7/26/2012

neon róż.

Cześć Wam!
dziś stylizacja, którą mogliscie podejrzeć, zaglądając na moja aukcję ;))
buciki z tych zdjęć musiałam sprzedać, ponieważ były troszkę za małe, a nie chcę się katować chodząc w ulubionych butach ;))) Jednak chyba bym nie była sobą jak bym nie miała w szafie neonowo - różowych szpilek... zamówiłam identyczne o rozmiar większe i... teraz jest okej ;)))
jednak nie na tym koniec ;p wzięłam jeszcze takie same tylko żółty- neon ;D
także spodziewajcie się niedługo zdjęć ;)))  














Bluzka - no name | Spodnie - New Yorker | Buty - @ | Torba - no name | Włosy - Cosmoshop.pl

75 komentarzy:

  1. Kurcze chciałabym Cię na mieście kiedyś zobaczyć w tych butach, mam nadzieje że kiedyś bedzie okazja :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super buciki i spodnie:) ślicznie wyglądasz:) brałaś udział może w jakimś programie telewizyjnym? Bo mam wrażenie, że gdzieś Cię właśnie widziałam w tv;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. byłam kilka razy w polsatowskim show ,,Tylko Nas Dwoje'' , ale to było 2 lata temu ;))) więc to chyba nie to ;P ( fakt faktem siedzialam na miejscu dla Vip'ow ;p ale mimo to malo mnie pokazali w tv ) :)))

      Usuń
  3. Kolor jest mega :) Fajna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor bomba!!:D Asieńko ja Cię podziwiam, bo sama uwielbiam szpilki, ale te są dla mnie za wysokie (swoje botki musiałam sprzedać):P

    OdpowiedzUsuń
  5. o jezu, kapitalne buty, choć chyba bym się w nich zabiła. szacunek i wyrazy uznania za umiejętność chodzenia w takich. ja mam kłopot już przy 9cm :D

    OdpowiedzUsuń
  6. o ile stylizacji nie mogę się czepić, to powiem, że manicure masz okropny - same końcówki czarne, jakbyś dopiero co z pola wróciła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mi się podobają Twoje pazurki :))) Stylizacja fajna a szpilki MEGA!!!!

      Usuń
  7. extra buty <3 nie pogardzilabym jednymi neonowymi:) a Ty jak zwykle piekna i zgrabna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie sposób ich nie zauważyć ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Te dwa zdjęcia są fatalnie prześwietlone.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, jednak mimo to mi się podobają, więc je dodałam ;)

      Usuń
  10. hehe :P ja tez jak bym miała jakieś zera na koncie, to pewnie bym miała większą kolekcję :P:P:P
    tak, mam 2 pary żółtych szpilek, jedne żółte z podbiciem nude, drugie żółte z zielonym podbiciem :) te są żółte, ale neon - czyli takie bardziej ,,cytrynowe'' niż żółte :P:P ;)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję Wam za wszystkie komentarze!!!!! :* :)))))) ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne buty , boskiee ! <3 zapraszam do mnie : )

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne te buty, ale wydaje mi się, że troche dziwnie wyglądają na nogach. Może to tylko tak na zdjęciach.;) Neon rzadzi!:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Zakochałam się w tych różowych <3

    OdpowiedzUsuń
  15. boskie te buty lecz nie dla mnie ;( zapewnie bym się w nich zabiła ;D ;D ale ciebie podziwiam za to że umiesz w nich chodzić i ci cholernie tego zazdroszczę ! super wyglądasz ślicznoto !!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Podziwiam Cię naprawdę;) Ja założe raz na jakiś czas tak wysokie szpilki i po max 2 godzinach muszę ściągnąć bo moje nogi odmawiają posłuszeństwa;d
    Śliczne są!

    OdpowiedzUsuń
  17. Widać, ze zamiłowanie do szpilek zł kwitnie, a bluzeczka śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  18. outfit i buty bardzo w Twoim stylu, fajnie ale zdecydowanie nie dla mnie :) wolę bardziej elegancki i mniej wulgarny look, ale o gustach się nie dyskutuje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Obydwie pary butów są genialne ♥
    śliczna bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. bosko wyglądasz w tych szpilkach !


    Zapraszam do siebie na konkurs, w którym do wygrania jest zegarek z kryształkami w dowolnie wybranym kolorze ! :))

    http://princess-beyonce.blogspot.ch/2012/07/konkurs-wygraj-zegarek-z-brylancikami-w.html

    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  21. o mamo!!!alez żarówy nam tu zapodalas...az po oczach daje:)))super buty i niesamowite szpile:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Skarbie co to za sklep, gdzie kupujesz te buty ;p
    Mają stronę w necie ?

    Dodałam Cię u siebie w zakładce z ulub blogami ;] Mam nadzieję że mnie za to nie zjesz.
    www.belittlemonster.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. zawsze podobały mi się takie wysokie buty jednak do tej pory nie mogę opanować sztuki chodzenia dlatego zazdroszczę Ci i bucików i umiejętności swobodnego poruszania się w nich po Polskich chodnikach :) stylizacja ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Twoja kolekcja butów jest godna pozazdroszczenia, co po raz kolejny udowodniłaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale rzucają się w oczy te buty! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczne buciorki i bluzeczka ale jednak jakoś mi te spodnie do gustu nie przypadają ;)) ale ważne że Tobie pasują ;))

    OdpowiedzUsuń
  28. mega cudowne buty! ♥

    http://imaurore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. podoba mi się jedynie bluzka:( no i szpilki, ale nie z tym zestawieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dla mnie totalnie nieprzemyślane jest kupowanie 3 par żółtych butów różniących się odcieniem albo kolorem spodu, po to by założyć je raz do zdjęcia i drugi na imprezkę. Strata kasy. Pomyśl nad czymś wężowym, bo to jest teraz fajne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona ma to i tak w dupie co Ty piszesz bo jest taka zajebYsta;]

      Usuń
    2. twoja kasa? nie to po kiego sie wpierniczasz? :/

      Usuń
  31. a gdzie kupiłaś bluzeczkę? Śliczna jest:)

    OdpowiedzUsuń
  32. ciekawe buty , jednak nie widzę siebie w takich :)

    OdpowiedzUsuń
  33. gdzie dostane takie buty? mogłabys podać link ?

    OdpowiedzUsuń
  34. cudna bluzeczka ♥ buty piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  35. te szpilki są boskie !!!! też chcę takie :_)

    OdpowiedzUsuń
  36. az taka jestes zapatrzona w siebie ze szkoda Ci dac linka???

    OdpowiedzUsuń
  37. Buty dobre do tanczenia na rurze,wszystkie sie nimi zachwycacie a pewnie jakbyscie zobaczyli laske w takich butach to dobrze byscie jej d...rabaly....A tak w ogole to ogladam czasem twojego bloga i podziwiam Cie za odwage ze chodzisz tak ubrana bo niestety Polska to malo tolerancyjny kraj a nie oszukujmy sie ze ubierasz sie wyzywajaco!!!!Chcialabym Cie zobaczyc w naturalnej stylizacji bo chyba troche nadrabiasz strojem.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie to czegos brakuje w tych stylizacjach!Takiej subtelności,kobiecości,delikatności i smaku!!Nie wszystkie Twoje ubrania sa takie np. te spodnie ktore masz na sobie sa zajebiste,ale ja wybrałabym inne zestawienie do nich. Wiesz powiem Ci ze czasami warto posluchac sie czyis rad oraz byc wobec siebie krytyczna a nie zapatrzona w siebie panna:/ No ale to Twoj blog, Twoje stylizacje wiec rob co chcesz.Powodzenia życzę!

      Usuń
  38. omatulu, polaczenie kolorow mistrzostwo! <3 spodnie są genialne, swietnie na Tobie lezą no a o butach to juz nie wspomne ;d dawaj mi jedna pare chociaz ej :D

    OdpowiedzUsuń
  39. cudne buty ;*****
    zapeaszam do mnie :
    http://whereverigo.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  40. jejujeju jakie one piękne ♥
    Uwilbiam twoje stylizacje i buty. ^^ masz naprawdę świetny gust ♥
    Zapraszam do mnie http://namalowanakredkami.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Musze przyznać, że buty dość odważne.
    zapraszam do siebie ;)) http://bombelkixd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. fajnie, że zaczęłaś pokazywać się z torebkami :) pokażesz kolekcję?:)

    OdpowiedzUsuń
  43. fajna bluzka :)

    pozdrawiam
    Amandine (filmdine.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  44. JEJ ale zajebista bluzeczka !!!!


    Neonówki boskie sama bym takie ubrała ale nie dam rady za wysokie :(
    W.R.

    OdpowiedzUsuń
  45. genialne butki :) sama bym takie przygarnela :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Jaka ty musisz być tępa!

    OdpowiedzUsuń
  47. Genialne buty, bardzo odważne jednak mają TO COŚ w sobie. Na pewno dzięki nim stajesz się zauważalna :p Świetnie się w nich prezentujesz zapraszam na dziwnainaczej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Mam pytanie, czym farbujesz włosy(jaka farba) czy może chodzisz do fryzjera? Są przepiękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Hej,mam pytanie:) sama farbujesz włosy czy może chodzisz do fryzjera? (jeżeli sama to jaką farbą?) Baardzo podoba mi się twój kolor!

    OdpowiedzUsuń
  50. Fajne butki ! I oczywiście bluzka <3 Zapraszam również do mnie http://tyynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. ukłony za buty!!! :) super ! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. świetna stylizacja. Bardzo mi się tu podoba!
    Zapraszam do mnie http://euier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. cudowna koronkowa bluzka :) świetny blog.

    OdpowiedzUsuń
  54. where did you buy these beautiful shoes, please

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE