8/04/2012

Koronka z kolcami.

hejka :)
jak tam minęła Wam pierwsza połowa wakacji? Ja już za kilka dni wyjeżdżam na upragniony wypoczynek ;))) (oczywiście przywiozę masę zdjęć ;D) a tymczasem jestem niesamowicie zabiegana, cały czas coś załatwiam, coś robię i nie mam nawet jednej wolnej chwili...
dziś udało mi się znaleźć moment, żeby dodać notkę ;D
Znane Wam już jedno z moich ulubionych połączeń... koronkowa sukienka + ( jedyne w swoim rodzaju ;)) kolczaste buciki ;D








Sukienka - Tally Weijl | Buty - StyloweButy.pl

ps. Pamiętajcie o konkursie, w którym możecie wziąć udział :)
(zapraszam notkę niżej ;)))


57 komentarzy:

  1. swietnie wyglądasz :)
    Właśnie myślałam aby zamówić sobie takie buty :) Jak Ci się w nich chodzi ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jestem ciekawa, jak się w nich porusza ;-) Sukienka bardzo twarzowa!

      Zapraszam do mnie, dziś okazja na święta w Pekinie!

      Usuń
    2. umieszczała juz na swoim blogu filmik -.- chcecie to poszukajcie. 100 razy o tym pisala.

      Usuń
  2. świetne buty:) pasuja do sukienki

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty cudowne. ! *,*

    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsza myśl jaka przyszła mi do głowy przy oglądaniu zdjęć to jakbyś próbowała zatrzymać pociąg, jak na stopa ;)
    sukienka fajna, wygląda bardzo delikatnie, a buty z innej bajki, w mocnym stylu, całość wygląda więc ciekawie, jakby między niebem a ziemią ;) życzę udanego urlopowego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Twoje buty są takie futurystyczne ;))
    Sukienka też piękna.
    Pozdrawaim i zapraszam//

    OdpowiedzUsuń
  6. wowwww chciałabym chociaż raz sprawdzić jak się chodzi w takich bucikach :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie wyglądasz :) Jak zawsze. Podziwiam Cię, że umiesz chodzić w takich butach ! ;D
    zapraszam do mnie :
    http://whereverigo.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Te buty są piękne, chętnie bym sprawiła sobie wygodne, tylko pytanie - czy są wygodne ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Buty robią piorunujące wrażenie, a jak z wygodą ? Da się w nich chodzić ? :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne buty, i śliczna sukienka. Wspaniały kolor ust <3

    Zapraszam do mnie http://leblogdesaly.blogspot.com/
    Gorąco pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. I jak zwykle genialnie wyglądasz :)
    Ha ! A ja już myślałam , ze masz czarne buty z różowymi kolcami a to tak jakoś się światło musiało odbijać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bosko :):) buciki fajne ale ja bym w takich pewnie się zabiła ;p;p kocham twoje tatuaże :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wygladasz jak aniolek! z diabelsko swietnymi butami! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. gora anielska...biala...koronkowa:)za to dol jak z piekla rodem hehe:)))oryginalne zestawienie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Asia nie mogę wyjść z podziwu jak się wyrobiłaś! Pod względem stylu oczywiście.
    Za każdym razem jak tu zaglądam łapię się za głowę jak w tak krótkim czasie można dokonać aż takiej kolosalnej metamorfozy.
    Pięknie buciki i sukienka.
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  16. kurde, wyobrażam sobie jak w tych butach lecę do tyłu hehehe:D

    OdpowiedzUsuń
  17. cudownie! buty po prostu mega ♡

    http://imaurore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. obetnij te końcówki bo niedobrze się robi...

    OdpowiedzUsuń
  19. ładnie, pasuje to do Ciebie ;), tylko jak chodzić w tych butach ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. odważny i ciekawy ale nie przesadzony zestaw, super ! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. przede wszystkim mineła zbyt szybko, sierpien trzeba wykorzystac w 100% ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. o boże jak ty się wbiła w tę sukienkę, wygląda jakby miała zaraz pęknąc na całej długości, masakra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie:] W ogole ta stylizacja jest nie udana:/Brakuje jej smaku!

      Usuń
  23. Marszczenia na sukience zawsze pogrubiają...a że talii mocno wciętej nie masz, sukienka niemalże zrównała Cię po bokach z biodrami i piersiami. Może i ona jest ładna ale niestety nie dla Ciebie- znajdź coś z marszczeniem na piersiach.

    Wielunianka

    OdpowiedzUsuń
  24. Twoje wszystkie buty są świetne:D ale ja to bym się chyba w nich zabiła:P poza tym to byłabym w nich stanowczo za wysoka;P

    zapraszam do mnie na nowy post: patryca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. jedyne pytanie jakie ciśnie mi się na usta, to jak da się w tych butach chodzić ?:)) ale pewnie się da i pewnie są wygodne ?;>

    zapraszam do siebie, niedawno zaczęłam, ale może znajdziesz u mnie coś ciekawego:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Odważnie:) jestem ciekawa czy te buty są wygodne:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Sukienka anielska a buty diabelskie!!!
    Pozdrawiam **

    OdpowiedzUsuń
  28. o proszę, mam tę samą sukienkę w wersji black. :)

    http://sufferignorance.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Rewelacyjna ta sukieneczka;) a buty bardzo oryginalne i gratuluję odwagi bo sama bym się chyba na nie nie odważyła;))

    OdpowiedzUsuń
  30. Twoim włosom brakuje objętości. Wyglądasz, jakbyś wylała na głowę kubeł wody. Pokombinuj cos z piankami, susz włosy ze spuszczoną głową, potem tak samo lakieruj i będzie wyglądało fajnie:) a teraz tak nieciekawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaaa, pianki są na pewno zajebiste dla włosów. Lakiery także.

      Usuń
  31. Lubie takie nietypowe połączenia:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Asiu, czy mogłabyś zdradzić mi nazwę czcionki jaką masz wytatuowany napis na pleckach?

    OdpowiedzUsuń
  33. Przejrzałam Twojego bloga - jest naprawdę świetny, gratuluję! Cudne buty!

    Zapraszam także do mnie na www.magdalenakozlowska.pl. Będzie mi miło, jeśli zajrzysz. Aktualnie trwa tam konkurs, a do wygrania piękna, miętowa bransoletka z kryształem Swarovskiego:) Polecam i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wyglądasz tak, jakbyś się bandażem obwiązała.

    OdpowiedzUsuń
  35. kocham te buty ;) ładnie Ci w tej sukience :) a czy miałąś kiedyś inny kolor niż blond :)? zastanawiam jakbyś wyglądałą zmieniając kolor na bardzij naturalny ;) ? zaobserwujesz ;) ? dziękuję Xeń :)

    OdpowiedzUsuń
  36. blisko doskonałości, elegancka, super

    OdpowiedzUsuń
  37. sukienka wspaniała!

    OdpowiedzUsuń
  38. ale świetna sukienka, no i te buty *.* cudo! obserwuję i liczę na rewanż :*

    OdpowiedzUsuń
  39. Czekam na zdjęcia z Gdańska (wczorajsze!) ;) Widziałam Cię na nabrzeżu pod czas sesji (?) i nawet chciałam zaczepić i powiedzieć że oglądam bloga i kibicuję, ale jakoś odeszła mi odwaga...więc podziwiam z daleka ;)
    Idalka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka ;) szkoda, ze nie zaczepiłaś ;) bardzo chętnie bym pogadała ;))) nastepnym razem zapraszam do pogawędki ;) Pozzdrówki!!! ;) ps. zdjęcia będą już niedługo ;))))

      Usuń
  40. wszystko spoko, tylko szkoda, ze te wszystkie zdjecia niczym sie nie roznia. :/

    OdpowiedzUsuń
  41. Szczerze to sukienka bardzo mi się podoba i kolor i fason. Ale buty są według mnie fatalne... Może gdyby miały inny kształt to te ćwieki by oeszły. Zaraszam do siebie :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE