7/27/2012

♥ KONKURS!!! :) ♥ EdiBaZZar.pl


KONKURS!!!

Kochani po raz kolejny ;) sklep EdiBaZZar.pl i ja mamy dla Was KONKURS!!! :)

Do wygrania prześliczny ZEGAREK! :)
(do wyboru jeden z 4 kolorów! ♥)



Warunkiem wzięcia udziału jest:
1) Polubienie sklepu EdiBaZZar.pl na Facebooku - [KLIK]
2) Zarejestrowanie się w sklepie EdiBaZZar.pl lub dodanie swojego adresu e-mail do newslettera sklepu
3) Polubienie bloga Diamentica na Facebooku - [KLIK]
4) Dodanie do obserwowanych bloga Diamentica ( jeśli posiadamy konto Google)


(każdy podpunkt będzie sprawdzany ;))



ZADANIE POLEGA NA ZOSTAWIENIU W KOMENTARZU:
1) imienia
2) e-mail'a
3) odpowiedzi na pytanie:

CO NAJDZIWNIEJSZEGO ZNALAZŁO SIĘ W TWOJEJ TOREBCE? :)



Wyniki ogłosimy do 3 dni, od dnia zakończenia konkursu!

Konkurs trwa od 27.07.2012r. do 10.08.2012r. do godziny 23:59. 


3mam kciuki za zwycięzcę!!!
Powodzenia !!! ♥ :)


Kochani chciałam też przypomnieć, że na stronie sklepu EdiBaZZar.pl jest promocja na darmową wysyłkę ;))))
Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej o promocji to klikajcie - TU :)


WYNIKI KONKURSU!!!!


Konkurs wygrywa:

Alicja

i jej komentarz ;)


Autentyczna historia:
wracam nad świtem z imprezy, pod drzwiami mieszkania szukam kluczy, ku memu zdziwieniu w torebce znajduję kostkę brukową! wielką (15x15x15), ciężką KOSTKĘ BRUKU! nie wiem "skąd", nie wiem "jak", ale impreza musiała być dobra, a kostka do dziś służy mi jako podpórka na półce z książkami :))


GRATULACJE! :) ♥ 

dziękuję za wszystkie komentarze ;) i podziwiam Was dziewczyny za skarby jakie znalazły się w Waszych torebkach ;)

ps. Pozdrowienia z nad morza ;) ♥

 

73 komentarze:

  1. Klaudyna :)
    klaoudyna@gmail.com

    Co było najdziwniejszą rzeczą? Chyba grzebień na którym było pełno czarnych włosów ( ja blondynka :P ) bleee, ohyda :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a propo's grzebienia - zgrzebło (to taki grzebień ale dla ...konia)

      Usuń
  2. Madzia

    madziulek9_19@wp.pl

    bielizna, skarpetki i kombinerki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Patrycja
    patrycjaloskot93@gmail.com
    Hmm, na pytanie co najdziwniejszego znalazło się w mojej torebce przychodzi mi tylko jedno do głowy ;D . Jak wiadomo w damskiej torebce można znaleźć wszystko, lecz ja chyba troszkę przesadziłam xd . Byłam sobie na weselu- oczywiście musiałam mieć pojemną torebkę ze sobą, żeby zmieścić tam buty na zmianę, aparat i ... nie wiem skąd się tam wzięły KOMBINERKI. Kuzyn chciał, żebym zrobiła mu zdjęcie to ja wyciągam wszystko z torebki aż tu nagle wyciągam na stół te KOMBINIERKI. Każdy był w szoku po co mi to , a okazało się , że tata mi je włożył w razie potrzeby naprawiania obcasów mamy :D hahahaha mina wszystkich którzy to widzieli była wspaniała ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Marlena
    2. mostrowska92@gamail.com
    3. Hm.. sporo by się tego znalazło, ale tak to chyba śrubokręt i nitkę z igłą ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostalam zaproszona na osiemnastke do kumpeli. Postanowiłysmy wspólnie z kolezanka zrzucić sie na prezent. Udałyśmy się do sex shopu I kupilysmy duzy czarny wibrator :) wieczorem zmierzajac na impreze urodzinowa która Odbywala sie w klubie podczas dyskoteki zatrzymalysmy sie przy sklepie w którym kupowalysmy papierosy, pod sklepem jakies zamieszanie, ktos wywinal jakis numer w sklepie , policja w ciagu kilku minut my swiadkowe prosba o dokumenty ja otwieram torbe a tam wielki wibrator buchnelysmy smiechem z kumpela I zaczelysmy sie tlumaczyc ale wyobraznia funkcjonariuszy chyba podpowiadala co innego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aaaaa moj mail tina8@gg.pl
    TINA

    OdpowiedzUsuń
  7. 1) Beata
    2) beatalezajsk@o2.pl
    3) Co najdziwniejszego znalazło się w mojej torebce?To zależy co dla kogo jest dziwne.U mnie głownie można znalesc jakies akcesoria mojego synka,

    OdpowiedzUsuń
  8. Aleksandra
    aleksandra__krystkowiak@wp.pl
    bilet na pociąg sprzed 2 lat;p

    OdpowiedzUsuń
  9. 1.Emilia
    2.kimk981@gmail.com
    3.Co najdziwniejszego znalazło się w mojej torebce?
    hymm:P ... było tego dużo :) mianowicie szłam kiedyś z koleżanką na imprezę i miałyśmy spać u znajomych wiec zabrałam buty na zmianę (swoje i jej ) 2 kosmetyczki prostownicę parę ciuchów no i ... koc ... :P oczywiście nie zostawiłam tej torby u znajomych ... kiedy ochroniarz mnie zobaczył odechciało mu się przeszukiwania torby :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Joanna
    kabanos_25@onet.eu
    Najdziwniejsza w mojej torebce była strzykawka z moczem, która niosłam na badanie.Gdyby ktoś mnie w drodze do lekarza poprosił o jakąś chusteczkę to pewnie bym umarła ze wstydu bo nigdy nie mogę sie dokopać do chusteczek i pewnie musiałabym wyciągać wszystko po kolei. Trochę to dziwne i ohydne ale takie jest życie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Agnieszka
    agaborucka@vp.pl

    najdziwniejsza rzecz w mojej torebce? haha podczas drogi do szkoły zauważyłam, że w mojej torebce jest mój śpiący kot ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. 1.Natalia
    2. natusia_007@o2.pl
    3. Kilka dni temu w swojej torebce znalazłam parę rękawiczek , zdziwiło Mnie to , bo przecież mamy środek lata ;) . Jednak najdziwniejszą rzeczą jaką znalazłam w swojej torebce był chyba nadgryziony batonik. Byłam w szoku ponieważ od dłuższego czasu nie jadam słodyczy.. Zastanawia Mnie to jak długo on mógł się tam ukrywać?! heh . Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  13. Paulina
    paulat96@op.pl
    Hhm myśle że najdziwniejsza rzecz która znalazła się w mojej torebce to joystick od ps3, ale na takie rzeczy trzeba być przygotowanym mając młodsze rodzeństwo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. oj Skarbie ja jako ostatni Mohikanin fb nie mam, więc nie przystąpię do konkursu bo nie spełnię podpunktów, ale z chęcią napiszę co najdziwniejszego znajduje się w mojej torebce.
    jest to śrubokręt;) nie wiem czego ale zawsze go noszę;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Magdalena
    madzia3991@interia.eu
    fb- Magdalena Jezierska

    Najdziwniejsza rzecz w mojej torebce? Zielono- niebieska kanapka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ela
    fikolajek@gmail.com
    Dla mnie najdziwniejszą rzeczą, która znalazła się w mojej torebce, była druga torebka. Kupiłam sobie nową, od razu chciałam ją założyć i upchałam jedną w drugą :).

    OdpowiedzUsuń
  17. 1.Loria
    2. lorija.ra@gmail.com
    3. Najdziwniejsze w mojej torebce to byly prezerwatywy:D ktore koledzy mnie wpchali aby sie posmiac:DDD

    OdpowiedzUsuń
  18. 1) Marzena
    2) maszyna23@wp.pl
    3) najdziwniejsze co znalazłam w torebce: to było po jakiejś imprezie, była to bielizna ślubna mojej sąsiadki wraz z welonem. Byli już wtedy kilka lat po ślubie ;PP

    OdpowiedzUsuń
  19. Ania
    anezcka@o2.pl
    kombinerki, Wrocławska kostka nie jest najlepszym przyjacielem moich szpilek, latarka-zawsze i wszedzie ( boję sie ciemności):P i gumy do żucia- nie żeby były całe i zapakowane, połowki walające sie po każdym zakamarku- ( zjadam połówki gum)....:)
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Alicja
    kielansky@gmail.com

    Autentyczna historia:
    wracam nad świtem z imprezy, pod drzwiami mieszkania szukam kluczy, ku memu zdziwieniu w torebce znajduję kostkę brukową! wielką (15x15x15), ciężką KOSTKĘ BRUKU! nie wiem "skąd", nie wiem "jak", ale impreza musiała być dobra, a kostka do dziś służy mi jako podpórka na półce z książkami :))

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ech... bez obrazy Diamentica, ale troszkę mnie rozczarowałaś. Myślałam, że chociaż Ty darujesz sobie organizowanie konkursów, które mają na celu robienie sztucznego tłumu na blogu i czyichś stronach. Trochę to smutne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Limonka :) nie obrażam się ;) jednak nie jest to pierwszy konkurs jaki organizuję ;) myslę, że fajnie jest od czasu do czasu wejść na bloga i mieć możliwość wygrania fajnej biżuterii czy zegarka ;)) sama posiadam wiele, rzeczy ze sklepu EdiBaZZar i uwazam, że sa godne polecenia więc, z miłą chęcią organizuję taki własnie konkurs!:)

      Usuń
  22. Wiola.
    wioll04@o2.pl

    Odp: pułapka na myszy ;d

    OdpowiedzUsuń
  23. Karolina

    karolinaslawinska@o2.pl


    Czytałam u koleżanki wyżej, albo niżej :) że miała kostkę brukową w torbie,
    ja wracałam ostatnio z ogniska z taaaaaaką ciężką torbą, no ale nic, zostawiłam ją do rana w korytarzu, po czym mama szukała dokumentów od auta i natrafiła na cegłe :D Taką pomarańczową :D I nie wyjaśniło się skąd to się tam wzięło :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Diana
    diane-fashion@wp.pl

    Najdziwniejsza rzecz, którą znalazłam w torebce to młotek. Jak się tam znalazł? Do dziś zadaję sobie to pytanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Justyna
    justyna.gosia.urbaniak@gmail.com

    Najdziwniejszą rzeczą którą miałam w torebce była szklanka. Moja młodsza kuzynka zapakowała mi ją w niedzielę, a na drugi dzień szłam do szkoły. Wyobraźcie sobie minę Pani polonistki, gdy wyjęłam zeszyt, podręczniki, piórnik i... szklankę. ;-) Do dzisiaj moja klasa ma ze mnie ubaw.

    OdpowiedzUsuń
  26. Magda
    megi1210@tlen.pl

    Najdziwniejszą rzeczą którą znalazłam w torebce to kosz na śmieci z łazienki. Lubię duże torby więc taki łazienkowy śmietniczek bez problemu się w niej zmieścił. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Karina
    karinka204@buziaczek.pl
    Najdziwniejszą rzeczą jaką znalazłam w mojej torebce były męskie śmierdzące skarpetki fuuuj!
    (Była to sprawka moich znajomych,którzy postanowili mi zrobić małą jakże ''miłą'' niespodziankę )

    OdpowiedzUsuń
  28. Justyna
    justys_sz@o2.pl

    Najdziwniejszą rzeczą, która znalazła się w mojej torebce była... wielka pustka, zupełne nic! Idąc na imprezę wszystkie potrzebne rzeczy zostawiłam u chłopaka... Nazajutrz więc, nota bene na spotkanie z nim, wybrałam się z pustą torebką... Na szczęście jest sztywna i trzyma fason, jeszcze biorąc pod uwagę że zawsze noszę w niej dużo rzeczy, z taką pustą i lekką było mi niesamowicie wygodnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Marta
    nosugar89@gmail.com
    słowniczek fińskiego

    OdpowiedzUsuń
  30. 1. sandra
    2. sandra2604@interia.pl
    3. od kilku dobrych miesiecy nosiłam w torebce 2 poduszki na ramiona..
    (o dziwo przydały się w zastępstwie za chusteczki higieniczne.. :p )

    OdpowiedzUsuń
  31. Kasia
    kasiak_1234@interia.eu

    najdziwniejszą rzeczą jaką znalazłam w swojej torebce był zestaw śrubokrętów, bo cóż...wszystko może się przydać ;).

    OdpowiedzUsuń
  32. Anna
    arabesque.a@gmail.com

    Najdziwniejszą rzeczą jaka znalazła się w mojej torebce był gigantyczny nóż do papieru/tapet, którego potrzebowałam do zrobienia makiety i który zaczął pikać mi na bramce w sklepie ;P jak pan ochroniarz zapytał czy mam w torebce coś metalowego, albo elektronicznego i zobaczył, jak wyjmuję to pomarańczowo-metalowe cudo, to mało co nie padł ze śmiechu ;P

    OdpowiedzUsuń
  33. Bernadeta
    bernadetaaa@interia.pl

    W moim domu jest wiele zwierzaków i często lubią "buszować" po pokoju. Najdziwniejszą rzeczą jaką miała zatem w torebce była zabawka- mysz oraz kłębki sierści psa.

    OdpowiedzUsuń
  34. Sylwia

    sylviaaa100@interia.pl

    Najdziwniejszą rzeczą jaką znalazłam w mojej torebce były męski stringi. Do tej pory nie mam pojęcia skąd one się wzięły:)

    OdpowiedzUsuń
  35. 1.Angelika
    2.pisarska.angelika@gmail.com
    3. Kiedyś nosiłam w torebce niezbędnik, menażkę i kubek. Nie wiem dlaczego ich nie wypakowałam, ale cały dzień nosiłam zbędny bagaż.:P

    OdpowiedzUsuń
  36. Dominika
    estrellaaaaa@wp.pl
    Najdziwniejszą rzeczą jaką znalazłam w torebce to stare gazetki ze sklepu i nożyczki.

    OdpowiedzUsuń
  37. 1. Natalia

    2. nastek165@o2.pl (tego konta używam)

    3. Najdziwniejszą rzeczą, którą znalazłam w torebce był pilot od telewizora moich przyszłych teściów...pamiętam tylko, że musiałam od nich pośpiesznie wyjść a pod domem wyciągając klucze ukazał mi się ich pilot...przez jakiś czas musieli się bez niego obejść:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Nikoletta
    najka_15@o2.pl
    co do zawartości torebki to chyba centymetr krawiecki mam manie aby w różnych momentach sprawdzać np czy nie przybyło mi cm w udach lub talii więc mam go zawsze przy sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. 1.Klaudia
    2.mysia2142@wp.pl
    3.Poidełko mojego świniaczka :P

    OdpowiedzUsuń
  40. Roksana
    sasa205@buziaczek.pl
    Roksana :*
    W ubiegły weekend byłam na działce u koleżanki, jako iż był grill zabrałam ze sobą dużą różowiutką torebkę w której znajdowały się posiłki. Koleżanka ma śliczne małe kotki ale nie wiedziałam że takie głodomorki,łaszą się jak tylko wyczują jedzonko. Odłożyłam torebkę na sofę z kiełbaską na wierzchu i koleżanka woła z kuchni
    Roksana! telefon Ci dzwoni bo wibruje cała twoja torebka!
    Ja lecę szybko wyciągam produkty a na samym dole widzę kota!
    Nie mogłyśmy przestać się śmiać!

    OdpowiedzUsuń
  41. Klaudyna
    Klaudynaaa5862@gmail.com
    Cos najdziwniejszego co znalazło sie w mojej torebce była ostatnio PUSTKA. Oprocz telefonu i portfela nie było w niej nic! W mojej torebce zazwyczaj można znalezc dosłownie wszyyystko! Zaczynajac od błyszczyka do ust konczac na zapasowej myszce do kompa (chociaz i ta myszka jest dziwna :D ) hah :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Marta
    marta022555@gmail.com

    Najdziwniejsza rzecz w mojej torebce- chrabąszcz. Bardzo się ich boję. Stojąc w kolejce w sklepie, wyciągałam portfel i nagle dotknęłam chrabąszcza. Zaczęłam krzyczeć jak głupia. Wstyd jak nie wiem. Oczywiście włożyła mi go tam moja koleżanka która sikała prawie ze śmiechu.

    OdpowiedzUsuń
  43. Anna
    annakow116@wp.pl
    Słoik ogórków :) Później koleżanki przyznały się do kawału :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Dajana
    truskaffka011@op.pl
    odp : widelec , młotek , myszka od laptopa , szczoteczka do zębów z zaschniętą pastą :D

    Pięękny ten różowy :PP

    Pozdrawiam :ddd

    OdpowiedzUsuń
  45. Klaudia
    uzaleznionaodjutra@wp.pl
    odp: W sumie najdziwniejszą rzeczą jaką miałam w torebce było radio samochodowe-panel-chodź do końca nie wiem kiedy je tam wsadziłam. Zdarzało się, ze miałam w niej moje szpilki, gdy nogi już odmawiały chodzenia w nich po długich spacerach :D

    OdpowiedzUsuń
  46. http://www.facebook.com/photo.php?fbid=476425565701512&set=a.401793173164752.102379.168244953186243&type=1&theater

    OdpowiedzUsuń
  47. Magdalena
    czmadzia7@gmail.com

    Najdziwniejszą rzeczą w mojej torebce był pumeks do pięt! Kiedyś prosiłam mamę, żeby mi kupiła, a ta wrzuciła mi do torebki i pojechałam tak na zajęcia :) śmiechu było co nie miara! :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Asia ile masz tatuazy? odpisz.

    OdpowiedzUsuń
  49. http://www.facebook.com/photo.php?fbid=467720583251716&set=a.346237478733361.87556.346067928750316&type=1&theater

    OdpowiedzUsuń
  50. Agnieszka
    agoooooosia@gmail.com
    Dokładnie rok temu, podczas wakacji, ciocia poprosiła mnie, abym kupiła dla jej kota nową kuwetę. Jako, że ciocia sama nie wypuszcza się w miasto, z racji wieku, nie odmówiłam jej i grzecznie podreptałam do sklepu po ową kuwetę. Kiedy zakupiłam produkt docelowy, włożyłam go do torebki (torebki zazwyczaj noszę duże, ponieważ kiedy jestem na mieście i coś kupuję, nie lubię łazić z torbami :)). Ciocia mieszka na drugim końcu miasta, więc nie chciało mi się już jechać w ten sam dzień, aby ową kuwetę jej zawieźć i tak chodziłam z nią w torebce przez kilka dni :). Nie zapomnę min moich znajomych, kiedy przy wyciąganiu czy to portfela, czy telefonu, z torebki wystawała mi kuweta (dobrze, że była czysta ;D). W końcu po paru dniach, kuweta trafiła do cioci i wszyscy byli zadowoleni. :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ola
    olcia1429@wp.pl
    Bielizna (nie moja ;p)

    OdpowiedzUsuń
  52. Michalina
    twigg@op.pl

    1. Czesto w sklepach kupuje jogurty, by móc je zjesc w szkole. Jesli nie wezme z domu lyzki, to kupuje w sklepie taka 'jednorazówke'. Ostatnio postanowilam troche posprzatac w mojej torebce i zdziwilam sie, bo mialam tam ok. 6 malych lyzek.

    2. Zamek do drzwi - do tej pory nie ogarniam, jak sie on tam znalazl, ale zakladam, ze to przez mojego tate :D

    OdpowiedzUsuń
  53. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=482846598411996&set=a.452102831486373.115969.225459704150688&type=1&theater twoje zdjęcie

    OdpowiedzUsuń
  54. 1) Monika
    2) monika2260@amorki.pl
    3) Najdziwniejszą rzecz jaką znalazłam w mojej torebce, to były męskie perfumy. O ich istnieniu w mojej torbie dowiedziałam sie przez przypadek. Będąc w na spacerze w bardzo zatłoczonym miejscu każdy kto koło mnie przechodził dziwnie się na mnie patrzył i "wąchał", pomyślałam - wydaje mi się. I sięgłam do torebki po wodę do picia. Jakie było moje zdziwienie jak znalazłam w niej perfumy męskie, które były w szklanym opakowaniu i sie zbiły. Zalały mi całą cenną zawartosc mojej torebki no i oczywiście torebka poszła do kosza. Zła szybko poszłam do domu i jak sie okazało taki "super" żarcik zrobił mi mój brat. Okropne, nigdy tego nie zapomne, moja ulubione torebka ;(.

    OdpowiedzUsuń
  55. Weronika
    werka1988@poczta.onet.pl
    zużyty pampers mojej córci........ aaaaa!!! nie miałam gdzie go wyrzucić i chodziłam z nim kilka dni ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Monika
    monika.fraczyk@wp.pl
    Najdziwniejsza rzecz w mojej torebce? Kombinerki ;D Wbrew pozorom są bardzo potrzebne każdej kobiecie, bo idąc kostką często zdarza się, że między kostkami zostanie nam flek. I co wtedy?? Kombinerkami wyjmujemy, rzybijamy i śmigamy dalej ;)) Buźka ;*

    OdpowiedzUsuń
  57. Katarzyna
    katarzyna.magdalena.kowalska@gmail.com
    Hmm jak tu odpowiedzieć co najdziwniejszego znalazło się... specjalnie? specjalnie jest tam dużo różnych dziwnych rzeczy , noszę xxl torby i pakuję w nie wszystko co się da często spiesząc się zgarniam co mam na biurku..zawszę wszystko może mi się przydać :) zimą noszę pastę do butów np.
    ale nie umyślnie spakowałam nóż - musiałam go zgarnąć nie chcący , nie było by tyle śmiechu gdybym to sama zauważyła a poprosiłam chłopaka żeby podał mi chusteczki z torebki szukał szukał nóż jakie było jego zdziwienie dobrze że zwykły do smarowania rozwiałam wątpliwości na temat morderstwa tym oto nożem haha:)

    Pozdrawiam Cię serdecznie i chciałam dodać że podziwiam Twoją umiejętność chodzenia w takich butach..
    moja się kończy po 10 minutach i ( z torebki oczywiście ) wyciągam płaskie baletki

    OdpowiedzUsuń
  58. Patrycja

    speaktoass@wp.pl

    najdziwniejszą rzeczą jaka miałam w torebce to... złota rybka.

    OdpowiedzUsuń
  59. Dominika

    innamorata91@o2.pl

    Najdziwniejszą rzeczą jaka znalazła się w mojej torebce był kaptur od (nie mojej) kurtki zimowej. Wróciłam do domu z imprezy i rano przeglądałam torebkę, jakie duże było moje zdziwienie :P

    OdpowiedzUsuń
  60. Joanna
    joanna.wojterek@gmail.com
    Najdziwniejszą rzeczą jaką miałam w torebce była puszka z karmą dla psa i płyn po goleniu (męski) :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Dorota

    dorotka123213@wp.pl

    Najdziwniejszą rzeczą w mojej torebce była świnka morska :D Czasem wypuszczam ją w pokoju, żeby rozprostowała kości i tak się złożyło, że pewnego dnia jako miejsce schronienia wybrała sobie moją torebkę leżącą na ziemi ;) Oczywiście nic za darmo ;) w zamian zostawiła kilka brązowych prezentów :/ Od tej pory torebki trzymam poza jej zasięgiem, w bezpiecznym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Martyna,
    myrta0@vp.pl

    Najdziwniejsza rzecz która znalazła się w mojej torebce to scyzoryk który bardzo przydawał się na jednej z imprez do otwierania %% ;P.

    OdpowiedzUsuń
  63. Justyna
    justynaboniek@o2.pl
    Rysunek techniczny sprzęgła + fartuch laboratoryjny + zupa ogórkowa w słoiku - cóż, iście studenckie połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  64. Maria
    raisinmary@wp.pl

    najdziwniejsza rzecz która znalazłam się w mojej torebce: dużo różnych rzeczy mam w torebce ale najdziwniejsza to chyba roleta okienna ;).

    OdpowiedzUsuń
  65. Joanna
    joanna_corinne@op.pl

    Najdziwniejsza rzecz jaka znalazła się w mojej torebce? Hmmm... chyba dziura w podszewce! Zazwyczaj zwracam uwagę na takie rzeczy, ta jednak umiejscowiona była w nietypowym miejscu. Zawsze moja torebka była ciężka, pomimo niewielu rzeczy w środku. Nareszcie zrozumiałam dlaczego - wpadło do niej mnóstwo zaginionych rzeczy! Radość była ogromna kiedy odzyskałam cztery (!) pęsety i kilka balsamów do ust. ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. Justyna
    j.bednarek92@gmail.com
    Najdziwniejszą rzeczą jaka znalazła się (i nadal znajduję) w mojej torebce to Kasztan. Kiedyś przypadkowo wrzuciłam go do torebki, teraz co roku zbieram i noszę nowego. Za każdym razem, kiedy zmieniam torebkę, on jest cały czas ze mną. Jest to dziwne i śmieszne, ale przyzwyczaiłam się:)

    OdpowiedzUsuń
  67. Ewelina
    kita1986@interia.pl
    Fb-Ewelina Judyta
    GFC-Ewelina Jezierska
    Najdziwniejszą rzeczą w mej torebce była chyba szklanka po drinku z wesela, na którym byłam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  68. agnicha05@interia.pl
    Agnieszka
    Na FB obserwuję - Agnieszka Pierzchlewicz
    Konta Google nie posiadam
    Najdziwniejszą rzeczą, jaka znalazła się w mojej torebce była niestety... psia kupa. Mam dwa małe pieski i często jak idę z nimi na spacer biorę torebkę bo a to załatwiam coś jeszcze na poczcie, a to idę do sklepu i ta torebka zawsze się przydaje. Poza tym zawsze noszę w niej takie woreczki specjalne do sprzątania psich kupek z ulicy. No i pewnego dnia posprzątałam po moich Whiskim i jako, że nie było nigdzie śmietnika to tą kupkę wrzuciłam do torebki. Oczywiście zapomniałam o niej, a że zdążyła ona uwolnić się z kaftanika jakim był worek po kilku dniach trafiłam na zasuszonego psiego bobka. Wiem, obrzydliwe ale cóż, takie rzeczy się zdarzają.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Justyna
    ju_stynka55@o2.pl
    pompka do roweru , skarpetki ;-) .

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE