8/17/2012

Wakacje ;)

Hej, hej ;))
Witam Was po dłuuugiej długiej przerwie :) miałam chwilowy czas wypoczynku... no bo kiedy jak nie w wakacje :) wybór padł oczywiście na nasze morze ;P ma w sobie to coś ;) więc nie mogłam się oprzeć :P miejsca, które odwiedziłam są mi bardzo dobrze znane, gdyż nie raz już tam byłam ;) a mianowicie tym razem padło na: Karwieńskie Błota ;) , Karwię, Jastrzębią Górę, Juratę, Hel ( tam i w Karwieńskich Błotach spędziliśmy najwięcej czasu ;)) no i jeszcze wycieczkowo rejs do Gdańska :)
Powiem krótko, zrobiliśmy masę zdjęć i bawiliśmy się doskonale ;)
ps. już niedługo duużo nowych notek ;) mam nadzieję, że się trochę stęskniliście :p


a tu od początku... ;)


























































ps.  jeszcze pojawią się notki znad morza ;) 


63 komentarze:

  1. swietne zdjecia !! stesknilam sie za Twoimi wpisami :) dobrze ze juz jestes ^^ oczywiscie czekam na wiecej :*

    OdpowiedzUsuń
  2. THIS IS TOTALLY AWESOME...YOU HAVE BEAUTIFUL FEATURES AND STYLE...HOPE YOU CAN CHECK OUT MY SITE: http://theproverbs.net and become a new reader by joining. Thanks for your time. Hope to hear from you soon :)

    god bless

    OdpowiedzUsuń
  3. wow świetne i jak duuuzo zdjęc

    OdpowiedzUsuń
  4. Asiu nie ukryjesz że było Ci chłodno w pierwszych dniach ale wiatr i słońce dają dużo nawet jak jest chlodno hehehehehe:D:D:D
    ale potem było bosko co?:D:D:D
    CUDOWNA PLAŻA TAM JEST:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no 30 stopni nie było, ale jesień też nie nadeszła więc krótki rękaw i spodenki jak najbardziej wskazane, (nie mniej jednak wieczory i poranki chłodne:P) jednak tak jak piszesz z każdym dniem już tylko lepiej ;D

      Usuń
  5. hey, możesz się podzielić gdzie kupiłaś ten strój z skórą węża z zółtymi wstawkami.?

    OdpowiedzUsuń
  6. boskie zdjecia ...piekna dziewczyna w pieknej scenerii:)))
    pozdrawiam i czekam na wiecej:)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow ile zdjęć!!! :)
    i proszę ile bikini :D:D

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne wakacyjne zdjęcia
    i w końcu w płaskich butach

    http://newlifewithfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjęcia, aż chce się tam być

    OdpowiedzUsuń
  10. ciesze sie ze jeszcze ktos wybiera nasz morze;)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zdjęcia! :D
    aż mam ochotę wsiąść w auto i jechać nad morze. Ale niestety ja byłam na początku lipca, a wydaje się jakby to było wieki temu :D
    Mi się podoba najbardziej bluzka z panterą lub tygrysem:p nie wiem w sumie co to :))

    OdpowiedzUsuń
  12. wakacje Ci sluza , wygladasz super jako pin up girl ; ))))

    OdpowiedzUsuń
  13. ooo jejku ale cudne fotki!!:)
    najlepsze te które siedzisz na tych palach:)
    jednak porządny obiektyw robi swoje:)
    zazdroszczę wypoczynku <3

    OdpowiedzUsuń
  14. i sandałki są cudne

    OdpowiedzUsuń
  15. ale z Ciebie pozytywna dziewczyna! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. skąd kupiłas ten różowy sweterek :) ? jest cudowny

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajne zdjęcia :) fajnie że miałaś czas wyjechać, odpocząć :)u mnie niestety nie ma czasu :( czekam z niecierpliwością na więcej fotek :) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia, miło się oglądało :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Karwieńskie Błota? w takim razie musiałyśmy wypoczywać bardzo blisko siebie :)
    ja w Dębkach :)

    świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  20. Hel jest przepiękny, zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  21. widac, ze sie dobrze bawilas;-)) pasujecie do siebie z chlopakiem!:) przyznam sama, ze tez mam slabosc do wiekszych facetow (czyt. mój chlopak:P) ;-) Najfajniej Tobie w zestawie z chustka na glowie <3 mmm :)

    OdpowiedzUsuń
  22. kocham morze i tesknie za nim:( zazdroszcze ci , fajne buciki , a rybki swietne jakies pare lat temu zakupilam taka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bluzka z tygrysem, chabrowy sweterek, wężowe bikini no i oczywiście zegarek !!! - Piękności ! Super zdjęcia :))

    OdpowiedzUsuń
  24. kochana! ile zdjec!! a jakie cudowne <3 wiesz ze Ci zazdroszcze brzuszka...! :P dawaj go <3

    OdpowiedzUsuń
  25. normalnie uwielbiam cię !! świetne zdjęcia , i te twoje minki ! ślicznie wyglądasz zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  26. fajne zdjęcia! moją uwagę przykuł jednak tatuaż na karku.. co tam jest napisane? ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładne zdjęcia :) U mnie na blogu też umieściłam trochę fotek z wakacji nad morzem :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Widzę, że nie rozstawałaś się z neonowymi akcentami:) A te miejsca wywołują miłe wspomnienai znajomych miejsc:) Fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne zdjęcia! Uwielbiam je :) Też niedawno byłam nad naszym pięknym morzem i było cudownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Super zdjęcia, stylizacje także, strój różowy słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Po zdjęciach widać , że wakacje miałaś fantastyczne aż ci sama zazdroszczę ^^

    OdpowiedzUsuń
  32. WOW !!! Przecudne zdjęcia, super Ci że byłaś nad morzem :)
    Piękne stroje kąpielowe zwłaszcza ten różowy i niebieski <3
    Buziaczki ,czekam na kolejną notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszystkie zdjęcia przejrzane od początku do końca :)) Fantastyczna pamiątka- bardzo lubię nasze polskie morze, ale jeżdżę nad nie bardzo rzadko ze względu na nie pewną pogodę. A powiedz mi- gdzie kupiłaś tą bluzke czarno białą z motywem tygrysa ? :))

    OdpowiedzUsuń
  34. Promieniejesz Kochana ! Widać, że wypoczęta i szczęśliwa ! Pozdrawiam serdecznie i czekam na dalsze notki :)
    ps. Świetne stroje kąpielowe !

    OdpowiedzUsuń
  35. pięknie razem wyglądacie!
    A zdjęcia są cudowne!!!!!

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. https://lh4.googleusercontent.com/-6uPRe-tUxwA/UDF1MRktPvI/AAAAAAAABe8/RkZE9Ty1jFk/s512/IMG_4009.JPG HEHE

    OdpowiedzUsuń
  37. świetne zdjęcia, widać, że dobrze się bawiliście! :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Pewnie, że się stęskniłam:)
    Piękne foteczki, zazdroszczę takiego wypoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Super zdjęcia :) Zazdroszczę udanych wakacji.
    Zapraszam na nowo utworzonego bloga: dasia-handmade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Super.
    Ale tatu "diamentica" to chyba bedzie zalowac w przyszlosci, zreszta to twoja sprawa, dla mnie wiocha, ale kazdy ma swoj styl.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spoko, żałować nie będę :) ten tatuaż jak każdy inny ma znaczenie :) a to, że wiekszości wydaję się, ze to ksywa z bloga ( o czym pisałam już miliony razy - że nią nie jest)są po prostu w błędzie :) ... jednak nie muszę się tłumaczyć, ,,co'', ,,w jakim celu'' i ,,dlaczego'' :) ;P ;))

      Usuń
  41. Asiu, czy Twój mężczyzna miał usuwany tatuaż na ręce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przykro mi, ale nie udzielam informacji na temat mojej drugiej połówki ;P

      Usuń
    2. Rozumiem, pozdrawiam :*

      Usuń
  42. Asia, pasujecie do siebie z chłopakiem. Kruszynka z Ciebie przy nim :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Ale mega wyglądasz...aahhh..(te nogi ;P )
    Jaki lakier masz na paznokciach?. super żółty, ja mam z Golden Rose i jest beznadziejny a ten taki mocny, żywy kolor!!:)
    Ps. Super są te buty! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na paznokciach mam akryl SPN Nails - kol. żółty neon ;) :*

      Usuń
  44. Cudowne zdjęcia i stylizacje ;-)

    Obserwuję i zapraszam:

    http://eny-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. ahaa i prześlicznie wyglądasz ze swoim facetem , idealnie pasująca para ! takie razem dajecie wrażenie i mam nadzieje że u was w życiu tak jest ,i życzę wam tego z całego serducha ! szczęścia w miłości blondyno ! :***

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękne zdjęcia. Świetny kolor paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Widzę, że bardzo lubisz pisać, dlatego zapraszam na stronę www.fragmenty.net. Dodaj swój fragment do opowieści. ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. hej, tu Asia. prowadziłam kiedyś bloga 'No fear. No subjecting.' ale ktoś ukradł mi konto i musiałam założyć nowego. Pamiętam, że zawsze mi doradzałaś i pomagałaś, więc jak coś to zapraszam Cię na mojego nowego bloga. Mam nadzieję, że i tym razem mi pomożesz w prowadzeniu go. Pozdrawiam :)
    przepiękne zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  49. masz fantastyczne kostiumy kąpielowe:))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE