SPA, przez kompleksową stylizację paznokci wszystkimi metodami oraz wszystkimi technikami zdobniczymi, a także najświeższy HIT! ;) trwałe malowanie paznokci! ; masaże, peelingi, makijaż permanentny, zagęszczanie i przedłużanie rzęs, hennę i regulację brwi oraz wiele, wiele innych ;)))

Zapraszam Was również na stronę Salonu Beautica



Nie wiem czy wiecie, ale jakiś czas temu, gdy Beautica znajdowała się na ul. Piotrkowskiej ( aktualnie al. Kościuszki w Łodzi) miałam ogromną przyjemność pracować właśnie w tym salonie! 

Sylwia ( Międzynarodowy Instruktor , właścicielka marki SPN Nails oraz Salonu Beautica) przygarnęła mnie pod swoje skrzydła! :* :)
Przez cały okres pracy nauczyła mnie niesamowitych technik, małych tajemnic ;))) i wszystkiego co tylko związane ze stylizacją paznokci ( Dziękuję Ci Kochana :* staram się, aby cały czas było tylko lepiej ;)) Tam również otrzymałam od Sylwii tytuł Instruktora SPN Nails.

Powiem Wam ( możecie wierzyć lub nie ;)), że Beautica to magiczne miejsce! ♥
Nawet jeśli wejdziemy na chwilę, czuć tą jedyną w swoim rodzaju niepowtarzalność ;)

Wszyscy z którymi tam pracowałam to bardzo mili i fantastyczni ludzie.

Jednak największe podziękowania dla Mojej Ukochanej Sylwii ;) :* która cały czas mnie wspierała, pilnowała, żeby ,,Diament się oszlifował :P'', na której zawszę mogę polegać i jest najcudowniejszą osobą na świecie jaką znam! :* ♥ a wiadomo, że takie osoby zdarzają się raz na milion... ;)















42 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. nie ma nic nowego ;) robiłysmy korektę na szybko ;)))

      Usuń
  2. Oj z chęcią wybrałabym się do takiego salonu :) i podziwiam Cię naprawdę, że umiesz chodzic w takich butkach, ja w koturnach nie umiem się nauczyc :( hehe ;d Zapraszam do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. buty masz masakrycznie obłędne! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. taki wybór lakierów chętnie powitałabym w moim domku :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba już wiem, skad Twoj pseudonim:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie jest mój pseudonim ;) jest to ważne dla mnie słowo ;))) wg. którego powstała nazwa bloga ;))

      Usuń
    2. ale żeby je od razu tatuować? przecież to zostanie do końca życia, jak zaczniesz się marszczyc, to tatuaż z Tobą.

      Usuń
  6. nowe miejsce jest piekne

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie bym się tam wybrała :):) a ty piękna wrzucaj częściej notki :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie bym się wybrala tam ;) Dalej nie moge wyjść z zpodziwu jak ty umiesz chodzić w takich butach! Naprawdę jesteś świetna ! <3
    Zapraszam do mnie :
    http://whereverigo.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ajj gdybym tylko miała tyle pieniędzy to wybrałabym się do takiego salonu kosmetycznego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie się tak zastanawiałam czy swoje panokcie robisz sama czy ktoś ci w tym pomaga, proste paznokcie jakoś idzie zrobić, ale jeśli chodzi o skomplikowane zdobienia to chyba odpada, albo moze to ja mam jednak w tym temacie dwie lewe ręce? :P salon pewnie jest interesujący, ale jednak bliżej mi do poznania i tamtejszych mozliwosci

    OdpowiedzUsuń
  11. skoro było tam tak dobrze i cudownie, miałaś wspaniałą pracę, dlaczego tam nie zostałaś??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawość pierwszy stopień do piekła :))) w każdym razie nikt mnie nie wyrzucił ;)

      Usuń
    2. Otwierasz może coś swojego? Jestem pełna podziwu Twoich paznokciowych prac i chętnie bym się do Ciebie wybrała, w przyszłości :)

      Usuń
  12. jak zawsze świetnie wyglądasz Kochana:*
    a fotorelacja z salony jest piękna, zdjęcia, klimat miejsca ajjj <3

    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale pięknie urządzony salon mmmmmmm


    http://ewulette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. buziaczki Diamenciku:)))))))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  15. twooja siostra ma może bloga czy coś ? chętnie zobaczyłabym ją tez :)
    a co do salonu <3 ? przepiekny ! od ilu w nim pracujesz?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego jeszcze nigdy nie pochwaliłaś się nam swoim narzeczonym? Każdy z chęcią zobaczyłby tą piękną parę! :)

      Usuń
  16. Te lakiery w tle zwróciły moją uwagę! Ach <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Jesteś coraz grubsza:(

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie tam! Szkoda, że mam taaaak daleko do Łodzi :(

    OdpowiedzUsuń
  19. trwałe malowanie paznokci? możesz napisać coś więcej?........

    OdpowiedzUsuń
  20. Ajj... To chyba miejsce dla Ciebie, co? ^_^ Super!

    OdpowiedzUsuń
  21. you look amazing and your nails are beautiful <3

    OdpowiedzUsuń
  22. często robiłaś paznokcie Dodzie? czy nie miałaś okazji?

    OdpowiedzUsuń
  23. Salon robi wrażenie! z chęcią chciało by się wejść choćby na regulacje brwi:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kurcze Asiu musiałabyś mnie zabrać ze sobą następnym razem :):)
    Salon świetny !!!
    W.R

    OdpowiedzUsuń
  25. chciałam zapytac na zdjeciu 3 widac lakiery do paznokci w tle jakiej sa marki?

    OdpowiedzUsuń
  26. gdzie kupiłaś tą koszulkę co masz na sobie ? odpisz u mnie plis :) śliczna jest ! <3 obserwuję ! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE